Metallica vs. Iron maiden

Foorumin päävalikkoonDuuri vai molli? › Metallica vs. Iron maiden

23.03.04 klo 17:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm. Muistanko mä väärin? Ainakin jossain topicissa käytiin tiuhaan keskustelua tästä, itsekin osallistuin useamman kerran... etsin...

23.03.04 klo 17:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider

23.03.04 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

En halua äänestää kumpaakaan, koska en pidä kummastakaan :)

23.03.04 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

En halua äänestää kumpaakaan, koska en pidä kummastakaan :)

Kapa

23.03.04 klo 23:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Oottako te tuota Metallican St. Angeria kuunnellu ? Ihan hirveetä roskaa koko levy. Kaikkeen sitä ihminen rahansa laittaa...

Onhan tuota kuunneltu,itse pidän levystä vaikkei se tosiaan Metallican parhaimmistoon yllä.Levy on silti parannusta Loadiin Ja Reloadiin vaikka noitakin levyjä on tullut kuunneltua enemmän kuin paljon.Metallican tuotanto Blackiin asti on kyllä mahtavaa ja parasta levyä on vaikea nimetä.Eipä sovi unohtaa myöskään Garage inc:tä mahtavia covereita kummatkin levyt täynnä ja S&M myös mahtava "kokoelma"levy.

JarkkoK

24.03.04 klo 06:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jees, laitetaan levykommentit jatkossa tuonne Raadon löytämään http://forum.leffatykki.c...opic.php?t=210&highlight= -topikkiin.

Kustaa

25.03.04 klo 13:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Pakko nyt kuitenkin kommentoida että olen kanssasi eri mieltä.
Metallica sai sen mun äänen tälläkin kertaa Maidenia hyväksymättä.

25.03.04 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kustaa kirjoitti:

Maidenia hyväksymättä.

Mitäs tuo tarkoittaa, vai pitikö sinun sanoa väheksymättä? Vai olenko tyhmä?

Kustaa

25.03.04 klo 22:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

....Krhm. No nyt sain lääkitykseni kuntoon. Tarkoitin Maidenia väheksymättä.

hitchhiker

17.04.04 klo 00:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykkään kaikista Maidenin levyistä(missä bruce meges)paitsi
no prayer for the dying.Musiikillisesti todella hyviä ovat:

NUMBER OF THE BEAST
PIECE OF MIND
SOMEWHERE IN TIME
SEVENTH SON OF A SEVENTH SON
FEAR OF THE DARK

Metallicalla ei mielestäni ole kuin todella hyviä:

RIDE THE LIGHTNING
BLACK

Enkä todellakaan ymmärrä KILL EM ALL+MASTER OF PUPPETSIN kehuja,
kun puhutaan vanhemmasta tuotannosta. Itse en löydä näistä hyviä ku:

KEA:seek and destroy
MOP:orion,welcome home(sanitarium)

No nyt tuli vähän lässytettyä, mut ytimekkäästi sanottuna. Annan Maidenil
ääneni, ku se on tehnyt tasokkaampia kokonais levyjä.

TheShining

21.04.04 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metallica on mielestäni parempi.

Hush-hush

21.04.04 klo 19:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan huippubändejä molemmat, mutta kunnioitukset oman tyylin pitämisestä ja homman muutenkin rauhallisempana ja tasaisempana pitäneelle Maidenille! Metallicalla iskee kyllä 3-4 ensimmäistä albumia täysiä, ja hyvää matskua on St. Angeria lukuun ottamatta muillakin albumeilla, mutta Dickinsonin ja sen ekan örmyn aikainen Maiden on sentään tavaraa joka fiilikselle tai jotain semmoista.

pommac

30.05.04 klo 14:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metallicalle menee mun ääneni. Vieläkin pää sekaisin perjantain konsertista.

Jakke 29
1934 viestiä

30.05.04 klo 14:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mailman parhaalle bändille Metallicalle meni ääni.
Perjantai vahvisti Metallican asemaa minun sydämmessäni ja varmasti monien muidenkin paikalla olleiden sydämmissä.

ji

30.05.04 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metallicalle meni ääneni sen vuoksi koska pidän kokonaisuudesta enemmän. Laulu sekä riffit onnistuu korvaan, mutta Maidenissa soundi on ohut, ponneton + "hirveä" vokalisointi - ei minun juttununi. Kiva niitten biisejä on silti soitella, ei siinä mitään.

SpaceCadet1

01.06.04 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Molempien bändien genre ei kuulu meikäläisen lemppareihin, (vaikka hyviä artistejahan molemmat!) Omistan kummastakin ainoastaan Metallican Master Of Puppets. Toisaalta, olen vain nähnyt Iron Maidenin livenä. Omasta mielestäni nämä 2 elementtiä (albumit + live showt) pitää yhdistää ennen kuin voi tuomita bändin hyväksi/huonoksi. Joten en äänestä ainakaan vielä. Metallicalla on kylläkin asennetta.

Pedro

13.06.04 klo 19:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tähän kysymykseen ei voi vastata, koska kyseessä ovat kaksi minun elämäni tärkeintä bändiä. Metallicaa olen kuunnellut muutamia vuosia pidenpään, ja tällä hetkellä se on huomattavasti suuremmassa kuuntelussa, mutta en silti nosta kumpaakaan toisen edelle.

21.09.04 klo 19:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi minua hupsua, olin tuolloin nuori ja naiivi. :P

Ehdottomasti Metallica. Koskettavat sanoitukset, tanakat riffit, hienot melodiat... ja todella, todella upeat sanoitukset. Kaikin puolin varteenotettava (?) rockyhtye.

Rakr

21.09.04 klo 19:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi minua hupsua, olin tuolloin nuori ja naiivi. :P

Voihan sen aina kahdestikin mainita, mutta kuulostaa hölmöltä. Sitten asiaan, oletko nyt kuunnelut myös Iron Maidenia enemmän? Jos et ole niin olet vieläkin aika hupsu, nuori ja naiivi. Tuliko vastaus suoraan sen takia että olet alkanut pitämään Kikkelimessingistä? Sinänsä monet topiciin vastanneet ovat varmasti kuunnelleet vain toista eli Kikkelimessinkiä, että hupsuja löytyy.

21.09.04 klo 20:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:

Voi minua hupsua, olin tuolloin nuori ja naiivi. :P

1. Vastasin tietoisesti saman kohdan kahdesti. Sitä sanotaan sarkasmiksi.

2. Olen kuunnellut Iron Maidenia pari levyllistä + yksittäisiä piisejä ja Metallican tyyli vaan kolahtaa enemmän. Siinä sulle Meltipursut.

3. Onko ihminen koskaan oikeasti aikuinen? :P