Viallisia DVDtä?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Viallisia DVDtä?

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

06.08.03 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eli oletteko törmänneet viallisiin, teknisesti tökkiviin tapuksiin? Kaikki varoituksen ansaitsevat julkaisut tänne vaan. Itselläni n. 250 levyn joukossa olen törmännyt kerran ja elokuva oli Taxi. Kuva vaan pikselöityi pahasti leffan loppupuolella n. 2 min. ajaksi. Levyssä ei näkynyt mitään kummempia läikkiä tai likaa. Silti puunasin levya aikalailla ja kun ei auttanut meni lätty divariin... :twisted:

Juhani Sementti

06.08.03 klo 18:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo mulla olisi yksi.

Jackie Brown DVD. Äänen ja suun liikkeet eivät täsmää. Se alkaa kohdasta kun Robert De Niro ja Bridget Fonda ovat ostarilla ja loppuu siihen kun Pam Grier on kuulusteltavana. Menu ei myöskään toimi aivan täydellisesti.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

06.08.03 klo 18:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elefanttimiehessä ne vähäisetki ekstrat eli traileri ja kuvagalleria ei oikein skulaa, itse leffa kyllä toimii täysin moitteettomasti!

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä

06.08.03 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun Elefanttimies toimii ekstroja myöten, eli homma on levystä kiinni.

Futurefilmin Citizen Kane alkaa toisinaan tökkiä, Fellinin Rooma lopahtaa puolivälin jälkeen täydellisesti joillakin soittimilla.

Huonoin DVD-julkaisuni on kuitenkin Blue Velvet (R2/Jupiter), jonka kuva/ääni ovat hirveätä tuubaa, ja leffa on kahden nenän juttelemista toisilleen. Toistossa ei kyllä ole vikaa, onpa vaan kaikin muin tavoin ärsyttävä levy.

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

28.08.03 klo 15:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

XXX menu oli aika viallinen sillä menu tekstit näkyivät vain puolittain koska tekstit oli liian lähellä reunaa

muuten ei olis huomannu jos olis ollut 21 tuuman tv mutta koska kyseessä on 32 tuuman töllö niin luulis menu tekstien näkyvän kunnolla

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä

28.08.03 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Future Filmin Amores perros pätkii ikävästi lopussa (pätkiminen alkaa noin 30 minuttia ennen loppua). Lisäksi jotkut ekstrat hieman pätkii.

Pingutyyppi kirjoitti:

Huonoin DVD-julkaisuni on kuitenkin Blue Velvet (R2/Jupiter), jonka kuva/ääni ovat hirveätä tuubaa, ja leffa on kahden nenän juttelemista toisilleen. Toistossa ei kyllä ole vikaa, onpa vaan kaikin muin tavoin ärsyttävä levy.

Todellakin. Näin huonolaatuisia kiekkoja ei edes pitäisi pistää markkinoille :x

Moilanen
Käyttäjä
5 viestiä

18.09.03 klo 22:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Others jumittui puolen tunnin kohdalla,vaihdoin uuteen ja ongelma hävisi.

Söpö
Ylläpitäjä
2866 viestiä

20.09.03 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jackie Brown: Sama vika kuin Juhanilla.
Syvä uni: Traileria ei saa näkyviin, vaikka se on lätyllä.
X-Men 1.5: Pari kuvagalleriaa ei suostu avautumaan kuin vaihtamalla soitinta ja sittenkin karmean kiroamisen jälkeen.
Sunset Boulevard: Kuva pikselöityy kesken kaiken ja kone simahtaa. Levyssä on pieni naarmu. Sen siitä saa, kun ostaa divarista. *kele, ei koskaan enää!
Star Trek - Nemesis: Naarmu lätyssä, joka oli aivan "tuore" l. suoraan Anttilan hyllystä hankittu. Petosta!

Taidan keräillä näitä... :x

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

20.09.03 klo 15:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

mulla on ollut muutama leffa mikä ei oikein toimi. jossain kohtaa pysähtyy tai hyppii eteenpäin tai taaksepäin automaattisesti tai kuva täyttyy pikseleistä. ja melkein kaikki dvd:t oli ostettu anttilasta mutta ne on vaihdettu uusiin ja toimii. tästä lähtien olen aina säilyttänyt leffojen kuitit siltä varalta että ne ei toimi ja voi vaihtaa uusiin.

säilyttäkää aina kuitit!!!

