kallein ostamasi dvd/boxi

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › kallein ostamasi dvd/boxi

conio

20.02.05 klo 09:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein yksittäinen lättyni lienee Moulin Rouge, noin 15e. Kallein boksi ollut Tuntematon Sotilas / Talvisota Twinpack, ~30e, eli nekin 15e / kpl.

Siperia Jones

20.02.05 klo 11:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksittäisistä DVD:stä voisin minäkin mainita vielä Future Filmin Evil Deaddina, josta pulitin 30e Lahden Prismassa. Kyseessä on yhden levy pakkaus, hienot kannet ja hyvä julkaisu hyvästä leffasta, mutta silti....

Screwball

20.02.05 klo 12:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siperia Jones kirjoitti:

Future Film ja hyvä julkaisu samassa virkkeessä? No friggin way man, no way man, I ain't going in man, no way man, I'm wearing no mic man, no way man.

Kallein boksi Da Godfatha 49,9€, ja yksittäisistä varmaa Yö ja Usva 13€. :lol:
Toi Yö ja Usva oli eka joka äkkiä tuli mieleen

Siperia Jones

20.02.05 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siperia Jones kirjoitti:

Kallein boksi Da Godfatha 49,9€, ja yksittäisistä varmaa Yö ja Usva 13€. :lol:
Toi Yö ja Usva oli eka joka äkkiä tuli mieleen

Kyllä Future Film on Evil Deadist saanut kokoon ihan hyvin boxin. Alkuperäinen kuvamateriaali ei nyt varmasti ole ollut mitään huippua, mutta yllättävän hyvä masteri on kyseessä niin kuvlata kuin ääneltäkin. Extrat eivät ole kovinkaan kummoisia. Kasapäin trailereita ja tv-spotteja + haastatteluita, sekä paketin mukana tullut vihkonen. HIenoa pakkausta täytyy vielä kehaista erikseen. Vaikka Future Film onkin tunnettu EI NIIN laadukkaista julkaisuista on Evil Dead mukava poikkeus. Mitenköhän on alkuperäisen Texas Chainsaw massacren (2 dvd) kohdalla, joka näyttää myös olevan Futuren julkaisu. Vaikkei Futurea voi laadukkaasta jäljestä aina kehuakkaan on se tuonut Suomenkamaralla monia merkittäviä kauhuelokuvia.

20.02.05 klo 16:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ensimmäisestä ja toisesta The Simpsons -kaudesta tuli yli 70€ pulitettua, eivätkä kolmas ja neljäskään paljon halvempia olleet. Myös The Pink Panther Cartoon Collection oli melko ylihintainen (65-70€). Taitaa se kallein olla The Simpsons 1st season 75€.

TheShining

20.02.05 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein ostama boksi ainakin oli Ginga nagareboshi gin, joka oli 79.95 € hintaan. Eipä ole tuon kalliimpaa ostosta tullut juuri vastaan.

Screwball

21.02.05 klo 00:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Jotenki muodissa sanoa tuo Hopeanuoli alkuperäisellä kielellä. Ärsyttää moinen, varsinkin kun Hopeanuoli oli mulle rakas lapsonen joskus 10 v. sitten <3.

TheShining

21.02.05 klo 09:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anteeksi. Nämä pikkutunnit.

No jaa... On tultu käytettyä tuota alkuperäisnimeä enemmän, kun on Hopeanuoli foorumissakin sitä käytetty enemmän alkuperäisen sijaan. :wink:
Kyllähän se meikäläisellekin tärkeä on ollut.

24.02.05 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

tähtilapsi

24.02.05 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Twin Peaks Season 1

Hinta: 50 euroa.

Mitäs mitäs..

Onkohan tässä julkaisussa suomitekstejä? Jos on niin kerropa heti mistä ostit.

24.02.05 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

24.02.05 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anteeksi. Nämä pikkutunnit.

Kyllähän se meikäläisellekin tärkeä on ollut.

Alkuperäisen käyttöönhän sitä tulisi aina pyrkiä. Elokuvien nimien suomentaminen on kauheaa, alkuperäistä voisi aina hieman kunnioittaa. Tietysti jos alkuperäinen nimi ei ole englanniksi niin voi tulla aika monellekin lausumisongelmia. Mutta mitäpä jos kaikille ulkomailla tehdyille musiikkikappaleillekin annettaisiin suomenkielinen nimi? Sama asiahan se olisi. Onkohan tälle oma topicci?

np: Aseita ja ruusuja - Huonot omenat.

Crow17

20.04.05 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni kallein dvd minkä oon ostanu niin maksoi 31,95euroa.... leffa oli hellboyn leikkaamaton versio.

20.04.05 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Eikös tuo simpsonien ensimmäinen tuotantokausi irtoa playstä siihen 50€ hintaan?

eljas

22.04.05 klo 00:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaapa olla Schindlerin listan pahviboxi hintaan 14,90?.

22.04.05 klo 11:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

nde kirjoitti:
Steambull kirjoitti:

No eilen ainakin oli Anttilassa kaikki kaudet (paitsi 5.) myynnissä 40€-50€ hinnalla. Minä olen vaan aina ostanut nuo kaudet heti niiden ilmestyttyä, ja silloinhan sitä rahaa joutuu aina pulittamaan. Tämä 5. kausi ei ole enää läheskään niin tärkeä ostos kuin vaikkapa kolme ensimmäistä, joten nyt maltan odottaa hinnan tippumista.

KenSu

04.05.05 klo 21:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein boksi oli Michael Palin Collection eli ko hemmon kaikki matkailudokkarit yhdessä kokoelmassa. Playsta tilattuna tuli maksamaan päälle 100 € kun joutui tullissa vielä alv:t pulittamaan. No, on siinä sentään 16 levyäkin.

jimbo

06.05.05 klo 21:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kallein ostos taitaa olla 24 sarjan toinen tuotantokausi, joka maksoi aikoinaan noin 55 euroa postikuluineen. Hyvät pahat ja rumat on taas kallein yksittäinen leffa, jonka olen ostanut (20€).

Yleensä en lähde yli kympin hintaisia leffoja edes harkitteen enkä yli 50 euron hintaisia bokseja. Joskus ei vaan ole valitettavasti vaihtoehtoja :cry:

Tolppanen

08.08.05 klo 22:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taru Sormusten Herrasta- ja Star Wars- trilogiasta jouduin kummastakin maksamaan n. 75 euroa. Mutta rahat eivät menneet hukkaan. Kummatkin ovat 5-tähden bokseja. 8)

mud

10.09.05 klo 15:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

trilogiastaOlen muuten kaavaillut ostavani Star Trek- boksin. 10 DVD:tä, ja hinta taisi olla 120 euroa. No, kattoo nyt.

Puhutko nyt siitä paketista jossa on 10 trekki leffaa? on 60e Anttilassa. itselläni kalleimpina Star Wars OT-boxi 65e ja Matrix Collection.. paljonko se olikaan.. 80e?