Omat bändit!!

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Omat bändit!!

Kivilärvi

20.02.08 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uskon, että monilla täällä on jonkinmoinen oma bändiprojekti. Olisi mukava kuulla vähän, että minkälaisia projekteja kullakin on meneillään eli perustusvuotta, musiikkityyliä, vaikutteita, monta keikkaa on takana, monta on tulossa ja onko jotain kautta mahdollista kuulla bändisi musiikkia.

Aloitan kertomalla omasta bändistäni:

Sleazy Lizards, perustettu 2005
Punk Rock

Jäsenet: Kivilärvi - "Laulu" (Raiskattavan apinan karjumista se enemmän muistuttaa)
Erkka - Kitara
Jolppinen - Basso
Paavo - Rummut

Vaikutteita on monia, henkilökohtaisesti suurin taitaa olla legendaarinen Sex Pistols.
Keikkoja takana n. 15 ja ylihuomenna eli perjantaina tulossa yksi keikka Järvenpäässä Koboltissa. Sinne kaikki tsiigaa :D:D

Hyppymiina

06.06.08 klo 13:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Radikaali Messias
Crust Punk/Noisecore

Hyppymiina - Rummut, voksut & basso
Eros Hirvikangas - Skitta, voksut & syna

09.06.08 klo 18:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Parisen vuotta vanha singer/songwriter-sooloprojektini: www.mikseri.net/aae

Sisältää paljon lauluharmonioita, klassista pianointia ja akustista kitarointia.

Clarice

06.10.08 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meillä on kavereiden kanssa projekti aloitteilla. Vielä vaan ei oikeastaan tiedetä mitään mitä siitä tulee :D

Itse soittaisin, sellon ja kitaran soittotaustan omaavana, bassoa. Sitten löytyy kitaristi, rumpali, pianisti/syntikan soittaja ja viulisti... Eiköhän siitä jotain vielä tule. Nimikin sille on jo: Electric Hair!

Ja tyylilajista ei mitään tietoa ^^ Semmonen hippibändi joka tapauksessa :)

1915 viestiä

08.10.08 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Soitin joskus vitsi-bluesbändissä ja olen myös tehnyt tietokonemusaa.

Jammar

08.10.08 klo 18:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse teen teknoa. Ensimmäiset kappaleeni tein yläasteen digimusiikkitunneilla, kun oli tylsää.

Cuomi

08.10.08 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raiskaan silloin tällöin nelikielistä toistaiseksi nimettömässä doomdeathblacktilutushumppa-projektissa, matskua ilmestyy jos on ilmestymistään mutta siihenpä tuo jääkin.

Hiisi

09.10.08 klo 09:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Perkele, kun oma old-school metal bändini lopetti! Soitettiin vähän venom-henkistä ja pirun ämatöörimäistä matskua. Viimeaikoina on tullut lähinnä synalla väänettyä jotain omituisia electrobiisejä ja kitara pölyttyy yksin nurkassa. Puoliksi läpällä rupean yleensä tekemään kappaleita, koska muuten en saa mitään aikaiseksi.

Ben Turpin

21.11.08 klo 13:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä pari vuotta takaperin oli mulla ja parilla kamullani semmonen aika köykänen hevi / hard rock orkesteri. Miä räpelsin bassoa, yx nimimerkki "A-V" soitti kitaraa ja nimimerkki "Viltsu" paukutti huonolla onnella rumpuja. Me soitettiin mm. KISSiä, W.A.S.Pia yms. Harmi kyllä orkka jäi kellari tasolle..

21.11.08 klo 13:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Löytyyhän meiltä tuo vuoden takainen orkesteri Kukkuluuruu.

Vittumainen kummajainen [www.mikseri.net]

Drama

20.07.10 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sleazy Lizardshan oli Talentissa?

Kivilärvi

21.07.10 klo 00:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Drama kirjoitti:

Sleazy Lizardshan oli Talentissa?

Siellähän me. Kännissä meidät sinne ilmoitin eikä bändin jäsenet oikeen tykänneet. Tästä syystä jouduimme hankkimaan rumpuihin ja bassoon tuuraajat. Minä taas olen aina valmis nolaamaan itseni julkisesti, jos tilaisuus kohdille osuu. Ja tosiaan, bändi tottelee nykyään nimeä Irish Cock.