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

20.09.03 klo 16:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scream 2:en ei saa tekstejä jos ne laittaa valikon kautta. Tekstien päälle pistämiseen tarvii painaa erillistä nappulaa. Siinä lätyssä oli myös trailerivalikko näkyvissä, mutta siihen ei päässyt käsiksi. Myös ensimmäisen Screamin DVD-julkaisu oli aika heikko. Ekstrat toimi, mutta leffan väri vaihtui välillä mustavalkoisesta värilliseen.

Hattiwatti
Käyttäjä
58 viestiä

21.09.03 klo 13:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä tää on kaiken huippu... Ostin Anttilan alelaarista Kuudes Aisti elokuvan, niin ostinkin sitten pelkän kotelon! :) Ei meinaan ollu kotelon sisällä ollenkaan itse elokuvaa, vaikka ihan muovitkin oli päällä, eli ei sitä sieltä kukaan ollu edes voinu pölliä... Kyllä vähän vatutti sitten palauttaa kotelo Anttilaan, ja mun tuurillani kaikki muut Kuudes aisti leffat olikin jo myyty ja jouduin tyytymään pelkästään takasin saamiin rahoihin :) että varokaa ale-versiota kyseisestä elokuvasta, tai ainakin ravistelkaa koteloa ennen ostamista että tiedätte myös levyn olevan sisällä :D

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

20.12.03 klo 11:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Just joo. Ostamani Taksikuski dvd sekoaa kokonaan puolivälin jälkeen. Extratkaan ei toimi. Koko leffa on täysin paskana, joten piti palauttaa se takaisin ärrälle ja sain onneksi rahat takaisin. Onko kenelläkään muulla ollut samanlainen ongelma Taksikuskin kanssa?

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

20.12.03 klo 11:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Just joo. Ostamani Taksikuski dvd sekoaa kokonaan puolivälin jälkeen. Extratkaan ei toimi. Koko leffa on täysin paskana, joten piti palauttaa se takaisin ärrälle ja sain onneksi rahat takaisin. Onko kenelläkään muulla ollut samanlainen ongelma Taksikuskin kanssa?

mulla ei ollu mitään ongelmia kyseisen leffan kanssa, mutta
samoja ongelmia ilmeni aikoinaan PS2:n kanssa. Jokanen leffa sekos siinä puolivälissä.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

20.12.03 klo 12:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Joo mulla olisi yksi.

Jackie Brown DVD. Äänen ja suun liikkeet eivät täsmää. Se alkaa kohdasta kun Robert De Niro ja Bridget Fonda ovat ostarilla ja loppuu siihen kun Pam Grier on kuulusteltavana. Menu ei myöskään toimi aivan täydellisesti.

Jep, sama juttu -> tosin kun pistin pauselle ja takaisin päälle, niin johan pelasi taas normaalisti, siinä on joku bugi. Ruotsista tilasin.

Juhani Sementti

20.12.03 klo 14:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Mulla ei ole ainakaan ollut mitään ongelmia.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

20.12.03 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toivottavasti nuo halppisleffat on sitten ihan katsomiskelpoisia, toki noita yksilöllisiä vikakappaleita eksyy mukaan, minä olin aivan ihmeissäni tuosta Jackie Brown bugista, kävi itseasiassa ärsyttämään todella paljon.

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

20.12.03 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hollannin lentokentältä tuli ostettua toissakesänä Blues Brothers ja siinä ei se saunakohta toimi vaan pomppaa suoraan puoliväliin toista kohtaa. Sitte Day of the Dead ei aina ala heti toimia vaan sanoo jotta tsekkaa disci mut sitte ku tarpeex pitkään tunkee sitä levyä sisään nii alkaa toimia, mutta pitää välistä meteliä.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

30.12.03 klo 23:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain onneksi laivalta ostamani viallisen Dirty Harryn vaihdettua toimivaan. Onneksi...

mp40
Käyttäjä
820 viestiä

10.04.04 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

cdon.comista ostamani Will Huntingissa ei tekstitys toimi millään kielellä.

Band of brothersin ekstroissa luvataan joku interaktiivinen maastojuttu,mutta tämä pitänee tunkea varmaankin tietokoneeseen...

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

17.07.04 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun Primus musa DVD on mustavalkonen. Että sillee...

Keskustelut