DVD Boxit

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD Boxit

Vasuri

08.04.11 klo 01:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD-boksien kokoelmani on nyt tällainen

TV-sarjat:
Kyllä Jeeves hoitaa, kaudet 1-4 boksi
The Saint - Väreissä, kausi 1
Laulava salapoliisi
Isänmaan Toivot
Teräsmieheni, kausi 1 (boksi 1)
Smallville, kausi 1 (boksi 1)
Simpsonit, kausi 2

Back to the Future Trilogy
Indiana Jones, The Adventure Collection
Superman, neljän levyn erikoisboksi
Ohjaajana Matti Kassila, kokoelma 2

Tällä haavaa Simpsoneita olisi tarkoitus kerätä kaudet 1-10. Miami vicea taas pitäisi kerätä koko sarja täyteen.

Edit (10.11.2012): Jack Nicholson Boxi lisätty.

Boogiepopo

Oz 5 kausi
Oz 6 kausi
Dexter 1 kausi
Resident evil kokoelma boksi 1-4 leffat
Zombie leffa boksi, en nyt muista oikealta nimeltää sisälsi kumminkin yhdne kokonaisen leffa sarjan.
Indiana Jones leffaboksi
The ultimate fighter 1 kausi
The ultimate fighter 2 kausi
Sopranos 1 kausi
Hyvän olon elokuva boksi

Tuossa nyt ulkomuistista suurin osa, täytyy kotosalla päivitellä, jos jotain unohtui. Pahvikuorisia yksittäisen elokuvan "bokseja" en rupea luetteloimaan, koska en kumminkaan itse moisia oikein lue tähän boksien jaloon luokkaan. Käsitykseni mukaan boksi on paketti jossa on pari elävää kuvaa vähintään.

kim91

Robocop 1-3
Amerika ninja 1-5

wednesday

05.07.11 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika paljon kaikenmaailman turhia teinityksiä...

simpsonit kaudet 5-12
mad men 1-3
plus kaikenmaailman sekalaisia...

Selixi

05.07.11 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mul on aika vähän bokseja:

Nightmare on Elm street-boksi

South park kaudet 6,7,8,9,11,12

The Godfather the Coppola restoration 5 dvdn boksi

Brittikomedia kokoelma (sis. Housut pois!, Kala nimeltä Wanda ja Neljät häät ja yhdet hautajaiset

James Bond Ultimate dvd collector`s set

Kurt

23.10.11 klo 11:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD sarjat:
Oz kaudet 1-6 (erillisinä boxeina)
The Simpsons kaudet 3-14 ja 20

El Mariachi collection
X-men trilogy
Star Wars Complete Saga
EDIT: The Walking Dead season 1
EDIT: LOTR Extended Edition 15-disc (Blu-ray + DVD)

Nää löytyy kokoelmista, tosin muutaman saattanut ostaa isäpaappa.

jööra

25.10.11 klo 10:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tv sarja bokseja:
Pako 1-4 kaudet + Final Break tv-elokuva.
The Walking Dead Season 1

Elokuva bokseja:
Halloween 1978/2006 collection
The nightmare on elm street collection
Godzilla boxi

hebbu

30.05.12 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meitsillä on tällä hetkellä 2 boxia hyllyssä:

Robocop trilogia

Ruotsalainen Missing in action -boxi.

Secreterial

30.05.12 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en ole noita bokseja mitenkään määrätietoisesti kerännyt, mutta jostain niitä nyt on aina ilmestynyt :D TV-sarjoja tulee ostettua eniten, elokuvabokseja ei niinkään.

Lost kausi 1
Oz Complete Series Box
Kummeli: koko sketsisarja + Vanaja trilogia + Mankeli
Walker, Texas Ranger kaudet 1-2, 4-5
The Simpsons kaudet 1-4, 7-9
Las Vegas kaudet 2-4
The Sopranos kaudet 1-6
Stargate SG-1 kaudet 1-4
Black Adder kaudet 1-4 (complete series boksi)
Little Britain kaudet 1-3 + Abroad kausi
Scrubs kaudet 1,3
White Collar kausi 1
South Park kausi 1
Coupling complete series boksi

Grinch

08.09.12 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvin lyhyesti voi mainita, että Robocop trilogia on ainut boksi, jonka omistan. Ei noita vaan oikein innosta ostella.

