Digital... [DVD]
Foorumin päävalikkoon › Digital... [DVD] › Mikä oli eka DVD-lätty minkä ostit?
Mikä oli eka DVD-lätty minkä ostit?
KustaaYlläpitäjä |
05.08.03 klo 10:05 - linkitä tähän kommenttiin: # Mulla tais olla 2 kipaletta eli: |
Raato-ATykittäjä |
05.08.03 klo 10:20 - linkitä tähän kommenttiin: # Mulla eka lätty oli Clint Eastwoodin Armoton. |
JarkkoKKäyttäjä |
05.08.03 klo 10:44 - linkitä tähän kommenttiin: # Likainen Harry. Ostin sen noin kuukautta ennen kuin minulla oli minkäänlaista laitetta joka lukisi dvd-levyä :-) |
Juhani SementtiTykittäjä |
05.08.03 klo 11:33 - linkitä tähän kommenttiin: # Ensimmäinen DVD jonka omistin sain lahjaksi ja se oli The Shining. Enimmäinen jonka ostin oli One flew over the cuckoo`s nest. |
FilmerKäyttäjä |
05.08.03 klo 14:21 - linkitä tähän kommenttiin: # kaksi ensimmäistä dvd:tä sain lahjaksi ja ne olivat lethal weapon 4 ja existenz. mutta ensimmäinen leffa jonka ostin taisi olla batman jos oikein muistan |
John LennonjohtoKäyttäjä ![]() |
05.08.03 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: # Rukajärven tie, isä sai ilmaiseksi joltain messuilta... |
arskaYlläpitäjä |
05.08.03 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei tule millään mieleen. Luulen että se taisi olla jotain alelaarikamaa, josta hankkiuduin melko nopeasti eroon. |
ViljamiYlläpitäjä |
05.08.03 klo 16:59 - linkitä tähän kommenttiin: # R2-leffoista se oli Ronin. Ennen sitä oli tarttunut auringon laskun suuntaan tehdyltä matkalta jotain lättyä mukaan. Ei ole jäänyt koukerokirjoitukset tai kannenkuva mieleen mikä niistä olisi ollut se eka. |
MoviemasterKäyttäjä |
08.08.03 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
JarskiKäyttäjä |
11.08.03 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: # Ensimmäiset kaksi levyä olivat alelaarista Final Fantasy ja Deep Blue Sea. Ostin nuo ennen kuin kotona oli ainuttakaan dvd-laitetta. Final Fantasy tuli ensimmäisen kerran katsotuksi tietokoneen ruudulta. Haista kaavittu on vieläkin katsomatta, kun jäi äidille lainaan ostaessani hänelle ja kotiin varsinaisen dvd-soittimen. |
jiKäyttäjä |
12.08.03 klo 17:40 - linkitä tähän kommenttiin: # Sonyn dvd-soittimen mukana tuli mukavasti. Tappava Ase4 (jonka tietenkin kerkesin ostaa joskus vhs:lle), Payback (POSITIIVINEN YLLÄTYS, myös wide tai normaali tv, kääntö-dvd) ja Sinulle on Postia (perus Hanksia ja Megiä...). Mitä ostin itse? Children of the Corn... ihan paskat extrat, pari traileria ja scene valinta -> ohhoijaa. |
KaiserKäyttäjä |
12.08.03 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: # Kellopeliappelsiini. |
RuttiskaKäyttäjä |
19.08.03 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: # Taisi olla El Cid. |
ThokeTykittäjä |
19.08.03 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: # Ostin saman tien kaksi leffa. Ne olivat Chuck Norrisin Kyttä ja koira ja toinen oli Jackie Chanin tähdittämä Supercop. Sen jälkeen on tullut ostettua laadukkaampiakin elokuvia. |
TopiKäyttäjä ![]() |
16.09.03 klo 01:12 - linkitä tähän kommenttiin: # The killer |
SöpöYlläpitäjä |
16.09.03 klo 13:07 - linkitä tähän kommenttiin: # Moulin Rouge! Tuli ostettua lätty ennen masiinaa. Päivääkään en ole katunut. |
ViisasKäyttäjä |
12.10.03 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: # Valitettavasti Resident Evil |
Jakke 29Käyttäjä |
12.10.03 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: # Ensimmäinen ostamani elokuva oli Signs.Tämä ostos tapahtui tämän vuoden huhtikuussa. |
CuomiTähtääjä |
12.10.03 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: # Eka oli Armageddon pari vuotta sitten |
pommacKäyttäjä |
13.10.03 klo 11:46 - linkitä tähän kommenttiin: # Tais olla Minority Report Gigantin alennus laatikosta. |

eka tais olla 4 vuotta sitten ostettu täydellinen sotilas alehyllystä