Minkälaiseen leffa kohtaukseen tämä sopisi?

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Minkälaiseen leffa kohtaukseen tämä sopisi?

09.04.17 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus kun olen oikein luovalla tuulella, yhdistän kaksi asiaa jotka ovat minulle hyvin rakkaita... elokuvat ja musiikki.

Kuuntelen musiikkia ja visioin kohtauksen, mihin tämä musiikki kappale sopisi.

Elikkäs mulla olis tämmöinen idis.

Tämä toimisi vähän samalla tavalla kuin "Arvostele edellinen biisi". Eli valitset biisin, perustelet minkälainen kohtaus sinulle tulee mieleesi. Tämän jälkeen odotat vastausta mitä toiselle tulee mieleen, ja tämä toinen laittaa seuraavan biisin sekä perustelee and so on.

09.04.17 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

https://www.youtube.com/watch?v=CaO-sCouRSQ ( 0.00 - 1.35 )

Minulle tulee tästä kappaleesta mieleen kohtaus, se kohtaus olisi lännen elokuvassa tai trillerissä.

Eeppinen lopputaistelu/loppukohtaaminen, jossa tarinan pahis olisi organisoinut kunnon verilöylyn. Ihmisiä ammutaan, poltetaan, hirtetään, puukotetaan... vaikka mitä sairasta. Taloja on tulessa, ihmisiä makaa kuolleina.

Elokuvan pahis katsoisi pää protagonistiamme suoraan silmiin kun kaikki tämä tapahtuu hänen ympärillään. Pahis alkaa kulkemaan kohti päähenkilöä hymyillen pahansuopaisesti ja nauraen makeasti kaaoksesta nauttien.

Edit. Mitässulle tulee mieleen? Sitten kun olet kertonut, laitat seuraavan biisin ja omat mielenjuolahjdukset kyseisestä kappaleesta... sitten seuraava ihminen kertoo mitä hänelle tulee mieleen, laittaa seuraavan biisin, perustelee itte.... toinen vastaa AND SO ON.

22.04.17 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mmmmmmm..... erittäin hiljaista.

22.04.17 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

23.04.17 klo 00:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

28.04.17 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

30.04.17 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä vittu tässä topicissa on vikana?

30.04.17 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

JUMALAUTAAAA!!! VITTUUUUUU!!!! SAAATAANNAAAAANAN!! ! NDSCIUFJCDSWEJVJCWOEÅI

Wayne 64

30.04.17 klo 23:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erik Satie on yksi lempisäveltäjistäni, eikä vähiten miehen pianoteosten synnyttämien osin ristiriitaisten tunnetilojen vuoksi; kyseinen Gnossienne nro. 1 saa ainakin allekirjoittaneessa samaan aikaan sekä rauhoittavan fiiliksen että eksistentiaalisen ahdistuksen.

Visualisoin mieleeni kohtauksen, jossa juuri yliopistosta valmistunut henkilö harhailee jonkin ison kylän neon-helvetissä aamuyöstä. Selvästi transvestiitit prostituoidut yrittävät vetäistä protagonistimme mukaan leikkeihinsä, mutta hän jatkaa vain eteenpäin, täysin ilmeettömänä.

01.05.17 klo 14:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Wayne 64 kirjoitti:

Kiitos Wayne. ;)

23.06.17 klo 11:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erik Satie - Gnossienne No. 1

Minulle tulee tästä mieleen... ryyppäävä vanha mies joka riutuu katkeruudessaan. Niin täynnä vihaa, mutta myös surua... menetystä, tuskaa. Kuollut vaimo, kuolleet lapset, kuollut koira... protagonistimme on yksin pienessä kartanossaan... kiroaa jumalaa, ja heittää perhekuvat helvetillisen kuumiin liekkeihin... liekki kärventää kuvat hitaasti mutta varmasti. Lopuksi lentää raamattu takan kuumaan huumaan.

Sitten vanha mies ottaa vanhan musketin... ja päättää päivänsä, yksi ainoa kyynel silmillään.

Loppusanoinaan " Ottakaa minut mukaanne taivaaseen ". Pam.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

23.06.17 klo 11:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pyydän että ette ajattele tätä elokuvaa... vaan unohdatte elokuvan ja sen kontekstin täysin.

Äärimmäisen kaunis ja suurta surua herättävä, tunteellinen melodia. Minulle tulee tästä mieleen elokuvakohtaus, jossa tapahtuu tärkeän ihmisen MENETYS ja sen aiheuttama tuska. Piano osio soi taustalle kun, kohtaus kertoo miten henkilö kuolee. "Enkelikuoro" osiossa näytetään henkilön omaisten tuska ja suru.

Erittäin vahvaa musiikkia tähän tarkoitukseen. :(

03.10.17 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pekka Pohjola - Try to remember

Nooh, mihinkäs tää sopis?

12.10.17 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tää vois olla hieman helpompi:

Kaunista :)