Keksitään roiseja/hauskoja nimiä elokuville!

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Keksitään roiseja/hauskoja nimiä elokuville!

14.12.17 klo 19:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

"I have a sore thumb for sticking it up into my ass"
"I hope you ordered a death with a salad"
"Surman peräaallot"
"200 kilon rakkaus"

ANTAA MENNÄ VAAAAN!!!

14.12.17 klo 19:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ninja Golf. Sen niminen peli tuli joskus vastaan. Voi taivas, minkälaisen leffan tuosta voisikaan saada aikaan!

14.12.17 klo 20:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Surman peräaallothan kuulostaa hyvältä :D

14.12.17 klo 20:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku kirjoitti:

Mites olis bodyhorror-elokuva Killer Penis?

Jatko osan nimi vois olla "Killer Penis 2: Revenge of the ripped vagina's".... kuulostaa kyllä aikas groteskilta, mutta se vetäis väkeä! :D

14.12.17 klo 20:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kokonainen kauhuleffatrilogia. Ensimäinen on Raivotautisen Himomurhaajan Poika Iskee, jatko-osa on Raivotautisen Himormurhaajan Pojanpoika Iskee Jälleen ja saagan päättää esiosa Raivotautinen Himomurhaaja. Nimiroolissa kaikissa leffoissa on Urmas Köntti.

14.12.17 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kurainen Kenny
P**kainen Benny
Tahrainen Terry

14.12.17 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jostain pornonäyttelijästä (muistaakseni Sasha Grey) oli aikanaan juttu Nyt-liitteessä, koska hänen tähdittämänsä (draama-) elokuva pyöri teattereissa Suomessakin. Tai ainakin jotain sinne päin. Joka tapauksessa jutussa mainittiin hänen filmografiastaan löytyvän mm. Extreme Cum Farts 3.

15.12.17 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku kirjoitti:

Mites olis bodyhorror-elokuva Killer Penis?

Tuli mieleen Chatterbox, siinä on puhuva vagina. En oo nähny mut wikipedia kertoo jännän juonen: https://en.wikipedia.org/wiki/Chatterbox_(1977_film)

En tiedä miksi linkki ei näytä kokonaan :/

05.04.18 klo 10:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Gregory Von Herpeniuksen kosto: Herppes leviää"
"Miten kyykyttää köyhiä?: Esittää Gregory Von Herpenius"
"80's has beens: featuring Gregory Von Herpenius"
"Before aids... there was Gregory Von Herpenius"
"Miten saada voimaa köyhien kyynelistä? Gregory Von Herpenius Dokumentti"

05.04.18 klo 11:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan noita esim
1. Rita Herpes - avain rakoon (1994)
2. Herpes-setä (1972)
3. Herpes-setä osa II (1974)
4. Herpes ritari (2008)
5. Pulp Herpes: Tarinoita herpeksestä (1994)
Siinä 5 varmaan parasta

05.04.18 klo 12:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tai herpes-trilogia. Taru herpeksen herrasta osat I-III.

Herpeksen ritarit,
Kaksi yhdyntää ja siitä seurauksena luonnollisesti sarjan päättävä Herpeksen paluu.

05.04.18 klo 12:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

G. Von Herpenius, lyhyt oppikirja teollisuuskoneiston öljyämisestä köyhien työläisten verellä osat 1 ja 2.

05.04.18 klo 13:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Herpes Remains the Same on suomalaisen regressiivistä rockia soittavan yhtyeen Von Herpes Brothersin kolmas studioalbumi.

Kappaleet

Bring Out the Herpes – 10.43 (säv. ja san. VHB)
Herpish 411 – 6.59 (säv. ja san. VHB)
Herpes Fighter – 4.23 (säv. ja san. VHB)
Herpes in the Middle – 7 h (säv. ja san. VHB)
Herpes In the End – 6.06 (säv. ja san. VHB)
Herpes Photographs – 3.46 (säv. ja san. VHB)
Herpes Lover – 6.04 (säv. ja san. VHB)
I Came for You – 7.17 (säv. ja san. VHB)
The Willing Victim – 9.16 (säv. ja san. VHB)

Kokoonpano

Kie von Herpes – bassokitara
Mikko von Herpes – kitarabasso
Jonne von Herpes – yksi kielinen basso
Koo-Mikko Herpesniemi – rumpu sämplit ja basso
Juha Kuppala-Herpes – kosketinsoitin basso

Tästähän on olemassa tällainen lyhyt dokumentti-pilotti jossa nämä Herpes -Veljekset parantelevat herpestä kylmäkylvyillä. Tässä se onkin sopivasti: https://youtu.be/OshJaf9ilfk
Tästähän on myös tulossa kokoillan elokuva jonka nimi on Herpes -Veljekset parantelevat herpestä kylmäkylvyillä ja sen tullee ohjaamaan visualisti Kie von Herpes.

Tässä https://youtu.be/6gesaoan90c Mikko von Herppes kertoo kuinka monta vuotta hänellä on ollut herppes, ja miksi hänellä on loisia. Ajassa 0:50 hän näyttää minkä kokoinen "meisseli" hänellä on, ja ajassa 01:02 hän tartuttaa herppeksen toimittaja-tyttöseen. Lopussa heillä on molemmilla "intensiiviset" herpekset! Tämä pätkä tullaan myös näkemään sitten kokopitkässä herpes -elokuvassakin.

- Herpes on nyt uusi musta. -

05.04.18 klo 13:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

.....Ei jumalauta

Sellanenkin yhtye on kun Trio Herpeslaukaus. Yhdessäkin kappaleessa laulavat että: herpeksen pataljoonat kulkee takana, vehkeissämme syyhyää tauti tosi pahana....

05.04.18 klo 14:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaahas, Von Herpes -Veljesten elokuvan ensimmäinen kohtaus onkin jo vuotanut esiin: https://youtu.be/01lIgO5Ba-s

Aikovat huhujen mukaan päättää elokuvan tähän :https://youtu.be/0BT5eQvIOxw kohtaukseen mutta tietoa ei ole vielä varmistettu.

05.04.18 klo 14:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andy Kreist kirjoitti:

Voi kuinka alkoholismi tuo syvyyttä ja miehekkyyttä miehen hahmoon. Tuo raa-an miehekäs tapa päästää irti todellisuudesta. Todella kunniakasta ja mieltä ylentävää touhua. Jokaikiseen alkoholimainokseen tälläisiä klippejä, niin nuoretkin pysyisivät "selvällä" polulla. :D

Terveisin: 1-3 kertaa vuodessa juova

05.04.18 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Niin, eihän alkoholin kittaaminen mitään miehekästä touhua todellakaan ole, paitsi naisilla. Miehillä testotasot laskevat, elimistö rasvoittuu, syntyy miesrinnat ja naismies - kun taas naisilla estrogeenitasot laskevat ja testot nousevat tuloksena mm. möreämpi ääni ja usein vielä kusipäisempi luonne. Alkoholin käyttö johtaa myös monesti herpekseen.

02.05.18 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutuksen äskettäin pisteyttämä ja kommentoima Orson Wellesin elokuva "Too much Johnson" (1938 mykkäelokuva, katsottavissa tubesta) aiheutti minulle parit kivat naurut. Jos ihmettelette miksi tämä oli niin hauskaa minulle, niin tässä syy:

02.05.18 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toivottavasti elokuvan suomenkielinen nimi on "Liikaa Jormaa".

03.05.18 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuokaa Minulle Alfredo Garcian Pää
Tuokaa Minulle Alfredo Garcian Kyrpä.

Kauriinmetsästäjä
Perseenmetsästäjä