DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

SpinalCrap
Käyttäjä
732 viestiä

12.01.05 klo 15:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

No voisihan noi piraattileffat laskee häpeäpilkuiksi, mutta en niitä kuitenkaan laske.
Mutta surkein leffa mitä löytyy hyllystä on "speasialistit"... Joku 70-luvun Roger Moore -pätkä joka on aikas tylsää katseltavaa. Puolta väliä enempää sitä ei kyllä jaksanut kituuttaa, varsínkin kun äänikin on joku MONO.

Grass
Käyttäjä
775 viestiä

12.01.05 klo 15:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vib0t kirjoitti:

varsínkin kun äänikin on joku MONO.

Mono ääniraita sitten vielä huonontaa elokuvaa vai? oudosti sanottu mielestäni.

DonJulzu
Käyttäjä
269 viestiä

12.01.05 klo 15:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Wrecking Crew kuuluu tähän kastiin.
Myös Kolmas Pyörä on niitä elokuvia, joita ei muille haluaisi missään tapauksessa näyttää.

Steambull
Käyttäjä
1039 viestiä

15.01.05 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turbulence II päätyi omistukseeni epäonnekkaan sattumuksen kautta. En ole vielä edes kehdannut katsoa, mutta sen maine on kyllä niin paha että... No, jospa joku divari siitä 1-1,50€ pulittaisi.

tatska
Käyttäjä
120 viestiä

20.04.05 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

tatska kirjoitti:

Eiköhän se ole tuo jopa Van Dammen asteikolla paska leffa eli Legioonalainen.

Se on myyty, joten siirrytään toiseen Dammeen: Knock Off.

Poirotti
Käyttäjä
93 viestiä

11.05.05 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Men in Black II on kyllä kokoelman häpeäpilkku, mutta se tulikin saatua aikoinaan Playstation 2:n kylkiäisenä, joten ei tullut siitä mitään maksettua.

DELETED

11.05.05 klo 18:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

11.05.05 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Krokotiili Dundee Los Angelesissa :oops:

-Tinke-
Käyttäjä
311 viestiä

12.05.05 klo 15:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa olla Hulk leffa. Pakkauksessa ei mitään hävettävää, kyseessä kuitenkin "Nyrkki-Boxi" , mutta leffa vaan on niin sukka..
(onneksi hintaa ei ollut kuin se 10e)

Joey
Käyttäjä
401 viestiä

12.05.05 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ocean's Twelve :oops:

tatska
Käyttäjä
120 viestiä

17.05.05 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

tatska kirjoitti:
tatska kirjoitti:

Knock Offistakin pääsin nyt eroon, joten seuraavana listalla lienee... ...Väristyksiä.

graniitti
Käyttäjä
917 viestiä

17.05.05 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

tatska kirjoitti:
tatska kirjoitti:
tatska kirjoitti:

Knock Offistakin pääsin nyt eroon, joten seuraavana listalla lienee... ...Väristyksiä.

mitä? väristyksiähän on mainio leffa, tai niin muistelisin, katselusta kun on piiiiitkä aika

tatska
Käyttäjä
120 viestiä

18.05.05 klo 19:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

graniitti kirjoitti:
tatska kirjoitti:
tatska kirjoitti:
tatska kirjoitti:

mitä? väristyksiähän on mainio leffa, tai niin muistelisin, katselusta kun on piiiiitkä aika

Jjep, tuo "muisto" leffan tasosta pisti minutkin sen ostamaan. Pentuna kultakerroksen kerännyt leffa paljastui tarkastuskatsomisella kuitenkin aika tyhjänpäiväiseksi liikkuvaksi kuvaksi.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

18.05.05 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tahraton mieli. En näe sitä leffan suurta kauneutta. Hieno käsis ja näyttelijät, muuten ihan ontto. Antaisin 3/5. Tosin ei sekään ihan häpeä ole. Kill Bill vol.1 on myös piraattina...

Yano
Käyttäjä
55 viestiä

21.05.05 klo 18:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selkeästi surkea elokuva nimeltä Merlin. Kehnon toteutuksen takia aika koomista katseltavaa.

A. Autio
Käyttäjä
102 viestiä

22.05.05 klo 11:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tutkin aina tarkkaan ennen kuin ostan mitään, mutta ainakin yksi lipsahdus on tullut ostettua. The Yardsia ei vaan jaksanut katsoa loppuun mielenkiinnolla. Onneksi hintaa oli vain 5€.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

17.06.05 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

The Pledge ja The Familyman :oops: .Noista pitäisi päästä eroon...Molemmat tulivat uuden dvd soittimen mukana ilmaiseksi.

The Pledge. Onko se sun mielestä huono leffa? :? Muhun se upposi ainakin 4/5:n tähden voimalla! No makunsa kullakin. Tosta Familymanista en tiedä. Mun kokelman häpeäpilkku on surkea Kuningas Arthur. Pitää päästä eroon mokomasta rojusta. :twisted: .

Mara
Käyttäjä
700 viestiä

17.06.05 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:
Low Rider kirjoitti:

The Pledge ja The Familyman :oops: .Noista pitäisi päästä eroon...Molemmat tulivat uuden dvd soittimen mukana ilmaiseksi.

The Pledge. Onko se sun mielestä huono leffa? :? Muhun se upposi ainakin 4/5:n tähden voimalla! No makunsa kullakin. Tosta Familymanista en tiedä. Mun kokelman häpeäpilkku on surkea Kuningas Arthur. Pitää päästä eroon mokomasta rojusta. :twisted: .

Mä taas tykkäsin Kuningas Arthurista. Mutta mun häpeä pilkku on vissiin kaks ekaa Potteria, ne pitäis myydä pikku-sisko haluis ostaa mutta sillä on liian alhanen hinta.

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

18.06.05 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mara kirjoitti:
Jope Pitkäviha kirjoitti:
Low Rider kirjoitti:

Mä taas tykkäsin Kuningas Arthurista. Mutta mun häpeä pilkku on vissiin kaks ekaa Potteria, ne pitäis myydä pikku-sisko haluis ostaa mutta sillä on liian alhanen hinta.

No jatketaan ketjua. Mun mielestä noi Potterit oli ihan mukiinmeneviä leffoja. Ei ny mitään elokuvan riemuvoittoja, mutta olisi niistä kirjoista saanut paljon huonompaakin aikaseksi. (eihän tämä ny tämän ketjun tarkoitus ole, mutta piti kumminkin avautua ;) )

Oma häpeäpilkku taitaa (edelleenkin) olla Hollow man - mies ilman varjoa. Ensimmäisiä dvd:itä mitä hommasin, ja senkin ois voinu jättää tekemättä (olen melko varma ja toivon, että tämä päättää tämän ketjun. Kukaan ei voi löytää tuosta mitään hyvää :D )

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

18.06.05 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei pidä paikkaansa. Hollow manissa hyvää on esimerkiksi Rhona Mitra juuri suihkusta tulleena ja hiukset märkinä :wink:

Keskustelut