Poppy

02.10.12 klo 05:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole montaa boxia tullut hankittua. Muut harrastukset syö sen verran paljon rahaa, että jostain pitää ymmärtää karsia...

Mutta tässäpä nämä mun ainokaiset:

Twin Peaks Definitive Gold Box Edition
- Tämä oli ihan pakko hankkia, sen verran hieno sarja kyseessä

The Cannibal world
- Hankin, kun halvalla joskus sain. Ihan ok, mutta enpä ole toista kertaa tullut katsoneeksi

Nutipää pohjolasta

30.10.12 klo 13:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä minulle hirveästi noita laatikoita ole kertynyt, mutta tuossa nyt on muutama.

Bruce Lee Collection
The Street Fighter Collection
Godzilla: Made In Japan
Rambo Trilogy
Alien Collection
Halloween: The Comlete Collection
John Carpenter 3-pack (The Thing, Vampires, Village of the Damned)
Scream Box (+helvetin typerän näköinen ghostface maski)
Cannibal Collection
Saw 1+2 Collectors edition
The Blind Dead Collection
(Viimeisin hankintani, josta olen oikeasti aivan helvetin ylpeä. Tähän ruumisarkun malliseen laatikkoon on oikeasti panostettu.)

TV-sarjojen puolelta löytyykin sitten vain Masters of Horrorin ensimmäinen tuotantokausi ja Serranon perheen kaikki kahdeksan tuotantokautta.

Ben Turpin

31.10.12 klo 03:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt tulee tekstiä. Kirjoittelen pitkästä aikaa pariin vuoteen.

Miä rakastan DVD-boxeja. Minulle tuottaa suurta mielihyvää, kun kattelen hyllyille ja näen vaikkapa jonkun tv-sarjan kokonaisuudessaan, joko erillisinä boxeina tai sellasena Collection -möhkäleenä. Mutta hölinät sikseen, tässä mielenkiintoinen ja syväluotaava katsaus kokoelmaani (lyhyiden kommenttien kera).

Elokuva-boxit:

Charlie Chaplin -Collection

10 DVD:tä ja 57 lyhäriä Chaplinin varhaisilta vuosilta. Hyviä on leffat, mutta kuvanlaatu on lähes kaikissa suttuinen (jopa minun isäni aikoinaan VHS:lle nauhoittamissa Chaplin-lyhäreissä on parempi kuva). Lisäksi tärkeä Chaplin-elementti hänen koko-illan elokuvissaan, loistava musiikki, on näissä lyhäreissä vain joutavaa räminää.

Paluu tulevaisuuteen Trilogia

Yllättäen kaikki kolme elokuvaa, joiden kylkiäisinä jotakin Making of -extraa ynnä muuta.

Laurel & Hardy Collection: osat 1-3

Kolme boxia täyttä törinää; lukuisia koko-illan leffoja sekä ääni- ja mykkälyhäreitä näiden kahden lutuisen herrasmiehen pitkältä, yhteiseltä uralta. Mukaan on saatu jopa elokuvia, joissa kaksikko tekee vain lyhyen cameo-roolin. Pakkohankinnat kaikille niille, joita vähääkään hymyilyttää Mestareiden edesottamukset.

Spede tuotannon parhaat 2

Neljä elokuvaa Pertti "Spede" Pasasen tuotannosta: Näköradiomiehen ihmeelliset siekailut, Leikkikalugangsteri, Pohjan tähteet sekä Jussi Pussi. Leffoista parhaat ovat eittämättä Näköradiomies ja Pohjan tähteet, vaikkakaan Spede ei viimeksi mainitussa ollut kuin pikkuruisessa tuottajan roolissa, niin itse leffassa kuin sen taustalla.

Matti Ijäs Boxi

Kolme elokuvaa ehkäpä Suomen parhaimmalta ohjaajalta: Räpsy ja Dolly, Pilkkuja ja pikkuhousuja sekä Sokkotanssi. Boxin parasta antia on Räpsy ja Dolly, jossa yksi suosikkinäyttelijäni Matti Pellonpää tekee hyvän roolin. Myös Pilkkupikkarit on mukava teos, mutta Sokkotanssi osoittautuu tylsäksi (mikä oli sääli, sillä sitä lehvaa odotin eniten ja koko poksin ylipäätään ostin).

