Elokuva jota en pystynyt katsomaan loppuun

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Elokuva jota en pystynyt katsomaan loppuun

AP

04.11.08 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

KKHS kirjoitti:

Ei sillä oikeastaan ole paljonkaan väliä (joskin 8 min on jo vähän liioittelua). Esimerkiksi Caligulan kohdalla Ebert ansaitsi palkkansa koska puhui ihan totta - ei sitä kannata katsoa loppuun.

Kyllä sillä on väliä, jos ammattiin kuuluu katsoa elokuva kokonaan ja vasta sitten tehdä arvostelu. Ja se elokuvasta sanottava mielipide on edelleenkin vain mielipide eikä mikään yleistotuus, oli kyse mistä elokuvasta tahansa, joten Ebert EI todellakaan ansainnut palkkaansa koska ei tehnyt työtänsä loppuun.

slayera

04.11.08 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi olla,että olen ylireagoinut sitten viimekatsomalta mutta:

TETSUO ! Jumalauta,mikähän siinä on että tämä leffa aiheuttaa meikälle vatsanväänteitä joka tasolla,joku helvetti siinä on.Kyllä tämän loppuun asti olen pystynyt katsomaan mutta...Äh,ei helvetti,joku psykologi tänne ja äkäseen.

Uusintakatsauksen paikka.

Vasuri

04.11.08 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lainasin kirjastosta Warrior Queen -leffan mielenkiinnon vuoksi. Puolessa välissä tuli olo, että nyt saa riittää. Paljon huonompi sotaleffa kuin esim. Aleksanteri. Tässä leffassa oli minusta huonommat tekijät. Mutta silti tämäkin tuli kokonaan katsottua. En jaksanutkaan lopettaa kesken.

Tarantino

06.03.09 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erästä Deep Fear nimistä indiekauhutekelettä en ole loppuun onnistunut koskaan katsomaan. Futurefilmin julkaisun kuvanlaatu on suoraan sanottuna perseestä eikä puolesta elokuvasta saa mitään selvää kun niin moni kohtaus sattuu yöaikaan. Juoni ei jaksa pitää otteessaan kun tämä "ennennäkemätön olio sieltä jostakin" juonikuvio on nähty ja kuultu jo niin monen monta kertaa.

06.03.09 klo 20:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Spider niminen leffa, jonka ostin tossa kuukausi sitten. Se alkaa niin, että jätkä vaan kävelee eteenpäin, ihan hiljasta, menee jonnekkin ihmeen kämppään. Jaksoin katsoa ensimmäiset 13 minuuttia, sitten oli pakko lopettaa etten kuolisi tylsyyteen. Tuli sellainen tunne että tässä ei voi tapahtua mitään, pakko vaan lopettaa tän katsominen. Jos joku on nähnyt kyseisen leffan niin kertokaa ihmeessä jos jaksoitte loppuun asti katsoa, että oliko siinä jotain itua.

06.03.09 klo 20:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Spiderissä on hyvinkin paljon itua. Ei leffoja ruukata jättää katsomatta hitaan (= monen mielestä tylsän) alun takia. Kannattaa katsoa leffa aina loppuun ja sitten pohtia syvällisiä etc. Itse tapaan katsoa leffat loppuun asti, olivat sitten kuin surkeita tahansa. Suosittelen katsomaan Spiderin ja hieman keskittymäänkin siihen. Ei kannata lastata mukaan kilokaupalla juustonaksuja ja litratolkulla Coca-Colaa, vaan keskittyä ihan vain siihen elokuvaan.

E: sekavaa tekstiä kyl. Vitutus ja väsymys ne yhteen soppii...

06.03.09 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

ajattelinkin että tänään voisin vaikka yrittääkin katsoa sen uudestaan alusta alkaen. Yleensä en koskaan jätä alottamaani leffaa kesken, mutta ehkä se oli fiiliskysymys. Tutustuin tuolta juoneen jo vähän etukäteen, joten siitäkin oli apua, kiitoksia.

