Huttuosasto

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Baldwin -veljekset!

Baldwin -veljekset!

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu

Kustaa

Ylläpitäjä
1871 viestiä

01.10.03 klo 08:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alec, Stephen, Adam... montako niitä oikein on? Alec lienee tunnetuin ja muut ryömii enemmän ja vähemmän perässä. Aika huonoja näyttelijöitä kaikki! Vai ovatko?

John Lennonjohto

Käyttäjä
5264 viestiä

01.10.03 klo 10:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Millä ansioilla ne on edes julkimoiksi päässy??

Söpö

Ylläpitäjä
2149 viestiä

01.10.03 klo 13:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katselin edellispäivänä Kivisiä ja Sorasia, jossa taisi näytellä... William? Erittäin ansiokasta silmien tihrustusta ja höhötystä. Se oli kyllä niin mahtava rimanalitus, ettei huonommasta väliä...

Thoke

Tykittäjä
3437 viestiä

01.10.03 klo 19:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän ne ovat aika huonoja. Alecilla on pari mainitsemisen arvoista roolisuoritusta, mutta Stephen on ehdottomasti maailman huonoin näyttelijä.

Cuomi

Tähtääjä
2635 viestiä

01.10.03 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän mä olen niistä juttua kuullu mutta muute en niistä oikein välitä.
Suurin osa niitten leffoistakin on semmoisia tusinapätkiä.

Juhani Sementti

Tykittäjä
3758 viestiä

01.10.03 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Velejeksiä on Alec, Daniel, Stephen ja William. Ne on yleinen tsoukki. Alec on ainoa, joka on hieman menestyneempi ja muut elää veljen siivellä sekä B-luokanleffoilla. Se Söpön mainitsema silmien tihrutus, hekottelu ja hymykuoppien esittely oli kyllä aika vi**n ärsyttävää. Eräs mun kaveri osaa tehdö juuri samanlaisen ilmeen. Pitääpä kertoa ja olla yhtä ärsytävä ja typerä kuin Stephen... :twisted:

Kustaa

Ylläpitäjä
1871 viestiä

02.10.03 klo 08:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo. Tiedän vastaavanlaisia tyyppejä. Ihan vajaan oloista sakkia. Toi Stephen tais olla kerran pelkokertoimessakin jossain julkkisten kisassa mukana. Kukas noista nyt kuitenkin on Epäillyt -leffassa, yks sakista?

Söpö

Ylläpitäjä
2149 viestiä

02.10.03 klo 12:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Eräs mun kaveri osaa tehdö juuri samanlaisen ilmeen. Pitääpä kertoa ja olla yhtä ärsytävä ja typerä kuin Stephen... :twisted:

Woo! Tunnetko French "Kolmas kivi auringosta" Stewartin? En kyllä laskisi sitä meriitiksi... :roll:

Juhani Sementti

Tykittäjä
3758 viestiä

02.10.03 klo 18:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:
Juhani Sementti kirjoitti:

Eräs mun kaveri osaa tehdö juuri samanlaisen ilmeen. Pitääpä kertoa ja olla yhtä ärsytävä ja typerä kuin Stephen... :twisted:

Woo! Tunnetko French "Kolmas kivi auringosta" Stewartin? En kyllä laskisi sitä meriitiksi... :roll:

Eeenn... valitettavasti. French oli ihan hyvä koomikko siinä sarjassa, mutta elokuvat on soopaa.

Raato-A

Tykittäjä
5212 viestiä

02.10.03 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sittenhän on se yksi Baldwin joka ei ymmärtääkseni kuulu tähän sukuun, joka esitti Animal Motheria Full Metal Jacketissa. Adam Baldwin se oli se nimi. Tämä kaveri oli myös feikkivaliojoukko sarjassa Taivaan Vallat. Ihan ok näyttelijä, FMJ:ssä hyvä suoritus.

Stephen Baldwin on kyllä tosi surkea näyttelijä... onneksi en muista yhtään niiden muiden leffoja. Paitsi Alecin pätkiä olen kai joskus nähnyt.

Faith

Käyttäjä
623 viestiä

02.10.03 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mua on kans askarruttanu et kuinka monta niit Baldwineita oikein on.Niitä on joko samaa sukua tai eri sukua mutta paljon niitä silti on :D

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

03.10.03 klo 17:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kevin nyt on jotenkin suht suvaittava, mutta Alecille ei ole mitään sanomista. Steppi on paskin veli :oops:

Thoke

Tykittäjä
3437 viestiä

08.02.04 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lueskelin tossa juuri Tv-maailmaa ja huomasin että Alec olisi voittamassa Oscaria. Kuulostaa ainakin minusta aika uskomattomalta.

Ale

Käyttäjä
2037 viestiä

08.02.04 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Lueskelin tossa juuri Tv-maailmaa ja huomasin että Alec olisi voittamassa Oscaria. Kuulostaa ainakin minusta aika uskomattomalta.

Ota huomioon, että ne on Oscarit. Ei sen takia ainakaan minusta kuulosta kovin uskomattomalta, vaikka Oscarit katonkin.

Screwball

Käyttäjä
2932 viestiä

08.02.04 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Ota huomioon, että ne on Oscarit.

Siis täh, siitähän kaikki näyttelijät haaveilevat, Oscarin voittamisesta.
VAi ymmärsinkö väärin viestisi.

Screwball

Käyttäjä
2932 viestiä

08.02.04 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Ota huomioon, että ne on Oscarit.

Siis täh, siitähän kaikki näyttelijät haaveilevat, Oscarin voittamisesta.
VAi ymmärsinkö väärin viestisi.

Ale

Käyttäjä
2037 viestiä

09.02.04 klo 12:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

No mun mielestä Oscarit ei oo niin iso juttu, vaikka mielelläni katonkin ne. Taisin vähän sekoilla, mutta ei se niin uskomatonta miun mielestä oo jos se voittaa.

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

08.04.04 klo 22:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Ei Alec nyt mikään huono näyttelijä ole, mutta Oscar ehdokkuus on tullut kyllä huonommillekin näyttelijöille...ja paremmille :D Alecin bravuuri on eittämättä "kusipää" hahmon esittäminen, Glengarry Glen Rossissa hänen roolisuoritukselleen saa nauraa maha kippurassa, jätkä haukku Jack Lemmonit sun Ed Harriset maanrakoon.

gggolem

Käyttäjä
1346 viestiä

14.07.04 klo 23:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

voi jeesus! koko veljes-ryhmä on niin turha kun vaan olla voi...
en oo ikinä tienny niiden tarkkaa lukumäärää. niitä vaan tuntuu tupsahtelevan joka paikasta.

IdigN1

Tähtääjä
4308 viestiä

06.10.04 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tunnetuimmalla Alecilla on kolme muuta veljestä jotka näyttelevät. William, Daniel ja Stephen. Perheessä on yhteensä kuusi sisarusta. Vaikkei Alec suosikkinäyttelijöihini lukeudukaan, niin on mies muutamissa loistavissa elokuvissa näytellyt, kuten Burtonin Beetlejuicessa ja Punaisen lokakuun metsästyksessä aisaparinaan Sean Connery. Onhan Alec veljeksistä lahjakkain. Danielia olen valkokankaalla vähiten nähnyt.

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu