Mitäs tuli ostettua?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitäs tuli ostettua?

J.Lipponen

07.03.18 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viikonvaihteen ostokset:

Sunnuntai 4.3.18

Valtimon S-marketista ihan puhtaana heräteostoksena American Sniper 7,95€

Maanantai 5.3.18 Antikvaarinen kirjakauppa Ari Santala Joensuu.

Terminator- Special edition 2 levyn julkaisu

Spede box- Voe rähmä! 14,95€

10.03.18 klo 01:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cdon.fi

14.95 + 12.95 + 9.95 + 5.95 + 2.95 - 10.00 = 36.75

Cdon houkutteli 10e alennuskoodilla laittamaan tilausta. Mukaan lähti juuri julkaistu Fulcin A Cat in the Brain, lupaavalta vaikuttava The Church, Videodromesta leikkaamaton versio leikatun suomijulkaisun kaveriksi ja lisäksi toinen vanhempi Fulcin elokuva.

Veljekset Keskinen

6.95 + 4.95 + 4.95 + 3.95 + 3.95 + 1.00 = 25.75

Tuurista lähti uudempaa Dolppaa, viimeisin Terminator, Kongia, mielenkiintoinen seikkailuelokuva, vanhempi klassikko ja loistavan Oldboyn remake.

johnny depp

22.03.18 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Wes Cravenin ysärikauhuperseily Kellariväkeä ja Carpenterin sci-fitoiminta They Live tuli hommattua Discshopista. Hintoja en enää muista. Dogma ja ensimmäinen King-filmatisointi Carrie lähti kirpparilta parin euron hintaan.

Nämäkin Discshopista. Wonder Womanilla oli hintaa n. 15€, Clintillä 9,99€, Ruusun nimi ja Hard Way n. 5€

Blade Runner Prismasta (n.20€), Gilliamin omalaatuinen sci-fikomedia Discshopista (n. 5€), poliisikomedia kirpparilta parilla eurolla ja Cronenbergin päänräjäyttelyelokuva myös kirpputorilta. Alarivin elokuvat toistaiseksi näkemättömiä.

Twin Peaks: The Entire Mystery, Discshop n. 20€. Sisältää tv-sarjan lisäksi myös Fire walk with me-leffan ja mukavasti bonusmateriaalia.

22.03.18 klo 19:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taas pikaset kirpparireissut heitetty pakollisten asioiden hoitelun lomassa. Tuli itseasiassa tehtyjä aika hienojakin löytöjä. Kaverin kännikuskaamisesta lyhyeltä matkalta tienatut fyrkat palo osittain tällä kertaa elokuviin, hyvä näin. Tästä vähän listaa kehiin:

Paha pukki

Billy Bob Thorntonin tähdittämä, muistaakseni loistava joulukomedia hiukan erilaisella punanutulla varustettuna. Pitää pikimmiten ottaa uusintakatseluun, tästä tais tulla tossa taannoin jopa jatko-osakin ilmoille. Hinta oli 75 senttiä.

Hassut hurjat hirviöt

Ei mitään hajua minkälainen filmi kyseessä. Hintaa tuli tällekkin 75 senttiä, joten nätin kannen takia matkaan.

Cabin Fever

Muistaakseni Eli Rothin tekele. Muistaakseni myös ihan kelvollinen elokuva. Hinta sama kun kahdella edellisellä, joten ihan hyvä hetki uusintakatselulle siis.

The Old Man Who Read Love Stories

Vanha mies joka lukee rakkaustarinoita. Mitä helvettiä? Kannessa lukee Richard Dreyfuss isolla ja jonkinsortin jaguaarinmetsästystä kyseessä. Varmaan hyvä pätkä, ei edes leffatykistä löytynyt, täyty ite lisätä nimike. No hinta tuttu 75snt, joten se siitä.

Terminator 2 - Judgment Day

Klassikon director's cut kahdella eurolla. Mulla löytyy tästä se boksi jossa on kai 4 levyä, myyn sen hyllystä veke koska Directors cut on the real deal mitä tulee Terminaattori kakkoseen.

End Of Days

Lisää Svartsinikkaria. 1e hinta. Tästä löyty jo joku julkasu hyllystä, mutta ostin tän suomijulkaisun koska oon hikinen leffanörtti ja tykkään suomijulkaisuista. Toinen joutaa sitten eteenpäin jollekin halukkaalle.