Lebowski

06.03.09 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

A Dirty Shame pisti kyllä semmosta sheebaa ryöppymään ruudulta ettei vaan pystynyt katsomaan loppuun. Hyvä kun edes alkuun.

NitroPupu

07.03.09 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

E: sekavaa tekstiä kyl. Vitutus ja väsymys ne yhteen soppii...

Aivan, minä tykkäsin Spideristä todella paljon, Ralph Fiennesin ja Cronenbergin yhteistyö on mielestäni yksi parhaimmista mielenterveyselokuvista ikinä. Mutta todellakin, kaikki elokuvat eivät ole niitä joita katsot puoliksi käsi karkkipussissa ja naurat päähenkilön pieruille. Norelskille täältäkin viestiä että kannattaa ehdottomasti katsoa Spider.

08.03.09 klo 23:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

On kyllä sellainen oksetustekele kuin The Abomination että huh. Tuskaa oli katsoa se loppuun asti. Eikä sitä pysty edes kuittamaan typeränä roskana unohduksiin.

Spider on hyvä elokuva.

NitroPupu

09.03.09 klo 00:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Huhhuh, tuon Abomination täytyy olla todella paska leffa, jos on niin kovat traumat jättänyt Jurpoon että mies on parikymmentä viestiä omistanut tekeleen paskaksi julistamiseen.

Pedroo

09.03.09 klo 01:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Day of the Dead (2008)

Lopettamispäätös tuli silloin kun zombit alkoivat hyppiä katoilla ja seinillä. Vois kattoa myöhemmin loppuun, jos viitsisi.

09.03.09 klo 14:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se on. Siis niin huonoa tekelettä ei pysty tekemään edes tietoisella ponnistuksella ja taitamattomuus ei pysty samaa surkeutta kiteyttämään. Kaikki päin vittua jos karkea kieli sallitaan ja vähän enemmänkin.

Nick Hume

13.03.09 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi katsomani leffa oli Al Capone (1975) Yritin 2 kertaa katsoa ton leffan loppuun, mutta kummallakin kerralla nuhkadin kesken elokuvan. Helkkarin huono mafia leffaksi, ja varsinkin Al Caponesta kertova leffa. Tästä on tehtävä ihan pelkästään Alia kunnioittaen uusi, ja huomattavasti parempi versio!

14.03.09 klo 11:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt sain sen Spiderinkin katottua, kun sain vihdoin hyvän rauhallisen tilan leffan katsomiseen (minun osaltani rauhalliset tilat on harvinaisia). Kyseessä oli kyllä sen verran hyvä leffa, että en kyllä ymmärrä mikä kumma siinä oli etten ensimmäisellä katsomiskerralla päässyt 13 minuuttia pidemmälle!

E-Mies

15.03.09 klo 13:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurpo kirjoitti:

Toi The Abomination alkoi herättää minussa hyvin vahvoja masokistisia kiinnostuksen tunteita. Jos elokuva kerran on - Jurpoa suoraan siteeraten - ...huonoa tekelettä ei pysty tekemään edes tietoisella ponnistuksella ja taitamattomuus ei pysty samaa surkeutta kiteyttämään... niin kylläpä taidan katsoa kyseisen tekeleen ihan silkasta itseni kiduttamisen johdosta...

arvili

27.03.09 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä niitä taida olla kuin kaksi. The Yards, lopetin ensimmäisen 10min aikana, alku oli ihan tajuttoman tylsä, eikä elokuvan aihekaan oikein mua kiinnostanut. Katsoin tämän kuitenkin loppuun muutama kuukausi jälkeen päin, enkä kyllä olisi jäänyt mistään paitsi, vaikka olisi jäänyt katsomatta. Ja toinen on Taru sormusten herrasta, eli animaatio vuodelta 1978. Nukahdin jo alussa, enkä ole törmännyt tähän enään missään. Voisin kyllä tätäkin kokeilla uudestaan, vaikka vähän virkeämpänä kuin viime kerralla.