Hertzog - 4 DVD Collection

Neljä hedelmää Werner Herzogin ja Klaus Kinskin yhteistyön puusta: Aguirre - Jumalan viha, Nosferatu - Yön valtias, Fitzcarraldo sekä Cobra Verde. Tämä on suht' uusi hankinta, joten miä en ole ehtinyt (jaksanut) katsella muita kuin tuon Fitzin, joka on ihan mukiinmenevä. Elokuvat ei kuitenkaan vaikuta olevan aivan minun kamaani. Mutta herra Kinski on kyllä mainio!

Frankenstein - The Legacy Collection

Halvalla saatu heräteostos, joka sisältää viisi Frankensteinin hirviön leffaa sekä suuren ryppään extramatskua. Katsoin aikoinaan sen kaikkein ensimmäisen teoksen, jonka jälkeen boxi on kerännyt pölyä.

John Belushi Movie Collection

Kolme elokuvan kokoelma, jonka pääosassa heiluu yksi näyttelijä/koomikkosuosikkini John Belushi. Boxi sisältää, totta kai, legendaariset klassikkoleffat Blues Brothersin sekä Delta-jengin, jotka ovatkin aivan mainioita. Kolmas elokuva Nimeni on Kotkis on romanttinen draama, jossa Belushi yrittää näyttää vakavampaa puoltaan.

TV-sarja -boxit:

Madventures: 1. kausi

Kaikkien aikojen paras matkailuohjelma, jossa kerrotaan mielenkiintoisia juttuja, annetaan repureissaajille ohjeita ja annetaan läpän lentää. Harvinainen matkailusarja siinä mielessä, ettei se yritä olla vakava, mutta on silti vakavasti otettava.

Simpsonit: kaudet 1-5

Simpsoneista on jauhettu ihan tarpeeksi.

Deadwood: 1. kausi

Heräteostos, joka ei ollutkaan niin hyvä kuin mitä antoi ymmärtää. Miä olen kyllä ajatellut ostaa loputkin kaudet, ihan vain sen takia että näyttää sitten hyllyssä hyvältä.

Taxi: 1. kausi

Ihastuin aikoinaan palavasti Andy Kaufmaniin, ja ryntäsin marketteihin ostamaan kaikkea Kaufmaniin liittyvää; muun muassa Taxin ekan kauden. Sarja paljastui melko puolivillaiseksi, ja Danny DeVito Kaufmania hauskemmaksi.

Ali G ja Bruno

Kömpelösti nimetty boxi sisältää Sacha Baron Cohenin hahmojen Ali G:n, Boratin ja Brünon kommelluksia heidän jekuttaessa tyhmiä poliitikkoja ja muita. Boxissa on jaksoja satunnaisessa järjestyksessä, mutta siitä huolimatta niiden seurassa viihtyy.

Muppet Show: 1. kausi

Paljon vekkuleita karvaturreja ja tuntemattomia julkkiksia jotka laulavat.

South Park: kaudet 2-12

Yksi parhaista komediasarjoista. 4. kaudesta lähtien loistavaa mättöä, ja toisin kuin esimerkiksi Simpsonit, SP vain paranee jatkuessaan.

Lost: kaudet 1-6

Kuten Oz tai Sopranos, myös Lost on sarja jonka ääreen on mukava palata vähintään kerran vuodessa ja katsoa se lävitse.

Parempi myöhään...

Pentti Siimes on yksi lempinäyttelijöistäni, ja siksi tämä sarja oli pakkohankinta. Sarja tosin on vain muutamaa klassikkosketsiä lukuunottamatta melko tylsä.

Kyllä isä osaa

Yksi parhaista komediasarjoista, mitä maailmassa ylimalkaan on. KIO:n perhehuumorisarjan pinnan alla on jotain hyvin nerokasta, ja aivan vastustamattoman hauska Tom Lindholm on varmasti yksi Suomen parhaista koomikoista. Ellei paras.

Tabu - Isänmaansarja

Erilainen ja mielenkiintoinen. Tabu osoittaa sen, että sketsisarjan kaikkien sketsien ei tarvitse olla hauskoja.

Pulttibois

Kikkeliskokkelis.

Isänmaan toivot

Lievä pettymys seurasi, kun tajusin ettei koheltavan sitcomin muotti istu suomalaiseen sarjaan. 35 jakson hauskimmat hetket tarjoilee Erkki Saarela.

