Hifilaari
Foorumin päävalikkoon › Hifilaari › O: stereovahvistin
O: stereovahvistin
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
JarkkoKKäyttäjä |
12.08.04 klo 14:29 - linkitä tähän kommenttiin: # Tarttis saada tietokoneen kautta tapahtuvaan popinkuunteluun stereovahvistin. Toki voit tarjota monikanavaisempaakin, kunhan hinta on käytetyn stereovahvistimen luokkaa. Vaatimuslistaa: - Pikku- tai isovikaisia ei kannata edes tarjota (pienet pintanaarmut kestän) Laita tulemaan merkki, malli ja muut speksit mailitse. Kerro myös paljonko laitteesta pyydät ja kauanko laite on ollut käytössä. Olen Oulussa ja noudan sopivan laitteen Oulun alueelta itse. Kauempaa ei kannata tarjota, en osta sikaa säkissä. Yhteydenotot: |
arskaYlläpitäjä |
12.08.04 klo 15:41 - linkitä tähän kommenttiin: # Mulla on itsellä sellanen Sonyn "Microsysteemi" tuossa käytössä. Äänikortista vaan piuhat tape-in liittimeen rca:lla ja hyvin kuuluu. Lisäksi tuossa soittimessa on "surround mode" joka antaa kivan efektin pelatessa. Suosittelen että käy tsekkaan noita tollasia kompakteja Sonyja, ei ne varmaan kovin kalliita ole tänäpäivänä. |
JarkkoKKäyttäjä |
12.08.04 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: # Joo, ainakin 150 eurolla näkyi jotain. En tosin vielä perehtynyt tarkemmin niihin, vaikka ajatus kävi itsellänikin mielessä. Saako niihin vaihdettua kaiuttimia ? Sterkkavahvaritarjouksia otetaan kuitenkin toistaiseksi edelleen vastaan. |
arskaYlläpitäjä |
13.08.04 klo 08:39 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
JarkkoKKäyttäjä |
16.08.04 klo 09:16 - linkitä tähän kommenttiin: # Technics stereovahvistin ostettu kahdella kympillä, ei tarvitse enää tarjota. |
arskaYlläpitäjä |
16.08.04 klo 16:24 - linkitä tähän kommenttiin: # Säähän sait halvalla. Toivottavasti et saa sähköiskua siitä. |
JarkkoKKäyttäjä |
16.08.04 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu