DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi häpeäpilkku

Moviemaster

17.10.03 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitkä dvd-leffat haluaisit yksinkertaisesti poistaa kokoelmastasi.
anttilan alekorin suurena kuluttajana voin todeta että virheostoksilta ei voi välttyä millään, joten tässä muutama häpeäpilkku kokoelmani joukosta.

Stealth fighter

JarkkoK

17.10.03 klo 16:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moviemaster kirjoitti:

mitkä dvd leffat haluaisit yksinkertaisesti poistaa kokoelmastasi

En mitään. Roskaa löytyy, mutta en minä siitä eroon halua.

Moviemaster

17.10.03 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

tässä tapauksessa jos haluais satsata laatuun ei määrään
kävis kiikuttamassa leffat divariin ja kustantais saamillaan rahoilla laadukkaampia leffa ostoksia

Kalamiehen Toveri

17.10.03 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moviemaster kirjoitti:

no tuossahan se kysymys näkyykin että vaan vastaileen
mitkä dvd leffat haluaisit yksinkertaisesti poistaa kokoelmastasi
anttilan alekorin suurena kuluttajana voin todeta että virhe ostoksilta ei voi välttyä millään joten tässä muutama häpeäpilkku kokoelmani joukosta
Stealth fighter
Naapurissa kummittelee 2

evil ed :oops:
Monkeybone
Maissilapset 4
turbulenssi 3
ja nirri vex naapurilta
puolustukseks sanon että kaikki paitsi ton naapurissa kummittelee oon ostanu joskus runsas vuosi sitten
nämä kun viittis kuskata vaikka divariin niin säästyis kaverien nauruilta

saa nähä kuuluuko ostamani peikaanimuistio näihin häpeä pilkkuihin

Eikä... "Nirri Vex Naapurilta, Naapurissa Kummittelee 2, Turbulenssi 3"... En ikinä ostaisi tuollaisia elokuvia jo pelkästään nimen perusteella...

Kas kun ei "Max ja Sam ja kauhea päivä kesällä 2: Täältä tulee ruohonleikkuri, Kemppaisten Perheen Kosto: Jälleen Vauhdilla Rullaluistimilla Päin Persettä osa 7, Missä Mennään Vai Eikö Missään: Tehdään Se Tyylillä Lapset"

Sori, oli pakko päästä piikittämään. Nuo nimet, nuo nimet. Mua hirvittää näiden joidenkin elokuvien suomennetut nimet jo itsessään niin paljon, että hyi s*atana!

Mutta noita hävettäviä ostoksia löytyy multakin kaksi ylitse muiden: Kundun ja Maurice. Älkää ikinä menkö katsomaan kyseisiä kuvotuksia. Pistin kylläkin Mauricen lätyn paskaksi ja heitin takkaan, koska ei siitä olisi voinut kukaan muukaan välittää ja jos olisikin, niin olisi ollut synti antaa moista kuraa edes ilmaiseksi pahimmalle vihamiehellekään.

17.10.03 klo 17:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vähän sama kuin Jaqqella. En luopuisi oikeastaan mistään paitsi ehkä parista: Kyttä ja koira ja Mr. Magoo.

Evil Eye

17.10.03 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyllyssäni on sairasmäärä kauheaa tuubaa...

Jakke 29

JarkkoK

28.11.03 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Meren raivo & Poliisiopisto

Oho, aika yllättäviä vetoja mun näkökulmasta. Poliisiopisto ykkönenhän on jo lähellä klassikkokamaa :-)

Screwball

28.11.03 klo 22:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kokoelmani häpepilkku on kokoelmani vähäisyys.
Liian monta klassikkoa lojuu kaupoissa..

ji

28.11.03 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Resident evil
Meren raivo
Poliisiopisto
Pieni suklaapuoti
:oops:

Kaikki vaikuttaa suhteellisen laadukkailta paitsi tuo Meren Raivo.

29.11.03 klo 10:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noista en ole nähnyt kuin Meren raivon ja Poliisiopiston. Meren Raivo on itseasiassa ihan kelpo viihdettä, ja loppu aika yllättävä. Poliisiopisto ykkönen on ok.

Aeroneus

29.12.03 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Halloween 5...Kauheaa jäniksen papanaa koko leffa.

Low Rider

29.12.03 klo 15:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Pledge ja The Familyman :oops: .Noista pitäisi päästä eroon...Molemmat tulivat uuden dvd soittimen mukana ilmaiseksi.

J-P

29.12.03 klo 15:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itellä löytyy semmoinen paska kuin Skorpioonikuningas. Oli elämäni typerin ostos.

Viisas

29.12.03 klo 16:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

J-P kirjoitti:

Äläs nyt viitti, Skorpionikuningas oli mun mielestä ihan kelpo viihdettä, mutta katsoin sen silti kipeenä. Johtuu varmaan siitä.

pommac

08.01.04 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Magnolia. Karmaisevan sammakko loppunsa takia.

pera p06

15.01.04 klo 07:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

dvd soittinen mukana tuli otökön elämää ja jack frost onkin siirretty sivuun niin kauan on kun saan ne jollekin työnnettyä rahaa vastaan tietysti. on tullut ostettua sellaisia joissa on jokin kohta minkä takia laffa ostettiin :lol: .esim. heartbreakers :oops:. haluan painottaa että katson tuollaisia komedioita vain yhdestä syystä en sen takia että pitäisin niistä. kyseisen elokuvan nähneet tietävät mistä puhun.

gggolem

24.07.04 klo 15:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maissilapset 2. Mutta se verenvuoto-kohta on kyllä hyvin tehty.

Scuzzball

25.07.04 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

LotR trilogia teatteriversioina. Eihän nuo huonoja ole, mutta EE:t olisivat ennemminkin ne oikeat. Jossain vaiheessa ajattelin hankkiutua eroon nuista.

Sitten löytyy joku Enemy at the Gates josta en edes itse pidä yhtään.