Elokuva hukassa...?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Elokuva hukassa...?

JohnnyD

28.01.07 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo Straight storyhän se on.. kiitoksia nopeasta vastauksesta.

10.02.07 klo 09:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hukassa on elokuva, joka tuli suunnilleen 2000-luvun alussa MTV3:lta. Pieneen kaupunkiin taisi jostain päästä käärmeitä, jotka lisääntyivät ja söivt ihmisiä. Sellainen sivujuoni oli muistaakseni, että varmaan pääosassa olevan nuoren pojan äiti oli ottanut uuden isäpuoli-ehdokkaan. Poika ei tälle lämmennyt, mutta lopussa isäpuoli pelastaa pojan muistaakseni jostain kaivoksesta ym. jossa käärmeet olivat. Näin isäpuoli saavutti pojan luottamuksen.

Aika vaikeasti selostettu, mutta jäi vaivaamaan kun en muista nimeä. Muistaakseni aika kökkö, mutta viihdyttävä elokuva.

10.02.07 klo 10:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville

10.02.07 klo 10:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:

Muistan nähneeni leffan, mutta en nyt millään saa sen nimeä päähän.

Tuntuisi Tremorsilta tai joltain sen jatko-osalta. Tosin siinä oli jättiläismatoja.

10.02.07 klo 10:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Ei ole Tremors. Kaikkihan nyt sen nimen muistavat unissaankin.

10.02.07 klo 10:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olikohan leffan suomennoksessa sana kaivos tai jotain sinnepäin.

10.02.07 klo 10:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Ei tainnut olla, pitääpä vähän vielä googlettaa ja etsiä.

EDIT: Taisi muuten olla tämä [www.imdb.com]. Elonetistä vielä tarkistin, että 2002 on ollut tv-esitys. Pitääpä alkaa etsimään jostain tämän (ilmeisesti) vhs-kasettia. Kiitokset kaikille yrittäneille.

Mask

10.02.07 klo 10:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:

Muistan nähneeni leffan, mutta en nyt millään saa sen nimeä päähän.

Varmaan kyseessä on Rattled eli Mateleva kuolema. Itsekin muistan nähneeni tuon elokuvan maikkarin torstaiyössä joskus joulun alla. Kökkö oli tosiaankin, mutta viihdyttävä käärmekalkkuna. Suomennus on jostain syystä iskeytynyt kalloon kiinni ja nythän se tulikin esille.

10.02.07 klo 11:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jeps tuohan se on. Paska leffa joka tapauksessa. :lol:

Missa

24.02.07 klo 20:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täällä kaiketi saanee kysyä myös leffasuosituksia. Itse olen katsonut viime aikoina jostain syystä paljon elokuvia jotka tavalla tai toisella kietoutuvat uskonnollisen teeman ympärille (kaikkea Riivaajasta Isä Amaron rikokseen) ja mietin jos voisitte suositella lisää materiaalia. Genre on melko vapaa, pidän eniten tosin draamasta ja kauhusta, ei tarvitse rajoittua yksistään kristinuskoon.

Toinen juttu, tiedättekö mistä löytyisi elokuva Uhrijuhla (The Wicker man, alkuperäinen)? Makuunista tai Filmtownista ei ainakaan, eikä vertaa.fi sivustokaan löytänyt mitään. Tekisi mieli vihdoin nähdä tämä leffa. :?

24.02.07 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Täältä [www.discshop.fi] saa ainakin Wicker Manin halvalla.

mauge

24.02.07 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sellanen elokuva kun Priest kannattaa tarkastaa. Ohjaaja Antonia Bird.

Mr. Pink

25.02.07 klo 00:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Missa kirjoitti:

Tuolla 8.50€.

minna

25.02.07 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt on pakko kysyä, kun eräs leffa on monta vuotta pyörinyt päässä, ja sinne se taas pamahti, enkä tajua miksi. Se vaan jaksaa piinata. Mitään mielenkiintoa ei ole nähdä leffaa uudestaan (ellei näyttelijä sitten ollut tarpeeksi hyvännäköinen), mutta haluan tietää "rosebudin" arvoituksen. Leffassa on joka tapauksessa jätkä, joka ajaa pakoon poliiseja. Siinä se leffa oikeastaan onkin. Jätkä ajaa pakoon poliiseja (tai mahdollisesti jotain muita hemmoja) ja näkee päiväunia (naisista, jos on erikseen mainittava). Tyyppi hokee aivan lakkaamatta "shit, shit, shit", eikä muuta replaa taida ollakaan. Olen hyvinkin saattanut nähdä unta, mutta jos tällainen leffa on olemassa, ja joku tietää sen nimen, niin olisiko ystävällinen ja kertoisi minullekin. Haluan päästä irti mokomasta piinasta.

26.02.07 klo 00:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Äkisti ei tule muuta mieleen kuin Nasta laudassa [leffatykki.com], josta on myös remake [leffatykki.com]. Leffan dialogista ei kummassakaan tapauksessa minulla ole valitettavasti muistikuvaa.

-marsku-

27.02.07 klo 14:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutama vuosi sitten katsoin neloselta leffan, jossa oli nuori nainen joka oli juuri muuttanut omaan asuntoon tai jotain tuon suuntaista. Hänen kämppäkaverinsa alkoi muuttaa itseään päähenkilön näköiseksi ja yritti ikäänkuin elää toisen elämään. En valitettavasti muista juuri muuta elokuvasta kuin sen idean, ei kenelläkään sattuisi olemaan parempia muistikuvia tai mikä parempaa leffan nimeä?

27.02.07 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

^En ole nähnyt, mutta olisiko Barbet Schroederin Single White Female [www.imdb.com]?

Jammar

27.02.07 klo 15:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmph. Eräs leffa on vaivannut minua jo pitkään.
En muista elokuvasta juurikaan mitään, vain yleisen juonen. Elokuvassa siis leskeksi jäänyt yhden tyttären äiti rakastui uuteen mieheen, jotka sitten muuttivat yhteen. Tämä isäpuoli rupesi hakkaamaan naisystävänsä tytärtä jostain syystä. Aina kun äityliini ei ollut kotona, niin pieksi tätä vyöllänsä. Loppua kohden jotkut naapurit huomasivat tytössä jäljet ja hakkasivat julman isäpuolen puolikuoliaaksi. Lopussa tämä vielä raiskasi tytön.

Helvetin julma ja raaka elokuva kyseessä, jonka mielellään katsoisin uudelleen, kun näkemästä reilu 4-5 vuotta. Järkytti mieltäni melkoisesti. Näyttelijöistä/ohjaajasta ei mitään tietoa. Jenkkileffa luultavasti.

27.02.07 klo 15:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä, onko tuo, koska en ole nähnyt, mutta jotain tohon suuntaan kuitenkin näyttäisi olevan.

Jammar

27.02.07 klo 15:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikuttaa vahvasti siltä, että tuo on kauan etsimäni elokuva. Suuret kiitokset sinulle!