Elokuva hukassa...?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Elokuva hukassa...?

Tumppimies

27.04.12 klo 09:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

^http://cdon.fi/elokuvat/quiet_earth-12581257
Esimerkiksi tuosta saa suhteellisen halvalla, kun ottaa toisen leffan kyytipojaksi.

tinkerbell

27.04.12 klo 12:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

pari leffaa hukassa..

1. Olis sellainen pieni otus jolla piikki päässä tai sitten kädessä. Se tulee aina öisin seinästä läpi kai muistaakseni hengityksiä varastamaan lapsilta, tai sitten jotain.. Varmaan joku 90 luvulla tehty leffa?

2. Isä on menossa/meni naimisiin uuden naisen kanssa, muistaakseni isällä 4 lapsia. Ilkeä äitipuoli tappoi yhden ja yritti myrkyttää loput mutta hmm yksi sisaruksista antoi verta pikkusiskolle koska se joi/söi myrkyn.. Niin jäi eloon.. Äitipuoli tai joku palvelija kaivoi jo kaikki 4 haudat valmiiksi takapihaan. Mut kuitenkin lopussa muistaakseni isä ja 3 lapset jäivät eloon..

Krankkenhakken

28.04.12 klo 14:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hukassa yks 80-90 luvun leffa jossa oli jotain vihreetä nestettä sylkeviä zombeja, muistan siitä myös jonku tankin missä oli vihreää limaa. Yhdessä kohtauksessa pihalla seisoi mies joka yhtäkkiä muuttuikin torakoiksi.
Kovasti oon koittanu käydä läpi kaikki zombileffojen tyyliset mut ei oo napannu. :(

Alien

28.04.12 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alien kirjoitti:

Kaveri kerto jonku elokuvan jossa joku sai lemmikikseen koiran joka olikin joku Ihminen joka paljastu vasta kun sen karvat alko lähtemään??? En oo ihan 100% varma menikö noin.

Nosto

tony22

30.04.12 klo 05:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Krankkenhakken kirjoitti:

Tulee kauheesti mieleen John Carpenterin Prince of Darkness-pimeyden valtias.

justjoojoo

01.05.12 klo 18:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ois space/scifi sarja hukassa. En oo varma voiks tänne laittaa mut en löytän parempaakaan paikkaa. Muistan neljästä eri episoodista pätkiä.
1 - Loppukahakka tapahtu jossain tunnelistossa; sielä myös räjähti joku putkipommi ja pääosin kahakka loppu siihen.
2 - Avaruusalukseen menetettiin yhteys. Pääporukka lähti tutkimaan, kun tulivat koordinaatteihin alusta ei näkynyt, kunnes alus yhtäkkiä tuli näkymättömästä näkyväksi ihan nitten eessä. Avaruusaluksessa oli joitain alieneita jotka vuoti keltasta verta kun niitä ammuttiin. Yhdellä sankareista oli teko-sydän joka alko reistaileen jossain vaiheessa.
3 - Joku roisto porukka, jonka johtajalla oli kyky mennä seinien läpi, tai haihtua ilmaan. Efekti oli sellainen että se hahmo muuttui pieniksi kupliksi ja ne kuplat pieneni ja katos kokonaan.
4 - Sankari porukka jollain tapaa loukkas jonkun toisen rodun johtaja hahmoa, ja kun ne oli viemässä sinne anteeksipyyntö lahjoja, tää pääsankari päätti että hän antaakin jotain muuta mitä olin alunperin tarkotettu, ja heittää tälle toisen rodun johtajalle jonkun kolikon jolla oli sankarille tunne arvoa. Kolikko kuitenkin aiheuttaa jonkun allergisen reaktion, ja sulattaa jäljen toisen rodun käteen. Sankarit vangitaan ja niitten nenästä aijotaan laittaa mato päähän joka syö niitten aivot. Sankari kuitenkin saa taivuteltua toisen rodun johtohahmon kaksin kamppailuun kuolemaan saakka ja johtaja suostuu. Sankari on ensin häviöllä mutta voittaa sitten kamppailun; rodun seassa oli jotain kapina henkeä liikkeellä ja tämä kapinallinen käyttää tilaisuuden hyväksi ja yrittää surmata tämän rodun johtajan joka oli kanveesissa. Sankarin kaveri kuitenkin estää tämän murhayrityksen ja pelastaa näin tämän toisen rodun johtajan.

Siinäpä oli, oon ettiny kivet ja kannot ja koittanu käyttää kaikkia hakusanoja imdb, google.. ei oo vaa natsannut. Sarja tuli televisiosta joskus.. 1990-2000.

Jorge

08.05.12 klo 00:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sellainen muistikuva kumpusi tänään sarjasta, jossa mies sai aamuisin seuraavan päivän lehden jo edellisenä päivänä. Näin hän sai tietää tulevia tapahtumia ja yleensä hän yritti estää tulevia onnettomuuksia yms. Taisi tulla joskus 90-luvulla tai 2000-luvun alussa televisiosta. Muistaako kukaan muu? Olisi kiva saada nimi tietää sarjalle.

