Metsästämäsi leffa!

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Metsästämäsi leffa!

A. Autio
Käyttäjä
102 viestiä

16.06.05 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Chaplin elokuva, missä pääosaa esittää Robert Downey Jr. on ollut hakusessa jonkin aikaa. Kyseiseen leffaan ei tunnu olevan versiota, missä on mukana suomenkieliset tekstitykset.

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

16.06.05 klo 12:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näitä olen etsinyt halpaan hintaan:

-Rocky horror picture show
-Poltergeist
-Tahraton mieli
-the Others

Ei oikee muita..ehkä Die Hard 1-2 s.e. olis kans ihan kivat.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

16.06.05 klo 14:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

mokoma kirjoitti:

Näitä olen etsinyt halpaan hintaan:

-Rocky horror picture show
-Poltergeist
-Tahraton mieli
-the Others

Ei oikee muita..ehkä Die Hard 1-2 s.e. olis kans ihan kivat.

Ainakin Rocky Horrorit ja Die Hardit saa Anttilasta siihen kympin pintaan. Die Hardeista SE:t nimenomaan.

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

16.06.05 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvä että kerroit käynpä katsomassa sieltä.

A. Autio
Käyttäjä
102 viestiä

16.06.05 klo 22:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kertokaas mikä on sen elokuvan nimi mistä oon kuullut paljon kiisteltävän. Itse kiistelyn aihekin on hämäränpeitossa enkä muista mistä olen tämän kuullut, mutta siitä on jo useampi vuosi.

Eli elokuvan lopussa luultavasti keskeinen henkilö ratsastaa auringonlaskuun tai muualle kaukaisuuteen. Kiistelyn kohteena on henkilön kohtalo. Henkilö taitaa tippua hevosen selästä tai jotain muuta dramaattista tapahtuu. Tästä kohtauksesta toiset sanovat hänen kuolevan ja toiset uskovat hänen olevan elossa.

Tämä mysteeri on kalvannut mieltäni monta vuotta, mutta uskon vakaasti tykkiläisten ammattitaitoon.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

16.06.05 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

A. Autio kirjoitti:

mikä on sen elokuvan nimi

Butch Cassidy and the Sundance Kid [finnish.imdb.com].

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

17.06.05 klo 01:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:
A. Autio kirjoitti:

mikä on sen elokuvan nimi

Butch Cassidy and the Sundance Kid [finnish.imdb.com].

Ei kyllä ole tämä, sillä Butch ja Kidhän saivat legendaarisen Wild Bunch-lopun, taistellessaan kahdestaan Bolivian armeijaa vastaan. Itse kyssäriin en osaa vastata.

Luxi
Käyttäjä
955 viestiä

17.06.05 klo 09:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

A. Autio kirjoitti:

Kertokaas mikä on sen elokuvan nimi mistä oon kuullut paljon kiisteltävän. Itse kiistelyn aihekin on hämäränpeitossa enkä muista mistä olen tämän kuullut, mutta siitä on jo useampi vuosi.

Eli elokuvan lopussa luultavasti keskeinen henkilö ratsastaa auringonlaskuun tai muualle kaukaisuuteen. Kiistelyn kohteena on henkilön kohtalo. Henkilö taitaa tippua hevosen selästä tai jotain muuta dramaattista tapahtuu. Tästä kohtauksesta toiset sanovat hänen kuolevan ja toiset uskovat hänen olevan elossa.

Tämä mysteeri on kalvannut mieltäni monta vuotta, mutta uskon vakaasti tykkiläisten ammattitaitoon.

Tämähän on Shane.

A. Autio
Käyttäjä
102 viestiä

17.06.05 klo 09:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Älyttömän iso kiitos Luxille! Tarkistin vielä imdb:sta ja näyttää olevan oikea filmi.

Luxi
Käyttäjä
955 viestiä

17.06.05 klo 09:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

A. Autio kirjoitti:

Älyttömän iso kiitos Luxille! Tarkistin vielä imdb:sta ja näyttää olevan oikea filmi.

Ole hyvä vaan. :)

jEsse
Käyttäjä
205 viestiä

04.11.05 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt olis pakko saada rahaa Hyvät, pahat ja rumat leffaa.. :roll:

minna
Käyttäjä
913 viestiä

14.11.05 klo 16:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kysyisin Miehet mustissa ja Miehet mustissa 2 -dvd-leffojen omistajilta, että onko niillä Will Smithin musiikkivideoita ekstroissa tai elokuvan perässä? Musavideot ovat nimittäin nyt ratkaisevassa osassa ostospäätöksen teossa.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

14.11.05 klo 17:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

Kysyisin Miehet mustissa ja Miehet mustissa 2 -dvd-leffojen omistajilta, että onko niillä Will Smithin musiikkivideoita ekstroissa tai elokuvan perässä? Musavideot ovat nimittäin nyt ratkaisevassa osassa ostospäätöksen teossa.

Ainakin omistamassani videoversion (ykkösosa) lopussa on Willen musaa. Se kuuluu tietääkseni itse elokuvaan. Ai niin, kyselit videota. :roll:

minna
Käyttäjä
913 viestiä

14.11.05 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:
minna kirjoitti:

Ainakin omistamassani videoversion (ykkösosa) lopussa on Willen musaa. Se kuuluu tietääkseni itse elokuvaan. Ai niin, kyselit videota. :roll:

Joo, tahtoisin tietää löytyykö dvd-versioista Will Smithin musiikkivideoita. :) Joku varmasti omistaa jomman kumman... Olisi kiva tietää, kun en niitä kyllä muuten ole ostamassa. Ihan musiikkivideoiden takia ostaisin. 8)

Jasseri
Käyttäjä
180 viestiä

10.12.05 klo 14:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon jo pidemmän aikaa etsiny Vihreää mailia, Magnoliaa, Adaptationia ja L.A. Confidentialia. Jos jostain löytyis suht halvalla niin ne lähtis heti joukkohon, mutta ei niin mistää löydy ainakaan Vaasasta (ei sillä, että täältä mitää muutakaa löytyis :lol: ).

mud
Käyttäjä
145 viestiä

10.12.05 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

En omista kun ensimmäisen osan, jossa on Music Video Starring Will Smith & Mikey.

minna
Käyttäjä
913 viestiä

10.12.05 klo 21:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

mud kirjoitti:
minna kirjoitti:

En omista kun ensimmäisen osan, jossa on Music Video Starring Will Smith & Mikey.

Kiitos paljon tiedosta! :) Alan metsästää tuota heti.

OutlawPuppet
Käyttäjä
1354 viestiä

27.02.06 klo 13:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Shawshank Redemption, Hyvät, pahat ja rumat, Memento. Nämä kolme jos löytäisi jostain halvalla, niin must have!

lotr
Käyttäjä
457 viestiä

27.02.06 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

William Wylerin Best years of our lives eli Parhaat vuodet ja Robert Redfordin Ordinary People sekä Woody Allenin Annie Hall. Nämä pitäisi jossain vaiheessa saada hyllyyn.

Herman Tottooro
Käyttäjä
547 viestiä

28.02.06 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiedättekö onko tämä Sin City recut & extended 2-disc edition jo kaupoissa? Anttilassa ei ainakaan tänään vielä ollut, mutta mm. Episodi-lehdessä mainostettiin että se olisi jo kaupoissa... ?

Keskustelut