DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

T-800

24.03.09 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Häpesin Muumion Paluu elokuvaa ja nyt sain sen myytyä pois. 5 lähti joten mitään en menettänyt tai voittanut.

Skimbaaja

05.04.09 klo 12:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Day of the dead 2: contagium. Elokuva, joka häpäisi aidon George A. Romeron Day Of The Dead:in. Onneksi en itse tuhlannut rahaa tähän vaan sain tämän lahjaksi. Piilotan tämän jonnekkin mihin päivänvalo ei paista.

05.04.09 klo 15:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdoton häpeäpilkku on The Seventh Seal, pitäis varmaan heittää roskiin

05.04.09 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Siis tämä [www.imdb.com]?

Perusteluja kaipaisin.

05.04.09 klo 15:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se oli vaan niin tylsä ja huono elokuva et katoin sitä noin puoli tuntia kerrallaan ja jatkoin seuraavana päivänä. En kyllä tajunnu tosta elokuvasta mitään. Piti nähdä se elokuva kun se oli saanut imdb:ssä hyvät arvosanat ja petyin tosi pahasti en oo mistään elokuvasta antanut yhden pisteen 10:stä. leffan loputtua meinasin jo rikkoa dvd levyn mut en rikkonut kun olin ostanut sen 12€.
Tiedän et suurin osa tykkää tästä elokuvasta, mutta tää on mun mielipide.

05.04.09 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Hieno mies, pysyt mielipiteidesi takana. Voit vaikka mulle myydä sen leffan kun ei sulle kelpaa?

05.04.09 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

Kyllä voin myydä , sen kun annat osittees niin laitan postissa

05.04.09 klo 16:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laitas vaikka sähköpostiosoite niin laitan postia sinne.

05.04.09 klo 16:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Itse suosin seuraavaa kauppakeinoa: ensin etsitään kaupunki johon kummallakin on mahdollisimman lyhyt matka (jos asutaan samalla paikkakunnalla, niin sen parempi). Sitten etsitään jostain kaupungin puistosta ontto tammi, ja ostaja vie yöllä rahat onttoon tammeen. Kun myyjä seuraavana yönä löytää rahat ontosta puunrungosta, hän ottaa ne talteen ja pistää DVD:n tilalle. Ostaja hakee DVD:n seuraavana yönä.

Paljon turvallisempaa kuin esim. antaa osoitettaan ventovieraille.

Chrattac

05.04.09 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Jep ja homma pelaa varmasti! Ei käy esimerkiksi niin kuin yhdelle huuto.netissä, jossa kommenttiosiossa olen nähnyt palautteen, joka meni suunnilleen näin: "Voi jumalauta!! Jätkä tuli meille kirveen kanssa ja löi telkkarin paskaks!"

ghost

11.09.09 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jason x ja Freddy vs. Jason.

Kaikessa huonoudessaankin ne jaksaa viihdyttää jollain kumman tavalla :)

jm_fallin

06.10.09 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suurin virhe oli House OF The Dead.

Storyteller

06.10.09 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suurin virhe on ehdottomasti ollut Ulli Lommelin Serial Killer box, joka sisältää 4 aivan susipaskaa elokuvaa (Zodiac Killer, BTK killer, Green River Killer, Black Dahlia [ei siis se Josh Hartnettin tähdittämä]), joista en yhätkään ole yksinkertaisesti jaksanut katsoa loppuun. Syynä ei kuitenkaan ole laiskuus, kuvalaatu on vain jotenkin yököttävä, siinä missä kuvauskin. Käsikirjoitus kukkii häpeäpilkkuja yhdessä näyttelijöideän tulkitsemien roolihahmojenkanssa. Jotenkin epäilen, että kukaan jaksaa koskaan katsoa yhtäkään Lommelin elokuvaa loppuun, tai edes alkua pitempään. Hänen kuvauksensa on huomattavasti huonompaa kuin indieleffoissa.

Aatu

06.10.09 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdoton häpeäpilkku oli Batman & Robin. Leffa on semmosta schaibaa, että edes Iso-Arska ei voinut pelastaa leffaa kuivilla one-linereilla. Sitten kun siellä keikkuu se saatanan Robin, jota näyttelee surkeimpien saralla oleva Chris O'Donnell niin sappi kiehuu ja aika pahasti. Schumacher raiskasi kaiken hyvän mitä Burtonin aikaisemmissa Batmaneissä oli.

Onnekseni kaverilta puuttui tämä leffa Arska -kokoelmastaan niin päätinpä myydä avokätisesti leffan hintaan 4€. Sekin ehkä liikaa tästä leffasta.

Ei helvetti.

AP

09.11.09 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anna Nicole Smithin "tähdittämä" To The Limit -toimintapätkä on aivan kaameaa kuraa ja ehdottomasti surkein elokuva mitä on kokoelmassani ja niitä harvoja, joiden hankkimista aidosti häpeän.

Katsokaa vaikka tämä kohtaus:
Tuskin tarvitsee erikseen selittää, mikä tuossa mättää. Ja tuo on sentään leffan parhaita kohtauksia.

Bataatti

22.11.09 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

DragonBall: Evolution
Minä ostin tämän, katsoin... ja nyt. tarvitsen kriisiapua, elokuvan aiheuttaman henkiseen järkytykseen.

22.11.09 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scary Movie 2

Neloseen asti käväsin teatterissa asti katsomassa sarjan osia ensimmäistä lukuunottamatta kumminkin. Leffojen keräämisen aikana ja sen pahimman vimman laannuttua sain kyseisen parodiapätkän lahjaksi serkulta sen dvd julkaisuaikoina. Onneksi hauskuus jatkuu kuulemien mukaan viidennen osan saapuessa v.2011, vaikka vitsit vähenivät oleellisesti ylläripylläri tuon ensimmäisen rajapyykin jälkeen.

23.11.09 klo 18:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

En nyt sinänsä häpeä, mutta katumus ja alakulo oli suuri kun tajusin eräänä syyskuisena iltana mitä paskaa olin juuri ostanut. Kyseessä on siis leffa nimeltään Tuhon Kuilu http://www.futurefilm.fi/..._leffakortti.php?id=90011
Siis aivan leffa oli aivan ehdottomasti ykkösen arvoinen. Tarkoitan tietenkin yhden tähden arvoinen jos sitäkään. Leffahan ei ole kovin tunnettu ja oikeastaan hyvä niin sillä juuri tuntemattomuus suojelee suurta yleisöä tältä elokuvalta.