Taustakuva

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Taustakuva

26.09.03 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuinka usein vaihdat työpöydän taustakuvaa? Mä vaihdan kyl ehkä vähän liian usein :cry:

26.09.03 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mul on ollu jo about 3 vuotta sama. Repikää siitä! :twisted:

26.09.03 klo 21:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kolme?! :shock: Itse vaihtelen n. 4 kertaa vuodessa koko teemaa. Tällä hetkellä on menossa Star Trek-aihe, kokonaan itse rakennettu. Teen teemat yleensä itse, koska minusta on aivan tavattoman hauskaa istua tunteja koneen vieressä ja kaapata kuvia & ääntä sekä editoida niitä loputtomiin... :twisted:

arska

26.09.03 klo 22:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Melko harvoin moiseen jaksaa enää ryhtyä. Vaihtelen yksivärisen ja leffatykin taustakuvan välillä.

JarkkoK

27.09.03 klo 09:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuleehan tuota vaihdettua varmaan kerran kuukaudessa, mielialan mukaan.

Juhani Sementti

27.09.03 klo 09:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla oli sellainen mietiskelevä leijona jotain puoli vuotta ja nyt mulla on Rocky Horror Picture Show. 8)

27.09.03 klo 10:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain tämän tietokoneen vasta viime kesän alussa ja siitä lähtien minulla on ollut siinä Leffatykin taustakuva.

27.09.03 klo 10:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, mä paljastan salaisuuteni, miksi se on pysynyt niin pitkään. Minähän se siinä tietenkin pällistelen kalassa... 8) (herranjumala että olen itserakas :twisted: )

Filmer

27.09.03 klo 10:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

noin kerran kuukaudessa tulee taustakuvaa vaihdettua, joskus harvemmin. tällä hetkellä taustakuvana on freddy vs jason

Faith

27.09.03 klo 14:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mullei oo mitään taustakuvaa eikä teemaa yksinkertaisesti siksi et tää meidän kone on nyt aika paska ja teemat vie niin tolkuttomasti sitä järjestelmä muistia et toimii vaan paremmin ilman niitä :D

Moviemaster

28.09.03 klo 10:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

nyt puhut asiaa mullakin on ollu toi freddy vs jason taustakuva jotain kuukauden verran ja pysyy siinä vielä ainakin toisen kuukaudenkin.... ehkä :roll:

Kaiser

28.09.03 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaihtelen aika usein, enkä kerran parissa viikossa. Tällä hetkellä taustalla koreilee hieno Iron Maiden-wallpaper :D

ji

29.09.03 klo 01:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Inhoan taustakuvia omalla koneellani, joten on ollut varmasti 4-6 v #6B6D6B -väri taustana =) Olen kai tässä asiassa melko tylsä jätkä, ajatelkaa ja vielä graafikon alalle pyrkimässä :lol:

Kapa

01.10.03 klo 19:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika harvoin tulee vaihdettua.Jos löytää jonkun hyvän niin sitä tulee pidettyä melko kauan.Tällä hetkellä taustana Afterdawnin mukavan sininen taustakuva :)

05.10.03 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eniten ehkä tykkään autotaustakuvista.
Ainakin niistä, joissa on amerikkalaisii autoi.

Hattiwatti

09.10.03 klo 13:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mullapas onkin Kristianna Loken taustalla... Kattelee sillain aika seksikkäästi mua aina silmiin :lol: ja tietty vähissä vaatteissa :wink:

11.10.03 klo 18:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

kuulostaa hyvältä :lol:

kerttu

15.10.03 klo 18:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla on aina semmoisia söpöjä eläimiä. :) Tai sitten jotain maisemia, mutta kaikki on kuitenkin National geographicin sivuilta. Nykyinen on ollu vissiin jotain pari kuukautta, että olis aika vaihtaa. On ollu myös sama kuva tietokoneella sekä kännykän taustakuvana, kun ne on nykyään niin helppo väsätä itse.

Viisas

01.01.04 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä on Terminaattori taustakuvana.

Jakke 29
1934 viestiä

01.01.04 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Truman show taustauva on tällä hetkellä.