Nautinnollista scheissea

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Nautinnollista scheissea

28.04.18 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Japanilaiset tv-kisailu/prankki/peliohjelmat... ah... mahtavaa scheissea. :)

Onks Silent Library teille tuttu? Kyseessä on mahtava formaatti. Eli tässä ohjelmassa ollaan kirjastossa... ja kirjastossahan pitäisi olla aina mahdollisimman hiljaa. Kuusi pelaajaa istuu pöydän ääreen ja pelaajille jaetaan kortit. Se kenellä on pääkallo kortti, joutuu sietämään epämiellyttävän tehtävän. Alla oleva linkki antaa vähän kuvaa minkälaisista "tehtävista" on kyse:

Suosittelen tutustumaan! :D

Lisää Japsi matskua:

"Japanese massage chair prank" (Klassikko!)

Kaikkihan muistaa "Hullut Japanilaiset" ohjelman jota tuli JIM tv-kanavalta? Alkuperäinen nimi tälle on TAKESHIS CASTLE. Katoin joka jakson!:

"Weird japanese game shows compilations"

28.04.18 klo 23:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen nyt niin ADHD päällä, että pakko tänne on tuubata lisää scheissea.

No nyt ei ole scheissea tarjolla... vaan laatukamaa. Nimittäin sellainen ohjelma kuin "Whose line is it anyway". Tunnette formaatin, koska se on rantautunut suomeen "Vedetään hatusta" ohjelman muodossa. On sanomattakin selvää mikä näiden kahden laatuero on.

Kyseessä on improvisaatio show, jossa on sellaisia ohjelmanumeroita kuin, no perkele lukaiskaa wikipediasta. On meinaan niin maan perkeleesti:
https://en.wikipedia.org/...ose_Line_Is_It_Anyway%3F_(U.S._TV_series) . Katsomalla kokonaisia jaksoja pääsette hyvin perille.

Isäni on tutustuttanut minut tähän ohjelmaan. Minä rakastan tätä ohjelmaa koko sydämmelläni. Colin Mochrie on minun ikisuosikkini. :D

Koukutan teidät alkusyötillä:

29.04.18 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt juhlimma kuin olis vuos 2007!:

Illan elokuvaksi vuoden 2007 parhaimmistoon kuuluva elokuva!:

30.04.18 klo 10:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ah... autocorrect. Tuo syöpäisin ja vittumaisin tekstinmuokkaus keksintö ikinä, mutta tuottaa aika ajoin niin mahtavaa yleensä tahatonta komiikkaa... https://www.google.fi/sea...AA&biw=1360&bih=662&dpr=1

02.05.18 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ylimielisissä urheilijoissa on omanlainen viehätyksensä. Troublemaker ja hellraiser urheilijat tuovat lajiin kuin lajiin jotain väriä ja mielenkiintoisuutta... niinkuin JÄÄKIEKKOILIJAT! Nämä urheilijat ovat kaukana säyseistä urheilijoista ja elävät maineensa veroisesti täydellä asenteella ja itsevarmuudella. Pitäisikö urheilijan aina olla nöyrä ja vaatimaton?

https://www.youtube.com/watch?v=7NiJHboUlis (Tätä jätkää vihas oma joukkuekkin ja on varmaan ensimmäisiä kavereita nyrkkitappelemassa oman joukkuelaisen kanssa)

Ainiin eipäs unohdeta Darcy Tuckeria... https://www.youtube.com/watch?v=hcCF3dOWgSk

^ Mutta täytyy muistaa tälläinen mittelö... https://www.youtube.com/watch?v=uRiLdkOI-KA tuossa ottelussa Tucker sai vähän suomalaista oikeutta. Ansaitusti.

https://www.youtube.com/watch?v=Xea1KKEgOco ( Kuka muu on/ollut Tennis skenessä näin persoonallinen ja räväkkä? :) )

https://www.youtube.com/watch?v=hXB8iJYxmjo (MIKE TYSOONN!!!)

... onhan näitä tapauksia ihanaisen paljon. Lisäillään sitä mukaa mitä tulee mieleen. Kuka teille tulee mieleen?

02.05.18 klo 23:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=C8Nyc9jzSDg ( Kuka muu on/ollut Tennis skenessä näin persoonallinen ja räväkkä? :) )

McEnroe tosiaankin tunnettiin melko räiskyvänä kaverina. Hauskaa tuossa oli se että voitti aina yleisön puolelleen noilla purkauksillaan, itse näytti siltä kuin pää räjähtäisi koska tahansa.

