Viimeisin levyostos

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Viimeisin levyostos

gggolem

17.11.04 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Perustinpa huvikseni tällaisen, kun on aina kiva tietää mitä musiikkia ihmiset nykypäivänä ostaa. Poistakaa jos huvittaa.

Eli, viimeisin levyostokseni on Discoren levy Palava.

Viisas

17.11.04 klo 19:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siitä on aikaa ainakin kolme vuotta. Taisi olla Red Hot Chili Peppersin Sex Sugar Blood Magic.

Kebottaja

17.11.04 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Iron Maiden - Iron Maiden. Tänään kävin poistamassa. Tämä(kin) loistava levy on hohtanut hyllyssäni poissaolollaan, joten käväisin sen anttilasta noutamassa hintaan 9,95€.

whait

17.11.04 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika paljon tulee justiinsa tarjouslevyja hommattua... viimeisempinä hankintoina Free Record Shopista Full Clip: Decade Of Gangstarr ja Iron Maidenin Edward The Great sillä kaks kahella kympillä tarjouksella. Uusia täyshintaisia tulee mielettömän harvoin ostettua, paitti kesällä hommasin Beastie Poissien tuoreimman ku niin teki mieli.

DELETED

17.11.04 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Kaiser

17.11.04 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Samaelin Reign of Light [www.samael.info] tuli ostettua maanantaina. Todella hyvää industrialmetallia.

SpaceCadet1

17.11.04 klo 21:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oujee, eilen tuli justiinsa poltettua säästöt näihin helmiin 8) :

DJ Shadow - ...Entroducing [10.90 egee]
DJ Shadow - Preemptive Strike [18.90 egee]
DJ Shadow - Private Press {enchanced DVD edition} [21.90 egee]

Kaikki hipovat laadussaan täyden pisteen rimaa; todiste siitä kuinka mahtavaa intrumentaalinen hiphop parhaimillaan voi olla! :P

Arsi T. Elokolikko

17.11.04 klo 21:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä olen pitänyt musalevynostoselibaattia jo kaksi kuukautta, silloin syyskuussa lähti alekortilla Viikatteen Kuutamourakat ja Morriconen Huuliharppusoundtrack huimaan hintaan 10 ekeä. 8)

Nyt ois kyllä jouluksi sellainen kokoelmaläjä julkaistuna, että oikein hirvittää. Airin Walkie Talkiekin on vielä ostamatta. :x

17.11.04 klo 22:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oo enää pahemmin levyjä ostanu, mut oisko viimiset kolme:

Sevendust - Seasons
Population 1 - self-titled
Population 1 - Sessions from room 4 EP

Kapa

17.11.04 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taisipa olla Thresholdin uutukainen Subsurface.

sami-san

17.11.04 klo 22:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm, taisi olla Frank Sinatran Our Love Affair. Tarkoitus olisi huomenna mennä levykauppaan ja ostaa The Ultimate Disco Hits (tai joku vastaava, en muista tarkkaan), koska 70-luvun disko iskee minuun kovemmin kuin tuhat volttia.

18.11.04 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

WASPin Neon God Volume 2: The Demise. Hieno kiekko, mutta tarvii Volume 1:sen toimiakseen täydellisesti.

Pedro

18.11.04 klo 07:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisimmältä reissulta mukaan tarttui seuraavat:

Iron Maiden - Early Days (2dvd)
Slayer - Still Reigning (dvd)

18.11.04 klo 08:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös siitä taida olla vuosi aikaa, kun Epuilta ilmestyi Reppu 2 ja silloin viimeksi ostin levyn.

Mask

18.11.04 klo 13:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin levyostokseni taitaa olla Lapinlahden lintujen joku kokoelmalevy.

esimies

18.11.04 klo 13:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

Senkin seniili papparainen! :D
Jos tuota "poisto"-sanaa ihmettelet, niin sehän tarkoittaa jonkin tuotteen ostamista --> tuote "poistetaan" kaupan hyllyltä. :D

Omista levyostoksistani on vierähtänyt useampi viikko. Twistan Kamikaze-lätty taitaa olla viimeisin hankintani. Ei mikään erikoinen levy... Miehen Adrenaline Rush-debyytti(virallinen) on paljon onnistuneempi.

Arsi T. Elokolikko

18.11.04 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:
Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

Senkin seniili papparainen! :D

Joo, ei mun nuoruuden päivinäin noin sanottu, ihme höpötystä. Mehän puhhuimma kaiken kuin Kalevalassa konsanansa:

Siitä tuo Kebottaja,
Maiden-fani ikuinen,
levyn otti mukahan,
kassalle markoilla maksoi.

Mutta täytyy todella huomioida, että olen 22-vuotiaana kuullut ensimmäisen kerran elämässäni nykykieleemme kai jo rinnastettavat termit lol, xD yms. :P

Ja se siitä off-topikista. Veronpalautukset voisivat tuoda muutaman kokoelmaplätyn meikänkin kokoelmiin.

Zorge

18.11.04 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaaahh, taitaa olla tuo Iron Maidenin No More Lies EP.
Niitä ei Suomessa pitäis olla kuin tollaset 800 kpl. Ainakin niitä tuotiin Suomeen tollanen määrä. 8)

Cuomi

18.11.04 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin taitaa olla Iron Maidenin Somewhere In Time Cdonista.
Mahtava lätty kertakaikkiaan. Mutta Powerslave on edelleen paras.

19.11.04 klo 22:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juice Leskinen Grand Slamin LOISTAVAN Boogieteorian alkeet peruskoulun ala-astetta varten lyhyt oppimäärä-albumin jälkeen en oo tainnu ostaa yhtään levyä.