DVD Boxit

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD Boxit

Juhani Sementti

14.10.03 klo 12:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen jo maininnut, että leffojen odotus minulle todella dramaattista aikaa. Tuollaiset moukat eivät älyä siitä mitään. Hyh...

J-P
Käyttäjä
444 viestiä

14.10.03 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omistan vain LoTR: Extended Editionin. Pitäisi hankkia kohta Tarantino boxi.

Hattiwatti
Käyttäjä
58 viestiä

17.10.03 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt omistan Indiana Jones 4 dvd:n boxin

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

17.10.03 klo 23:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jussi, mikäs sen parempi Kummisetiä odotellessa kuin Goodfellas! Lahjomattomatkin sopisi aikas hyvin.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

18.10.03 klo 00:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hattiwatti kirjoitti:

Mistä tuota biksia jo saa kotia asti ?

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

18.10.03 klo 09:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja Hattiwatti, mikäs siihen boxiin on merkitty ikärajaksi? Suostuiko VET viimein tarkistamaan sen, vai tuliko siitä 18? Vai onko jo kerrottu jotain uutta josta minä en ole vielä kuullut? Naurettavaa jos se on 18, mutta toisaalta eipä se minua hirveästi haittaisi.... kyseessä ovat kuitenkin Indiana Jones leffat. Toisaalta en varmaan edes hommaa sitä boxia, kun on jo ostovideolla ykkönen ja kakkonen, ja ens perjantaina tulee kolmonen jollon sen voi sitten nauhottaa.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

18.10.03 klo 09:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja topikkiin liittyen; tuli hankittua Robocop-trilogia. Saatte hiljaa mielessänne nauraa minulle, niin on tehneet kaveritkin joille olen asiasta maininnut :-) Oikeastaan ne ei ollu nii hiljaisiakaan...

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

18.10.03 klo 10:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

meinasin itekki Jaqqe ostaa ton boksin mutta huonojen jatko osien takia jätin boksin kauppaan
sitäpaitsi kaikki kolme löytyy nauhalta ja ne on niin moneen kertaan katsottuja
oishan boxi hieno hyllyssä. mitä muuten pidit boxin ulkonäöstä oliko tyylikäs?

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

18.10.03 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan kivan näköinen lootahan tuo, jos nyt pahvilootaa kauniiksi voi sanoa. Hyvää tuossa itse boksissa oli ainakin se, että kun ottaa tuosta uloimmasta pahviboksista ulos sen kotelon, missä itse levyt ovat, se ei olekaan sellainen haitarimallinen kotelo (kuten esim Band of brothers-boxi) vaan kotelo on semmonen "tavallinen", jossa on tavallaan yhdistetty 2 normaalikoteloa toisiinsa, eli aukeavia saumakohia onkin 2 sen normaalin yhden sijasta. Ymmärtääköhän tuosta mitä tarkoitan :-)

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

18.10.03 klo 11:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

eli niin kuin siinä pearl harbor boxsissa mutta yksi sauma kohta vähemmän

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

18.10.03 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moviemaster kirjoitti:

Joo, mutta ei sinne päinkään. Ei mikään sellainen kokoontaiteltava kuten PH. Teeppäs näin: ota käteen 2 DVD-koteloa (ei niitä Warnerin pahvisia) ja laita ne rinnakkain pystyasennossa ja kuvittele että ne on liimattu yhteen. Sellainen on ropokoppipoksi.

Hattiwatti
Käyttäjä
58 viestiä

18.10.03 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:
Hattiwatti kirjoitti:

Mistä tuota biksia jo saa kotia asti ?

Hämeenlinnan Prismasta ostin... 57,90 € jouduin pulittaan... Eiks ton boxin pitäny ilmestyäkin vasta ens viikolla?

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

18.10.03 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:
Moviemaster kirjoitti:

Joo, mutta ei sinne päinkään. Ei mikään sellainen kokoontaiteltava kuten PH. Teeppäs näin: ota käteen 2 DVD-koteloa (ei niitä Warnerin pahvisia) ja laita ne rinnakkain pystyasennossa ja kuvittele että ne on liimattu yhteen. Sellainen on ropokoppipoksi.

vau! olen sanaton

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

18.10.03 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hattiwatti kirjoitti:

Eiks ton boxin pitäny ilmestyäkin vasta ens viikolla?

Niin minäkin muistelin, mutta kylläpä sitä jo mustassakin pörssissä kaupattiin 59 euron hintaan.

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

20.10.03 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

onko kukaan sattumoisin katsonut näitä alkuperäisiä apinoiden planeetta elokuvia itse olen katsonut sen 1968 version ja se oli hyvä tämän johdosta kiinnostuin siitä boxsista joka sisältää sarjan kaikki elokuvat
onko kukaan siis nähnyt niitä jatko - osia siihen apinoiden planeetta leffaan ois mukava tietää onko katsomisen arvoisia

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

20.10.03 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

itse pidän boksia liian kalliina, koska ne kaikki apinoiden planeetta leffat ovat kauheaa katseltavaa. ykkönen on tietenkin se paras, mutta nyt on muisti vähän pätkinyt ja sen verran muistan että 3/5 on hyviä. ennen kuin alat miettimään boksin ostoa, suosittelen vuokrausta. ykkösen voi ostaa erikseen dvd:lle

LL

19.03.05 klo 09:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseltä löytyy vain ja ainoastaan Buffyn 2 tuotantokausi, mutta suunnitelmana hommata vielä kaikki kaudet (tai ainakin neljänteen asti).

Eipä kyllä muita boxeja oo, eikä varmaan tulekaan.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

19.03.05 klo 10:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Piti ostaa Tarantino boxi , mutta mä olinkin jo vahingossa ostanu kaikki Tarantinot paitsi Jackie Brownin.

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

19.03.05 klo 11:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä löytyy:

Pölösboksi
Bruce Willis collection
Nicolas Cage collection
Simpsonien tuotantokaudet 2 ja 3
Frendit 1. tuotantokausi
Viiden juttu 1. tuotantokausi
Beck 1-8
Trilogy of the Dead
Spike Lee boksi
Vaarojen maa
Vaaleanpunainen pantteri -piirretty -kokoelma (en tiedä onko kirjoitusasu ihan oikein)

Joey
Käyttäjä
401 viestiä

19.03.05 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkänjussin Majatalo
Hitchcock collection box set 1
Trilogy of the Dead
Frendien kaudet 3,4,8,9 ja 10

Keskustelut