halpisleffojen turha ostaminen

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › halpisleffojen turha ostaminen

Filmer

06.08.03 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

onko joku sortunut ostelemaan halpis dvd leffoja, kun on saanut erittäin halvalla ja pettynyt jälkeenpäin. minä olen monta kertaa sortunut siihen ja jälkeenpäin pettynyt. ostin vähän aikaa sitten pari leffaa anttilan 5€ hyllyltä: sniper, wedlock ja joku golden jotain. kaikki olivat pettymyksiä, enkä tule toista kertaa katsomaan niitä. nyt pitäisi myydä jonnekkin varmaan kahden euron hintaan.

arska

07.08.03 klo 00:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näin on valitettavasti päässyt käymään. Nyt olen jo tuossa asiassa viisastunut, onneksi.

JarkkoK

07.08.03 klo 07:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiusaus on monesti ollut suuri ostaa noita todella halpoja, mutta muistini mukaan en ole vielä niihin sortunut.

Kustaa

07.08.03 klo 08:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pettymyksiä syntyy ihan jatkuvasti. Opettelen kokoajan paremmaksi ihmiseksi. Kuitenkaan asiat eivät ole ylitsepääsemättömiä. Esim 5 e:n uhraus leffoille ei mittapuunimukaan ole pas**n vertaa. Ellei niitä sitten tietenkään ota 10 kpl kerrallaan. Alelaarilla yritän kuitenkin panostaa laatuun eli jos törmään leffoihin, jotka on joskus hankinnoissa jääneet jostain kumman syystä väliin, ovat ykkössijalla. Myös julkaisun tekniseen laatuun yritän kiinnittää huomiota, esim. 1.33 -kuvasuhteella olevat leffat saavat jäädä laariin.

Viljami

08.08.03 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihme homma että tuo lanttu pettää sen alelaarin kohdalla, vaikka kuinka on päättänyt pitää jotain rotia hommassa. Ensin on hinnan kiro, ja leffan jälkeen pelkkä kiro.

Moviemaster

09.08.03 klo 16:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

:oops: ikuinen kirous halpoja elokuvia löytyy niin paljon että välillä tulee niitä emämunauksia. pettymykset: creepshow, naapurissa kummittelee, amos&andrew. positiivista: hyökkäys poliisiasemalle loisto ostos, pahuuden kosketus oikeasti pelottava elokuva ja bruce lee way of the dragon. siinä joitain esimerkkejä alelaarista :oops:

16.08.03 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse ostelen dvd:tä sen verran harvoin että aloitan väh. 10 € hinnoista joten hieman laatuakin tulee vaikka pakolla mukaan.

Toisaalta kun tässä vähäsen rahaa jostain repii niin voisin aloittaa alle 6 € dvd leffojen metsästyksen. Kyllä kai niistäkin jotain varmoja valintoja löytyy.

17.08.03 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse tulee aina välillä tai oikeastaan aika useinkin kääntymään sinne alelaarin puoleen. Kyllähän sieltä välillä löytää ihan laatuleffojakin. Kyllähän niitä pettymyksiä on useinkin tullut.

13.09.03 klo 21:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä sillain on ikävä kyllä pari kertaa käynyt mutta leffoja en muista.

14.09.03 klo 20:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä noin on käyny, mutta siihen on hyvä syy. Meinaan ne, mitä oon ostellu, on ollu sellasia marginaalileffoja, joista ei yksinkertasesti ole olemassakaan mitään kunnollista versiota. Ikävä kyllä.

Viisas

16.12.03 klo 17:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo valitettavasti on näin päässyt käymään. On muutamia helmiäkin löytynyt alelaarista. Nykyään tulee todella tarkkaan harkittua mitä ostaa. Aleleffoista voi hyvällä zäkällä saada divarista melkein enemmän kuin on maksanut.

Zorge

16.12.03 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onneksi mulle on käynyt noin vain pari kertaa. Sen jälkeen olen alkanut panostaa enemmän laatuun kuin määrään.

Ale

18.12.03 klo 10:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus kyllä. Ei ne kaikki iha paskoja ollu, mutta Maissilapset ja The Gate oli todella huonoja. Ne oli tehty jumalattoman huolimattomasti.

18.12.03 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer

18.12.03 klo 17:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

Kyllä niistä alelaareista voi aarteitakin löytyä :D

Totta. Ja vielä kerran kiitos, että kerroit siitä. Nyt multakin löytyy se dvd:ltä

18.12.03 klo 17:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin, itse lankesin ihan muuhun leffaan, mutta jokunen euro löytyy taskun pohjalta, joten saa nähdä käynkö jossain ärrällä kyseisen pläjäyksen ostamassa, sillä pidän ainakin leffasta todella paljon.

18.12.03 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:
Cuomi kirjoitti:

Kyllä niistä alelaareista voi aarteitakin löytyä :D

Eipä tossa mitään. Mukavaa kun sait hankittua.

J-P

22.12.03 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu kaikenlaista sontaa niistä alelaareista löytyy mutta mukavia poikkeuksia toki esim. mahtava Goodfellas löytyi ja todella hyvään hintaan. On muuten aivan loistava elokuva.

Low Rider

23.12.03 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo-o,mutta ettepä usko että anttilan alelaarissa vilahti Halloween ja nappasin heti mukaani että kyllä sieltä saattaa helmiäkin löytyä kun jaksaa vain kunnolla kuopasta :)

23.12.03 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitkä edes on enää aleleffoja, sillä anttilassa myydään alle kymmenellä eurolla sellaisia helmiä, että ei mitään pyhää... 7,95 on nykyään sellainen laatuleffan tae anttilassa. Anttila rules! :P

Ja mitä giganttiin tulee, niin ihan oksettaa katsoa sitä sairasta dvd läjää ja alkaa penkoa sieltä jotain itselle. Anttilassa kaikki on niin nätisti rivissä, vaikkakin metallihäkissä. Tästä tulikin mieleen kun olin joskus työharjoittelijana citymarketin vapaa-aika puolella, niin järjestelin ensiksi kaikki vhs ja dvd levyt järjestykseen!