Oz - The Emerald City Collection

Mahdollisesti maailman paras sarja. Boxi ja sen kaikki 56 jaksoa on omien laskujeni mukaan tullut möyrittyä läpi noin viisi kertaa. Jos olisi ollut mahdollista, olisin voinut näytellä ketä tahansa sarjan hahmoa. Jopa niitä joita vain pantiin pyllyyn ja puukotettiin kuoliaaksi.

Sopranos: kaudet 1-6

Mahdollisesti maailman toiseksi paras sarja, heti Ozin jälkeen. Tätä sarjaa tosin varjostaa eräs henkilökohtainen tragedia, joka siis ei sarjan laatuun liity millään tavoin.

Miä olin päättänyt ostaa koko Sopranosin sarjan hyllyyni. Kolusin kaikki Kotkan Anttilat ja Robinhoodit, mutta mistään ei löytynyt sarjan 1. kautta, oli vain hajanaisia osia. Oli tärkeää, että sain ostettua kerralla koko roskan, tai sitten järjestyksessä alkaen 1. kaudesta..

Sitten lähdin Tukholman risteilylle. En krapulaltani kyennyt nousemaan maihin seuraavana päivänä, joten annoin ystävälleni ohjeen: "Jos näet jossakin kaupassa Sopranosin 1. kauden, osta se HETI! Byööörh!!" Tuo Byööörh -ääni tuli siitä kun oksensin housuilleni. Noh, ystäväni lähti, ja toi kuin toikin mukanaan Sopranosin ekan kauden. Myöhemmin kävi ilmi, että se oli maksanut kutakuinkin 30 euroa, jonka jouduin pulittamaan hänelle takaisin.

Tultuani takaisin risteilyltä, haalin kiihkopäissäni käsiini loput kuusi DVD -koteloa (6. kausi on siis jaettu kahteen osaan), jotka kaikki maksoivat 14,95 kipale. Yhteensä 89,70 euroa. Koko pottu tuli siis maksamaan minulle 119,70 euroa.

Kahden päivän kuluttua miä olin hakemassa erästä toista ystävääni Kotkan Prismasta. Kaupan hyllyllä oli The Sopranos Collection hintaan 59,95.

Itkin.

Pako: kaudet 1-4

Ensimmäiset kolme kautta on täyttä kultaa. Neljäs kausi lähes pilaa kaiken.

Musta kyy - The Ultimate Collection

Brittihuumoria parhaimmillaan. Tosin vaihtelevan laadun taso ihmetyttää: 1. kausi on surkea, toinen ja kolmas sisältää muutamia hyviä jaksoja, mutta 4. kausi on upea alusta loppuun, vailla mitään turhaa tai... epähauskaa.

Älypäät + Bottom - The Collection

Älypäät on hienoa vaihtoehtokomediaa, jossa sen tekijät ovat vain antaneet mielikuvituksensa purskahtaa vailla turhia mietteitä. Bottom on hivenen epäabsurdimpaa, mutta toisaalta jopa parempi.

Sohvanvaltaajat Box - Kaudet 1-3

Paras ja erilaisin komediasarja, mitä briteiltä on koskaan tullut. Aivan ihana.

- - - - - - -

Huh huh. Olipas se hidas, tylsä ja inhottava projekti.

wii-player565

30.05.14 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juuri nyt tulee mieleen vain nämä:
Family Guy 1, Simpsonit 1,2,3,4,12, Futurama 1,5-6, Rillit Huurussa 1, Ensisilmäyksellä 1-7

wii-player565

30.05.14 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

wii-player565 kirjoitti:

Juuri nyt tulee mieleen vain nämä:

Unohtui ainakin nämä vielä:
Frendit 1-10, Episodes 1.
:D

the grandi-ma

01.08.15 klo 11:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mummuni luona: Simpsonit kaudet 1-14. Paluu Tulevaisuuteen-boxi. Futurama-kaudet 1-4 ja 7. Musta Kyy-boxi. Putous kaudet 1,3 ja 4.

Kotonani: Frendit kaudet 1-10. Isäpuolellani on kokoelma vanhoja kauhuelokuvia. (useassa pääosassa Boris Karloff) Meillä on myös QT-boxi ja muutama Futurama-kausi jotka ei toimi suomalaisissa DVD-soittimissa

Isäni luona: Charlie Chaplin Collection (Diktaattori erikseen) ja Stanley Kubrick Collection.