halpisleffojen turha ostaminen

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › halpisleffojen turha ostaminen

ji

13.06.11 klo 00:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Futurefilmin paskaa kannattaa varoa. Laatu on ihan perseestä verrattuna laatujulkaisuihin, joita saa myös alelaareista. Scanbox oli samaa kuraa vhs aikoina.

Vasuri

11.08.11 klo 01:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsekin olen ostanut jotain alelaareista, mutta aika harvoin. Yleensä kun olen katsellut niiden tarjontaa, elokuvien nimet ovat jo kertoneet, ettei kannata ostaa niitä. Niinpä olen onnistunut välttymään pettymyksiltä. Ostankin yleensä sellaisen elokuvan, jonka olen nähnyt ainakin kerran ja jonka olen todennut hyväksi.

Yoana

21.08.11 klo 01:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on kyllä pitkään ollut jo se käytäntö, että suurin osa elokuvista on juuri näitä halpis- leffoja. Anttilassa pyöriessä selaan aina sen korin, jossa leffat on 5,99e, harvemmin edes vilakaisen niitä kalliimpia. Sillä olen huomannut, että kun jaksaa vain odottaa, niin kyllä suurin osa leffoista aikanaan löytyy siitä korista. Nettikaupoissa selaan kanssa tarjoukset huolella ja ostelen leffoja sieltä. Aina ne ostetut leffat ei oo hyviä, mut aina kun joku yllättää positiivisesti nii se on tosi hieno tunne. Sitten tietysti erikseen on ne leffat, joiden tiedän olevan vaikeasti saatavilla, niistä olen valmis maksamaan enemmän. Mutta ei ne nekään aina hyviä ole... Kun keräilee elokuvia samalla pakkomieltymyksellä mikä itseltäni löytyy, niin ale- korit on kivoja kavereita silloin ;) Kun ne käy säännöllisesti läpi niin kyllä niitä helmiäkin yllättävän paljon löytyy, satunnaisista tarjouksista jotka eivät kestä kuin esim. muutaman päivän. :)

Key

03.09.11 klo 12:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en sanoisi halpoja elokuvia huonoiksi koska kaikki leffathan halpenevat aina, jos vain jaksaa odottaa kauan niin voi löytää alelaareista uuden ilmestyneen DvD/Blu-rayn halpaan hintaan. Kannattaa ehdottomasti tarkistaa alelaarit jokaisesta kaupasta ohimennen jos löytyy. Hyvääkin voi saada halvalla.

Sinipiika

30.08.15 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Jos on jäänyt näkemättä jokin leffassa pyörinyt kiinnostava uutuus, heitän nykyään vitsiä kavereille, että saan sen parin-kolmen vuoden päästä kuudella eurolla, vähän aiemmin se löytyy kirjastosta (ilman mittavaa varauslistaa) ja pari vuotta myöhemmin tulee telkkarista - ja olen pitkälti jopa tosissani. Näinhän se menee. Kuka tahtoo maksaa mistäkin. ;) Suurin osa leffoistani, elleivät kaikki, on peräisin erilaisista loppuunmyynneistä ja alelaareista tai kausialeista. Liputan jälleen Anttilan puolesta, sieltä löytää BD-levyjä välillä puoli-ilmaiseksi (kun Keravalla ko. liike vielä oli, useamman levyn ostin sieltä kirjaimellisesti parilla eurolla - isoja Hollywood-tuotantoja, ei mitään vanhoja suomalaisia tms. b-luokan kamaa).

Hulluilta päiviltä on kanssa kiva bongata leffoja, sieltä löytää uutuudet melko nopeasti jos ei malta odottaa niiden päätymistä alelaareihin. Piiat ja Les Miserables tuli muistaakseni viimeksi haettua sieltä mukaan, vaikka tästä on jo aikaa kulunutkin,