Metsästämäsi leffa!

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Metsästämäsi leffa!

Ascaris

20.03.05 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jämä kirjoitti:
Ascaris kirjoitti:

Auttakee hyvät ihmiset! Onko kenelläkään tietoa, saako Monty Python boksia vielä mistään ostettua? Anttila sitä ruskeaa boksia kauppasi aikoinaan, mutta nykyään en löydä sitä mistään. :?

Tuossa nyt on joku.
Ja kun klikkaa "edellinen [import.dvdpure.net]" niin siinä on muitakin Montyboxeja.

Ei taida tuossa yhdessä boksissa olla suomitekstejä ollenkaan. :? Kiitos kuitenkin.

nahkabaum

20.03.05 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jämä

20.03.05 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja tuossa on vielä joku.
Mutta näyttäisi olevan halvempi tossa Casablancassa.

Ascaris

20.03.05 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin! Nyt löytyi se oikea. Kiitos paljon teille molemmille. Mahtavaa.

Steambull

26.03.05 klo 01:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus muutama vuosi sitten YLE lähetti Flash Gordon animaatioelokuvan, josta tykkäsin todella paljon. Muistaakseni se esitettiin ihan vaan nimellä "Flash Gordon". Luulen sen olevan tämä: Flash Gordon: The Greatest Adventure of All [www.imdb.com]. Taitaa olla kyseessä todellinen harvinaisuus. Jos jollain sattuu olemaan se jollain vanhalla VHS:llä (ja on varma sen olevan juuri tuo kyseinen animaatio), olen valmis neuvottelemaan sen ostamisesta.

Screenshotteja:
1 [www.geocities.com], 2 [www.geocities.com], 3 [www.geocities.com]

01.04.05 klo 12:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oikein löytänyt sopivaa ketjua tälle ongelmalle, mutta laitan sen nyt tähän. Ajattelin ostella hyllyyni noita ylistettyjä Ozun elokuvia, ja selaillessani Play.comia silmääni sattui mehevä kolmen Ozun boksi [www.play.com] (Tokyo Story [www.imdb.com], Late Spring [www.imdb.com], Early Summer [www.imdb.com]). Mutta sitten katselin cd-wowia, josta löytyi Criterionin julkaisut elokuvista Tokyo Story (2 levyä) [www8.cd-wow.com] ja Early Summer [www8.cd-wow.com].

Ja nyt en oikein tiedä pitäisikö ostaa tuo Tartanin boksi Playstä 52€:lla (yksi elokuva enemmän, mutta huonommat ekstrat), vai nuo Criterionin julkaisut noin 40€:lla (keräilyarvo). Playn paketti tulee nopeammin kuin cd-wowista, mutta sen ei pitäisi olla ratkaiseva tekijä. Osaisistteko antaa vinkkejä suuntaan taikka toiseen?

conio

01.04.05 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jokaisen oma asiahan se on miten paljon extrat merkitsee, mutta lätyn itse leffan takia minä ainakin lätyn ostan :) ITSE kiinnittäisin enemmän huomiota itse julkaisun laatuun (ei suoraan suhteessa extrojen määrään tietenkään). Ja ei criterionit varmaankaan sieltä huonoimmasta päästä ole. Itsehän sinä sen päätöksen lopulta teet :P

Mieti paljonko tuo yksi puuttuva leffa merkitsee sinulle. Itse en tiedä yhtäkään noista leffoista mutta tuo 40e:n paketti kuulostaa paremmalta minun korvissani :P

Deft

01.04.05 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

Itse ostaisin Criterionit. Criterionit ovat ekstroiltaan ja kuvanlaadultaan parempia.
[b]Tokyo Story vertailua.[/b] [www.dvdbeaver.com]
[b]Early Summer vertailua[/b] [www.dvdbeaver.com]

Heh, tänään tuli Play:sta paketti ja tietenkin kotelosta pari muoviosaa irti. Eipä sieltäkään ole montaa ehjää tilausta tullut minulle.

05.04.05 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain vihdoin metsästämäni elokuvan Just a little harmless sex (Rick Rosenthal, 1999) jossa pääosassa mm. Alison "Clintin tytär" Eastwood ja Kimberly Williams.

-Tinke-

01.05.05 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisiko kellään tietoa mistä voisin hankkia "Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa" DVD.n?
Leffasta kun ei Suomijulkaisua ole.
(www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2302)

mistä kehottaisitte ostamaan leffan? missään versiossa ei tosin näytä olevan edes Suomitekstitystä.
onkohan leffasta tulossa mahdollisesti Suomijulkaisu?

