Paras kitaristi

Yksinkertaista. 8)

Mikä yllätys..... :D

Miten niin? :D

Population1 kirjoitti:

Mielestäni yksinkertaisesti paras kitaristi tällä hetkellä on Nuno Bettencourt.

Siten niin. :?

Yksinkertaista. 8)

Mikä yllätys..... :D

Miten niin? :D

Population1 kirjoitti:

Mielestäni yksinkertaisesti paras kitaristi tällä hetkellä on Nuno Bettencourt.

Siten niin. :?

No joo, voi olla ettei se ollutkaan kauhea yllätys :D

lotr

23.12.04 klo 18:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuunelkaapa Dream Theateria. Sen bändin kitaristi osaa soittaa erittäin hyvin, eikä kuse edes livellä. Elikkä kitaristi on John Petrucci.

24.12.04 klo 00:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge

24.12.04 klo 13:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

lotr kirjoitti:

Dream Theater on tosin vaan semmosta matemaattista "näytetään mitä osataan" -musaa..ei nappaa hirveesti. :roll:

eljas

25.12.04 klo 10:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mark Knopfler ja vielä ihan helposti.

Grass

28.12.04 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mark Knopfler <- the mies on tässä tämä. ;)

maininta annetaan myös Heikki Silvennoiselle

muille en anna mainintaa kun niitä on paljon, eli onhan hyviä kitaristeja paljon, mutta PARAS on Knopfler :)

01.04.05 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla ykkönen on edelleen... tiedätte kyllä kuka, mutta olettekos tutustuneet mieheen nimeltä Andy Latimer joka soittaa Camel-nimisessä proge-bändissä. Yhtyeen 70-luvun albumit Showgoose sekä Mirage ovat 70-luvun parasta proge Genesiksen,Yesin, King Crimsonin, Tullin sekä Pink Floydin ohella. Suosittelen tsekkaamaan miehen ja bändin.

Acedia

01.04.05 klo 20:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Melkeinpä kaikki tärkeimmät levyt Camelilta on kuultu ja vaikka mitään mestariteosta eivät ole pystyneetkään luomaan niin Moonmadness, Raindance ja The Snow Goose ovat melko näppäriä pehmoprogepop/rock-levyjä. Oma henkilökohtainen suosikkibiisi lienee Summer Lightning, jossa on todella pitkä ja valloittava kitarasoolo. Hyvin potkii eteenpäin. 8)

Nebb

01.04.05 klo 23:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Randy Rhoads (RIP :( ), Joe Satriani, Steve Vai, John Petrucci, Timo Tolkki, Eric Johnson, Chuck Schuldiner (RIP :( ), Adrian Smith, Robert Fripp, Luca Turilli, Chris DeGarmo...
Tuossa näyttäis olevan lempikitaristit. Toivottavasti ketään ei unohtunut. :shock:

Jämä

02.04.05 klo 00:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jimi Hendrix,
Eric Sardinas. :arrow: kova blues-mies.

Onhan niitä. Mainitsin vain pari sillä Jimi on Jimi. Ja Ericin musiikista huomaan pitäväni.

Screwball

02.04.05 klo 01:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tjaah, ehkäpä kovin on Slash. Kovia myös; Knopfler, Clapton, Page ja Hammett. Eikä suomalaisistakaan pidä väheksyä Alexi Laihoa tahi Marko Annalaa

Jämä

02.04.05 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalaisista ehdottomasti Roope Latvala.

06.05.05 klo 08:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

17.07.05 klo 21:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider

17.07.05 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuka tietää kuka on mun lempikitaristi? :wink:

Edellisellä sivulla taisit jonkun Nunon mainita.

17.07.05 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

Kuka tietää kuka on mun lempikitaristi? :wink:

Edellisellä sivulla taisit jonkun Nunon mainita.

N1 on vastaus,totta. Tuo olikin sarkastinen kysymys, koska huomasin että olin asiasta maininnut uutena samalla sivulla joku 4 kertaa. Jotkut asiat ne ei vaan muutu ja yksi niistä on että Nuno Duarte Gil Mendes Bettencourt on 6-kielisten kiistaton kingi.

14.08.05 klo 18:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaveri on vasta 8-vuotias. Tästä tyypistä voi mahdollisesti tulla vielä eräänlainen kitarajumala kunhan kasvaa. Aika tekniikka pojalla.

Kebottaja

14.08.05 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Ihan näppärä jätkä. Pelkkää shreddaustahan tuo soitto oli, vailla tarkoitusta tai tyylitajua. Respectiähän toi kuitenkin ansaitsee. 12 tahdin bluesiinkin varmaan soittaisi sweepattuja arpeggioita :)

Eräs nimeltämainitsematon Francesco Fareri tuli kyllä mieleen tota katellessa (mikä on siis täysin negatiivinen asia). Tsekatkaa ihmeessä ite hemmon soittoa osoitteessa http://www.francescofareri.com/video.html. Aika karseeta sontaa.

Älkää myöskään unohtako tätä hullunhauskaa suomalaista kitarasaittia: www.guitarshredshow.com