Bullet In The Head

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Bullet In The Head

23.01.04 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Lähdenkin metsästämään tätä divarista lähiaikoina, koska ei taida Anttilasta löytä, vai löytyykö ?

Eipä taida löytyä, ei... Filmerin kauttahan tämän hankin, kiitokset vaan vielä kerran!!!! :)

Oleppa hyvä. Teit hyvät kaupat ja säästit melkoisen summan verrattuna vaikka Filmifriikin hintaluokkaan.

23.01.04 klo 18:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt kun The Killer on tulossa tänne päin, niin Bullet in the Head on varmaan sitten seuravaksi vuorossa.

23.01.04 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitää munkin ruveta kattelee lisää noita John Woo - tuotoksia. Tai jos ostaisi jonkun noista hirveistä CAT III - leffoista. Pitää katella hintoja. Viestinnän tunnilla ihan piruillaksein laitoin hakusanan "Untold Story" ja vòila: http://kotisivu.mtv3.fi/touchofzen/truecrime.html

Red to Kill, Violent Cop tai Untold Story vaikuttaisivat passeleilta. Ebola Syndrome menee jo liian rankaksi.

23.01.04 klo 20:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi Jeesus... pieni raja nyt sentään. Kyllähän minäkin perusteltua väkivaltaa hyväksyn vaikka millä mitoin mutta... tuollaista.... :oops: taidan oksentaa...

23.01.04 klo 20:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan ämpäri vieressä?

Mikä muuten oli noin järkyttävää? Joko mä olen turtunut väkivaltaan tai sä liioittelet. Kyllä säkin olet leffoja nähnyt Johnnyboy... Evil Dead mm. Tai sitten Schindlerin lista.

23.01.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan ämpäri vieressä?

Hei haloo!!!! Schindlerin listan väkivalta on täysin hyväksyttävää, koska se on oikeasti joskus tapahtunut ja oikeastaan olisi saanut olla vieläkin räväkämpää. Evil Dead taas ei sisällä juurikaan seksuaalista väkivaltaa ja se yksi karmea, kammottava "seksi"kohtauskin oli AASIALAISEEN verraten tehty tyyllikkäästi. Eli se jos John Woon elokuvassa vihulaista ammutaan parikyt kertaa toistamiseen ja raato kolahtaa hitaasti lattiaan, se ontaidetta. Mutta se jos nuori nainen raisikataan 16 kertaa peräkanaa raa"asti ja sen jälkeen paloitellaan ja pistetään hampurilaisiin, se on jo sairasta paskaa ja jolleivät tekijät ole selitelleet tai perustelleet väkivaltaa mitenkään elokuvassa, se menee jo minun ymmärrykseni yli. Schindlerin lista oli mestariteos ja Evil Dead oli sitä myös nimenomaan elokuvallisista ansioistaan mutta tuollainen raiskauspaloittelunekrofiliasekamelska ei vaan oikeen nappaa, jos sen ainoana tarkoituksena on, no, raiskauspaloittelunekrofiliasekamelska. Eli sen pitäisi olla jotenkin perusteltua tai sitten hiukan lievempää. Mutta kipeätä touhua, liian kipeätä mulle.

Cuomi

23.01.04 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt kun The Killer on hankittu niin rupes tuo Bullet in the head myös kiinnostaa. Mistähän tuon sais halvimmalla?

Kapa

23.01.04 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bullet in the head on kyllä hankitalistalla kärkipäässä.

Cuomi kirjoitti:

Mistä Cuomi ostit tuon The Killerin.En itse ainakaan näin pikaisella haulla löytänyt tuota mistään verkkokaupasta.

24.01.04 klo 00:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Hmm.. pistät Red To Killin ja Untold Storyn passelivalinnaksi? Sinänsä valinnoissa ei ole mitään pahaa mutta Red To Kill voisi olla ehkä hiukan liikaa sinulle. Leffassa on mukana oikeasti vammaisia ihmisiä. Hassua kuulostaa se, että Untold Story olisi easy movie. En tiedä kumpi olisi rankempi: Untold Story vaiko Ebola Syndrome. Ehkäpä Untold Story olisi sairaampi eikun Ebola... No tutustumalla se selviää. Oletko oikeasti tutustumassa cat III leffoihin? Jos olet niin Untold Story ja Ebola Syndrome ovat sopivia leffoja sulle.

Minulta.

Kapa kirjoitti:

Videodivarissa oli muuten Bullet in the Head 19,90€

Salli mun nauraa Videodivarin hinnoille, enpä ole sieltä pitkään aikaa ostanut, enkä tulekaan.

