Arvostele edellinen biisi

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Arvostele edellinen biisi

04.08.08 klo 03:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei luoja mitä kuraa tuo Kuolleet Kukat. Pahoittelen jos loukkaan muttei iske yhtään.

Mulla soi nyt:

URN - Total Hate

Laadukasta kotimaista bläkkrässiä.

Hyppymiina

04.08.08 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

Ensi kerralla muistetaan perustellakkin, jookosta? Eikä vain haukuta silmittömästi, vaikka olisikin vähän ongelmia itseilmaisun kanssa.

04.08.08 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

En yhtään tykkää tuosta laulutyylistä. Kuulostaa tuollaiselta epämääräiseltä ulinalta eikä soinnu yhtään musiikin kanssa yhteen. En ole koskaan pitänyt tuollaisesta suomipunkista enkä pidä nytkään.

Itse kuuntelen black metallia, mistä varmaan vielä harvempi pitää niin mikäpä minä olen haukkumaan.

Lordi-fani

04.08.08 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

URN - Total Hate

Laadukasta kotimaista bläkkrässiä.

Ihan hyvä biisi. Itse en kuuntele black metalia, koska tietääkseni suurin osa siitä on satanistista. Mutta kyllä tuo aika hyvä metallibiisi oli.

Taidan nyt poiketa hevilinjastani ja pistän musavideon ainoalta räppäriltä, josta olen ikinä pitänyt.
Eminem - Without Me [uk.youtube.com]

04.08.08 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä mitä tämmöisestä sanoisi. Joskus pentuna varmaa diggasin paljonkin. Nykyisin en lämpene.

Entombed - Revel in Flesh [uk.youtube.com], death metallia Ruotsista.

kerpele

04.08.08 klo 15:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

mbay kirjoitti:

Entombed - Revel in Flesh [uk.youtube.com], death metallia Ruotsista.

Enska <3

Oma suosikkibändini. Eihän tätä nyt kukaan voi mitenkään olla rakastamatta, häh? Hienot vokaalit L-G Petrovilta, tiukkaa kitarointia Hellidiltä ja Uffelta ja Anderssonin Nicke vielä rummuissa. Tästähän se lähti, ruotsalainen death, joka nykymuodossaan on jo hieman vesittynyttä. Tälle kuitenkin:

Räpillä jatketaan, taas. Oma suosikkini Cubelta.

Ice Cube - The Wrong Nigga to Fuck Wit [uk.youtube.com]

Lassomies

04.08.08 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ice Cuben vanhoissa on hyvää tarinankerrontaa ja sitäkin useammin purnattavaa. Ja ite räppingissä ihailtava määrä energiaa. En voi kuitenkaan valehdella, että pitäisin noin roskaisista piiteistä. Vinkunaa peliin!

Smooth Jazzia (?) en muista nähneeni vielä täällä. David Sanborn - Goodbye.

Hyppymiina

04.08.08 klo 19:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

No hyvä. Eihän ollut vaikeaa perustella?

04.08.08 klo 20:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lassomies kirjoitti:

David Sanborn - Goodbye.

Olipahan rentouttava kappale. Muhkeat soundit takasivat loistavan kuunteluelämyksen. Ei pahaa sanottavaa, oikein hyvin toimii silloin tällöin tällainen kevyt materiaalikin.

Mutta pompataan vielä takaisin dm-kuvioihin, rokkaava death metal ralli suoraan Puolasta [uk.youtube.com].

Lokakuun keikkaa odotellessa..

esimies

04.08.08 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

mbay kirjoitti:

En tietenkään ymmärtänyt Puolan poikien meiningistä yhtikäs mitään, mutta jotain sellaista siinä oli, että nuo reilut neljä minuuttia eivät tuntuneet aivan niin tuskastuttavan pitkiltä kuin mitä etukäteen pelkäsin :D Tämmöinen musiikki aiheuttaa meikäläisessä lähinnä semmoisen reaktion että tekisi mieli käpertyä sikiöasentoon ja ryhtyä itkemään :D Kun eihän tuo millään tavalla viihdyttävää saati rentouttavaa. Pelkkää hirmuista riehumista. Mikä on mielestäni varsin ristiriitaista ottaen huomioon, että yleensä tällaisen musiikin ystävät ovat tosi leppoisia ihmisiä.

