DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

harava

21.05.10 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jadesoturi, hohhoijjaa, näin pask** leffaa en ole nähnyt pitkään aikaan.
Tuli ostettua kun kehuttiin olevan hyvä suomalainen leffa. Harmittaa vieläkin että maksoin siitä jotain 15€

HorrorFreak

26.07.10 klo 16:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli jostain 3 leffaa kympillä -tarjouksesta ostettua sellainen pökäle kuin Devon's Ghost: Legend of The Bloody Boy. Tuskin tämän elokuvan paskuutta edes tarvitsee perustella, voitte itse mennä vähän katselemaan, millaista ylistystä tämä leffa on saanut. Hyh hyh.

zBeatrixKiddo

18.10.10 klo 16:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Älysin vasta puolisen vuotta sitten alkaa satsaamaan laatuun, siihen mennessä olin ostanut leffoja lähinnä aina kun halpoja sattui vastaan... Joten huonoja kyllä löytyy. Kaikista suurin häpeäpilkku on kumminkin ehdottomasti Olsenin kaksosten päivä New Yorkissa.

18.10.10 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

zBeatrixKiddo kirjoitti:

Vaikka elokuva on halpa, ei se välttämättä ole huono. Osa keräilyn hienoutta on tehdä hyviä ja halpoja löytöjä.

Lopullista vahinkoa ei kuitenkaan ole vielä sattunut, kunhan myyt ne huonoiksi osoittautuneet äkkiä pois.

nettikayttaja

20.10.10 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
zBeatrixKiddo kirjoitti:

Oikein! Miksi ihmiset pidätte hyllyissänne huonoja elokuvia? Myykää pois ja käyttäkää siitä jäävä raha ja tila hyvään elokuvaan. Tietenkin on hyviä _huonoja_ elokuvia, jotka sitten on asia erikseen.

DVD-ostoksissa pätee pitkälti peukalosääntö: jos et takakannesta pysty löytämään elokuvan ohjaajan nimeä, tulet katumaan sen ostamista.

zBeatrixKiddo

21.10.10 klo 10:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis en mä tarkoittanut, että halvat on aina huonoja, jos annoin vahingossa väärin ymmärtää. Ostin Kummisedät hintaan 4e kappale, joten tiedän mistä puhun :D

Ja tänään lähtee 11 kpl häpeäpilkkuja, kun joku sortui netti-ilmoitukseen.

machine

25.10.10 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

erikaa

12.03.11 klo 23:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki täyttä skeidaa olevat jatko-osat, kuten Maissilapset 2... Elm Streetit, Halloweenit ym. voisin poistaa myös ykkösosia lukuunottamatta.

Rocky

31.03.11 klo 20:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan hävettää myöntää, että hyllystä löytyy Twilight - Houkutus. Mutta pakko nyt hiukan puolustella itseäni, että en siis itse ole kyseistä leffaa ostanu vaan lahjaksi olen saanut.

Vasuri

03.04.11 klo 00:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Salainen agentti 86

Tuo tuli joskus ostettua, kun luulin sen olevan hyväkin. Aivan onneton tekele, vain muutama just ja just naurattava vitsi eikä juontakaan ole täysin hyödynnetty. Yritin myydäkin sen Huuto.netissä poikkeen, mutta eipä mennyt kaupaksi. Nyt se lojuu tuolla pöytälaatikossa irrallaan muista elokuvista. Nyt pitäis miettiä, että heittäisinkö roskikseen vai myisinkö/antaisinko sen jollekin.

Asterix Obelix: Tehtävä Kleopatra

Tääkin tuli ostettua eräs kaunis päivä, kun tykkäsin vielä tän kaltaisista leffoista. Äskettäin kuin katsoin läpi, niin loppu puolella ei jaksanut into riittää loppuun asti. Tästäkin pitäis kai luopua.

Inception

Yllätyksö? Ehkä. Tyhmyyksissinä uhmasin omia tuntemuksiani ja tilasin mokoman filmin. Aivan liian yliarvostettu ja hypetetty elokuva. Nuoret ehkä pitävätkin tällaisista, mutta luulisi aikuisten valitsevansa elokuvansa huolella. Se on kuitenkin uusimmasta päästä kokoelmaani. Myydäkö vaiko ei? Kas, siinä kysymys. Saisihan siitä tietysti rahaa, millä ostaa jonkun paremman tilalle.

PS: Vähän aikaa sitten olisin laittanut Lifeforcen tuonne, mutta nyt alkanut tykkäämään siitä. Vaikka se onkin b-luokan leffa, niin se on hyvä sellainen, ainakin erikoisimmasta päästä. Juoneltaan se on erikoisimmasta päästä ja naiskauneuttakin näyttäytyy.

Zäqma

03.04.11 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaksi häpeäpilkkuani ovat:

Daltonin Veljekset

Hömppä ranskalais toimintakomedia (?), joka vetää yli ihme pomppivine pääkalloine sun muineen. Kun elokuvan ostin, odotin näkeväni Lucky Lukea enemmän, ja kun häntä näkyi, en tykännyt Til Schwegleristä Luckynä. Onneksi sain leffan halvalla.

Totuus Charliesta

Käsittämätön juoni jossa pompitaan sinne sun tänne, elokuvan aikana meinaa seota kuka Mark Wahlbergin esittämä hahmo oikein on. En vain tykännyt, vaikka ohjaaja Jonathan Demme ja pääosanesittäjät Wahlberg, Tim Robbins ja Thandie Newton kaikki osaavatkin varmasti asiansa oikein hyvin.

