DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

micco

18.06.05 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oman leffakokoelman häpeäpilkku on MIB2. Jos joltakin löytyy tuo steel niin olisin ehkä halukas ostamaan sen parilla eurolla. on se senverran hupaisa leffa. :lol: .

micco

18.06.05 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laulunlapsi

21.06.05 klo 01:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä sitä ei löydy mutta aikaisemmin se oli Kellariväkeä,jonka joskus aikoinani sain ilmaiseksi ja nyt toissa päivänä annoin ilmaiseksi eteenpäin.Leffa on niin paska ettei se mielestäni ole minkään arvoinen.

14.07.06 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

jurassic park 3 jonka divariinvienti odottaa..

Scarface

14.07.06 klo 21:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tahraton mieli
Dogville
Dillinger and Capone

Kauheeta kuraa, mutta jääköön hyllyyn...

The Wolf

14.07.06 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omat häpeäpilkkuni ovat lähinnä lahjaksi saatuja parin euron halppiksia, joita en viitsi ruveta myymään (jätetään leffat mainitsematta, mutta sen verran voin mainita että toisesta olen tehnyt tykityksen, 1 piste). Jos joskus ostan jonkun, josta haluan päästä eroon, divari auttaa.

messenjah14

15.07.06 klo 11:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

The House Next Door on ehdottomasti huonoimpia elokuvia ikinä, ja omistan sen jostakin syystä. Taisin joskus saada lahjaksi. Aivan karmea p*s*aläjä, meinasin polttaa sen kerran mutta se saastuttaisi melkoisesti. Myös Aftershock-maanjäristys New Yorkissa on todella huono, mutta levy hajosi joskus mystisissä olosuhteissa :o

Dareios

15.07.06 klo 12:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hero oli pettymys. Olevinaan neljän tähden elokuva mutta tehosteet esim. nuolien torjunta kohtauksissa olivat pilaamassa elokuvan.

Baikonur

18.07.06 klo 16:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmaankin Blues Brothers 2000. Ei todellakaan maailman huonoin elokuva, mutta ensimmäiseen verrattuna aika vaisu.

Jackie

24.07.06 klo 12:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy mietttiä.. *hmmm*

Mr. & Mrs Smith (2005)
Ystäväni kehui tämän pätkän maasta taivaisiin, joten ostin sen ja katsoin. Koko leffassa ei ollut mitään järkeä. Tämä pätkä jätti pahasti kylmästi. muutama sana ja taas pam pam.. Ontto ja tyhjä leffa..

Pikku Buddha
:oops: Täytyy myöntää Keanu Reeves - fanina tuli hommattua. Elokuva on komea ja täysin onnistunut. Mutta se uskonnollisuus (ja vieläpä buddhalaisuus) niin ei saanut kovin innostumaan. Sopii ehkä koulun uskonnon tunneille, muttei muualle.

Mies, joka Itki
Tylsä. Hyvin onnistunut, muttei onnistunut tempaamaan mukaansa. Tylsä.
Komeat puitteet ja osaavat näyttelijät eivät parantaneet yhtään. Pieni piristys oli Johnny Depp

Schwarzenegger

25.07.06 klo 16:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmaanki toi Johnny English ja Timecopit.

26.07.06 klo 00:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Schwarzenegger kirjoitti:

Varmaanki toi Johnny English ja Timecopit.

Ensimmäinen Timecop on kaikessa hupaisuudessaan varsin viihdyttävä toimintaralli.

Omat ovat:

The Order - Epätasaisen, mutta parhaan toimintatähden uran heikoimpia teoksia, ongelmajätettä kaikessa tylsyydessään.
Kyttä ja koira - Chuck on kova jätkä, mutta hänen leffansa ovat harvemmin kovin kovia. Vähän liian raju lasten leffaksi, vanhempaa väestöä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mr. Magoo - Leslie Nielsenin kykyjen väärinkäyttöä.

Harrastuksen alkuvaiheen takkuilua.

Chicago

07.05.07 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hamekyttä 2 :oops:
Sain lahjaks. Ei oo houkutellut sen vertaa et oisin vaivautunut edes katsomaan. Kun en ole nähnyt edes ensimmäistä osaa. Jos tuo ensimmäinen osa jostain juoksee vastaan niin pitää katsoa ihan vaan sen takia että mille ihmeelle ne on mennyt tekemään jatko-osan. Sitten saatan harkita kakkososan katsomista.

Jammar

07.05.07 klo 19:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai tällekin on aihe. Minä en häpeä Mel Gibson laatikon lisäksi enää mitään kokoelmassani, kun kaiken kuran olen viskannut myyntiin tai vähintään pois kokoelmastani. Oikeastaan Mel Gibson -boksinkin lahjoitin äitilleni vähän aikaa sitten, joten sitäkään ei tartte enää häveskellä :).

Husky

15.05.07 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusi leffatykkiläinen voisi aloittaa täältä, isketään pöytään nyt heti ne kauheimmat häpeäpilkut mitä löytyy.

Bullet Proof Monk:

Joskus kun tämä ilmestyi, ja oli vielä siinä iässä että "Waaaau, hidastuksii, kan fuuuta, tupla desert eaglet...."

Noh, sitten kun tämän, n. vuosi sitten sain suunnilleen ilmaiseksi, ja kun olin katsonut tämän niin voi herranisä mitä soossia... Kyllä taas nähdään miten kansikuvalla jo saadaan nuori mieli johdateltua ja... No tämähän meni jo jonkun psykologisen pornokirjallisuuden puolelle. Mutta kuitenkin, leffa oli tylsää pullapitkoa jossa ei ollut sokerimurusia tai kardemummaa, sitä vain jauhettiin loppuun asti ja kun leffa oli vielä tasoltaan K-7 niin ei, ei ei. Itken vieläkin itseni uneen.

Sitten on leffat joita tavallaan kadun, mutta niissä on sentään joku syy minkä takia ne ei tule piinaamaan uniin.

Black Jack - Huonoudessaan naurettava leffa jossa on nokkelatpokkelat onelinerit ja Dolph Lundgren, ohan se myös hei John Woo leffa!

Out for Reach - No siinä on Seagal, ja olen Seagalin suuri ystävä, harmi vain että tämä on sitä kuraa missä sijaisnäyttelijät taisivat hoitaa puhumisenkin hänen puolesta, ainakin siltä kuulosti...

Black dawn - Aikalailla samat mitkä edellisessäkin. Paitsi että tämä oli "piristävän" erilainen Seagali paukuttelu, mutta niiiiiiin kauhean tylsä, että olisin vaikka mieluummin ottanut sitä perinteistä Seagalia missä onelinerit lentää ja porukka kirkuu tuskasta.

19.05.07 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä kokoelmassani ei ole erityistä häpeäpilkkua. Kaikki omasta mielestäni huonot olen vienyt vaihtoon divariin. Tämän hetken huonoin elokuva kokoelmassani lienee Kaappaus merellä (Under Siege).

19.05.07 klo 15:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

mbay kirjoitti:

Sitten ei voi muuta kuin onnitella helvetin kovatasoisesta kokoelmasta!

OutlawPuppet

19.05.07 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Olin sanomassa ihan samaa, sillä Under Siegehän on loista leffa!

19.05.07 klo 17:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Kiitos, kiitos :D Kyllähän tuo Under Siege toimii viihteenä loistavasti, itse en sitä tosin silloin kauan sitten ostanut.

Mask

19.05.07 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Under Siegehän on loistava elokuva, ei siinä mitään. Seagalin kovistelua ja saat kaupan päälle vielä Erika Eleniakin tissit!

Ja oma häpeäpilkku? Kyllä tuolla kaapin pohjalla vielä kummittelee kalkkunaufoilu Second Arrival, josta ei irtoa mitään hupia missään mielentilassa.