Huttuosasto
Foorumin päävalikkoon › Huttuosasto › Taustakuva
Taustakuva
OneNiceUserKäyttäjä |
26.09.03 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: # Kuinka usein vaihdat työpöydän taustakuvaa? Mä vaihdan kyl ehkä vähän liian usein |
Raato-ATykittäjä |
26.09.03 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: # Mul on ollu jo about 3 vuotta sama. Repikää siitä! |
SöpöYlläpitäjä |
26.09.03 klo 21:32 - linkitä tähän kommenttiin: # Kolme?! |
arskaYlläpitäjä |
26.09.03 klo 22:13 - linkitä tähän kommenttiin: # Melko harvoin moiseen jaksaa enää ryhtyä. Vaihtelen yksivärisen ja leffatykin taustakuvan välillä. |
JarkkoKKäyttäjä |
27.09.03 klo 09:38 - linkitä tähän kommenttiin: # Tuleehan tuota vaihdettua varmaan kerran kuukaudessa, mielialan mukaan. |
Juhani SementtiTykittäjä |
27.09.03 klo 09:43 - linkitä tähän kommenttiin: # Mulla oli sellainen mietiskelevä leijona jotain puoli vuotta ja nyt mulla on Rocky Horror Picture Show. |
ThokeTykittäjä |
27.09.03 klo 10:12 - linkitä tähän kommenttiin: # Sain tämän tietokoneen vasta viime kesän alussa ja siitä lähtien minulla on ollut siinä Leffatykin taustakuva. |
Raato-ATykittäjä |
27.09.03 klo 10:32 - linkitä tähän kommenttiin: # No, mä paljastan salaisuuteni, miksi se on pysynyt niin pitkään. Minähän se siinä tietenkin pällistelen kalassa... |
FilmerKäyttäjä |
27.09.03 klo 10:35 - linkitä tähän kommenttiin: # noin kerran kuukaudessa tulee taustakuvaa vaihdettua, joskus harvemmin. tällä hetkellä taustakuvana on freddy vs jason |
FaithKäyttäjä |
27.09.03 klo 14:53 - linkitä tähän kommenttiin: # Mullei oo mitään taustakuvaa eikä teemaa yksinkertaisesti siksi et tää meidän kone on nyt aika paska ja teemat vie niin tolkuttomasti sitä järjestelmä muistia et toimii vaan paremmin ilman niitä |
MoviemasterKäyttäjä |
28.09.03 klo 10:33 - linkitä tähän kommenttiin: #
nyt puhut asiaa mullakin on ollu toi freddy vs jason taustakuva jotain kuukauden verran ja pysyy siinä vielä ainakin toisen kuukaudenkin.... ehkä |
KaiserKäyttäjä |
28.09.03 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: # Vaihtelen aika usein, enkä kerran parissa viikossa. Tällä hetkellä taustalla koreilee hieno Iron Maiden-wallpaper |
jiKäyttäjä |
29.09.03 klo 01:13 - linkitä tähän kommenttiin: # Inhoan taustakuvia omalla koneellani, joten on ollut varmasti 4-6 v #6B6D6B -väri taustana =) Olen kai tässä asiassa melko tylsä jätkä, ajatelkaa ja vielä graafikon alalle pyrkimässä |
KapaKäyttäjä |
01.10.03 klo 19:07 - linkitä tähän kommenttiin: # Aika harvoin tulee vaihdettua.Jos löytää jonkun hyvän niin sitä tulee pidettyä melko kauan.Tällä hetkellä taustana Afterdawnin mukavan sininen taustakuva |
OneNiceUserKäyttäjä |
05.10.03 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: # Eniten ehkä tykkään autotaustakuvista. |
HattiwattiKäyttäjä |
09.10.03 klo 13:35 - linkitä tähän kommenttiin: # Mullapas onkin Kristianna Loken taustalla... Kattelee sillain aika seksikkäästi mua aina silmiin |
OneNiceUserKäyttäjä |
11.10.03 klo 18:01 - linkitä tähän kommenttiin: # kuulostaa hyvältä |
kerttuKäyttäjä |
15.10.03 klo 18:06 - linkitä tähän kommenttiin: # Minulla on aina semmoisia söpöjä eläimiä. |
ViisasKäyttäjä |
01.01.04 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: # Tällä hetkellä on Terminaattori taustakuvana. |
Jakke 29Käyttäjä |
01.01.04 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: # Truman show taustauva on tällä hetkellä. |

:
Itse vaihtelen n. 4 kertaa vuodessa koko teemaa. Tällä hetkellä on menossa Star Trek-aihe, kokonaan itse rakennettu. Teen teemat yleensä itse, koska minusta on aivan tavattoman hauskaa istua tunteja koneen vieressä ja kaapata kuvia & ääntä sekä editoida niitä loputtomiin...