Nautinnollista scheissea

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Nautinnollista scheissea

10.03.18 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kasaritoiminnalle kumartava kickstarter projekti. Saa nähdä saavatko pojjaat rahoituksen kasaan.

10.03.18 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toivottavasti!

11.03.18 klo 16:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikuttaa kyllä ainakin päällisin puolin tosi lupaavalta. Äänimaailma ja ulkoasu ovat aidon oloisia ja toimintakohtauksissa oikeaoppinen meininki.

Toimintakomediaksi luonnehdinta ei sen sijaan ole hyvä merkki, ja trailerissakin on huolestuttavia viitteitä siitä, että kyseessä saattaa olla enemmän sarja silmäniskuja klassikkoleffoille kuin omilla jaloillaan seisova tuotos. Toivottavasti lopputulos ei siis ole Kung Furyn kaltaista itsetietoista sekoilua vaan koherentti ja tyylipuhdas genre-elokuva.

Aika näyttää.

11.03.18 klo 23:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Jep. Toivon todella että homma pysyy lapasessa eikä karkaa aivan täydelliseksi perseilyksi.

18.03.18 klo 14:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä pyytäisin teiltä sellaista mindfuck musiikkia, että heräisin transsista.

Do your worst, please. :)

18.03.18 klo 14:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

Minä pyytäisin teiltä sellaista mindfuck musiikkia, että heräisin transsista.

Do your worst, please. :)

(Saattaa kyl syventää psykoosia..)

18.03.18 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Most Unwanted Music [www.youtube.com].

18.03.18 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

18.03.18 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andy Kreist kirjoitti:

The SHAGGS!
- Better than the Beatles -

My Pal Foot Foot.. Voi pojat.

En ollut ikinä kuullutkaan tästä Bändistä mutta pakkohan tuollaisen musiikkinirvanan jälkeen oli katsoa mitä Wikipedia tytöistä tietää.

Loistavaa.

Kiitos Andy Kreist!

18.03.18 klo 21:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaurapuuro + pontikka= herkkua

18.03.18 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvää kuhertelumusaa esim töttö-ystävän kanssa. Vaatteet pois, bootsit jalkaan ja kannat kattoon!!

Legendary Stardust Cowboy - Paralyzed

Laitetaan vielä toinen kun on niin kova meno ittelläkin ny päällä.

LEGENDARY STARDUST COWBOY - 'Who's Knocking On My Door' (..poliisi?)

18.03.18 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andy Kreist kirjoitti:

Legendary Stardust Cowboy - Paralyzed

Vaimo hyppäs sängystä kun laitoin soimaan.

23.03.18 klo 13:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Menneisyyden TV-tunnarit ovat sitten saatanallisen tarttuvia korvamatoja!:

Ankronikka:

Nalle Puh: (Lapsuuden suosikkini)

Sitten on tietysti vähän varttuneemmalle väelle:

Bonanza:

Addams family:
https://www.youtube.com/watch?v=-3CH0tN515M (Jumalauta, että toi John Astin näyttää Peter Sellersiltä)

Happy Days:

Bonuksena vielä Happy Daysistä helvetin kova ikimuistettavalle hahmolle Fonzielle omistettu "Do the fonzie" rokkiralli:

29.03.18 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Doomsdaymachinen raipanisku sadomasokismifantasioiden vanavedessä, tuli ihan vain aiheeseen liittyen tälläinen bändi mieleen kuin DEVO. Kyseessähän on bändi, jonka ura nousi yhden hitin ihmeestä:

Devo - Whip it

Bändin musiikki on silkkaa cämp parhautta... pistetään häpeilemätöntä "typeryydessä" keitettyä perseilumusaa maailmalle, ja vieläpä ihan helvetin hyvää ja viihdyttävää sellaista!

Weird al yankovic on aivan varmasti imenyt vaikutteita DEVOLTA, ja siksihän on tehnyt bändiä kunnioittavan parodia biisin kuin...

"Dare to be stupid"

29.03.18 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andy Kreistin ilmiselvään metallinnälkään, tarjoan sinulle tässä hieman yönaposteltavaa. Hope you like it. :D

29.03.18 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

Kiitos paljon pirpana! Parasta pitkään aikaan! Hakkaa monet - lähes kaikki - metallipändit 666666-0.

Ernie and Bert go even more brutal: https://youtu.be/eCwjosDVvSE

14.04.18 klo 13:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuka nauttii ns. kotimaisesta junttimusiikista? Minulla on lämpöinen paikka junttimusiikille sydämmessäni.

Tässä hieno taidonnäyte:

14.04.18 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tottakai! Irwin Goodman on sen lajin kiistaton kuningas, toista vastaavaa ei ole eikä tule. :D

Promillet kun alkaa olla kohillaan niin aina lähtee soimaan, siellä turvenuijat ja eronneet muijjat....

17.04.18 klo 08:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ennenkuin suututan taas kaikki on pistettävä perseilyvaihde silmään... sehän ei tietysti varmastikkaan ärsytä ketään. :)

Mitä mieltä olette Jackass porukasta? Kyllähän te kaikki nyt tiedätte Johnny Knoxvillen, Steve-o:n, Jeff Tremainen, Bam Margeran, Preston Lacyn, Wee-manin, Dave Englandin, Ehren "Danger" McGhehey, Ryan Dunn (edesmennyt), Chris "Party boy" Pontius.

Kyseisen jätkäporukan ja osuvasti nimetyn Jeff Tremainen tuotantoyhtiö "Dickhouse":n matsku on on ollut minun mieleeni. Meininki on nautinnollista scheissea ja aika useastikin se oli tämän ryhmän kohdalla kirjaimellista nautinnollisen scheissen nauttimista. Jackass porukka ei tunnu kokonaiselta jos joku puuttuu, mutta Ryan Dunn:in tapaukselle ei nyt valitettavasti voida mitään.

Jackass vaan jotenkin toimi niin perkeleen hyvin. Porukan hyvää ja älyvapaata veljellistä henkeä oli aina iloa seurata... mutta kuten olemme nähneet Jackass 2.5 ja 3.5 joissa Jackass porukka kertoilee mietteitään kyseisten elokuvien teosta ja näytetään poistettua matskua. Eise porukka niin yhtenäinen ole koskaan ollut miltä se on ulkopuolelle näyttänyt, eikä tuota porukkaa olisi olemassakaan jos ei olisi rahaa pöydällä. Huvittavasti kylläkin kaikki olivat yhtenäistä mieltä, että Dave England on kusipää ja kun hän muuttuu kännissä "Darffiksi" joka käyttäytyy niin mulkkumaisesti, että porukka päättää omistaa seuraavan työpäivän hänelle rangaistukseksi huonosta käytöksestä (tämä siis näytetään Jackass 3.5 elokuvassa :) ).

Suurimmalla osalla tuosta Jackass jengistä on JACKASS tavalla tai toisella onnistunut pilaamaan elämiä. Mikä onkin todella todella surullista.

PS. Kuka kattoi Bam Margeran "Viva La Bam":ia silloin MTV:ltä? Katoin joka jakson ja oli ne niin viihdyttäviä... ikisuosikkina oli Bamin setä jonka lempinimi oli Don Vito....

Tässä Don Vitoa vähän teille:

"Dunn and Don Vito's Rock Tour"
https://www.youtube.com/watch?v=QTRS7SI2CQw ( Kyllä! Olen katsonut tämän aivan alusta loppuun... aivan mielipuolista menoa. :D )