TheNameless

01.02.11 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

MÄHÖNEN ON NARKOMAANI! [www.youtube.com]

Tehtiin hetken mielijohteesta parin kaverin kanssa tällainen biisintapainen, yrityksenä tehdä paskaa punkkia (vai onko se sitten hyvää punkkia?). Käsittämättömän paskoilla rummuilla ja vääränlaisilla mikeillä äänitetty. Basso ja kitara olivat ihan ok. Ja aikaa oli aika rajallisesti, sillä tämä tehtiin kouluaikaan.

Video on kuvattu kamerakännykällä noin puolessa tunnissa ja editissä oli ideana pistää jokaisen kuvan värimäärittelyt aivan päin helvettiä ja jotain paskoja efektejä piti tunkea myös mukaan.

Itse siis ''soitan'' kitaran ja rummut.

Nauttikaa.

Pedro

19.02.11 klo 10:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaatimattomilla taidoilla ja kalustolla varustettuna "multi-instrumentalistina" olen vääntänyt omaa musaa parin vuoden ajan, sellaista instrumentaalista härömpää rockia/metallia. Kunhan nyt joskus jaksaisin puurtaa yhden biisin vielä valmiiksi asti, sitten olisi "levy" kasassa. Muutaman biisin olen aikanaan netissä julkaissut, mutta ottanut ne sitten pois siinä toivossa, että se kannustaisi saamaan homman valmiiksi. Ei ole toiminut. Täältä löytyy sentään ihan pieni pätkä näytteeksi:

Viime kesästä asti olen soittanut rumpuja eräässä nimettömässä progahtavassa rockbändissä, joka on nyt pari kuukautta ollut epämääräisessä tilassa kiipparistin lähdön takia. Kovat suunnitelmat oli demoa nauhoitella, mutta saa nähdä mitä siitä nyt tulee.

Huomenna taas on aivan upouuden doomahtavan jumitustrion ensimmäiset treenit. Kitara on siinä porukassa vastuualueeni, ensimmäisten treenien ohjelmistoon kuuluu Sabbathia, Ufomammutia ja Circleä.

Pedro

27.02.12 klo 19:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sitten edellisen viestin on se progahtava bändi ollut jo kauan manan majoilla, ja doom-triokin kupsahti tuossa viime vuoden syksyllä. Se, mitä siitä on seurannut, on se, että olen saanut oman projektini valmiiksi. Kokonainen levy kierohkoa instrumentaalimetallia löytyy ilmatteeksi tuosta edellämainitusta osoitteesta, eli: http://iamthreepeople.bandcamp.com .

JohnRambo

25.03.13 klo 12:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nostetaan aihe, kun saatiin bändin kanssa vihdoin aika hyvään kuosiin Facebook- ja SoundCloud sivut.

Eli laulan ja soitan huuliharppua bändissä nimeltä The Passives. Yhtye on ollut nykyisellä kokoonpanollaan pystyssä vuodesta 2011, mutta kolme neljästä jäsenestä (minä, kitaristi ja rumpali) ovat soittaneet yhdessä lähemmäs viisi vuotta. Tyylilaji on rock-musiikki ja suurimmat vaikutteet ovat haettu '90-luvun alun amerikkalaisista ja brittiläisistä bändeistä (lue: grunge ja britpop). Suurimmiksi bändivaikutteiksi listaamme Pearl Jamin, Oasiksen ja The Libertinesin.

Bändin SoundCloud-sivu: https://soundcloud.com/the-passives-official

05.04.13 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Radioneitsyys meni tällä viikolla kun soittivat kappaleeni YLEX:llä potentiaalisesti miljoonille korville. Nyt voi kuolla onnellisena.

Zyklon B

31.10.14 klo 23:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaks bändiä tällä hetkellä toiminnassa:
Violent Hammer
Death Metal

Homopropaganda
Käppä Noise/Grindcore

Kummassakin vokalistina, kun ei soittotaito riitä instrumentin varteen. Violent Hammer on vanhempaa perua ja olen ollut mukana vuodesta 2010. Homopropaganda taas pistettiin pystyyn kaverin kans alku kuusta.