Viallisia DVDtä?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Viallisia DVDtä?

Scarface

29.08.06 klo 14:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anzio nimisen sotaleffan teksteistä puuttuu aiankin puolet. Ei kannata edes lukea tekstejä tai tulee pää kipeäksi.

Einherjer

29.08.06 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fight clubin kahden levyn julkaisu aikvan elokuvan loppupuolella tökki. Pysähtyi lopulta täysin ja jouduin käynnistämään koko toosan uusiksi. En musita sitten toimiko peräti tämän jälkeen hyvin... saattoi olla, että myös kelasin elokuvaa juuri tuon ongelmakohdan ohi

pasa

30.08.06 klo 16:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Terminator SE. Kakkoslevy ei suostunut toimimaan, joten palautin leffan, ja sain uuden tilalle. Vieläkään ei toiminut, joten täytyi ostaa kalliimpi julkaisu (Ultimate Edition).

murskain

07.08.07 klo 17:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin Futurefilmin Tales From The Darksidessa kolmannen tarinan kohdalla kuva jäätyy muutaman kerran(Futurehan julkaisi myöhemmin tästä uuden version. Tiedä sitten onko vika korjattu). Oletteko muuten törmännyt sellaiseen ongelmaan, että joku DVD Toimii vanhemmassa soittimessa, muttei uudemmassa(Siis jos kyseessä on sama merkki)?

Tumppimies

07.08.07 klo 18:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

murskain kirjoitti:

Enpä ole moisesta kuullut. Itselläni on ollut päinvastaisia onglemia. Jotkut levyt eivät vain toimi vanhassa DVD-soittimessani, jonka lahjoitin äidille. Tämä uusi on toistanut niitä levyjä moitteettomasti.

Dekabristi

17.12.07 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minun "loistava ja kaiken kestävä DVD-soittimeni", eli toisinsanoen Lidlestä ostettu romupaska toistaa levyjä milloin hänelle itselleen sopii. Monty Pythonin lentävästä sirkuksesta se tykkäsi ensimmäisen katselukerran, mutta mystisesti kun oli uusinnan paikka, niin eipä ole ollut kuin "viallinen levy"...

ji

20.12.07 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

the Arrival ei omaa suomitekstejä ollenkaan, vaikka kanneissa lukee. Ei millään soittimella, eikä millään konstilla.

X-files season 1 pari vikaa levyä ei toistu kaikilla soittimilla. Esim. tuliterä thomsonin kotiteatteri setti ei osaa lukea niitä!! Mutta 6-7 vuotta vanha Sonyni osaa lukea ilman mitään ongelmia.

Filmijokeri

22.03.08 klo 21:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin lämärin kirpparilta kun halvalla sai, ikäväkseni huomasin kun rupesin sitä kattomaan, että siinä toimii VAIN ja ainoastaan kommenttiraita. Koetin sitä sitten jotenkin säätää, mutta ei. Ääninauhalla tuli vain kommenttiraita. Ärsyttävää, eihän sitä lämäriä nyt melko rehellisenä ihmisenä kellekkään myydä kehtaa.

Aragorn86

23.03.08 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Buffy the Vampire Slayerin 4: tuotantokauden boxissa, oli yhdellä dvd:llä jakso, joka jumittuu siinä pari minuuttia ennen loppua, jos hyppää sen kohdan yli niin sitten toimii.

Filmijokeri

23.03.08 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Mulla oli sin cityn dvd:sä sama juttu.

ahomasa

23.03.08 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aragorn86 kirjoitti:

Ostitko anttilasta? Itse ostin sieltä kerran 2 boxia, joissa molemmissa oli tuo sama ongelma, joten lähti molemmat takaisin, sain uudet tilalle, niissä ei ongelmia.

Aragorn86

24.03.08 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

ahomasa kirjoitti:

Filmifriikistä taisin tilata, oli vaan siinä yhdessä jaksossa se vika, niin en jaksanu siitä mitään reklamaatiota tehdä.

-Testament-

24.03.08 klo 22:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun Kummeli Jurismia boxissa kolme viimestä jaksoo ei näy levyssä ei yhtään naarmuja.

Vasuri

26.03.08 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harvoin mä oon viallisiin DVD:ihin uusia ostellessa törmännyt, yleensä välillä niihin niihin törmää kirjastosta lainattaessa.

Mut tallennettavat on ihan surkeita. Joskus kun ensin tallentanut jotain ja jälkeenpäin meinaa katsoa sitä niin eipä toimi koko surkea levy.

Yazaku

26.03.08 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Three Extremes elokuva ei toimi kunnolla PS2:della ja Pioneerin DVD soittimella, mutta PC:llä toimii loistavasti. Vika on semmoinen, että kuva menee nopeasti ja jämähtää hetkeksi, mutta sen jälkeen taas pomppaa äänet toimii oikein.
Ostin DVD:n CDon.com:mista.

Hiisi

28.03.08 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Werner Herzogin Grizzly Manin dvd versiossa ovat tekstit päin helvettiä. Puolikkaita tai toisiinsa liittyneitä sanoja löytyy uskomattoman paljon. Myöskin ääniraidassa oli jotain häikkää. Ei silti elokuvaa pilannut ja kun halvallakin sai niin ei jaksa harmittaa. Käsittääkseni vika on muissakin dvd:ssä.

andy

17.08.08 klo 12:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras tapaus viallisesta dvd:stä itselleni on ensimmäinen Hostel, jonka ostin Anttilasta. Rupesin katsomaan elokuvaa ja alku-valinnat toimivat hyvin, mutta kun pistin playn päälle, niin kone syötti levyn takaisin pihalle. Kävin naapurissa kokeilemassa ja sama homma. Takaisin Anttilaan ja myyjä käytti sen levyn jossain tietokoneessa ja sanoi, että eihän tällä levyllä ole yhtään mitään muuta kuin alku-valinnat. Hyvä versio Hostelista. Vaihtolevy olikin sitten jo kunnollinen.

17.08.08 klo 14:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on ollut ongelmia tuon Rambon (2008) metalliboxijulkaisun kanssa. Itse elokuvakin välillä tökkii hieman (en tiedä kuuluuko asiaan), mutta extralättyä on mahdoton katsoa. Kaikki trailerit sun muut mitä siitä löytyy tökkivät aivan jumalattomasti.

KKHS

16.09.08 klo 13:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä ei varsinaisesti ole viallinen levy, mutta viallinen julkaisu.

Taannoin ostin Anttilasta Essential Charlie Chaplin kokoelman, joka oli melkoisen susi monella tapaa. Ensinnäkin paketista puuttui yksi levy (viides) kokonaan. Nettimainoksissa mainitaan viimeisellä levyllä olevan Shoulder Arm elokuva, jota ei kuitenkaan mainita niin pahvipaketissa kuin levykotelossakaan. Elokuva kuitenkin mainitaan levyn printissä, mutta sitä ei levyllä kuitenkaan ole. Ottaen huomioon että kaikki puutteet voi korjata polttavalla DVD-asemalla ja nettiyhteydellä, niin ongelma ei ole suuri, varsinkin kun boksi oli halpa kuin saippua. Mielessä kävi valittaminen, mutta jotenkin uskoni kyseiseen julkaisuun oli niin heiko, että arvailin saavani tilalle ihan yhtä surkean kappaleen. Niin halvale boksille tosin pidin puutteita enemmänkin ominaisuutena kuin virheinä.

Veljelläni on ollut huonoja kokemuksia Iron Maidenin Early Days DVD:n kanssa. En muista ernään tarkalleen mitä kaikkea vikaa siinä oli, mutta vika on toistunut kahdessa Anttilan kappaleessa, ja yhdessä Prismasta ostetussa.Kyseessä oli kuitenkin merkittävästi levyjen (käyttö) arvoa heikentäviä ongelmia.

Timo

22.09.08 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin Prismasta Bruce Willisin Panttivanki DVD:n.
Toimi Panasonicin DVD-S97:ssa levyn puolenvaihtoon asti, sitten
hyppäs takaisin päävalikkoon.
Sama levy Philipsin DVD755VR DVD/VHS combo laitteeseen - eikä
mitään ongelmia. Mystistä ?
Panassa ei ongelmia muilla levyillä, joten palautanpa levyn,
näkee sitten onko levyssä vikaa vai pitääkö huolestua Panan toimivuudesta.