Huttuosasto

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Bruce Willis

Bruce Willis

Edellinen sivu | 1 2 3 4 | Seuraava sivu

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

19.08.03 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelinpa lisätä tämänkin hepun kirjoitusten kohteeksi, muiden isojen starojen joukkoon. Jokainen kirjoitelkoon omia mietteitään sekä hehkeitä juttuja jos niitä sattuu jostain lukaisemaan.

Tästä kaverista riittääkin kaikkea kerrottavaa. Ei omasta mielestäni mikään ihan turha näyttelijä. Olen tässä miettinyt samalla miten ihmeessä Bruce on kyennyt nousemaan Tom Hanksin ja Tom Cruisen ohelle palkkataisteluissa? Kaverihan vetelee ihan sairaita summia leffoistaan. Taisi olla tuo 6 aisti joka nosti Brucen sinne isojen herrojen listoille ylinpään kärkeen. Eikös sälli ottanutkin palkkansa lipputuloista, joka olikin todella kannattava päätös.

Voin vain kuvitella kuinka paljon hän kuittaa tulevasta: Die Hard 4:sesta :oops: Kelpais ylimääräinen mullekkin...

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

19.08.03 klo 23:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

itse pidän bruce willistä action elokuvien ykköspaikalla arnold schwarzeneggerin kanssa. willisin elokuvat ovat olleet täyttä rautaa esim. die hard, kuudes aisti (ei actionpätkä mutta kuitenkin ukon parhaimpia), pulp fiction, fifth element ja jackal. odotan innolla mutta samalla pelkään die hard nelosta. saa nähdä kun se tulee sitten

JarkkoK

Käyttäjä
3397 viestiä

20.08.03 klo 07:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla häiritsee se Willisin perusilme, jota se käyttää kaikissa elokuvissaan. Se on se missä käännetään päätä vasemmalle n. 45 astetta, lasketaan leukaa alaspäin, nostetaan silmäkulmia ja katsetta ylöspäin ja vasemmalle ja katsotaan paheksuvasti. Mutta onhan se hyvä että edes yksi ilme on silläkin miehellä.

Enkä erikoisemmin arvosta miehen rooleja muutenkaan.

Kustaa

Ylläpitäjä
1871 viestiä

20.08.03 klo 08:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidän kyllä äijän aivot narikkaan leffoista ja tietenkin Die Hardeista se ensimmäinen on ihan klassikko. Kuitenkaan en pidä äijän nimeä sokeasti minään laaduntakeena, en todellakaan. On äijältä kyllä niin paljon huonoakin kamaa tullut. No noita epäannostuneita leffoja alkaa kyllä olla jokaisella suurella starallakin. Mutta kyllä Willis näytellä osaa siitä mielestäni ovat mainioita esimerkkejä: Pulp Fiction, 12 Apinaa, Kuudes Aisti ja Särkymätön.

John Lennonjohto

Käyttäjä
5264 viestiä

20.08.03 klo 10:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lukekaa Tony Halmeen elämänkerta Jumala armahtaa, minä en. Siinä on hauska skiini kyseisestä "tähdestä".. :D

Thoke

Tykittäjä
3437 viestiä

20.08.03 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bruce Willism on minusta paras näyttelijä. Hänen parhaat leffansa ovat: Ensimmäinen Die Hard, Kuudes aisti, Unbreakable, Fifth element ja Kaksitoista apinaa. Odotan innolla Die Hard 4:sta. Ainoat epäonnistumiset äijällä on ollut elokuvassa Salasana Mercury ja hänen kokeiluissaan perheleffojen puolella. Willishän on paras.

Juhani Sementti

Tykittäjä
3758 viestiä

20.08.03 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Mulla häiritsee se Willisin perusilme, jota se käyttää kaikissa elokuvissaan. Se on se missä käännetään päätä vasemmalle n. 45 astetta, lasketaan leukaa alaspäin, nostetaan silmäkulmia ja katsetta ylöspäin ja vasemmalle ja katsotaan paheksuvasti.

Kokeilin itse tuota ilmettä juuri nyt. Taidan ymmärtää mitä tarkoitat Jaqqe.

Bruce Willis kuuluu todella maailman parhaiten palkatuimpien ihmisten joukkoon, mutta kyllä hänen leffansa ovat cooleja 8) Die Hardista lähtien ei löydy mitään hirveätä floppia joita esim. Slylta löytyy noin 10. Se on kunnoitettava saavutus. Todella kunnioitettava.

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

20.08.03 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Unbreakable oli kyllä todella erikoinen leffa siihen olisi voinut melkein tehdä jatko-osan... ja myös Kuudes Aistikin oli todella erikoinen, jälkimmäinen oli tosin parempi. Taitaa tulla Bruce hyvin juttuun Samuel L Jacksonin kanssa, kun hekin ovat jo parissa kunnon leffassa yhdessä näytelleet. On muuten suhteellisen tulinen parivaljakko. Melkein kuin Mel Gibson ja Rene Russo :lol:

Raato-A

Tykittäjä
5212 viestiä

21.08.03 klo 15:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Willis on tehnyt paljon hyviä leffoja, ja osaahan se näytelläkin... Miehen paras leffa on Die Hard. Muita hyviä on Last Man Standing, Kuudes Aisti, Die Hard 2&3... Ihan ok pätkiä on Jokikyttä, Shakaali ja Armageddon. Tosin Shakaali on paljon, siis PALJON huonompi kuin alkuperäinen seitkytluvulla tehty pätkä. Eli jos tykkäsit uudesta shakaalista, katso ihmeessä vanha. Se on PAALJOn parempi. ja 12 Apinaa oli kyllä sellasta tuubaa että...