Red Heat

Vielä vähän Arskaa. 2e hinta. Tätä en oo koskaan nähnyt, ja nyt pääsee senkin asian korjaamaan. Loistavaa! Ei ilmeisesti mitään Arskan parhaimmistoa, mutta hei, kaikki missä kyseinen muskelipää häärää on katsomisen arvoista.

Livid

Joku kauhufilmi ranskasta, tais olla Insiden tekijöiltä. Voipi olla hyvä tai sitten ei. 70 senttiä hintalappu.

Descent 2

Ykkönen oli mainio klaustrofobinen luolakauhu ja se löytyy jo iteltä blu-rayna sekä dvd:nä. Tästä en tiedä, euro hintaa.

Kaikenkarvainen Charlie

Ja sitten! Sokerina pohjalla! Lapsuuteni suosikki ja edelleen mielestäni Don Bluthin parhaisiin piirettyihin kuuluva elokuva. On muuten kaikenlisäks tää suomijulkaisu tästä ihan totaalisen kiven alla. Viimeks oon nähny netissä myytävän hintaan 25 euroa. Nyt se loju dvdpinon päällimmäisenä kirpputoripöydällä. Todella hyväkuntoinen vielä. Oikein tervetullut kokoelmaan, hintana oli kaksi euroa.

Niin, ja sitten vielä löyty hienon rockbändin The Cultin LP Love (5 euroa hintaa). Hieno levy, entuudestaan hyllystä löytyy jo tätä seuranneet Electric ja Sonic Temple, muodossaan älpee. Huomenna voi sitten saunan päälle pyöritellä vaikka kaikki kolme läpi ja maistella keppanaa.

Rattoisaa viikonlopun odottelua ja sitä itseensä kaikille tykkiläisille!

26.03.18 klo 00:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshop.fi

19.95 + 12.95
7.95 + 5.00
5.00 + 5.00
5.00 + 4.95
4.49 + 3.95
2.95 = 77.19

Ilmaisten postikulujen takia lähti iso satsi elokuvia Discshopista. Mukaan tarttui Mario Bavan Rabid Dogs, Tinto Brassilta erotiikkaa ( Salon Kitty 1976, Erotiikan Avain 1983, Tirkistelijä 1994, Black Angel 2002 ), Hellboyn jatko-osa, loistavan Hurjan Joukon blu-ray päivitys, Van Dammea, mielenkiintoinen kostoelokuva, uudempaa Abel Ferraraa, Evil Deadin remakesta pidennetty versio, Korealaista katastrofielokuvaa, giallo vivahteita omaava Berberian Sound Studio ja uudempaa Riddickiä.

03.04.18 klo 17:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampintorin Antikvariaattinen kirjakauppa:

Mukaan lähti laadukasta ja ei niin ladukasta italosettiä, pitkän etsinnässä ollut ennennäkemätön Michael Mann-leffa, kasarikauhuklassikon jatko-osa, kehuttu ysäridraama ja nettimeemiksi muodostunut 70-luvun klassikko.

1900
The new barbarians
The insider-Sisäpiirissä
Myyntitykit
Kärpänen 2
Jali ja suklaatehdas(1971)

John117

03.04.18 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pari viikkoa sitten tilaamani Clintti kokoelma saapui vihdoin postiin. CDON täytti vuosia ja lähti 50% alella, 9,95€ mukaan.

Coogan’s Bluff
Two Mules For Sister Sara
The Beguiled
Play Misty For Me
Joe Kidd
High Plains Drifter
Breezy
The Eiger Sanction

Näistä jollain muodoin muistissa on ainoastaan listan kolmanneksi alin. Muista jo sen verran aikaa ja uusiakin löytyy, ettei ollenkaan huono sijoitus itselleni.

07.04.18 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli iskettyä kunnon blu-ray -apajille, kun oli kirpparilla hyvin halvalla laatikollinen myynnissä. Piti jopa tarkistaa onko siellä edes levyt sisällä, kun joku voisi myydä vaikka tyhjiä koteloitakin tuohon hintaan.

3....

Life of Pi (blu-ray) 1e

The way way back (blu-ray) 1e

London has Fallen (blu-ray) 2e

Masterminds (blu-ray) 1e

Valerian, Gone Girl ja Kong päätyy kokoelmaan. Ghost in the shell ehkä lahjaksi. Sausage party on yllättävän hävytön komedia. Tuskin tulee kuitenkaan ihan heti katsottua uudestaan.

