Nebula Oy

Guns N' Roses

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Guns N' Roses

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 | Seuraava sivu

Kebottaja

Käyttäjä
1369 viestiä

03.04.04 klo 16:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun luokassa tuntuu mielipiteet jakautuvan aika jyrkästi niin ajattelin teiltä kysästä että mitä mieltä Gunnareista? Itse omistan kaikki (mukaanlukien uuden kokoelman) levyt, paitsi niiden live seedeen, ja pidän bändistä.

Low Rider

Käyttäjä
3321 viestiä

03.04.04 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kolahda meikäläiseen, enkä omista ainuttakaan kiekkoa.

arska

Ylläpitäjä
2938 viestiä

03.04.04 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kolahda, ei ole koskaan kolahtanut, vaikka Hardrock on musagenre jota tulee kuunneltua. Kyllähän Gunnareiden biisejä kuuntelee mielummin kuin selkäänsä ottaa. Ainoatakaan bändin äänitettä en ole koskaan omistanut. Vaikea sanoa mistä tuo johtuu... Musa on liian rock, eikä riittävän heavy... Axelin nenäänlaulanta ei iske.

Jostakin luin että Gunnarit on tekemässä comebackkia. Mielenkiinnolla kyllä seuraan tuota hommaa jos tuo pitää paikkaansa.

Kebottaja

Käyttäjä
1369 viestiä

03.04.04 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gunnarit on just perunu niiden esiintymisen tän vuoden Rock In Riiossa.

Axl Rosen nenälaulanta on just tykin kuulosta. Toisin kun Nylon Beatin...

JarkkoK

Käyttäjä
3402 viestiä

03.04.04 klo 18:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gunnarit on loistavia. Omistan kans kaikki levyt ja lisäksi Welcome to the videos DVD:n http://www.leffatykki.com...it=review&elokuva_id=1610

Paras levy on ehdottomasti Appetite for destruction, joka ilmestyi lukioaikoinani. Illuusiolevyt tulevat hyvin perässä...

Raato-A

Tykittäjä
5226 viestiä

03.04.04 klo 19:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Köh köh... olen kuullut bändiä aivan liian vähän sanoakseni mitään, mutta nää kliseet Welcome to the mehtä ja sweet child o minet sun muut puhkisoitetut on kuultu, eikä putoa ei sitten yhtään.

mp40

Käyttäjä
820 viestiä

03.04.04 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

minä ei tykätä

Kapa

Käyttäjä
793 viestiä

03.04.04 klo 20:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä Gunnarit tykittää.Tällä hetkellä hyllystä löytyy vain illuusiolevyt,mutta lisää tulee sen lupaan 8)

Migelo

Käyttäjä
2561 viestiä

03.04.04 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aivan loistava! Yks rock-historian parhaista bändeistä ja heillä on rock-historian paras levy ja monia aivan mahtavia kappaleita esim. Welcome to the jungle, Paradise City... Me like it!

Raato-A

Tykittäjä
5226 viestiä

03.04.04 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

Welcome to the jungle, !

Öörgh, voisitko kertoa minulle mikä tuosta biisistä tekee hyvän? :x

JarkkoK

Käyttäjä
3402 viestiä

03.04.04 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
Migelo kirjoitti:

Welcome to the jungle, !

Öörgh, voisitko kertoa minulle mikä tuosta biisistä tekee hyvän?

Kerron omasta puolestani: En pitänyt tuosta biisistä lainkaan silloin kun se levyn ensimmäisenä singlenä levyltä julkaistiin. Vasta nyt vuosien jälkeen se on alkanut kuulostamaan hyvältä. Mikä sen sitten tekee hyväksi... mikä nyt musiikin yleensä tekee hyväksi: se sopii omaan korvaan :-)

Kebottaja

Käyttäjä
1369 viestiä

03.04.04 klo 21:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Appetite For Destruction on kyllä paras levy.

