Digital... [DVD]

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Play.com!

Play.com!

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraava sivu

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

07.09.04 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kertokaa kaikki mahdollinen tästä kaupasta. Esim. käykö Visa Electron ilman luotto-ominaisuutta? Luotettavuus yms. Maksutavoista olisin enimmäkseen kiinnostunut ja jostain tullirajasta olen kuullut ja sitä ei saa ylittää, vai?

John Lennonjohto

Käyttäjä
5261 viestiä

07.09.04 klo 16:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska Play on Britteinsaarilla eli EU:n alueella, tullista ei tarvitse kantaa huolta. Itse en ole asioinut mutta muiden palautteen perusteella luotettavuus huippuluokkaa.

Scuzzball

Käyttäjä
757 viestiä

07.09.04 klo 16:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä on visa electronin "luotto-ominaisuus"? Itellä ainakin on ihan tavallinen (sammon) Electroni ja oon sillä höylänny mm. Playssä ja mitä hämärimmissä nettikaupoissa (luotettavuus sikseen) ja aina se pelaa. Muistaakseni Playssä kuitenkin on ihan erikseenkin maininta siitä että Visa Electron käy, mutta jos on sammon electroni niin se ainakin käy. Play on varmasti yksi suurimmista alan nettikaupoista, niin en epäilis tota luottamuspuolta kyllä ollenkaan.

Spoon

07.09.04 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulliraja taisi olla ~50€.
Kauppa on luotettava, ja osa filmeistä edullisia!

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

07.09.04 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Koska Play on Britteinsaarilla eli EU:n alueella, tullista ei tarvitse kantaa huolta. Itse en ole asioinut mutta muiden palautteen perusteella luotettavuus huippuluokkaa.

Spoon kirjoitti:

Ai ai ai, että väärää tietoa on pullollaan.

Play kyllä kuuluu EU:n alueelle mutta myös Jerseyn alueelle eli alv voi tulla maksettavaksi. Playsta voi tilata 45€ edestä ilman mitään maksujen huolia.

Euroopan rajojen ulkopuolella tulliraja on 38€

graniitti

Käyttäjä
917 viestiä

07.09.04 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:
John Lennonjohto kirjoitti:

Spoon kirjoitti:

Ai ai ai, että väärää tietoa on pullollaan.

Play kyllä kuuluu EU:n alueelle mutta myös Jerseyn alueelle eli alv voi tulla maksettavaksi. Playsta voi tilata 45€ edestä ilman mitään maksujen huolia.

Euroopan rajojen ulkopuolella tulliraja on 38€

ei paljon kiinnosta tilailla, jos raja on 45€. jää suurin osa boxeista ton 45€ yläpuolelle.

Low Rider

Käyttäjä
3321 viestiä

08.09.04 klo 11:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loistava putiikki!!! 8)
Vanhempaa eurooppalaista elokuvaa saa yleensä noin 12€ pintaan, ja klassikkoja tulee säännöllisesti bongattua erittäin halpaan hintaan. SUOSITTELEN!!

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

08.09.04 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play on ihan hyvä liike mutta itse suosin mieluummin CdWowta.

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

09.09.04 klo 14:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Perkeleeeeeeeeee. Meikäläisen Osuuspankin Electroni ei kelpaa tuolla. Ei ole luottoa? Mitä vittua? siis?

En tajua tästä hommasa hölkäsen pöläystä :?

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

09.09.04 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Perkeleeeeeeeeee. Meikäläisen Osuuspankin Electroni ei kelpaa tuolla. Ei ole luottoa? Mitä vittua? siis?

En tajua tästä hommasa hölkäsen pöläystä :?

Neuvo 1. Merkkaa kortin numero tyyliin 49201111111111 eli ei välimerkkejä.

Neuvo 2. OP Visa E helvettiin ja tilalle Sammon Visa E, ja kaikki pelaa kuin unelma.

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

09.09.04 klo 14:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

En heittele kortteja mihinkään helvettiin, vaan tyydyn kohtalooni.

Migelo

Käyttäjä
2561 viestiä

09.09.04 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

En heittele kortteja mihinkään helvettiin, vaan tyydyn kohtalooni.

Tai sitten lainaat äidin tai isän korttia. Eiköhän niiltä sen verran luottoa sulle löydy...

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

20.09.04 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Neuvo 2. OP Visa E helvettiin ja tilalle Sammon Visa E, ja kaikki pelaa kuin unelma.

Päätinkin kokeilla neuvoasi, ja Sammon Visa E lähti "tilaukseen".
OP on ihan roskakortti.

Hanuman

Käyttäjä
27 viestiä

21.09.04 klo 11:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kellään tietoa että käykö säästöpankien visa e playssa?

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

21.09.04 klo 14:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hanuman kirjoitti:

Onko kellään tietoa että käykö säästöpankien visa e playssa?

En tiedä, mutta Sampon Visa E on edelleen varmin electron. Ottakoo Sampon kortti niin ei tarvitse miettiä, että toimiiko vai ei.

Hanuman

Käyttäjä
27 viestiä

22.09.04 klo 11:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy varmaan käydä sit avaan sampoon tili ja ottaan Visa E sieltäkin ihan leffoja varten.

DELETED

22.09.04 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

24.09.04 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aih, katsos, kyllä tuo Sampo vaan tuolla toimii. Kiitokset vielä siitä vinkistä. Ja kohta on tili tyhjänä 8)

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

24.09.04 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Aih, katsos, kyllä tuo Sampo vaan tuolla toimii. Kiitokset vielä siitä vinkistä. Ja kohta on tili tyhjänä 8)

Mitäs mä sanoin. Sampo pelittää aina. Tosin olisit valikoinut paremman putiikin kuin Playn. Esim. Cdwow on parempi.

Hanuman

Käyttäjä
27 viestiä

06.10.04 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kävin sitten hankkiin Sammon Visa E:n leffoja varten mutta play.com valittaa että mun osoite ei täsmää kortin tietojen kanssa. Oon laittanu siihen osoite tietojen kohtaan 1.riville tiennimen ja numeron 2.rivillä on postinumero ja postitoimipaikka. Sitten vielä siihen kohtaan missä kysytään erikseen postinumeroo niin oon laittanu sen. Entäs onko siinä kun kysytään kortin tietoja niin mitään väliä niillä expiry ja from datella. jätin meinaan from dateksi 01/00 mikä siinä oli vakiona kun en kortista mitään sellasta huomannu. Entäs onko sillä Issue numberilla mitään väliä? En oikei tienny mitä sillä nyt tarkotettiin niin valitsin sen N/A vaihtoehdon. Koittakaa nyt antaa jotain apua sillä mulla alkaa kohta meneen hermot oikein kunnolla.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraava sivu