Nautinnollista scheissea

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Nautinnollista scheissea

17.04.18 klo 08:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ennenkuin suututan taas kaikki on pistettävä perseilyvaihde silmään... sehän ei tietysti varmastikkaan ärsytä ketään. :)

Mitä mieltä olette Jackass porukasta? Kyllähän te kaikki nyt tiedätte Johnny Knoxvillen, Steve-o:n, Jeff Tremainen, Bam Margeran, Preston Lacyn, Wee-manin, Dave Englandin, Ehren "Danger" McGhehey, Ryan Dunn (edesmennyt), Chris "Party boy" Pontius.

Kyseisen jätkäporukan ja osuvasti nimetyn Jeff Tremainen tuotantoyhtiö "Dickhouse":n matsku on on ollut minun mieleeni. Meininki on nautinnollista scheissea ja aika useastikin se oli tämän porukan kohdalla kirjaimellista nautinnollisen scheissen nauttimista. Jackass porukka ei tunnu kokonaiselta jos joku puuttuu, mutta Ryan Dunn:in tapaukselle ei nyt valitettavasti voida mitään.

Jackass vaan jotenkin toimi niin perkeleen hyvin, porukan hyvää ja älyvapaata veljellistä henkeä oli aina iloa seurata... mutta kuten olemme nähneet Jackass 2.5 ja 3.5 joissa Jackass porukka kertoilee mietteitään kyseisten elokuvien teosta ja näytetään poistettua matskua. Eise porukka niin yhtenäinen ole koskaan ollut miltä se on ulkopuolelle näyttänyt, eikä tuota porukkaa olisi olemassakaan jos ei olisi rahaa pöydällä. Huvittavasti kylläkin kaikki olivat yhtenäistä mieltä, että Dave England on kusipää ja kun hän muuttuu kännissä "Darffiksi" joka käyttäytyy niin mulkkumaisesti, että porukka päättää omistaa seuraavan työpäivän hänelle rangaistukseksi huonosta käytöksestä (tämä siis näytetään Jackass 3.5 elokuvassa :) ).

Suurimmalla osalla tuosta Jackass jengistä on JACKASS tavalla tai toisella onnistunut pilaamaan elämiä. Mikä onkin todella todella surullista.

PS. Kuka kattoi Bam Margeran "Viva La Bam":ia silloin MTV:ltä? Katoin joka jakson ja oli ne niin viihdyttäviä... ikisuosikkina oli Bamin setä jonka lempinimi oli Don Vito....

Tässä Don Vitoa vähän teille:

"Dunn and Don Vito's Rock Tour"
https://www.youtube.com/watch?v=QTRS7SI2CQw ( Kyllä! Olen katsonut tämän aivan alusta loppuun... aivan mielipuolista menoa. )

Uytp7

17.04.18 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jackassit, duudsonit ja mitä näitä nyt on eivät koskaan ole todellakaan olleet mieleeni. Vastenmielistä kohkaamista ja huutamista, jota ei tee mieli katsella minuuttiakaan pidempään kuin on pakko. Siksipä en ole paljoakaan katsellut näitä keppostepposhörhör poppoita, enkä oikein ymmärrä mitä muutkaan niissä näkevät. Mutta kukin tyylillään, nauttijat nauttikoon, ei se ole minulta pois. Nautin scheisseni muilla tavoin. Esim näin: https://www.youtube.com/watch?v=zaMFziAE0l0 (varoitus, subjektiivista huumoria luvassa)

19.04.18 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

DU-DU DUDUNDUN-DU-DU!

Äfricäääääään terminatooooor!

Vapise Schwarzenegger.

20.04.18 klo 11:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sori nyt tulee shaissee kuvien muodossa, ei musiikkia.

Afrikasta puheenollen. Tyypit väsää ihan loistavia elokuvajulisteita, näitä on niin hauska selailla! Toiset on ihan aidosti jopa hyviä, mutta iso osa on "nautinnollista scheissea" :D

20.04.18 klo 22:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyv vikonlopua kakille...

Katota sevänkö huomotesen asto-.... :)

20.04.18 klo 23:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun nyt Mikko Alatalon makuun päästiin niin pannaanpa samalta kaverilta toinen ajaton klassikko. [www.youtube.com].

Tämä oli kai joskus isompikin hitti.

John117

23.04.18 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikka Mikko Alatalo onkin aina pomminvarma valinta, vaihdetaan välillä intialaiseen pöppiin.