PS. Olen ottanut täältä sivulta muilta neuvosta vaarin, ja molemmat nämä ovat nyt menossa kirpputorin pöydälle. :D

Mansori

16.07.11 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siinäpä se... Terminal Velocity - vapaa pudotus
Niitä muutamia harvoja halppisleffa ostoksia mitä itseltä löytyy ja pois en tätä myy koska:
1. Kukaan hullu ei ottaisi vaikka maksaisin.
2. Muistuttaa tekemästä samaa virhettä uudelleen.

wednesday

15.10.11 klo 01:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siivosin juuri kesällä hyllystäni pois näitä aivan karmeita B-luokan häpeäpilkkuja, juuri tällä myy ja osta parempaa- taktiikalla.
Mutta muutamia esimerkkejä:

Just married (Tusinakamaa, ylipäätään vaikeaa löytää mitään hyvää tästä teinipläjäyksestä)

Mean girls. Tuskin tarvitsee edes perustella.

Polly tuli kuvioihin. Saatu joululahjaksi vuonna miekka ja kypärä, itse en antaisi edes pahimmalle vihamiehelleni. Stiller ja Aniston ovat kumpikin vuosisadan inhokkilistallani.

The science of sleep. Tämä vähän kaduttaa, elokuva oli kuvankaunis ja omaperäinen mutta silti hyvin pitkäveteinen enkä olisi jaksanutkaan katsoa toistamiseen.

Tracey. Omaperäinen indiepläjäys tämäkin, mutta monen kuvauksen seuraaminen tuskallista eikä tekele oikein koskaan auennut minulle.

Noiden tasosta kertoo jotakin se, miten osa ei kelvannut edes divariin. Lopulta jouduin turvautumaan siihen kaikkein säälittävimpään ja alhaisimpaan riistoon. Vein devarit gamestopiin ja sain 0,50e kipaleelta. Pääsimpähän eroon ainakin. Noiden tilalle hankin Panic roomin ja Somewheren. Ei ehkä viiden tähden laatua, mutta parempaa kuin yllämainitut yksilöt.

Muutamaa devaripökälettä tulee pidettyä hyllyssä ihan muistuttamassa siitä alkuaikojen kehittymättömästä elokuvamausta ja täydellisestä laaduntietämättömyydestä. Näistä mainittakoon esim. New york minute ja Perjantai on pahin.

Salmiakkisydän

19.10.11 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

[quote="Vasuri"

Asterix Obelix: Tehtävä Kleopatra

Tiedän tunteen, meiltäkin kyseinen filmi löytyy (VHS-nauhoitteena kylläkin) eikä sitä missään nimessä voi laatutavaraksi nimittää. Hyvä sarjakuva on muutettu omituiseksi kohellukseksi jonka ohjaus ja näyttely on aivan avutonta, huumorista nyt puhumattakaan.

DVD-hyllyn vikatikkiostoksista ainakin Percy Jackson ja salamavaras saisi lähteä. Ehdottomasti huonoimpia nuortenfantasioita mitä olen nähnyt: juoni poukkoilee minne sattuu, hahmot ovat epäuskottavia ja tylsiä ja koko filmi on pursotettu täyteen kliseitä. Alkuperäiskirjoja en ole lukenut, ja nyt elokuvan spoilattua koko helahoidon en varmaan edes kokeile niiden lukemista.

hebbu

25.10.11 klo 11:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

meitsin dvd-kokoelmasta löytyy naapurissa kummittelee ja octagon.

Grinch

07.04.12 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikeastaan kaksi DVD:tä löytyy ja toinen niistä on yllätys yllätys Against the Dark. Toistaiseksi en omista kuin kaksi Seagalin pätkää (mutta tähän on tultava muutos) ja aika huonolta näyttää siinä valossa, ettei sitten parempaa tekelettä ole löytyny hyllyyn sankarimme osalta. Ehkä toinen jota kadun oston jälkeen on Bodyguards and Assassins. Pitkä ja puuduttava elokuva, mutta on siellä kuitenkin jotain positiivista, jos pitää kaivaa.

filmcollector99

07.04.12 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on ehkä U-571. Huom. ehkä. :D

tony22

11.04.12 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Häpeä pilkku elokuva historiassa on, Tyttö kellarissa :).
Jos haluutte tehä salkkareitten sepot ni kattokaa tyttö kellarissa.

tony22

12.04.12 klo 05:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blast- Painajainen Atlantassa ei oo kovin hyvä, varsinkaan kun pidän rutger hauerista.
Ehkä Hänen huonoimpia elokuvia, ja löytyy hyllystäni.

Vasuri

13.04.12 klo 18:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun kokoelmista löytyy ainakin kolme, mitkä ovat joskus vähän tylsääkin katsottavaa: Taivaan tulet 2, Good Luck Chuck ja Inception. Taivaan tulten toinen tuotanto kausi on aikalailla heikompi kuin ensimmäinen. En silti viitsi luopua siitä, sarjassa näytetään hienoja pohjoisen maisemia ja tapahtumapaikassa ovat yös juureni. Tuo toinen taas tylsähkö komedia, johon saattaa kyllästyä aika piankin. Dane Cook tekee kyllä omista osuuksistaan varsin viihdyttäviä. Tuolle kolmannelle inhokilleni en ole vieläkään lämmennyt. Jokseenkin yksipuolinen tekele mielestäni. Tuolla se vaan lojuu kyljellään ja odottaa että pääsen siitä eroon.