08.05.12 klo 08:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jorge kirjoitti:

Saunakaveri

08.05.12 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei, olin katsomassa viime viikolla Tampereella Titanicia ja ennen leffaa toki pyöri niitä 3D-elokuvien trailereita. Nauroin ihan hulluna yhden animaatioleffan trailerille: elokuva kertoi muistaakseni pojasta, joka pystyi näkemään kuolleita ihmisiä ja sitten lopulta ne zombit ottivat vallan tässä trailerissa.

kerpele

Saunakaveri kirjoitti:

Oisko Paranorman?

Kristo

10.05.12 klo 15:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tota mikä on sellanen leffa, missä on joku kalju mies (ei kukaan kovan luokan näyttelijä) joka jostakin syystä päättää videokuvata elämänsä jos sitä syytettäisiin jostakin rikoksesta, että sillä olisi sitte mustaa valkosella näyttää. Ja sitte siinä leffassa joku nainen raiskaa vissiin sen miehen ja siinä videolla näkyy, että se raiskaaja on se nainen eikä mies. Jos joku osaisi sanoa mikä on leffan nimi, niin suuri kiitos etukäteen!

Montgomery

13.05.12 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt tulee ennätyspitkään vaivannut elokuvahaku:

- amerikkalainen elokuva tehty 1930-1959, todennäköisesti 1940-luvulla
- tullut televisiosta 1970-luvun alkupuolella
- todennäköisesti mustavalkoinen
- keskeinen juoni: Mies tapaa itselleen tuttuja ja läheisiä henkilöitä, jotka eivät tunnista häntä, mm. (vaimo/tyttöystävä). Hän käy vanhoissa, tutuissa paikoissa, mm. toimistossaan, mutta entisen oven kohdalla onkin vain seinä.

Spoileri: näytä

- elokuvassa on kuvasti samoja piirteitä kuin kotimaisessa Outo (1976) http://www.imdb.com/title/tt1737228/, mutta kyse on siis amerikkaisesta elokuvasta. Samankaltaisuutta ihmettelin jo v. 1976.

On siis vaivannut aika pitkään jo.

hammasharja

13.05.12 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onks tietoo tälläsest leffast missä mies rakastuu tytärpuoleensa ja he yhessä alkavat syöttää miehen vaimolle lääkkeitä ja antavat vaimon luulla tulleensa hulluksi ja lopulta päätyvät tappamaan vaimon autoon niin että poliisit luulisivat sen olleen itsemurha....??

cronenberger

13.05.12 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tintsukka

16.05.12 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Multa on jo pitkään ollut hukassa tällainen elokuva..
Varmaan siis vajaat kymmenen vuotta vanha leffa kyseessä.

Elokuva alkaa sillä että porukka nuoria aikuisia, naisia ja miehiä leikkii murtautuvansa erilaisiin pankkiholveihin yms. Heillä on pohjapiirustukset eskim pankkiholvista ja ottavat aikaa siitä kauanko kestää murtautua kassakaappiin.. Heittävät asiasta jotain vitsiä, on siis heidän omaa hupia ja ajanvietettä.
Joku pahis varastaa ne pohjapiirrokset ja pakottaa heidät toteuttamaan murtosuunnitelmansa oikeasti koska muuten antaa piirrokset poliisille ja niissähän on heidän sormenjälkensä.
Nämä hyvät tyypit sitten alkavat toteuttaa murtosuunnitelmaa ja en muista miten tämä menee mutta totta kai paha saa palkkansa.

Ei ole siis italian job.

En edes muista oliko leffa kovin kaksinen, muistan vaan sen joskus nähneeni, vuosia vuosia sitten ja siitä lähtien on häirinnyt että mikäköhän tuo elokuva oli??
Yhdenkään filmtownin tai makuunin myyjä ei ole osannut auttaa..
Joten kiitokset jo etukäteen jos joku tämän leffan tunnistaa

jonathan

16.05.12 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tintsukka kirjoitti:

Multa on jo pitkään ollut hukassa tällainen elokuva..
Varmaan siis vajaat kymmenen vuotta vanha leffa kyseessä.

Olisikohan Täydellinen tehtävä.

Tintsukka

17.05.12 klo 15:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä! KIITOS!!!! :)
Nyt ei tartte enää sitä häiritsevää tunnetta kun joku asia on ihan kielen päällä mutta ei vaan muista...

Krankkenhakken

22.05.12 klo 07:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olis hukassa semmonen leffa mistä muistan vaan sen että siinä on poika ja lohikäärme. Yhdessä kohtauksessa sitä lohikäärmettä säilytetään rekan perävaunussa...?

unnomendi3545

26.05.12 klo 00:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elikkä tälläinen leffa hukassa.

On 90 luvun lopulta tai 2000 luvun alulta. Leffa on joko scifi/kauhu

Leffan alussa on joukko sotilaita ja jonkinlainen virus pääsee valloilleen/leviää ja tappaa. Paljon en muista, mutta leffan lopussa pääpahikselta tippuu nenä ennen jonkin sortin räjähdystä.