Tykin levyraati

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Tykin levyraati

Nebb

20.05.06 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turha tätä on enää pitkittää:
1. The Pixies - Monkey Gone To Heaven (Doolittle, 1989) [video] [www.youtube.com]
2. The Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) (Stadium Arcadium, 2006) [livevideo] [www.youtube.com]
3. Alice Cooper - I'm so Angry (The Eyes of Alice Cooper, 2003)
4. Flogging Molly - The Likes of You Again (Swagger, 2000) [video] [www.youtube.com]
5. The Ramones - The KKK Took My Baby Away (Pleasent Dreams, 1981) [livevideo] [www.youtube.com]

1. Tylsä kappale joka ei kehity suuntaan eikä toiseen. Tykkäsin kuitenkin kitarasoundista. 4
2. Pippureissa on asennetta. Hyvä kappale. 8
3. -
4. Letkeä ja hauska kipale. Viulut rockissa tai metallissa ovat minun mieleeni. 8
5. Täytyy myöntää että Ramonesin tuotanto menee ohi ihan kokonaan, samoin oikeastaan koko genre. Kertakuuntelun perusteella ihan mukava rallatus, jonka jopa voisi kuunnella joskus uudestaan. 6

Pedro

22.05.06 klo 19:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

1. Hieno biisi. 8
2. Puolet lyhyempänä tosi hieno, kokopitkänä ei ole oikein vielä vakuuttanut. Turhaa venyttelyä. 7
5. Ramonesin parhaita. 9

Kustaa

23.05.06 klo 08:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

2. The Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) (Stadium Arcadium, 2006)

5. The Ramones - The KKK Took My Baby Away (Pleasent Dreams, 1981)

Arviomies

23.05.06 klo 12:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

3. Alice Cooper - I'm so Angry (The Eyes of Alice Cooper, 2003)

1. Ihan ok mutta liian pitkitelty -> 6 pts.
2. Kierroksen paras. -> 9 pts.
3. Hyvät lyriikat mutta kertosäe on säälittävä. -> 8 pts.
4. Unettava biisi. En jaksanu keskittyä -
5. Videosta en oikein ymmärtänyt lyriikoita. Pitänee kuunnella levy jostain. -

eljas

23.05.06 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ah, ihanaa. Mollya ja Ramonen velloja.

4. Swaggeri on hieman enemmän kiven alla kuuntelunsa puolesta, kuin Drunken Lullabies. Muistaakseni ihan kesiverto biisi Floggareilta. 7p

5. Noniin. Tämähän on ensinnäkin Ramonesien "hieman" köyhähkön soinnillisen puolen ehdottomia helmia. Siis yksi poppoon lemppareista. Menevää, mukaansatempaavaa eikä ollenkaan tylsää. Joku joka haluaa, niin voi miettiä myös sitä miten syvät sanat ko. biisissä on. Sitä ne nimittäin ovat.

23.05.06 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turha tätä on enää pitkittää:

3. Alice Cooper - I'm so Angry (The Eyes of Alice Cooper, 2003)

1. Kuten ehkä on tullutkin ilmi, myös meikä diggailee Pixiesistä. Kiitos Fight Clubin lopputekstiviisun. Tosin vielä ei ole löytynyt toista Where is my mindin tasoista, mutta [hehe]"traaginen tarina taivaaseen menneestä sukulaiseläimestä"[/hehe] on laatuviisu. Vaihtoehtorock on yleensä hyvää heikoimmillaankin :D. Ja nyt ollaan kaukana heikosta. 9

2. Ei mitään mieleenpainuvimpia pippuripiisejä. Suorastaan ihan sellainen perusperusperusbiisi kyseiseltä orkesterilta. Mikä ei ole yhtyeen laadun tuntien kovinkaan paha asia.
Se EI OOOOO-OOO! -kohta on melkeinpä tarttuva. Silti tasapaksua fiilistelyä. 6