Toinen metsäni leffa/sarja on "Hopeanuoli", joka kyllä löytyy Suomijulkaisuna, mutta hinnaltaan varsin huikea. Jos joku mahdollisesti tietää mistä tämän löytäisi halvemmalla vaikka ulkomailta? Kun ei tätä tunnu löytyvän mistään nettikaupasta.

01.05.05 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

-Tinke- kirjoitti:

Olisiko kellään tietoa mistä voisin hankkia "Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa" DVD:n?

-Tinke-

01.05.05 klo 19:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

juu huomasin juuri tuon saman.
Kyseessä on ainakin hyvä julkaisu, kun Criterion Collection kerta on.
Täytyy varmaan tilata tuo, jollei Suomijulkaisua ole näkyvissä?...

jimbo

06.05.05 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lost Highway on ollut jo turhauttavan kauan ostoslistalla, missään en ole sitä nähnyt edulliseen hintaan parin vuoden aikana. Eli jos jollain on tietoa mistä tätä löytäisi niin olkaa hyvä ja valaiskaa tyhmää. Twin Peaksin tokasta kaudesta haaveilen kanssa suuresti kun kerran sen ensimmäisen kerkesin jo tilaamaan, eli toivottavasti se julkaistaan loppuvuodesta niinkuin on luvattu.

Arnoldin ehkä paras leffa Predatorin jälkeen elikkä Total Recall on myös pakkohankinta, kohta julkaistaan special edition joka sisältää itse Arskan kommenttiraidan!

Niin ja Barton Finkistä kaipailen myös r2 julkaisua, käsittääkseni se on julkaistu vain briteissä Coen brothers boksissa, jota löytää ainakin play.comista.
Eli jos jollain on parempaa tietoo tämänkin julkaisun tiimoilta niin jakakaa tietonne ystävällisesti.

Siperia Jones

07.05.05 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

jimbo kirjoitti:

Paikallisella huoltoasemalla oli Lost Highway muistaakseni alle kympillä, mutta kyseess äoli melkoisen paska julkaisu, ilman extroja, eikä kuva & äänipuolikaan tainut olla sitä parasta luokkaa tai ainakaan sitä tasoa mitä tämä elokuva vaatisi.

07.05.05 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuoden 1973 alkuperäinen WALKING TALL, tunnetaan Suomeksi nimellä LAHJOMATON SHERIFFI tai joskus harvemmin kutsuttu myös nimellä LAHJOMATON PUSSER. Jos jostain löytyy R2 tai R0-DVD siedettävään hintaan, niin ilmoittakoon... tai jos joltain löytyy edes kaapinpohjalta joku wanha kasariVHS kyseisestä pätkästä, niin meikäläinen ostaa mielellään.

Scarface

10.05.05 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin tässä ostaa tuon Night of the hunterin vuodelta 1955. Voisiko joku kertoa jotain tästä leffasta? Onko ruumiita? Onko pelottava? Minkäläainen ilmapiiri leffassa on? Tuommoisia juttuja.

conio

10.05.05 klo 22:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miksi olet päättänyt ostaa kyseisen leffan jos et edes tiedä siitä mitään? :?

eljas

10.05.05 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä nyt ei kiinnosta tasan mikään muu kuin Tarkovski. Solaris, Zerkalo, Andrei Rublev, Stalker. Siinä semmosia, jotka uskaltaisin jostain syystä ostaa hyllyyn ihan suorilta jos vaan rahaa löytys. Jotenki uskoo ton kaverin leffoisin; tiedä sitten onko hyvä vai huono. Myös Fellinejä olisi kiva haalia, niin ja Kieslowskeja.

(BTW: Jos jollakin sattuu etes vhs:ltä löytymään Tarkovskin elokuvia, niin olisin kiitollinen jos ottaisi yhteyttä minuun yv:nä. Jos jonkinlainen lainaus postitse onnistuisi takuita vastaan minun maksaessani postikulut olisin hyvin kiitollinen.)

10.05.05 klo 22:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luulisin että Savonlinnan kirjastosta löytyy ainakin osa hamuamistasi teoksista. Ainakin täältä tuppukulästä löytyy nuo kaikki luettelemasi elokuvat :) . Huuto.nettiä kannattaa myös pitää välillä silmällä... Siellä joskus menee aika hyvään hintaan noita.

Scarface

11.05.05 klo 09:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

conio kirjoitti:
Scarface kirjoitti:

Ajattelin kerrankin kokeilla jotain uutta ja hinta on aika halpa.