Nämä on ennestään näkemättömiä: Visit on Shyamalanin ohjaama, Jahti on kovasti kehuttu, mutta sen näkeminen on kiinnostanut aika vähän. It comes at night -elokuvassa jokin virus tappaa ihmisiä ja Joel Edgerton on eristänyt perheensä ulkopuolisilta johonkin mökkiin. Ilmeisesti ulkopuoliset haluaa sisälle. Lost Riverin on ohjannut Ryan Gosling. Traileri näytti aivan paskalta.

A Cure for wellnes... En tiedä siitä mitään. Stephen Kingin It (-90) on vielä näkemättä. Säästelen varmaan seuraavaksi Halloweeniksi. Beast of the southern wild taitaa olla digiboksillakin, mutta ostin silti. Get Out oli juuri oscar-ehdokkaana. 10 Cloverfield lane olisi netflixissäkin. Southpaw ei ole kiinnostanut Jake Gyllenhaalista huolimatta. Nyrkkeilyelokuvia on tullut vuosien aikana nähtyä ehkä liikaakin, kun ei oikein kiinnosta enää. Paitsi tuleva Creed 2, koska Dolph.

Kick-Ass:in voisi katsoa uudestaan. Life of Piitä ei. The Way way back oli kerran katsottava. Pistän myyntiin. London has fallen lähtee varmaan lahjaksi. Veljenpoika saa aina synttäreillään pussillisen laatu-shittii. Masterminds tuli äsken katsottua. Kerrankatsottava komedia, jonka aikana naurahdin kahdesti ääneen. Jostain syystä Zach Galifianakisin pitää aina jossain vaiheessa elokuviaan vain HUUTAA ilman kunnon syytä.

ja jokunen dvd

Big Game 1.5e

Rush Hour 2

Rush Hour 3

Vihollinen porteilla 1e

Rogue Nation menee muiden Mission Impossiblejen kaveriksi kokoelmaan. Joku vielä puuttuu. Niissä ei ole numeroita, niin en muista mikä niistä on mikäkin. Son of Rambow on ihan jees, vaikka traileri näyttikin kaikki parhaat palat. Quantum of solace on ehkä yksi paskimmista Bondeista koskaan, mutta maksoi 0.4e. Kokoelmaan muiden Bondien joukkoon. Scent of a woman on hyvä elokuva. Deadpool on viihdyttävä. Over the Top on Stallonen kädenvääntöelokuva. Aliarvostettu masterpiis. Dawn of the Planet of the apes näkemättä. Uusin Ghostbusters ja Big Game menee nekin lahjaksi veljenpojalle. Samoin Rush hour 2- 3 ja Vihollinen porteilla.

15.04.18 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cdon.fi

14.95 + 12.95 + 9.95 + 5.95 + 2.95 - 10.00 = 36.75

Cdon houkutteli taas tuossa viime viikonloppuna kymmenen euron alennuskoodin avulla laittamaan tilausta. Mukaan lähti loistavan Demonsin jatko-osa, Michele Soavilta kauhua, uudemmat X-Menit halvalla ja mielenkiintoiselta vaikuttava Maratoonari.

27.04.18 klo 14:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jepjep, Kirpparireissua tuli taas heitettyä, kohteena viisi eri kirpputoria, saldona jokunen filmi. Katotaas.

Ring

Alkuperäinen japsileffa Ring, joka on jääny itellä ihan täysin näkemättä. No kohta on sekin asia korjattu. Hintaa 50 senttiä.

Red Scorpion

Lundgrenin Dolpan tunnetuimpia toimintapläjäyksiä. Pääsee tämänkin näkemään. Hinta 1e.

Absolon

Lambertin tähdittämä joku scifi-ökellys. Vaikutti niin kökköseltä että poimin mukaan. Hintaa 50snt.

Feed

Joku trilleri ylensyömisestä, kuulostaa niin överiltä että oli pakko-ostos! 2 euroa maksoi.

The Good, The Bad, The Weird

Korealainen tribuuttilänkkäri Leonen jne leffoille. Varmaan ihan hupaisa. 1,50e hintaa.

Mortuary

Tobe Hooperin ohjaama köntsäkauhu. Kyseisen herran kaikki leffat ois tarkotus katsoa, niin myös tämäkin. 1e.

Rushmore

Hipsterien suosiossa olevan Wes Andersonin jotain ekoja leffoja, toi kansi on kummitellu millon missäkin, nyt sen poimin mukaan, euron hintaan.

The Man Who Fell To Earth

Tää oli oikeestaan tän kierroksen paras löytö. Harvakseltaan dvd:llä vastaan tuleva leffa. Euron hinnalla lähti matkaan. Ei välttämättä tän kasan paras elokuva, mutta mielenkiintoinen tapaus kylläkin.

Ketju

Joku Gary Buseyn toimintapätkä ysäriltä. Ikinä en oo nähny, leffatykistä ei taida edes löytyä kyseistä nimikettä, ja IMDB:stäkin kesti hetken löytää. Euron hinta, saas nähä minkälaista roskaa tääkin on.

The Ghost And The Darkness

Leijonaa mä metsästän - The Movie. Pitäs olla ihan hyvä pätkä. Hieno löytö myös, ei tuu ihan päivittäin vastaan. Neljä euroa oli hintaa.

Vauhdilla Chicagoon

Steve Martinin ja John Candyn tähdittämä ja John Hughesin ohjaama komediaklassikko, jota en oo koskaan nähny! Hintaa 2 euroa.

Night And The City

Joku DeNiron draamaelokuva. Varmaan ihan jees. 1 euro oli hintalapussa.

Sellasta tälläkertaa. Ei nyt mitään ihan järisyttävän huikeita löytöjä, mutta ihan kelpo kamaa. Monta mielenkiintosta pätkää jota en oo ennen edes nähnyt. Kyllä ny taas hetken pärjää.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

14.05.18 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampintorin antikvariaattinen kirjakauppa:

Mukaanlähi Lynchiä, pari jenkkilänkkäriä, 6 sotaelokuvaa, 00-luvun kauhun mestariteoksia ja tekotaiteelista tuuba.

Wild at heart
Rooster Cogburn
Kourallinen dynamiitia (Two mules for sister Sara)
Memphis Belle

Atlantin valli murtuu
Ilmojen Kotkat
Tykkivene Jangste-joella
Kuoleman juna

No nyt on hyvä ostos. Kolme tosi hyvää elokuvaa, yksi keskiverto ja yksi vähemmän mieleenjäävä. Jäähyväiset aseille on vähän turha, mutta Ilmojen kotkat yllätti joskus oikein positiivisesti. Tykkivene J.on oikein mainio, vaikka elokuvan loppu olisikin voinut olla erilainen. Kuoleman juna on todella aliarvostettu vauhdikas sotaseikkailu Saksan läpi. Atlantin valli murtuu on täynnä aikansa tunnettuja näyttelijöitä. Hieman se pomppii joka suuntaan ja melkein mielummin olisi seurannut vain tiettyjen tyyppien etenemistä sodan melskeissä. Kestoltaan 178 minsaa ja silti se tuntuu sarjalta yksittäisiä kohtauksia.

Jos vanhemmat sotaelokuvat kiinnostaa niin kannattaa etsiä käsiinsä myös harvemmin mainitut The Big red one ja Burt Lancasterin The Train.

14.05.18 klo 21:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Itellä on juuri tuo The Big Red One eli Voittamaton ykkönen hyllyssä varttoomassa katselua. Ostin kahvipaketilla jättimäisen matkalaukullisen leffoja tossa taannoin. Siellähän se oli seassa. Jätin mielenkiinnosta katseltavaks hyllyyn kun on Samuel Fullerin ohjaama ja pirun kova casti!

15.05.18 klo 18:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmihullu leffakauppa:

Star Wars The last Jedi
Star Wars Rogue one
Silminnäkijä (Eyewitness)
Hämähäkkinaisen suudelma

61€

16.05.18 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirpputorilta tuli saalista taas jokunen kiekko.

Spirit

Vissiin joku Sin City tyylinen sarjispätkä. 50snt maksoi ja oli sen verran mielenkiintoisen näkönen, että kai tuon kelpaa katsoa.

Tequila Sunrise

Mulla oli tää joskus rupisella vhs-kassulla, enkä kyl muista leffasta juur mitään. Hintaa 1,5e joten aika katsastaa tämäkin uusiks.