3. Olen niiiin vihainen... kun en tiedä ko. biisiä.

4. Kylläpä tätä irkkusoundia nykyään tarjoillaan useasta suunnasta. Meno kuulostaa aina uskomattoman rennolta - letkeältä kuin kesäpäivä. Jotenkin sitä odottaisi Conan O'Brieninkin ilmestyvän mukaan töyhtöineen - mutta kaikkea ei voi saada. Flogging Mollylla on muuten Last.fm:ssä yli 50 000 kuulijaa, joten mistään pikkupoppoosta ei edes ole kyse. Vaihtoehtoiselle irkkujenkkipunkrockille 8 pojoa

5. Ramones ei ole koskaan sytyttänyt. Tämä versio ainakin oli erittäin unettava, monotoniaansa sortuva rallatus. 5

Tulokset:
1. Flogging Molly - The Likes of You 8.25 (50%)
2. Alice Cooper - I'm so Angry 8.00 (13%)
3. The Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) 7.67 (75%)
4. The Ramones - The KKK Took My Baby Away 7.67 (75%)
5. The Pixies - Monkey Gone To Heaven 6.75 (50%)

Voisikos IdigN1 laittaa setin tähän väliin? :)

Grass

24.05.06 klo 14:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä pistän jos sopii.
Ja todella sekalaista sitten jälleen kerran, hyvää hedelmäsalaattia.

24.05.06 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

Voisikos IdigN1 laittaa setin tähän väliin? :)

Kannattaa lukea huolellisemmin viimeisin kommenttini :wink:

Grass

26.05.06 klo 01:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grass kirjoitti:

5. Røyksopp - Circuit breaker

Vastataas omiin biiseihin sitten, muut eivät näemmä tunne yhtäkään tai kovin kuollut osio ;)

1. Ajattaran uusimmalta itselläni paljon soinut ralli, omalla sarallaan 8/10

2. Kovenantin kovasti uudistuneelta Animatronic levyltä yksi parhaista biiseistä, 2003 ilmestynyt S.E.T.I. levy onkin jo ihan avaruuspoppia (kuunteleehan sitäkin välillä), mutta tälle biisille 8/10

3. Songs from the woods albumilta yksi hyvä biisi muiden joukosta 8/10

OutlawPuppet

26.05.06 klo 09:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grass kirjoitti:

1. Ohi
2. Kun bänsi muutti nimen Covenantista The Kovenanttiin muuttui myös musiikki aika radikaalisti. Covenantin loistava Nexus Polaris oli lähes täydellinen bläkkilevy, mutta Animatronic on jo siinä rajoilla onko käytetty liikaa koneita. Kuitenkin levyltä löytyy muutama loistava biisi sekä pari todella hyvää ja The Birth of Tragedy kuuluu jälkimmäiseen. Menevä biisi, jossa on moni asia todella loistavasti, mm. sanat. Eli pakko antaa 8/10
3. Ohi
4. Uh, biisi tuo kylmät väreet joka kerta kun sen kuulee! Todella hienoa 80-luvun soundtrack fiilistelyä. Ehdottomasti 10/10
5. Ohi

whait

26.05.06 klo 11:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

4. Jan Hammer - Crockett's theme 10/10
Ihana biisi. Muut ohi. Kiitos.

Migelo

1.-
2.-
3.-
4.-
5. Ihan komea bassolinja, mutta ennalta-arvattava tavanomaisuus valitettavasti paistaa tästä tanssiraidasta läpi; samankaltaista rumpusämpläystä tarjoili jo vuoden 1995 Chemical Brothers Dig Your Own Hole-lätyllään. Vokaaleissa olisi myös saanut olla hieman enemmän särmää. Summa summarum: kivaa mutta helposti unohtuvaa taustajorailua. 6

29.05.06 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:
Kustaa kirjoitti:

Kylä näi o!