Biisit top5:

1. Sweet Child O' Mine
2. You Could Be Mine
3. Nightrain
4. Civil War
5. My Michelle

Noi ei pakol oo järjestykses. My World on kyllä aivan kauhea kappale. Ainoa häpeäpilkku Gunnareiden historiassa.

JarkkoK

Käyttäjä
3402 viestiä

03.04.04 klo 21:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma Gunnar top 8 (tämänhetkisessä järjestyksessä):

1. Ain't it fun (coveri)
2. Sweet child o' mine
3. Yesterdays
4. Don't damn me
5. Paradise city
6. Double talkin' jive
7. Don't cry
8. So fine

Kebottaja

Käyttäjä
1369 viestiä

04.04.04 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä mieltä olet Jaqqe tosta My World biisistä? Minun mielipiteeni on että se on roskaa. Miltei rappiä.

JarkkoK

Käyttäjä
3402 viestiä

04.04.04 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kebottaja kirjoitti:

Mitä mieltä olet Jaqqe tosta My World biisistä?

Roskaa mitä roskaa. Jopa huonompi kuin jotkut (harvat) räppibiisit.

Migelo

Käyttäjä
2561 viestiä

04.04.04 klo 19:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Mikä sen sitten tekee hyväksi... mikä nyt musiikin yleensä tekee hyväksi: se sopii omaan korvaan :-)

Tuossahan se oikeastaan tuli. Se vaan kuulostaa hyvältä mun korvaan, en mä sitä sen kummemmin osaa selittää.

Grr

Käyttäjä
188 viestiä

04.04.04 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutama hyvä levy joista pidän paljon. Viimesemmät, niitä ei jaksa kuunnella.

whait

Käyttäjä
579 viestiä

04.04.04 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pienempänä kuuntelin ihan pienissä määrin ja ainakin silloin tykkäsin. Kasettina löytyy muistaakseni Use Your Illusion 1 ja Spaghetti Incident plus joku kirpparilta ostettu live-nauha. Tuo mainos pyöriny telsussa tästä uudesta kokoelmasta, ei ainakaan kuullosta yhtään hullummalta. Ehkä kun törmään jossain alennusmyynneissä ko. kokoelmaan about vuoden päästä niin vien kotia, ei muuten mitään pakottavaa tarvetta.

Kaiser

Käyttäjä
1443 viestiä

05.04.04 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erittäin hyvä bändi. Ehkä kaikkien aikojen paras rockbändi. Gunnareista olen tykännyt aina siitä lähtien, kun kuulin joskus alle 10 vuotiaana Welcome to the Junglen. Sitten käskin sen aikaisen kaverini kopioimaan minulle Appetite for Destruction levyn kasetille, ja kuuntelinkin tuon kasetin melkein puhki.

Use Your Illusion I & II ovat myös aivan loistolevyjä. The Spaghetti Incident on ihan ok cover-levy, mutta selvästi huonoin Gunnareiden levy. Kokoelmalevyä tuskin jaksan ostaa, koska omistan jo kaikki bändin levyt, eikä tuossa kokoelmassa ole edes mitään "bonuksia".

Guns N' Roses -biisit TOP 10:
- Welcome to the Jungle
- Nightrain
- Paradise City
- Sweet Child O' Mine
- November Rain
- Don't Damn Me
- Coma
- Civil War
- Estranged
- You Could Be Mine

Nämä siis eivät ole missään parhausjärjestyksessä.

Raato-A

Tykittäjä
5226 viestiä

05.04.04 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä nyt päätin että pakko munkin on bändiin paremmin tutustua, kun jengi sitä niin kehuu, enkä mä ole kuullut kuin jonkun 5 biisiä. Niinpä mä lainasin kaverilta kaikki Gunnareiden studiolevyt. :lol: Olen kuunnellut läpi Appetite for destructionin ja Use you're illusion I:sen, eikä kummaltakaan löytynyt kuin muutama jees veisu. Welcome to the Jungle ja Sweet child o mine olivat kyllä kummatkin just niin kakkaa kun muistinkin. Parhaita biisejä noilta levyiltä: Paradise City, November rain, Don't Cry.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 | Seuraava sivu