Nykyisestä kiertueesta aussi Nick Kyrgios on ehdottomasti Tourin raikulipoika, wannabe McEnroe, tosin rutkasti mauttomampi. Muistan erään tapauksen jossa kättelyssä hävityn ottelun päätteeksi sanoi sveitsiläisvastustajalleen Stanislas Wawrinkalle "Kokkinakis banged your gilfriend." Elikkä eräs toinen tennispelaaja. Juu.. Persoonana ei yhtä pidetty kuin McEnroe aikoinaan.. Ja kenties astetta hullumpi omalla tavallaan

03.05.18 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Poliitikot... ovat... täyttä... viihdettä.

https://www.youtube.com/watch?v=4QH7vr8XO_s ( Hieno mies )

Ps. Kuka muuten kattoo poliittisia talk show ohjelmia, kuten Stephen Colbert, John Oliver, Trevor Noah ? Minä nautin hyvinkin paljon tälläisestä matskusta. Bill Maherkin on kova jätkä.

04.05.18 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri

04.05.18 klo 21:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

Mitä vittua mää just katoin?

Voi hyvänen aika Pirpana,annas ku Abneri selittää:

Katsos,80-luvulla miähet paino nii hirveesti vaa bizneztä että huolestuttiin juppiloisten rehkivän ittensä ennenaikaiseen hautaan.

Pitää välillä relatakki,nääs.

Tietoiskun toteutus on ihanan kasarimainen,aivan tässä nostalgigon sydän väpäjää. :)

04.05.18 klo 21:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Sanoman tajusin kyllä... mutta toteutus... viesti... miesten per... EI NÄIN! :)

abneri

04.05.18 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

Älä ny oo Pirpana tuallaane.Iha hyvä tietoisku se on!

04.05.18 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei henkilökohtaisesti kiinnosta kauheasti jääkiekko tai ne kannatuslaulut mutta meinasin tukehtua just makkarakalakeittooni mentyäni vahingossa klikkaamaan tätä [www.youtube.com] salkkarit-videota. Uskomattoman tyhmä, mutta nauratti niin perhanasti.

04.05.18 klo 22:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ No, mutta perkelehän toi olis mahtava kannatuslaulu! :)

05.05.18 klo 00:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Tsajajajajajaja!! Onhan ISMO LAITELASTA tehty taide aina yhtä nauruhermoja kutkuttavaa. Siinähän se idea on, kun ne on aina sitä alimman tason roskaa ja.. kysehän on Pihlajakadun myyttisestä Ismosta

Tuossa on sellainen nopeatempoinen melodia joka sopisi erittäin hyvin myös ämmäm kisojen tsemppausrainaksi

05.05.18 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kakarana tuli niin paljon naatiskeltua tämän jätkän sketsihahmosta...

Tää äijä on vieläkin hauskempi! Saman sketsipoppoon tekosia. https://www.youtube.com/watch?v=DfTue96GxH4

Varhaisen youtuben viihde tarjonnassa on minun mielestäni jotain omalaatuista charmia. Vittu mää olen ihan kakara vieläkin. :)

AINIIN MELKEIN UNOHDIN!: https://www.youtube.com/watch?v=f9_EZDy12S8

^ Nauttikaa noista kahdesta erityisen paljon!

08.05.18 klo 20:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

John117... kysymys kuuluu.

Are you ready to dance? ARE YOU READY TO DANCE!?

YES YOU ARE READY TO DANCE! :)

08.05.18 klo 20:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mites Eddy Grantin klassikko ja hieman erilainen uudelleentulkinta siitä?

10.05.18 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tää biisi on täyttä rautaa... jolla tarkoitan sitä, että rautakin sulaa tämän hellyyttävästä lämmöstä.

Mutta miksi minä laitan tämän sitten nautinnollista scheissea osastolle? Kattokaa tota Elton Johnin asua, mitä helevettiä!? Siis... cowboy asu varustettuna amish hatulla? Täähän oli sitä aikaa kun Elton John oli kaapissa, ja oli vieläpä tämän biisin teosta yksi vuosi taakseppäin mennyt naimisiin Renate Blauelin kanssa... kulissi liitto, mutta kattokaa tota asua... ei kukaan hetero tollasta pidä! Kaiken lisäksi noi Elton Johnin expressiiviset eleet... on kyllä JOTAIN. :D

10.05.18 klo 23:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

John117... kysymys kuuluu.

Are you ready to dance? ARE YOU READY TO DANCE!?

YES YOU ARE READY TO DANCE! :)

I dont know if it`s the cocaine i just snorded or the birds singing outside.. But yes.. YES I AM! :D

18.07.18 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tullut jo muutama päivä naureskeltua tälle [www.youtube.com] älyttömälle Metallican ja Macarenan fuusiolle, joten pannaanpa tännekin.