Metsästämäsi leffa!

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Metsästämäsi leffa!

Secreterial

10.02.14 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saakohan Suomesta mistään enää Homicide tv-sarjan kausia? Huuto.netissä näyttäis olevan kaudet 1-4, mutta myöhempiä kausia ei näytä löytyvän. Ei viittisi kuitenkaan osaa vain sarjasta hankkia..

Dr. Zaius

11.03.14 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen tässä viimeaikoina ostellut Väkivallan vihollisen Blu-Ray + DVD julkaisuja. Osat 2-5 löytyivät helposti, mutta sitä ensimmäistä ei tunnu löytyvän mistään. Cdon näkyy myyvän jotain epämääräistä julkaisua, jonka tiedoissa on kuitenkin 5. elokuvan kansi:

Veikkaan, että tuo on kuitenkin se viides elokuva. Tietääkö kukaan, onko tuosta ekasta Väkivallan vihollisesta edes olemassa sellaista versiota, jossa on Blu-Ray ja DVD samoissa kansissa? Tai onko edes tulossa?

vallu_87

11.03.14 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole, eikä hetkeen taida tullakaan. Kyse on luultavasti levitysoikeuksista. Ykkösestähän tuli pieni erä DVD:tä markkinoille jokunen vuosi sitten, eikä uusi levittäjä luultavasti saanut/uskaltanut teettää enää uutta painosta jos edellisellä on vielä oikeudet voimassa tai sitten ne pelkää, ettei myy tarpeeksi. Blu Ray/ DVD versio kakkosesta oli muutenkin pettymys. Kymmeniä sekunteja leikattu pois.

11.03.14 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko nuo 10 sekunnin leikkaukset dvd:llä vai sekä blu-rayssä ja dvd:llä? Käsittääkseni blu-raylle on tuotu vähemmän leikattuja versioita kuin dvd:lle esim 10 vuotta sitten.

vallu_87

11.03.14 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa olla ihan molemmissa. Olen tosin vain tuon blu-rayn katsonut. Omistan myös tuon leikkaamattoman DVD:n vuosimallia -06, joka on suurin piirtein minuutin pidempi. Eipä siinä paljon menetä, mutta sinireiska olisi ansainnut ihan täyspitkän version. Kyllä ne näköjään napsii sitten leffoja jossain määrin.

Dr. Zaius

12.03.14 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

No hö. Pitää sitten tyytyä pelkkään DVD- tai Blu-ray-versioon. On kyllä vaikea ymmärtää, että elokuvia sensuroidaan täällä vielä tänäkin päivänä. Aika turhalta touhulta vaikuttaa, kun tiedetään, että lähes kaikilla on täysin esteetön pääsy internetin ihmeelliseen maailmaan.

Tulipa tuosta sensuroinnista mieleen sellainenkin asia, että minkälaisia versioita The Walking Deadista on Suomessa myynnissä? Muistan joskus lukeneeni, että sitäkin mentiin sensuroimaan, joten en ole vieläkään alkanut kyseistä sarjaa katsomaan. Löytyykö kaupoista leikkaamatonta versiota suomiteksteillä vai pitääkö sekin hankkia muilla keinoin?

12.03.14 klo 16:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minusta vähän tuntuu siltä että tuo Väkivallan Vihollisen blu-ray+dvd julkaisu on saanut sisäänsä leikatut versiot levittäjän laiskuuden vuoksi. Jossain hyllyllä on lojunut vuosikausia sitten leikattu versio ja se vain sitten pistetty uuteen julkaisuun. Tai sitten minulla on harhakuvitelmia levittäjien asiakkaiden huomioimisesta.

Kookosbanaani

17.08.14 klo 17:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Secret of NIMH -piirrosleffaa ei taida löytyä suomidvd:ltä. Vai onko näitäkin joskus ollut myynnissä?

ji

02.11.14 klo 16:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

psycho collection 1-3 (suomiteksteillä dvd tai bluray)

Miten vaikea tämä on löytää? Laitakaahan mailia jos on niin ostan pois.

ji

04.11.14 klo 23:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

psycho collection 1-3 (suomiteksteillä dvd tai bluray)

Miten vaikea tämä on löytää? Laitakaahan mailia jos on niin ostan pois.

Ystävällisesti leffatykin lukija otti yhteyttä ja lupasi myydä omansa pois! Hyvä Hyvä.

norman_bates

16.11.14 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä metsästän kuumeisesti Twin Peaks: Tuli Kulje Kanssani-leffaa suomiteksteillä. Tietääkö kukaan mistä tälläisen voisi ostaa?

Mr. Pink

16.11.14 klo 19:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Taitaa ainakin olla suomitekstein varustetusta dvd-julkaisusta painos loppu, mutta ainakin uuden boksin myötä (Twin Peaks - The Entire Mystery) tuon saa blu-rayna ja suomitekstein varustettuna. Sisältää elokuvan lisäksi myös ensimmäisen ja toisen tuotantokauden sarjasta eli kaikki jaksot. Tosin hintaa tältä boksilta löytyy luonnollisesti melko paljon.

norman_bates

08.02.15 klo 19:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arvaa mitä, Huutonetistä löysin vitosella!

Bjarska

08.02.15 klo 21:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvä diili Fire Walk With Me:stä!

Itse en millään löydä Dancer In The Darkia.. Muutenkin Trierin leffat ovat harvassa. Kaikki David Lynchit olen kyllä metsästänyt! :D

TTQ

21.02.15 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Terrence Malickin paljon kehuja kerännyt Julma maa on sellainen mitä olen pitkään etsinyt. Mistään ei tunnu löytyvän vaikka kuinka etsinyt. Toivottavasti joskus tulisi edes blu ray julkaisu koska en varmaankaan ole ainoa joka sitä etsii.

Dickey

23.02.15 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täällä Kuopiossa olen törmännyt kyseiseen elokuvaan useaankin kertaan anttilassa ja jossain kirppareilla.. Itsellä sama ongelma että olen pitkään jo metsästänyt William Friedkinin Elää ja kuolla L:a:ssa

TTQ

24.02.15 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dickey kirjoitti:

Siinä näyttäisi olevan ihan sopivaan hintaan. Itse löysin tämän divarista hintaan 2,5€

the grandi-ma

11.07.15 klo 11:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla olis metsästyksessä Rory's and Michele's High School Reunion. Sitä ei kyllä varmaan löydy..