24.04.18 klo 07:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Loistava valinta muuten, mutta meikä tarvii tanssiin nopeampaa rytmiä...

^ Siin on mun vakioliikkeet tanssilattialla. Toi on kova veto... saatanan kova veto.

Mutta sitten aina kun menen yöklubille Andy Kreistin kanssa, niin Andy pistää tämmöstä settii...

25.04.18 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai ai ai... ala-asteen jätkäkulttuuriin silloin kuului varhaisen youtuben kotimaista tuotantoa edustavat ismo laitela sun muut salkkari videot... ah... guilty pleasure. Osoittaa, että olen keskenkasvuinen kakara, kun nautin näistä näin paljon. Harmittavasti suurinosa videoista on kadonnut, mutta onneksi osa on säilynyt.

Kuka muu muistaa? Ja tykkäättekö?

Ismo Laitela lauluja:

https://www.youtube.com/watch?v=65Ws6ogCNbU (suosittelen lämpimästi :) )

https://www.youtube.com/watch?v=LOn17FRp6K0 ( kuin myös tätäkin)

https://www.youtube.com/watch?v=EzGIa0gnkP8 ( Tää on aiva törkeen hyvä! )

https://www.youtube.com/watch?v=jEVKD27EuoA ( Todella JEES! :) )

Ismo Laitela videoita:

https://www.youtube.com/watch?v=zjOV_Q0ZAxk ( ei saatana :) )

Bonuksena: https://www.youtube.com/watch?v=QON_TEjx7lc

25.04.18 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

John117 kirjoitti:

Kaurapuuro + pontikka= herkkua

Jope Ruonansuun humoristi musatuotanto kuin myös muukin tuotanto on minulle sydäntä lähellä. Kuului minun lapsuuteen ala-asteella ja ylä-asteella, kuin nytkin. Paljon mukavia muistoja kun silloisen kaverin kanssa osattiin näitä ulkoa ja sitten niitä rallatettiin synkassa ja luukutettiin ala-asteella näitä ja kun kävin tällä kaverilla kylässä. Huumori näissä uppoo kyllä todella tehokkaasti ja kun on ikää tullut lisää niin tehoaa vieläkin tehokkaammin. :)

Hyviä vointeja sulle Jope ja kiitos kaikista nauruista ja hyvälle mielelle laitoista.

26.04.18 klo 02:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

Voi Pirpana sun kanssas, sain näistä jotain ihme flashbackejä kaukaisesta menneisyydestä. Joskus muinaisina aikoina tuli noita naurettua kavereitten kanssa, toisinaan vieläkin kännissä kun on tylsää.

Suurin osa noista Ismo-remixeistä on ihan täyttä kuraa, mutta on tai oli siellä muutama ihan hyväkin. Joku oli esim. joskus vääntänyt sellaisen missä on ihan editoimattomana niitä jaksoja, mutta niihin oli lisätty jenkki-sitcomien tyyliin taustanaurut. Ne oli ihan mielettömän hyviä.

Muistelen joskus 2008-2009 nauraneeni paikallisten teinityttöjen kiukutteluille kun salkkareissa se yksi teini luki mangaa ja harrasti animea "ihan väärin". Omasta mielestä Oona oli lähinnä sympaattinen, jopa ihan sievä tapaus. Ihme kitinää ihmisiltä.

Olen muuten ollut yhden salkkariteinin kanssa samalla yliopiston kurssilla. Trolololo.

26.04.18 klo 06:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kävin Outokummussa asti aitoa ja oikeaa Ismoa katsomassa ja tapahtumassa taisi jutustella ponnisteluista ammattiinsa liittyen sekä muistella kotikylän ammoisia aikojakin. Eihän ne ilman filtteriä taineet käydä Taalainmualiman-Laitela lohkaisut tuolla saralla.

Melko vähäiselle käytölle jääneet tätä nykyä muutenkin ebaumsworld, jylppy tyyliset palvelimet. Ja ennen kuin joku närkästyy, niin lämminhenkisön naljailun sulattaa, jos nyt ei aivan tosikkoluonne satu olemaan. Ehkä loukkaavan sietorajan sävy ja henkilökohtaisuuksien rajoissa liikkuminen vaatii ihmistuntemusta tarkemmin.