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

21.08.03 klo 18:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

12 Apinaa on nerokas leffa!!

Brucella harvoin tulee näitä floppeja, mutta eikös se Autokauppias jumalan armosta juttu ole aika pee? Jossain myytiin ainakin todella halvalla, mutta en uskaltanut ostaa koska tiedän sen olevan floppi!

Raato-A

Tykittäjä
5212 viestiä

21.08.03 klo 19:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

12 Apinaa saattaa olla nerokas leffa, mutta ainoot reaktiot jotka se mussa aiheutti oli päänsärky ja pettymys. Täyttä skeidaa mun mielestä... Mutta, jokasella omat mielipiteet. Tykätköön jotka tykkäävät, minä en tykkää.

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

21.08.03 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

itse pidän 12 apinaa täydellisinä leffana. mahtavasti näytelty ja ohjattu.
mutta kaikilla saa olla omat mielipiteet ja niin onkin parasta. bruce willis on todistanut muutamillaan leffoillaan, että osaa tehdä muutakin kuin pelkkää actionia.

arska

Ylläpitäjä
2794 viestiä

21.08.03 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bruce on ihan hyvä äijä paiskaan roolia. Onhan hepun meriittilistalla hyviä ja myös erinomaisia pläjäyksiä.

Autokauppias jumalan armosta on todellakin huono. Erehdyin sen joskus katsomaan. En ole nähnyt Brucea koskaan missään noin huonossa leffassa... vaikka se perustuikin "kultti-kurtin" romaaniin... Odotin aivan liikaa ja petyin täydellisesti.

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

21.08.03 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä en uskalla katsoa sitä leffaa. Heheh. Autokauppias Jumalan Armosta siis.

Yön Väreet, eli Color of Night ..aijai mikä leffa. Ei mikään menestys, mutta minusta todella mysteerinen ja erikoinen, vaikkei mikään ihan omalaatuisin lajissaan.

Mortal Thoughts > hehe, legendaarinen ja mukava katsoa aina joskus. No ehkäpä se on enemmän Demi Mooren leffa, mutta kuitenkin. Kyllähän Demia jaksaa katsella jopa tänäkin päivänä :oops:

Mutta jos menneään myös sille komedia puolellekin, niin: Death Becomes Her , tämä on legenda jos joku. Goldie Hawn & Meryl Streep kruunaa Brucen pienen roolin täydellisesti.

Kyllä se Bruce on kova sälli. Toivottavasti kaveri ottaa järjen käteensä ja osaa kuitenkin lopettaa rajun actionin kuten Die Hard - ajoissa ja siirtyy enemmän 6 Aisti ja Hart's War linjalle. Mutta sitten vasta joskus 55v rajan yli päästyä.

Juhani Sementti

Tykittäjä
3758 viestiä

21.08.03 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bruce sanoi lopettavansa maailman pelastamisen sitten kun on tehnyt Die Hard 4. Saa nähdä pitääkö paikkaansa.

Jarski

Käyttäjä
89 viestiä

21.08.03 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ensikosketukseni Bruceen sain joskus siinä tv-sarjassa, jota tuli aikoja sitten: Konnankoukkuja kahdelle. Sen päälle tuli Die Hard ja olin valmis Bruce-fani. Sokketreffit on veikeä elokuva ja nuoruudessani tuli käytyä katsomassa myös Viimeinen Partiopoika. Näiltä pohjilta sitten olen myöhemminkin yrittänyt kaikki Bruce Willis-elokuvat katsoa.

Brucen bravuuri on esittää puolikuollutta, veristä ja rähjäistä sankaria joka pelastaa maailman. Ja murjaisee vielä jonkun vitsin siinä samalla :-)

Hieno mies!

OneNiceUser

Käyttäjä
2016 viestiä

22.08.03 klo 14:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä Bruce on parhaimpia näyttelijöitä! Se osaa näytellä mielestäni hyvin, ei mitää valittamista. :P

Kustaa

Ylläpitäjä
1871 viestiä

22.08.03 klo 14:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jarski kirjoitti:

Ensikosketukseni Bruceen sain joskus siinä tv-sarjassa, jota tuli aikoja sitten: Konnankoukkuja kahdelle. Sen päälle tuli Die Hard ja olin valmis Bruce-fani. Sokketreffit on veikeä elokuva ja nuoruudessani tuli käytyä katsomassa myös Viimeinen Partiopoika. Näiltä pohjilta sitten olen myöhemminkin yrittänyt kaikki Bruce Willis-elokuvat katsoa.

Mun kokemukset on aikalailla samanlaiset. Konnankoukkuja oli hyvä persoonallinen sarja ja muistan elävästi fiiliksen kun kävelin leffateatterista yllättyneenä Die Hardin nähtyäni. Die Hard oli äijän eka kunnon leffarooli ja viälä tollanen kunnon actionrymistely. Silloinhan vielä ei noita terrosristi actioneita edes oltu nähty vaan kyseinen leffahan määritteli action genreen uuden luvun!

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

13.09.03 klo 18:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johan oli taas Seiskassa Brucesta kunnon kuvia :lol: Tulee ihan Yön Väreet mieleen :oops: SIC

Moviemaster

Käyttäjä
937 viestiä

13.09.03 klo 22:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

joo olihan se bruce aika ällö näky mutta on sen tyttö ystävä kuitenkin aika namu, vanhalla brucella on hyvä maku

Edellinen sivu | 1 2 3 4 | Seuraava sivu