halpisleffojen turha ostaminen

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › halpisleffojen turha ostaminen

Low Rider

23.12.03 klo 23:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kenelläkään ollut sellaisia kokemuksia noista anttilan ale villityksistä että on ostanut jonkun mielenkiintoisen elokuvan about 20€ pintaan ja viikon päästä leffa löytyy jo alelaarista 5€:lla! Mulle on käynyt monesti tuolla tavalla ja joskus vielä niin että alelaariin tullut leffa on vaikkapa Special Edition :shock: .

ji

23.12.03 klo 23:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heheh, ei saisi olla vahingoniloinen, mutta kun olen :o Kannattaa kysellä onko leffoja tulossa alennukseen lähiaikoina, kun ostelee hieman kalliinpia leffoja, esim. vuoden vanhat leffat putoaa sellaiseen 15 euroon ja pari kolme vuotta vanhojen leffojen hinnat tupsahtaa sinne alelaariin, varsinkin tällaisina jouluaikoina sieltä löytyy vaikka mitä.

Aeroneus

29.12.03 klo 14:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä ale leffoja tulee ostettua,Itseasiassa kaikki Hitchcockin leffat jotka olen ostanut maksoivat 10€ kpl. Sitten kerran hairahdin polulta ja ostin last exit to brooklyn maksoi 5€...Nyt jo divarissa :D

30.12.03 klo 23:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gigantista ostin Rautaristin a 7,90, ja kumaa kyllä, julkaisu oli teknisestikin yllättävän hyvä, ottaen huomioon elokuvan iän ja dvd:n alhaisen hinnan. Suosittelen!

31.12.03 klo 10:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Rautaristi on ollut kauan jo hankinta listalla. Anttilan ale-laarissa se on jo lojunut kuukauden päivät, tarvis varmaan korjata sieltä pois.

31.12.03 klo 11:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsastin rautaristin tuossa jokin aika sitten, eikä se kyllä häävi ollut, edes alennushintaan ostettuna... Myisin pois jos ylensä myisin filmejäni.

31.12.03 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvä kun kerroit Jaqqe. Taitaa jäädä sittenkin ostamatta kun alkoi epäilyttämään.

31.12.03 klo 12:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuten aina, tuo on vain mun vaatimaton mielipiteeni :-)

ji

31.12.03 klo 12:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käväisin muutamalla ärrällä eilen ja totesin, että dvd myyntivalikoima oli ihan paska. En muistanutkaan kuinka halpa se voi olla...uhhu, ihan kävi naurattamaan. Oli vitsi kysyä onko Taxidriveriä ja muija meni penkomaan jotain kaappeja ja olin jo ovella huutamassa: ei taida olla...

Katsastin Rautaristin viimeksi kesälomalla ja kieltämättä se ei tee nimelle oikeutta sitten pätkääkään... hieman tylsä sotaleffaksi, mutta kyllä se lähes neljän bojon elokuva on - en todellakaan myisi pois jos omistaisin dvd:nä.

31.12.03 klo 13:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Siinä olen kyllä eri mieltä. Rautaristi on yksi kaikkien aikojen parhaimmista sotaelokuvista. Ehdottomasti. Varsinkin alku-ja loppukohtaukset pitäisi olla kaikkien leffafanien tiedossa.

Screwball

31.12.03 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmmm. mitäs halpis leffoja tossa nyt on... Orange county tossa ensimmäisenä iskee silmään. Sehän oli ihan ok ostos, ku sain niin halvalla...

31.12.03 klo 13:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

15 minuuttia on tullut hankittua, mutta en sitä myy vaikkei se mikään huippu leffa olekaan.

Rakr

16.04.04 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt ajattelin kysyä tässä...Mikä on mielestänne halpa dvd? 10€? Itse olen ainakin sokaistunut euron maailmassa ja mennyt ostelemaan useinkin näitä halpoja 10 € elokuvia. Ajatella, joskus pidin vasta 20 markan ostosta halpana. No miten vain...
Muuten, ostin minäkin Rautaristin joskus halpiksena (8,95€). Hyvä että jaksoin loppuun asti katsoa. Oli nimittäin aika löyhä meininki, mutta ei se nyt huonokaan ollut...

graniitti

16.04.04 klo 20:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole ikinä sortunut ostamaan alelaareista mitään sontaa,ostan vain elokuvia jotka tiedän hyviksi tai niitä on kehuttu, haluan niille vähäisillekkin rahoille vastinetta

hitchhiker

16.04.04 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse pidän halpisleffoina alle 10 ekun hintoja. Ja todellakin on löytynyt
hyviä tapauksia(en nyt viitti luetella kaikkia :lol: ) esim.

CHINATOWN,PAPILLON,HEAT,PAKO ALCATRAZISTA

Sit joskus kun hilloo on niin paljon et ei paskalle taivu niin voipi sijoittaaki
enemmälti ja ostaa sen, minkä just sillä sekunnilla halajaa!

Migelo

16.04.04 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

No kyllä mä pidän halppisleffoina alle 10? leffoja ja oikeestaan ne leffat on ainoita mitä mä ostelen. Oikeestaan jos tarkemmin ajattelee, niin oon ostanu ainoastaan jtn. 5 kpl täysihintaisia leffoja mun n. 40 elokuvan kokoelmasta. Mitään semmosia ihan täysiä floppeja ei löydy, mut on siellä elokuvia, mitä ei varmaan tuu koskaan toista kertaa katottua (esim. Hollow man, Psykopaatin jäljillä, S1m0ne...). Noi on lähinnä jotain heräteostoksia.

Low Rider

17.04.04 klo 12:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Halpisleffojen turha ostaminen??????
Sieltähän tekee jumaliste aina välillä vaikka minkälaisia löytöjä! :shock:
Minunkin mielestäni halpisleffat <10€

17.04.04 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Halpisleffan hintaraja on minusta laskenut tuonne 5-6 euron rajalle, koska nykyään saa todellista laatukamaakin jo 9.95, enkä luokittele niitä halpisleffoiksi. Toisaalta määrittelisin sanan "halpisleffa" sillai, että siinä on halvan hinnan lisäksi tuntemattomat näyttelijä, ohjaaja jne. Useimmitaan puhutaan B-luokan elokuvista.

Squiddy

23.04.06 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulee osteltua halpisleffoja.. jotku on pettymyksiä ja jotku taas ei. Mutta eipä se kauheesti haittaa vaikka joku todella halpa, mutta huono leffa tulee ostettua. Hyllyyn nekin päätyy :)

23.04.06 klo 20:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä elokuvahyllyt kaipaavat annoksensa B-luokan halpaa paskaa 8)