Niin kerpeleelle muuten semmoiset terveiset, että tuo teikäläisen taannoin postaama M-1 feat. K'Naan & Stori James - 'Til We Get There on ollut meitsillä ahkerassa soitossa! Parin kuuntelukerran jälkeen olin biisiin aivan koukussa :)

Mutta nyt jatketaan harjoituksia eli rientäkäähän tytöt ja pojat tänne sedän ympärille kuuntelemaan jälleen yhtä klassikkoa. DMX:n paras biisi? Ainakin miehen ääntelyt biisin alussa ovat taattua kamaa! Senkus tuot koko porukan! Ja jos et tykkää niin olet tietenkin pelkkä huonohampainen ja sisäsiittoinen junttivalkonaama :D

DMX - Bring Your Whole Crew [uk.youtube.com]

kerpele

04.08.08 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Itselleni kävi juuri samoin, kuulin biisin ekan kerran muistaakseni Pleikkari kakkosen NBA Live 07:sta ja levy lähti kyllä välittömästi tilaukseen. Kesäbiisi isolla Koolla. 8)

Lordi-fani

04.08.08 klo 22:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

DMX - Bring Your Whole Crew [uk.youtube.com]

En räpistä Eminemia lukuunottamatta pidä, mutta tuo oli itse asiassa ihan hyvä. Alussa en ollut kovin innostunut siitä mitä kuulin, mutta biisin edetessä aloin lämmettä sille ja taisin jo jammailla sen tahtiin lopussa... Ihan OK, ainakin parempi kuin rap normaalisti on.

Pistetään vaikka Maidenia. Yksi lempibiisejäni, tässä biisissä on varmaan kaikkien aikojen paras kitarariffi. Iho menee kananlihalle aina, kun kuuntelen tätä! :D
The Trooper [uk.youtube.com]

andy

05.08.08 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Trooper [uk.youtube.com]

Hyvää Maidenia, jonka biisi sopii mainiosti tähän visuaalisesti hienoon videoon. Nostalgia muistot heräävät aina Maidenia tai ACDC:tä kuunnellessa.

Pistämpä tähän jatkoon tuon M.I.A.:n Paper Planesin, joka toimii siis tulevan Pineapple Expressin tunnarina. Aika hauska kipale.

Blaze

05.08.08 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

andy kirjoitti:

Kauheata kuraa, ei tässä biisissä ole mitään hyvää. Melodiakin ripattu suoraan Clashin Straight Outta Hellista.

Jatketaan sitten sillä Clashilla.
Guns of Brixton [www.youtube.com]

05.08.08 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Guns of Brixton

Yksi lempikappaleeni Clashilta. Nerokas, hyvät lyriikat ja mieleenjäävä bassokuvio.

Sitten vaikka tällaista kakkaa

El Wray

05.08.08 klo 20:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

No ei nyt ihan kakkaakaan, mutta aika paska silti. Saisivat nuo sooloprojektinsa tunkea perseisiinsä ja jatkaa SOADin parissa.

Ja sitten:
Entombed - Wreckage [www.youtube.com]

Hnry

06.08.08 klo 00:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole pahemmi tullut Entombedia kuunneltua, vaikka bändi onkin tuttu. Toi Wreckage oli kyllä ihan hyvän kuulosta, pitää myöntää. Voisikin ottaa nyt tarkempaan kuunteluun.

Jatketaan vaikka tällä: ISIS - In Fiction [www.youtube.com]

Madmasa

06.08.08 klo 01:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

ISIS - In Fiction

Mielenkiintoinen kappale. Synkkä biisi ja meni rajummaksi kokoajan. Lauluun olis voinu panostaa paremmin ja sooloa viritellä vielä.

Seeuraava: Survivor - Reach. Survivorin Comeback levyltä vuodelta 2006. Äijät osaa tehä sitä, mitä ei enään tehdä.

Hnry

06.08.08 klo 05:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Survivorin Reach toimi tosi hyvin. En ollu tätäkään biisiä aiemmin kuullu. Kertsi jää hyvin päähän soimaan. Einyt varmaan sen tarkempaa analyysia.

Seuraava: Venetian Snares - Szamár Madár [www.youtube.com]