Nebula Oy

Yliarvostetut levyt

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Yliarvostetut levyt

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu

DELETED

13.11.04 klo 00:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

IdigN1

Tähtääjä
4311 viestiä

13.11.04 klo 04:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Mulla on yksi:

Pink Floyd - Dark Side of the Moon :twisted:

Paskapuhetta...

Kaikki Metallican albumit.

Kapa

Käyttäjä
793 viestiä

13.11.04 klo 04:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:

Mulla on yksi:

Paskapuhetta...

Paskaa se sinäkin puhut :)

IdigN1

Tähtääjä
4311 viestiä

13.11.04 klo 08:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kapa kirjoitti:
Population1 kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:

Mulla on yksi:

Paskapuhetta...

Paskaa se sinäkin puhut :)

Uskon sen että niin väität. :D

John Lennonjohto

Käyttäjä
5265 viestiä

13.11.04 klo 09:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki Rollareiden ja Eaglesin albumit. Eikä tästäkään lausunnosta tarvitse ketään hirttää, ei vaan kolahda meikäläiseen.

Raato-A

Tykittäjä
5226 viestiä

13.11.04 klo 11:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Melkeen kaikki Beatlesin levyt.

Juhani Sementti

13.11.04 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metallica - St. Anger
Nightwish - Wishmaster
Stratovarius - Millenium
Juice Leskinen - Grand Slam
Radiohead - OK Computer
Günther & The Sunshine Girls - Pleasureman :wink:

arska

Ylläpitäjä
2938 viestiä

13.11.04 klo 12:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki brittirenkutukset on todella syvältä: Rollarit, Blur, U2, REM... aivan kauheeta. Beatles tekee poikkeuksen eli se on jees.

SpaceCadet1

Käyttäjä
3044 viestiä

13.11.04 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Melkeen kaikki Beatlesin levyt.

Jepjep. Samaan kastiin kuuluu Elviksen ja Frank Sinatran tuotanto. Mutta makuasioitahan nämäkin.

JarkkoK

Käyttäjä
3402 viestiä

13.11.04 klo 12:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiusauksesta ja provokaatiosta huolimatta en puutu aiempien puhujien kommentteihin :wink:

Yliasvostettua ja sitä myöten huonoa ovat lähes kaikki nämä kotimaiset heavy- ja sen tyyppistä musiikkia soittavat bändit kuten esimerkiksi Nightwish.

Britti poprock on kans aika hanurista kuten REM, Blur, Oasis puhumattakaan tästä musiikista jota nykyään myydään nimellä soul-musiikki... Loppujen lopuksi maailmassa tehdään aivan hillittömän paljon todella huonoa musiikkia. Näin on ollut iänkaiken.

Tämähän nyt menee vähän kaikilla enemmän bändien/musiikin haukkumiseen kuin yksittäisten levyjen, mutta minkäs teet.

graniitti

Käyttäjä
917 viestiä

13.11.04 klo 13:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

lähes koko metallican tuotanto

Migelo

Käyttäjä
2561 viestiä

13.11.04 klo 13:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Stratovarius - Millenium

Arvostaako tuota joku? Mä oon jonkin asteinen Strato-fani, mutta en mä kyllä tuota levyä kovin korkealle nostais Stratovariuksen levyrankingissa...

Mä en kans oikein ymmärrä tota Beatlesin ylistämistä. Ei vaan oikein iske...

Acedia

Käyttäjä
1210 viestiä

13.11.04 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä vaiheessa olisi hyvä varmaan ilmoittaa, että REM on amerikkalainen bändi. :wink:

Neil Youngin levyt (After The Goldrushia + muutamaa yksittäistä biisiä lukuunottamatta) ei jaksa herättää mielenkiintoa.

Bob Dylanin levyissä samat perustelut (Blood On The Tracks + Bringing It All Back Home-levyt pienissä määrin herättää mielenkiintoa, tosin).

Jos nyt laitetaan sitten vielä ihan tarkasti jokin levy tähän, niin Dark Side of The Moon lienee Nirvanan Nevermindin kanssa eräitä yliarvotetuimpia levyjä ikinä.

Kaiser

Käyttäjä
1443 viestiä

13.11.04 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metallica - St. Anger

...sekä Slipknotin Vol 3 : The Subliminal Verses

EDIT: Myös Musen Absolution

Juhani Sementti

13.11.04 klo 15:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

Stratovarius - Millenium

Arvostaako tuota joku? Mä oon jonkin asteinen Strato-fani, mutta en mä kyllä tuota levyä kovin korkealle nostais Stratovariuksen levyrankingissa...

Jos nyt joku Leffatykin parikymmenisestä kööristä ei hehkutakaan sitä niin uskon että tuotakin levya kyllä palvoo joku. Muistaakseni tällä alpum(m)illa oli pienoinen radiohitti "Hunting High And Love" Mutta, kun en ole edes sun asteinen Strato-fani niin voisiko joku kiltisti vahvistaa tai kumota ton tiedon?

arska

Ylläpitäjä
2938 viestiä

13.11.04 klo 16:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän Stratovariuksella on hyviä biisejä useallakin levyllä. Itse pidän niistä keskitempoisista eniten. Tuplabasaritohotukset ei oikein kolahda (miltään yhtyeeltä).

gggolem

Käyttäjä
1346 viestiä

13.11.04 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Faith No Moren The Real Thing

Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin eihän tämä nyt NIIN hyvä levy ole. Aika lailla samanlaista kuin kaikki muukin 80-luvun lopun ja 90-luvun alun musiikki. Epic, The Real Thing ja Edge of the World on selkeästi ainoat loistavat kappaleet.

Migelo

Käyttäjä
2561 viestiä

13.11.04 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistaakseni tällä alpum(m)illa oli pienoinen radiohitti "Hunting High And Love" Mutta, kun en ole edes sun asteinen Strato-fani niin voisiko joku kiltisti vahvistaa tai kumota ton tiedon?

Juu, kyllähän sieltä HHAL löytyy, mutta sekin on niitä levyn harvoja valonpilkahduksia. Kokonaisuutena ei mitään kovin kummoista kamaa Strato-asteikolla.

Arska kirjoitti:

Kyllähän Stratovariuksella on hyviä biisejä useallakin levyllä. Itse pidän niistä keskitempoisista eniten. Tuplabasaritohotukset ei oikein kolahda (miltään yhtyeeltä).

Sama täällä. Noi "tublabasaritohotukset" kuulostaa usein joltain Gerhard Rihmakallolta tai muulta kohellukselta, jossa on tarkoitus luoda vaan mahdollisimman paljon ääntä mahd. lyhyessä ajassa. Jos nyt Straton suosikeista puhutaan, niin vois mainita vaikka Forever, Anthem of the World, Cold Winter Nights ja Phoenix. Myös noilla Elements levyillä on muutamia kovia ja mahtipontisia biisejä, jotka iskee (Elements, Soul of the Vagabond, I walk to my own song...). [Ja anteeksi tämä off-topic]

DELETED

13.11.04 klo 17:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Cuomi

Tähtääjä
2684 viestiä

13.11.04 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin monet Beatlesin albumit. Etenkin Sgt. Pepper.

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu