kallein ostamasi dvd/boxi

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › kallein ostamasi dvd/boxi

Dareios

18.09.05 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein taitaa olla Finnkinon Talvisota/Tuntematon sotilas boxi.

Hinta oli siis 18 euroa.

Säästöä?
;)

jEsse

23.10.05 klo 23:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein boksi on Freddy boksi 40e ja kallein yksitäinen on varmaa Pulp Fiction 16,95e.

23.10.05 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, nyt on varmaan tullut se voittaja. En ole kyllä mistään muusta maksanut yhtä paljon kuin Julmahuvi-boksista eli 45,95 €. No hieno paketti, josta kehtasi vähän enemmänkin maksaa.

minna

16.11.05 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

En maksanut Kummisetä-boksia itse, joten sitä ei lasketa. Kallein ostamani dvd on ollut ensimmäinen dvd-ostokseni Mafiaveljet, josta pulitin peräti 11, 90 €, mikäli oikein muistan. Niin siinä varmaan useimmiten käykin, että aluksi ostaa tietämättömänä leffoja kalliimmalla kuin ne saisikaan.

Harmonica

17.11.05 klo 19:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bokseista kallein taitaa olla Alien Quadrilogy, joka taisi maksaa 60 € vielä siinä vaiheessa, kun se tuli hankittua. Yksittäisistä elokuvista kallein ostos lienee Solyaris (se venäläinen alkuperäinen), joka taisi maksaa 34 €. Yleensä tulee kyllä ostettua alennuslevyjä, mutta joskus tälläiset überkiinnostavat elokuvat on vaan pakko hankkia.

Eihän noista kumpaakaan katua voi, ei vaikka Alien Quadrilogyn saisi nyt halvemmalla. :D

eljas

23.12.05 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Godfather-boxi 33,95eur
Ja yksittäisistä Mementon 3disc special edition 19,95eur

-Tinke-

24.12.05 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

eljas kirjoitti:

Mementon 3disc special edition 19,95eur

Memento on kyllä sen verran mahtava elokuva, että melkein tuo pitäisi tilata.

Sitten aisaan, eli kallein taitaa olla Tarantino Collection box, mikä oli pakko hankinta heti, kun yksittäiset Tarantino julkaisut sai myytyä pois sen tietä. Hinta oli silloin se 50e. Nythän tätä boxia myydään naurettavan halvalla anttiloissa (30e)

Seba91

lotr

01.02.06 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Woody Allen collection (6DVD) 49,95€.

Mitäs Allenin leffoja tuohon collectioniin muuten on eksynyt?

01.02.06 klo 20:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

lotr kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:

Woody Allen collection (6DVD) 49,95€.

Mitäs Allenin leffoja tuohon collectioniin muuten on eksynyt?

Manhattan, Annie Hall, Bananas, Love and death, Sleeper ja Everything you always... eli mielestäni Woodyn parhaimpia elokuvia. Vielä kun olisi ollut Miehiä ja vaimoja tai Kairon purppuraruusu mukana niin ah..

Ascaris

02.02.06 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen ostanut kaikki boksini alennuksella, joten kalleimmaksi boksihinnaksi tulee The Godfather Collection, josta maksoin 39,95. Lähelle samaa tasoa pääsevät Al Pacino Collection ja Quentin Tarantino Collection.

yartsa

19.02.06 klo 19:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Azumi - Deluxe Edition (se pitempi versio leffasta), jonka tilasin Amazon.jp:stä ja tietysti se jämähti tulliin. Tuli maksamaan ~75 euroa tulli+alv:t lisättynä. :roll:

Organismi

15.06.06 klo 22:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tavallaan kallein on heräteostokseni viime joululta; Who is Cletis Tout?-niminen leffa. Se sattui kiinnittämään huomion ja herättämään kiinnostusta. Siinä oli hyviä näyttelijöitä ja homma näytti kansien perusteella toimivalta. Aika erinomainen se olikin.(tykitys tulossa myöhemmin)
Hinta oli 20 e. Muutamaa viikkoa myöhemmin näin sen divarissa, mutta uutena. 5 e. Arvatkaa vatuttiko. Hyvin typerää, mutta rahaahan se vain on...
Aika kallis oli myös itselleni joululahjaksi ostama Mulholland Drive, 22,5 e. Myöhemmin näin sitä olevan kaupan 10 e/kpl. Ei se tietysti haittaa, onhan se niin jumalainen leffa että ilomielin siitä maksoi.

15.06.06 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein, jonka olen itse ostanut on varmaan Millennium - Season 3, jolla oli hintaa noin 26 euroa.

mokoma

16.06.06 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaa-a enpäs muista :oops:
Ainakin viime aikoina kalleimmat hankinnat ovat olleet: Demons box, Dario Argentos: Inferno, Opera ja eilen hankkimani Maniac (leikkaamaton).

The Wolf

20.06.06 klo 00:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Peter Jackson Collection ja Sopranosin 1 & 2 kaudet, kaikilla oli hintaa 29.95€ ja ovat rahansa arvoisia.

Genesis999

30.06.06 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein ostamani on "Babylon 5: The complete universe box set".
Maksoi ostohetkellä hieman alle 230 €.

Scarface

30.06.06 klo 18:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein ostamani boksi on The marx bros 5 DVD collection 65 e.

Parin kuukauden päästä se tosin alennettiin 30 e...