Arvostele edellinen biisi

mbay

28.08.08 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pistänpä kahdesta

Sanctuary
Kuin modernimpaa ja groovampaa Sepulturaa. Igor on tappaja rummuissa ja Max on yhtä mahtava kuin ennen muinoin. Soolo myös kohtalaisen naulitseva.

Carousel
Ihanan häiriintynyttä kuten kaikki Pattonin kama. Kuitenkin yllättävän helppoa Disco Volanteen verrattuna. Loppujen lopuksi ei tehnyt mitään riemufiilistä

Nileä ei ole taidettu tänne linkittää. Jatkan vielä toistaiseksi metallilinjallani, tällainen "hitti" Nile-Lashed to the Slave Stick [uk.youtube.com]

Cuomi

28.08.08 klo 22:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helvetin tarttuva biisi, Annihilationin parhaimmistoa selkeästi. Sanders rankaisee pahasti tuossa murskaavassa väliosassa. Eihän tuolle voi antaa kuin sen

Tähän väliin vähän toisenlaista orgasmia tuolta tanskanmaalta.
Mercyful Fate - The Oath [www.youtube.com]

29.08.08 klo 19:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

Tähän väliin vähän toisenlaista orgasmia tuolta tanskanmaalta.
Mercyful Fate - The Oath [www.youtube.com]

Alusta sain käsityksen jonkinlaisesta Industrial Metallista, ei ollutkaan.

Muhun ei koskaan ole iskenyt King Diamonin laulutyyli, joka todella kuulostaa kastraattilaulajalta. Musiikki on ihan kivaa heivä, ehkä hieman kaaoottista, mutta ne vokaalit, ne vokaalit... Hyi saatana.

Noitalinna huraa! - Pikkuveli [www.youtube.com]

Aito ja alkuperäinen.

29.08.08 klo 21:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noitalinna huraa - Pikkuveli

Ihan kelpo biisi, mutta turhan tylsä ja alakuloinen.

Jatketaan suomalaisilla klassikoilla:

Blaze

30.08.08 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan se legendaarinen bändi, mutta meikäläistä kappale ei kuitenkaan miellyttänyt. Ehkä tästä olisi saanut enemmän irti vähän väsyneemmässä mielentilassa.

Laitetaan Nosokin iloksi tämmöstä japanilaiskuraa
Karen Girl's - Over the Future [www.youtube.com]

Nosoki

30.08.08 klo 17:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Aika kovaa black metallia oli joo. Välillä mukana myös dödisvaikutteita. Jailbaitit hyppii, kuola valuu ja kohta taitaa tulla syyte alaikäiseen sekaantumisesta. Eli helpommin sanottuna: Hyi vittu.

Sitten Prabhu Devaa [www.youtube.com]

30.08.08 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosoki kirjoitti:

Sitten Prabhu Devaa [www.youtube.com]

Niin... Tuota. Intialainen Pop ei taida olla je mun juttu. Ööh. Ihan kaunis kieli tietty, mut musiikillisesti aikamoista paskaa.

Juliet Jonesin Sydän - Helppo Elämä [www.youtube.com]

Harmonica

31.08.08 klo 00:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyppymiina kirjoitti:

Juliet Jonesin Sydän - Helppo Elämä

Reipasta menoa ja hyvä piikittelevä sanoitus. Erityisesti kuitenkin pidin tuosta erikoisesta soolo-osuudesta urkuineen. En kuitenkaan tätä ihan huvikseni jaksaisi kuunnella.

Nyt kun on päästy intialaisen hömppämusiikin mahtavaan maailmaan, niin jatkanpa sillä. Eli vuoroon Papa kehte hain [www.youtube.com] elokuvasta Qayamat Se Qayamat Tak. Jos sanoista jotain haluaa ymmärtää niin ne löytyvät täältä [www.bollywhat.com].

31.08.08 klo 13:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyi h**vetti! Ei uponnut meikäläiseen sori vaan Harmonica

Tässä ois legendaarisen suomalaisen rock bändin cover biisi.

Royals - Badge (Cream cover)

31.08.08 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan kivan kuuloista, mutta ei muhun oikein iske. Hyvinhän se Albet soittaa, eikä turhan pitkiä soolojakaan ole, kuten pelkäsin. Mutta tämä nyt ei vain iske muhun. Perusrockia. Vähäsynyttä ehkä.