24.01.04 klo 10:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Niinhän minä sanoin. Ebola Syndrome on vähän liikaa. Voisi ruveta katteleen sitä Untold Storya... ja muistaa, että se on fiktitota.

Viisas

24.01.04 klo 10:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Eihän Ebola Syndrome ole totta, eihän ??? :? Toivottavasti ei !

Low Rider

24.01.04 klo 11:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Eihän Ebola Syndrome ole totta, eihän ??? :? Toivottavasti ei !

No ei helevetissä ole...

24.01.04 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Eihän Ebola Syndrome ole totta, eihän ?

Etkö muista vuoden 1985 tapausta.... No ei sittenkään.

Cuomi

24.01.04 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kapa kirjoitti:

Videodivarissa oli muuten Bullet in the Head 19,90€

The Killerin ostin Leffat.comista.

Ale

24.01.04 klo 17:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bullet in the Headista sen verran, että kyllä oli pettymys. Ihan ok, mutta jos odottaa jotain Killerin tasosta niin ei tule kesää. Vaikka pidänkin verellämässäilystä niin Bulletissa oli se yks veitsenheittokaulaan- temppu, joka meni pikkasen överiksi tämänkaltaisessa vakavamielisessä leffassa.

Ale

24.01.04 klo 17:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan ämpäri vieressä?

Mitä helvettiä tarkottaa perusteltu väkivalta? Meinaako se itsepuolustusväkivaltaa? Tässä on kumminkin joku syvempi tarkoitus niin täytyy kysyä.

24.01.04 klo 17:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Olen siinä samaa mieltä, että jos odottaa Killerin tyylistä leffaa niin tulee pettymään. Mutta BITH on minun mielestä loistava, voittaa kerta heitolla kaiken maailman Kauriinmetsästäjät. Erityisesti Vietnam kohtaus ja bullet in the head kohtaukset ovat elokuvahistorian hienoimpia ja järkyttävimpiä.

24.01.04 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Onhan ämpäri vieressä?

Omasta mielestäni perusteltu väkivalta tarkoittaa, että on hyvä syy tappaa. Siis todella hyvä syy. Ajatellaan, vaikka tällainen tilanne:

Vanha 80-vuotias mies istuu Mannheimissa, Saksassa ja juo pubissa olutta. Ilta alkaa hämärtyä. Pubissa ei ole muita kuin baarimikko ja hän. Sitten pubin ovi narahtaa auki ja sisään astuu suunnilleen samanikäinen eli 80-vuotias mies ja hänellä on sellainen kallis liituraitapuku eli hän on todella hyvin pukeutunut. Hän menee tiskille ja tilaa viskin. Olutta juova mies on nähnyt hänet ennenkin, mutta missä? Mies punnitsee asiaa ja siirtelee katsettaan television jalkapallo-ottelusta olutlasiinsa vuoronperään. Yht` äkkiä hän muistaa... Vanha mies ottaa olutlasinsa ja lähtee kävelemään liituraitapukumiestä kohti. Kun hän tulee tämän kohdalle hän särkee olutlasinsa baaritiskin reunaan ja sivaltaa terävällä reunalla mieheltä kurkun auki. Liituraitamies parahtaa ja pidellessään kurkkuaan vanha mies näyttää haalistuneen numerosarjan, joka on tatuoitu hänen ranteeseensa.

Taisin innostua vähäsen... Katsoin tossa Mallioppilaan perjantaina ja tällainen on musta hiton perusteltavaa väkivaltaa. Sellainen järjetön tappaminen ja lihapulliksi jauhaminen ei kyllä vastaa mun käsitystä perustellusta väkivallasta. Silti minä tilaan Untold Storyn kunhan saan rahat kokoon.

Low Rider

24.01.04 klo 19:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikka BITH onkin loistava,ei se mun mielestä yllä elokuvallisesti Kauriinmetsästäjälle.Puhumattakaan näyttelijäsuorituksista.Kauriinmetsästäjä onkin draama ja pirun hyvä sillä asteikolla... :wink:

24.01.04 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

Miten niin ei yllä Kauriinmetsästäjän tasolle. Silloin kuin näin ensimmäisen kerran BITH leffan niin myin Kauriinmetsästäjän heti pois. Kummassakin on hyvät näyttelijäsuoritukset mutta BITH saa katsojan paremmin mukaan. Ja se vietnam kohtaus oli BITH leffassa parempi ja rajumpi. Ja sitä paitsi Kauriinmetsästäjä on liian pitkä ja kohta tiputankin sen leffan arvosanaa.