Metsästämäsi leffa!

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Metsästämäsi leffa!

16.06.05 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Chaplin elokuva, missä pääosaa esittää Robert Downey Jr. on ollut hakusessa jonkin aikaa. Kyseiseen leffaan ei tunnu olevan versiota, missä on mukana suomenkieliset tekstitykset.

mokoma

16.06.05 klo 12:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näitä olen etsinyt halpaan hintaan:

-Rocky horror picture show
-Poltergeist
-Tahraton mieli
-the Others

Ei oikee muita..ehkä Die Hard 1-2 s.e. olis kans ihan kivat.

16.06.05 klo 14:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

mokoma kirjoitti:

Näitä olen etsinyt halpaan hintaan:

-Rocky horror picture show
-Poltergeist
-Tahraton mieli
-the Others

Ei oikee muita..ehkä Die Hard 1-2 s.e. olis kans ihan kivat.

Ainakin Rocky Horrorit ja Die Hardit saa Anttilasta siihen kympin pintaan. Die Hardeista SE:t nimenomaan.

mokoma

16.06.05 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvä että kerroit käynpä katsomassa sieltä.

16.06.05 klo 22:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kertokaas mikä on sen elokuvan nimi mistä oon kuullut paljon kiisteltävän. Itse kiistelyn aihekin on hämäränpeitossa enkä muista mistä olen tämän kuullut, mutta siitä on jo useampi vuosi.

Eli elokuvan lopussa luultavasti keskeinen henkilö ratsastaa auringonlaskuun tai muualle kaukaisuuteen. Kiistelyn kohteena on henkilön kohtalo. Henkilö taitaa tippua hevosen selästä tai jotain muuta dramaattista tapahtuu. Tästä kohtauksesta toiset sanovat hänen kuolevan ja toiset uskovat hänen olevan elossa.

Tämä mysteeri on kalvannut mieltäni monta vuotta, mutta uskon vakaasti tykkiläisten ammattitaitoon.

Low Rider

16.06.05 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

mikä on sen elokuvan nimi

Butch Cassidy and the Sundance Kid [finnish.imdb.com].

17.06.05 klo 01:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

mikä on sen elokuvan nimi

Butch Cassidy and the Sundance Kid [finnish.imdb.com].

Ei kyllä ole tämä, sillä Butch ja Kidhän saivat legendaarisen Wild Bunch-lopun, taistellessaan kahdestaan Bolivian armeijaa vastaan. Itse kyssäriin en osaa vastata.

Luxi

17.06.05 klo 09:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämähän on Shane.

17.06.05 klo 09:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Älyttömän iso kiitos Luxille! Tarkistin vielä imdb:sta ja näyttää olevan oikea filmi.

Luxi

17.06.05 klo 09:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ole hyvä vaan. :)

jEsse

04.11.05 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt olis pakko saada rahaa Hyvät, pahat ja rumat leffaa.. :roll:

14.11.05 klo 16:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kysyisin Miehet mustissa ja Miehet mustissa 2 -dvd-leffojen omistajilta, että onko niillä Will Smithin musiikkivideoita ekstroissa tai elokuvan perässä? Musavideot ovat nimittäin nyt ratkaisevassa osassa ostospäätöksen teossa.

Jope Pitkäviha

14.11.05 klo 17:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

Ainakin omistamassani videoversion (ykkösosa) lopussa on Willen musaa. Se kuuluu tietääkseni itse elokuvaan. Ai niin, kyselit videota. :roll:

14.11.05 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:
minna kirjoitti:

Joo, tahtoisin tietää löytyykö dvd-versioista Will Smithin musiikkivideoita. :) Joku varmasti omistaa jomman kumman... Olisi kiva tietää, kun en niitä kyllä muuten ole ostamassa. Ihan musiikkivideoiden takia ostaisin. 8)

Jasseri

10.12.05 klo 14:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon jo pidemmän aikaa etsiny Vihreää mailia, Magnoliaa, Adaptationia ja L.A. Confidentialia. Jos jostain löytyis suht halvalla niin ne lähtis heti joukkohon, mutta ei niin mistää löydy ainakaan Vaasasta (ei sillä, että täältä mitää muutakaa löytyis :lol: ).

mud

10.12.05 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

En omista kun ensimmäisen osan, jossa on Music Video Starring Will Smith & Mikey.

10.12.05 klo 21:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

mud kirjoitti:
minna kirjoitti:

Kiitos paljon tiedosta! :) Alan metsästää tuota heti.

OutlawPuppet

27.02.06 klo 13:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Shawshank Redemption, Hyvät, pahat ja rumat, Memento. Nämä kolme jos löytäisi jostain halvalla, niin must have!

lotr

27.02.06 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

William Wylerin Best years of our lives eli Parhaat vuodet ja Robert Redfordin Ordinary People sekä Woody Allenin Annie Hall. Nämä pitäisi jossain vaiheessa saada hyllyyn.

Herman Tottooro

28.02.06 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiedättekö onko tämä Sin City recut & extended 2-disc edition jo kaupoissa? Anttilassa ei ainakaan tänään vielä ollut, mutta mm. Episodi-lehdessä mainostettiin että se olisi jo kaupoissa... ?