Kaaos - Kuka Kuolee Kenen Puolesta

Kaaoksen klassikko biisi. Ehkä parhaimpia poijailta. Hieman selkeämpää äänenlaatua haluaville suosittelen kuuntelemaan myspacesta. [profile.myspace.com]

Pistetään viälä sanat huvin vuoksi, kun ovat niin hianot:

ootko koskaan ollu mukana shakkipelissä
jossa valtiot tuhoo toisiaan
kenraalit todistaa voimansa
ainostaan tuhoaminen merkitsee jotain

no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä

huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan

yartsa

31.08.08 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Tässähän on mainio suttuisen räkäinen VHS-kotivideofiilis jossain kellarissa tai missä lie nuorisokerhon bändihuoneessa kuvattuna. Sanoista ei saa mitään selvää, paljon kitarasäröä ja solisti ottaa huikkaa biisin aikana. Pieni miinus, että eivät pistäneet mitään paskaksi.

Edit: Vaihdetaan biisiä: Pochonbo Electronic Ensemble - Socialism Is Good [www.youtube.com]

01.09.08 klo 15:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä h**vettiä?!?!

Kuolisin varmaan jos kuulisin tän kappaleen vielä kerran elämässäni.

Tässä Rollari Ronnie Woodin entinen bändi Faces, jossa hän pääsi sentään näyttämään soittajan taitoja, joita mielestäni Rollareissa ole päässyt näyttämään.

The Faces - I'm Losing You

Kannattaa kuunnella loppuun koska loppu on paras.

01.09.08 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Faces - I'm Losing You

Ihan kelpo 70-luvun hevibiisi, muttei kuitenkaan mitään sen enempää. Hyvää matskua kuitenkin, mutta enempää ei tipu tällä kertaa.

Seuraava:

01.09.08 klo 20:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh voiko parempaa hevi bändiä ollakkaan kuin Black Sabbath. Hyvä kappale Dion ajoilta.

Deep Purplea - Burn

Blaze

01.09.08 klo 20:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Deep Purple - Burn

Deep Purple ei turhaan ole yksi kaikkien aikojen arvostetuimmista hevibändeistä. Loistavan kitarariffin kruunaa mainio soolo. Ei tästä voi olla tykkäämättä.

Grindcorea Nosokille (: [www.youtube.com]

02.09.08 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sorry, Nosoki.. et saanut tätä, valitettavasti (?)

Hinoi Team - Ike Ike

Joo-o. Ei tähän muuta voi sanoa, kuin ärsyttävää, raastavaa, shokeeraavaa musiikkia, eli yksinkertaisesti sanottuna japanilaista poppimusiikkia.

Seuraava: Todella huonosti huomioitu kasarirock-bändi, josta olisi ehkä tullut jotain suurempaa isommalla huomioinnilla.

02.09.08 klo 19:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jotenkin vaan alkaa naurattaa nää kasaribändit, mutta tää oli ihan kelpo biisi.

Y&T - Don't Be Afraid of Dark

Tässä ois sitten yhden Beatlesin biisi, joka mun mielestä erittäin koskettava.

John Lennon - Mother

Nosoki

03.09.08 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

En mä jaksa mitään Lennonia ruveta arvostelemaan, mutta pitää sanoa, että Blazehan alkaa nostaa statustaan mun silmissä, kun tekee tollasia suoria "hyökkäyksiä". Selvästi tajunnut, miten muhun tehdään vaikutus. Harmi, etten huomannut aiemmin tuota uusinta grindiä, koska Hinoi Teamhan on kyseisen genren legendoja ja vieläkin jaksavat paukuttaa, vaikka jäsenillä alkaa olla jo ikää lähemmäs viittäkymmentä.

Hiisi

03.09.08 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

DavidByron kirjoitti:

Hoh hoh eiks täällä tulis arvostella niitä biisejä mitä edellinen laittaa eikä vaan ohittaa niitä?!

Haista v*ttu Nosoki !

Et ole itsekään juuri toisten biisejä arvostellut, kun monet kommentisi ovat olleet vain tyyliä: "Hyi helvetti! Ei iske muhun!". Todella syväluotaavaa ja informatiivista arvostelua... Sitäpaitsi ei sun biisiä ole kukaan ohittanut. Nosoki ei pistänyt uutta kappaletta.