Metsästämäsi leffa!

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Metsästämäsi leffa!

02.01.05 klo 11:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä leffaa tällä hetkellä metsästät kuumeisimmin? Tai mitä leffaa varten sinun olisi pakko saada rahaa hetipiannyt? Itse näin viimeyönä unta, että ostin kaveriltani Hyvät, pahat ja rumat. Uskon tämän olleen jonkin sortin merkki, joten pitääkin kai alkaa pikimmiten investoimaan kyseiseen leffaan. Myöskin Miiken leffat odottavat edelleen noutajaansa.

02.01.05 klo 12:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kourallinen Dollareita, Vain muutaman dollarin tähden ja Hyvät, Pahat ja Rumat. Noita metsästän halpaan hintaan... Vielä ei mitään huipputarjouksia ole löytynyt.

Arviomies

02.01.05 klo 12:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä etsiskelen Sam Peckinpahin "Tuokaa minulle Alfredo Garcian pää" (1974) -nimistä leffaa.

Juhani Sementti

02.01.05 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vib0t kirjoitti:

Kourallinen Dollareita löytyy muuten Filmifriikistä noin 10 euron hinnalla. Ellet sitten etsi jotain ihan SE-julkaisua, josta kukaan ei tiedä vielä mitään..

Scuzzball

02.01.05 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Jeps, tuo kourallinen dollareita lähtee futuren piraattikopio-tasoisena julkaisuna alle 10 euron mistä vaan. Keskimmäistä osaa ei toistaiseksi suomijulkaisuna löydy, mutta Hyvät, pahat ja rumat irtoaisi SE:nä (suomitekstein) Play:stä 12€.

sami-san

02.01.05 klo 17:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun löytäisi nuo Frankensteinit Frankensteinin morsiammen jäkeen (olisiko siellä sitten House of Frankenstein ja Son of Frankenstein ja joku muu vielä, en muista mikä) ja sitten kun saisi nuo Karloffin tähdittämät Muumiot (sitä ensimmäistä mukaan lukematta, elikä yhteensä neljä pätkää). Yleensäkin, vanhat kauhupätkät ja jos vielä ymmärtäisivät Hammerin Draculat laittaa kaikki johonkin überboxiin niin hienoa olisi.

02.01.05 klo 17:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:
Juhani Sementti kirjoitti:

Tuo 12€ onkin jo aika houkutteleva hinta :wink: . Onko toi Play.com luotettava nettikauppa? ja onko mahdollisuutta jäädä levyllä tulliin?

02.01.05 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:
Juhani Sementti kirjoitti:

Itse en ole tilannut ulkomailta, mutta kyllä kuulemani mukaan esim play.comista tilattaessa kaikki menee niinkuin pitääkin. Ja hyvällä säkällä toimitusajat ovat jopa suunnillee samat kuin kotimaastakin tilattaessa. Sivustolla yleensä näkyy toimitusajat.

02.01.05 klo 18:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Son of Dracula 1943
House of Dracula 1945

Kummallakin hintaa 34,95e

02.01.05 klo 22:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Etsin tässä myös elokuvaa Spy Hard ja muitakin Leslie Nielsenin tähdittämiä komedioita.

Ville

Dracula’s Daughter 1936
Son of Dracula 1943
House of Dracula 1945

Kummallakin hintaa 34,95e

Tiedän noista, ja vielä noiden lisäksi löytyy Mummysta ja Wolfmanista Legacy Boxit, mutten viitsi ostaa edellisiä kun löytyy tuo Classic Monster Collection. Eli siis yksittäisinä noita mehtästelen.

EDIT: Oli muuten 400. viesti.

03.01.05 klo 11:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Ei Spy Hardia kannatta etsiä. Se on aika kehno leffa.

No Airplane! pitää ainakin saada.

Arsi T. Elokolikko

03.01.05 klo 14:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jossakin olen näitä leffoja jo kysellytkin, mutta laitetaanpas tänne uusiksi, jos joku tarjoaisi lisäfaktoja:

Karkuri (Runaway) 1984 ohj. Michael Crichton
- Tätä sai ennen leffat.comista. Ei ehkä hankintalistalla muuta kuin Crichton-arvon vuoksi. 80-luvun roboactionia nääs. :D
Kooma (Coma) 1978 ohj. Michael Crichton
Tässä sen sijaan on jo nostalgia-arvoa. Crichtonin läpimurto-ohjaus ja vieläpä yhdestä lempikirjastani. Vaan eipä löydy mistn.
Aivoryöstö (Terminal Man, the) 1974 ohj. Mike Hodges
Aiheeltaan klassikko. Löysin Kanadasta enkkujulkaisun, mutta ei se paljoa mieltä lämmittäisi.
Tappokone (Westworld) 1973 ohj. Crichton
Se eniten kaipaamani leffa. Maailman eka leffa, jossa käytettiin tietokonetehosteita. Lisäksi kunnianosoitus westerneille & terminaattorin innoittajana toiminut leffa.
Andromeda uhkaa (Andromeda strain, the) 1971 ohj. Robert Wise
Tämä on tullut töllöstä monesti, mutta joku tollo äänitti päälle. :evil: leffat.com näytti poistaneen tämän yhden suosikkileffani listoiltaan.
-----------------------------------------------------
Keräilen siis Crichton-julkaisuja ja noita kaipailisin suomijulkaisuina. Eli jos mieleen tupsahtaa jotakin faktaa, niin kertokaapas.

Juhani Sementti

03.01.05 klo 15:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Ei Spy Hardia kannatta etsiä. Se on aika kehno leffa.

No Airplane! pitää ainakin saada.

Filmifriikistä, kuten myös Alastomat Aseet.

Arsi T. Elokolikko

Aivoryöstö (Terminal Man, the) 1974 ohj. Mike Hodges
Tappokone (Westworld) 1973 ohj. Crichton
Andromeda uhkaa (Andromeda strain, the) 1971 ohj. Robert Wise
-----------------------------------------------------

Ja edelleen metsästetään samoja filmejä. Onneksi tässä vastauspaljoudessa ei ole yhtään tällaista vastausta:

Roland E. kirjoitti:

"V*tun nörtti, mitä sää tollasia? Niillä rahoilla sais oikeestiki hyviä leffoja, kuten [color=red]tämän[/color] [www.thedayaftertomorrow.com]!

Acedia

06.01.05 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andromeda Uhkaa oli ainakin Kukunorissa, mutta en tiedä sitten onko siinä suomenkielinen tekstitys. Comakin löytyi Videodivarista, mutta siinä ei ole suomenkielistä tekstitystä. Vähäistä, mutta sitäkin mitättömämpää oli tämä vaatimaton apuni...but hey; at least I tried! :mrgreen:

ji

07.01.05 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Three on a Meathook - leffaa olen etsinyt jokusen vuoden. Eipä siitä taida dvd-julkasua edes olla, mutta kun vhs-julkasuakaan en joskus löytänyt.

08.01.05 klo 23:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sattuisiko joku tietämään, mistä saisi halvalla Cannibal! The musicalin suomiteksteillä? Jos jollain sattuu olemaan käytettynä, olen myös innokas.

Low Rider

09.01.05 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Kourallinen dollareita Special Edition (2 Disc) [www.play.com] julkaistaan Playssä 18.4.05, mutta tuosta versiosta ei löydy ilmeisesti tekstejä. Suomijulkaisu tulee varmaan perässä pienellä viiveellä. Vain muutaman dollarin tä... Special Edition (2 Disc) [www.play.com] on myös tulossa ja sen kohdalla on todennäköisesti sama juttu.