Hymy pojallako hyytyy?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Hymy pojallako hyytyy?

16.11.03 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen jo jonkin aikaa tässä pähkäillyt, pitäisikö mennä tsiigaamaan tuo uusi kotimainen "kohu"pläjäys Hymypoika. Pyytäisinkin rainan nähneitä kertomaan onko se yhtään mistään kotoisin, vaiko hyytyykö hymy ennen pitkää? Ja onko elokuvalla muuta sisältöä kun tuo pelkkä tissiporno, josta en ihan heti suostu vajaata kymmentä euroa maksamaan.

16.11.03 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mähän käytin aika kovaa kieltä, tykityksessäni. Enkä ainakaan siitä paljoa tykännyt. Pornoo löytyy leffasta ja se kyllä houkuttelee pojat kattoo. Onhan siinä myös moraaliopetuskin. Älkää leikkikö vaarallisilla asioilla jne. Siinä on myös yksi aika järkky kohtaus, johon liittyy piiska. Sä, ymmärrät varmaan missä mielessä. Käy kattoo alastomuuden ja Henry Saaren ja Mariahin cameoiden takia, jos käyt. Mä en ainakaan kattois toista kertaa. Sä taas olet ihan eri juttu.

lintu^

16.11.03 klo 19:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

kyllähän sitä "pornoo" kannattaa kattoo jossain muualla ku leffateattereissa :o

terwapiru

16.11.03 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse kävin tuon viime viikolla tsekkaamassa ja aika ristiriitaiset olot siitä jäivät. Alku oli sellaista hauskaa ja harmitonta poppariviihdettä, joka antoi ihan hyvät lähtökohdat viihteelliselle leffaillalle, mutta valitettavasti homma ei sitten edennytkään oikein mihinkään, vaan jäi polkemaan paikoilleen käyden tylsäksi ja loppua kohden jopa vähän sadistiseksikin. Harmi, sillä omasta mielestäni aihe ja aloitus omasivat ainekset hyväänkin nuorisoleffaan tai mihin genreen kukakin tuon nyt haluaa sijoittaa. Kokonaisuutena leffasta jäi sellainen "tässäkö se nyt sitten oli"-fiilis, eli itse suosittelisin jättämään leffan väliin, sillä kyllä sille kymmenelle eurolle varmasti parempaakin käyttöä löytyy.

Mitä taas tulee yleisen kohun aiheuttajaan pornoon, niin sen perässä Hymypoikaa ei todellakaan kannata lähteä katsomaan, sillä jossain C-luokan amatööripornoleffassakin meno on parempaa, enkä itse ainakaan luokittelisi Hymypoikaa minkäänasteiseksi pornoleffaksi.

ji

17.11.03 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pornoa? Ai jaa... sellaistako se nykyään on. Eikös puhuta kuitenkin suhteellisen pehmosta tavarasta. En ole mikään asiantuntija näiden filmien kohdalta, mutta käsittääkseni se ei ole mikään Henry Saari leffa, vaikka Henkka siinä kai piipahtaakin.

17.11.03 klo 16:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, ei mutta siinä on yksi todella turha kohtaus, jossa se Jere ei tee muuta kuin hässii kolmessa eri asennossa. Mikä on pointti?

ji

17.11.03 klo 18:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hehe. Pointti lienee j:llä se, että hän kokeilee tehdä kovaa matskua kameralle.

18.11.03 klo 08:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, whippee!

18.11.03 klo 11:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Hehe. Pointti lienee j:llä se, että hän kokeilee tehdä kovaa matskua kameralle.

Kuvaa matskua saa aikaan tiukoilla lähikuvilla, tylyllä valolla ja kovilla ihmisillä. :roll: Leffaa näkemättäkin tekee mieli hihkua aina mainoksia nähdessäni: "Ufopornoo!" Ei paljon sytytä.

02.05.04 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsoin, ja odotukset täyttyivät. Todella huono elokuva, jota on vaikea suositella kenellekkään.

esimies

03.05.04 klo 11:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hymypoika on kyllä juuri sellainen leffa, että aina kun näen sitä jossain mainostettavan, ajattelen itsekseni, että tuota elokuvaa en halua koskaan nähdä.
Elokuvien suhteen pitäisi tietty pyrkiä säilyttämään mahdollisimman avoin mieli, mutta nämä kotimaiset teinitirkistelyt ovat jotain aivan liian kaameaa...

Jakke 29
1934 viestiä

09.05.04 klo 09:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen kävin vuokraamassa Hymypojan.Elokuvan alku on mukavaa katseltavaa,mutta elokuvan edetessä karkaa solifer käsistä pahemman kerran.Elokuva alkaa junnamaan paikallaan.Elokuvassa on paljon todella turhia kohtauksia.Ei hyvä ollenkaan.....
Ai niin,näyttelijät olivat ihan hyviä.

2 tähteä

09.05.04 klo 11:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo tulipa tuokin nyt nähtyä. Teinitirkistely on kyllä aika kuvaava termi leffasta. Kokonaisuutena oli aika huono pläjys.

TheShining

09.05.04 klo 12:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

En uskalla edes katsoa leffaa, sillä suurella osalla tämän aiheen keskustelijalla on samallainen leffamaku kuin mulla ja kommenttien perusteella uskon leffan olevan todella huono.
Enkä halua tuhlata viimeisiä ja vähäisiä rahojani turhuuksiin.

09.05.04 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse asiassa paljasta pintaakin oli todella paljon vähemmän kun mediassa on annettu käydä ilmi, ja nekin vähät kohtaukset olivat lähinnä itsetarkoituksellisia. Kaiken kaikkiaan törkeän huono pläjäys.

11.05.04 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Aivan, joten kyseessä oli juuri teinituhmailu, jonka vuoksi edes paljas pinta tai sen puute ei tuonut varmaan tyydytystä tirkistelijöillekään.

Raimo Miettinen

11.05.04 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hieman jäi epäselväksi mikä Henri Saaren ja Mariahin rooli elokuvassa oli. Olivatko he cameo-rooleissa omana itsenään vai tuntemattomuuksia? Pornotähtien vierailu elokuvassa oli ainoa iloinen yllätys koko elokuvassa. Elokuvan ulkopuolella - todellisuudessa! - oli jokunen aika sitten tapaus, jossa sählyjoukkueen pelaajat olivat kuvanneet kotibileissä "kännipanonsa". Tytöt nostivat jutun oikeuteen ja taisi siitä sakot ainakin tulla. Taitaa kyseinen video vieläkin liikkua netissä, joten julkinen nöyryytys jatkuu. Todellisuus on elokuvaa ihmeellisempää.

Gerba

15.05.04 klo 22:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kyllä paljas pinta tässä leffassa ainakaan kiihottanut millään tavalla. Eli en oikein ymmärrä sitä kohua, mitä asian tiimoilta on ollut. Positiivinen yllätys oli leffa kaiken tämän hälyn jälkeen. Aihe oli ainakin omaperäinen, että siitä pisteet leffalle. Ihan täysin en kyllä siitä ole selvillä, että oliko tämä tarkoitettu viihteeksi vai miksi?. Ainakin outo olo jäi leffasta.

16.05.04 klo 13:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun mielestä elokuvan markkinoinnissa haettiin sellaista kohua mitä ei kuitenkaan saatu aikaan. Kunnon kohulla leffa olisi saanut kunnon ilmaisen markkinointihössötyksen kaikissa medioissa. Siihen se ei kuitenkaan yltänyt ja hyvä niin.

pera p06

31.05.04 klo 09:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

alastomuutta oli. oli vain liikaa väärää alastomuutta, hyi helvetti :evil::evil:.