Just! Eli Söpö ei ole enää ainoa, joka on onnistunut kikkailemaan minulle täysin tuntemattoman setin. :D Tulli ja Röykkis ovat kyllä tuttuja, mutta en saa yhdistettyä nimeä mihinkään suurempaan kokonaisuuteen... notta ohi sitten vaan. Tuloksia:

Tulokset:
1. Jan Hammer - Crockett's theme 10.00 (29%)
2. Jethro Tull - The whistler 9.00 (14%)
3. Kovenant - The birth of tragedy 8.00 (14%)
4. Røyksopp - Circuit breaker 6.00 (14%)
-. Ajattara - Hurmasta ---

xx. Mask - - - x x x <ei mukana>
xx. IdigN1/Population1/nde - - x - x - <ei mukana>
xx. tähtilapsi - - - x x - - <ei mukana>
-----------------------------------------------------------------------
Jo mukana olleet biisit näkee täältä:
Huomioitavaa on se, että parin aikaisemman vuoron biisit
eivät heti löydy tuolta, joten jos on pienikin epäilys siitä, että
biisi on ehkä ollut, kannattaa selata pari sivua taaemmaksi.

01.06.06 klo 12:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

^^ Edes joku yllä mustalla kirjoitettuja nimimerkkejä käyttävistä available???

OutlawPuppet

01.06.06 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä voin pistää illemmalla uuden listan tähän, jos kukaan muu ei ehdi ennen meikäläistä ja kellään ei oo muutenkaan sitä mitään vastaan.

minna

01.06.06 klo 16:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Älä luule! Mua ei niin vain ohitetakaan. Hähää. Tässä tulee erilaisissa elokuvissa kuultuja klassikkoja. :)

1. Bryan Adams: (Everything I Do) I Do It For You
2. Righteous Brothers: You've Lost That Lovin' Feeling
3. John Cafferty: Heart's On Fire
4. Will Smith: Men In Black
5. Will Smith: Black Suits Comin' (Nod Ya Head)

1. Satun pitämään romanttisista kappaleista ja tässä sitä romantiikkaa riittää. Sanat kertovat valmiudesta uhrautua toisen puolesta ja pianomusiikki kuulostaa kauniilta. Kappale ei ole edes liian pliisu, vaan siitä löytyy potkuakin. 10 p
2. Veljesten äänet kuulostavat mahtavalta yhdessä ja biisihän on todella mukaansatempaava. Tätä on kiva lauleskella yhdessä Maverickin ja Goosen kanssa. 10 p
3. Tässä on juuri sitä Rocky-henkeä: kun hallitsee tulen sydämessään, se on lyömätön voimavara. 8) 10 p
4. Jee jee, me ollaan puolustamassa universumia universaaleilta pahiksilta. Uh yeah!! Will Smithillä on paha taipumus tyytyä hokemiseen ja tuttuun biittiin. 5 p
5. Tässä alkaa olla jo sitä jotain. Nod ya head!! Jostain käsittämättömästä syystä pää tosiaan alkaa elää omaa elämäänsä. Aivan loistava meininkihän tässä on. 9 p

01.06.06 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

1. Bryan Adams: (Everything I Do) I Do It For You
2. Righteous Brothers: You've Lost That Lovin' Feeling
3. Survivor: Heart's On Fire
4. Will Smith: Men In Black
5. Will Smith: Nod Ya Head

1. "Jos sokeri on loppu, voit korvata sen makeusaineilla, esimerkiksi Bryan Adamsilla.". Vähän väkinäistä Adams-meininkiä. Bryania ei muuten kannata sekottaa Ryaniin.... :D 5

2. Ohi.

3. Hetkinen... tää on ilm. Rocky 3:n OST:lta, mut en kyllä saa päähäni että mikä hitto olikaan kyseessä! :cry:

4. Musta mies "laulaa" olevansa mies mustissa, siitä ei Mustikaan diggaa. Enkä mä. Biisi, jonka ylisoitto raiskasi monien 90-luvulla MTV:tä seuranneiden korvat. 2

5. Harvinaisen onnistunut tuote Will Smithillä. Soi muuten Kärppien matsien alussa monesti. :twisted: Muutenkin yllättävän tarttuva. 8

PS. Eiks biisin nimi kuitenkin ole Black Suits Comin' (Nod Ya head)?