Hitti, joka soi useammassa elokuvassa.

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Hitti, joka soi useammassa elokuvassa.

14.02.12 klo 08:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omaa topicia ei ainakaan omiin puolisokeisiin silmiin osunut tästä aiheesta tältä palstalta.

Haeskelen elokuvia, joissa soi jonkun artistin/bändin sama biisi.
Esim. Scorpionsin- Rock you like a hurricane soi ainakin seuraavissa elokuvissa ainakin joissain yhteyksissä:

Roolimallit/Little Nicky/Knight and Day/Paksuna.

Vastailkaa parhaanne mukaan.

hebbu

14.02.12 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä yksi esimerkki: Frankie Vallin kappale Can't take my eyes off you soi ainakin kolmessa elokuvassa. The deer hunter, Coneheads ja Cop land.

wednesday

14.02.12 klo 16:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Radioheadin High and dry on ainakin useammin tullut vastaan, ei tosin niin monesti kuin Rage against the machinen killing in the name.

KoRnin freak on a leash myös monessa pätkässä

14.02.12 klo 18:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Survivorin ralli Eye of the tiger soi myös useissa leffoissa. Mieleen tulee ainakin Rocky 3-4 / Tiikerinsilmä ( Gary Busey) / Elukka..

Jaaha

14.02.12 klo 18:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisiko kenties tämä kaikkien aikojen käytetyimpiä: Rusted Root - Send Me On My Way [www.youtube.com]

Muun muassa elokuvissa Matilda ja lasten kapina, Ice Age - jäätikön sankarit, Lentämisen teoria, Race the Sun ja Pie In the Sky

07.09.12 klo 09:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Chordettesin "Mr. Sandman" soi muistaakseni ainakin Halloween 2, Paluu tulevaisuuteen ja Uncle Buck-elokuvissa.

Mr. Pink

07.09.12 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin Pixiesin mahtava Where is my mind? soi Fight Clubin viimeisessä kohtauksessa ja myös Mr. Nobodyssa yhdessä kohtauksessa. On muuten hieno biisi ja sopi helvetin hyvin kumpaankin kohtaukseen.

myggyra

07.09.12 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

31.03.15 klo 00:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Sekä Mel Gibsonin leffassa Salaliittoteoria.

31.03.15 klo 00:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies ja alaston ase 3

Katmand0r

01.04.15 klo 00:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eye of the Tiger on muuten myös Persepoliksessa.

Mutta auttakaas vähän, oon ihan vama että CCR:n Fortunate Son [www.youtube.com] on vaikka kuinka monessa leffassa mutta nyt ei tuu mieleen muita kuin Die Hard 4. Jossain sotaleffassa taitaa ainakin olla...?

Wayne 64

01.04.15 klo 06:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katmand0r kirjoitti:

Eye of the Tiger on muuten myös Persepoliksessa.

Tuo soi ainakin siinä elokuvassa, jossa muukalaiset hyökkäävät maahan ja taistalulaivan miehistö käy niitä vastaan. Sen nimi taisi olla Battleship.

JohnRambo

01.04.15 klo 12:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katmand0r kirjoitti:

Eye of the Tiger on muuten myös Persepoliksessa.

Forrest Gumpissa soi ainakin ekassa Vietnam-sotakohtauksessa, jossa helikopteri laskeutuu.

01.04.15 klo 17:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harry Nilssonin Everybody's talkin on myöskin useassa elokuvassa veivattu. Mm Boratissa, Crank ykkösessä ja Keskiyön cowboyssa.