Varhaiset klovnit ja harlekiinit ainakin tunnetusti painuivat jokainen kykynsä mukaan ajatuksissaan sankkaan synkkyyteen uutta luovuutta hakemaan numeroihinsa. Joskus vaan kivi lähtee pyörimään ja taikina paisuu kuin puurokattila ilmiönä.

John117

26.04.18 klo 13:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Herkempää, suorastaan ajatuksia herättävää ilmaisua Jopelta

Finnshits kiekko varmaankin lojuu edelleen jossain laatikoiden uumenissa. Nykyhallituksen menosta saisi jo hienon päivitetyn 2010-luvun version, kuten kommentoinnissakin mainitaan. (Kyllä, luin juutube kommenttikenttää) :)

26.04.18 klo 21:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

2000-luvun Amerikan populaarikulttuuri kiteytyy Green Day:n biisiin "American Idiot". Muistatteko tuon hullun älyvapaan idiootin ylipatrioottisen George Walker Bush Amerikan? Järjestetty presidenttius... koska Bush. Vitun änkyttävä mitään osaamaton luku/kirjoitustaidoton puhetaidoton tietämätön vitun punaniska teksasin juntti. Haista vittu GEORGE! George Walker Bush on Amerikan ehdottomasti surkein presidentti... täysin isänsä nukke. Isukkihan organisoi pojan hallinnon samoilla jäärillä mitä Reaganilla ja hänen omalla presidenttikaudellaan oli. Hallinto oli täynnä sotahulluja paranoideja ja sitten äärikapitalisteja jotka tuhosivat kaiken finanssialan sääntely ja valvonta elimet.. joka johti 2008 maailmanlaajuiseen finanssikriisiin. Amerikan maine ja kunnioitus oli pohjakosketuksissa koko Amerikan historiassa ikinä. Amerikassa työttömyys kasvoi. Tehtaita ja työpaikkoja katosi. Koulutus-systeemi ja sairaanhoito/terveyspalvelut kallistuivat ja paskenivat paskenemistaan. Koko Amerikka oli polvillaan kun Bush Jr ja hänen nukkemestarinsa tekivät maasta ja kenties maailmasta paskemman paikan elää.

No Bushin puolustukseksi on sanottava, että vuoden 2001 tapahtumat olivat niin järisyttävän kauhistuttavia ja vaikeita asioita. Se seurasi ja vaikutti koko Bush Jr presidenttikauteen, kuin myös koko maailmaan.

Mutta siis palataampas hauskoihin asioihin... nautinnolliseen scheisseen. Tämä herra tarjosi sitä 8 vuoden edestä koko rahan edestä... tragikoomista paskaa kerrakseen. Mutta nyt iloitkaamme! :D

Tää on aivan saatanan hyvä klippi!: https://www.youtube.com/watch?v=EJALnicvosw

26.04.18 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Palatakseni jossain toisessa ketjussa väläytettyyn mielikuvaan Timo Soinista Suomen diktaattorina. Venäjän oma Boris Jeltsin [www.youtube.com] pääsee sitä aika lähelle.

Kuvittele lähes koko entisen Neuvostoliiton ydinasearsenaali tämän kaverin käsissä.

27.04.18 klo 12:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

En näe kyllä mitään yhtäläisyyksiä Jeltsinin ja Timo Soinin välillä. Puhe toki kuulostaa aika ajoin samalta...

Minulla taas on sellainen mielikuva, että tämä herra olisi sitä mitä Timo "Jytky" Soini voisi olla diktaattorina: https://www.youtube.com/watch?v=udZesHBrKl4

27.04.18 klo 18:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onks jengille tuttuu Bad Lip Reading videot tubesta?

Täs on niitten uusin!:

Nauroin vedet silmille! :)

abneri

27.04.18 klo 19:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei jumalauta..Bad Lip Reading oli mulle taas uus tuttavuus,
miten tällainen helmi on päässyt multa ohi?

Kiitos Pirpana tästä,soot hiano miäs.Sullon (OLI) kommeet viikket!

28.04.18 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

...joku oli esim. joskus vääntänyt sellaisen missä on ihan editoimattomana niitä jaksoja, mutta niihin oli lisätty jenkki-sitcomien tyyliin taustanaurut. Ne oli ihan mielettömän hyviä...

Tättärää. Joku on mennyt nyt tekemään samanlaisen myös Last Jedistä [www.youtube.com]. Sai nauraa taas vedet silmissä.