Silent Hill

Oman R1-levyn tilalle suomijulkaisu hyllyyn. Todella uskollinen elokuva pelisarjalle. 50 senttiä hinta.

Detroit Rock City

"Kiss-leffa". Muistaakseni ihan hauskaa viihdettä. 50 senttiä hintalapussa joten varma ostos.

The Majestic

Vähän harvemmin vastaantuleva Jim Carrey -filmi. Puuttu hyllystä ja euron hintaa, joten pakkohankintahan tämä oli. En oo ikinä nähnykkään tätä.

King Of The Ants

Stuart Gordonin filmejä on tullu keräiltyä. Tää tuskin on mikään huipputeos, mutta kyllä haluan nähdä kaikki mitä ko. herra on ohjannut. Hinta 3 euroa.

The Elevator

Joku komedia? 2e.

Bridge Of Dragons

Dolppaa eurolla.

Saattokeikka

No tämä oli hyvä löytö. Kolmella ja puolella eurolla Jack Nicholsonin 70-luvun helmi. Pitänee katsoa mahdollisimman pian.

Perikato

Toisen maailmansodan loppuhetkistä ja Aatusta kertova filmi. Pitäis olla genrensä parhaita, etenkin tästä aiheesta tehtyjä elokuvia. Hinta oli euron.

01.06.18 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutamat kirpparit tuli vapaapäivän ja hienon kelin kunniaks kierreltyä. Yhdessä antikvariaatissakin tuli piipahdettua, mutta sieltä en löytäny mitään itelleni. Kirppiksiltä sen sijaan tuli muutamia ihan hyviäkin löytöjä. Tsekataas.

The Wolf Of Wall Street

Scorsesen uusimpia teoksia, lienee kaikille kohtuullisen tuttu filmi. Itsellä vieläkin näkemättä. Euron hintaan tuli nyt vastaan niin pakkohan tuo oli poimia matkaan.

Merry Christmas Mr. Lawrence

David Bowien tähdittämä sotafilmi, pitäis olla ihan hyvä. 2 euroa maksoin.

Madventures Kausi 1

Mulla oli Madventuresin ekaa kautta vaan yks levy. Sehän on julkastu kolmella eri kiekolla. Nyt löyty levyt 1/3 ja 2/3. Hintaa 50snt/kpl.

Portrait Of A Vampire

Joku Gary Buseyn kökkö vampyyrileffa, sekotin tän toiseen ja ostin. Ajattelin että tää on se misson Willem DaFoe jne. No euron hinta, ehkä tääkin tulee sit katteltua.

D-Tox

Stallonen filmi 2000-luvun alusta. Muistan nähneeni tän joskus sillon kohtuullisen tuoreeltaan. Pitää kattella uusiks. 1,5e hintalappu.

The Dark Knight Rises

Nyt sain eurolla tänkin, oli ainoa joka puuttu Nolanin Batmaneista. Nyt pääsee kuittaamaan peräaukon sivistyksessä ja katsomaan nekin kaikki. Ainoostaan Beginsin oon nähny aiemmin.

The Midnight Meat Train

Tän oon nähny joskus myös aiemmin ja myyny pois. Ajattelin antaa toisen mahdollisuuden kun hintaa oli vain 50 senttiä. Kyseessähän on siis Vinnie Jonesin tähdittämä kauhutrilleri, muistaakseni Clive Barkerin kynästä.

1969

Jonkinlainen 70 luvun taitteen kuvaus Amerikasta. Pääosissa ainakin Robert Downey Jr. ja Kiefer Sutherland. Voipi olla ihan hyvä, itse leffa tais olla 80-luvun lopulla tehty. 1,50e hintaa tällä.

Henkimaailman kahleissa

Joku yliluonnollinen trilleri 70-luvulta jossa on Anthony Hopkins. Nämä riitti syyks ostamaan. 1,50e tämänkin hinta.

Seuraavat 4 filkkaa makso kaikki 3e / kappale.

Angel Heart

Tää on ollu hankintalistalla tooooodella kauan. Nyt osu sopivaan hintaan vastaan.

Ravenous

Kulttimaineessa oleva kannibaalielokuva. Hauskasti suomennettu "Erämaa syö miestä". Pitänyt pitkään jo hommata, nyt kävi tuuri.

Barfly

Bukowskin kirjaan perustuva ryyppyleffa. Mickey Rourke pääosassa. Mikä vois mennä vikaan? Ihan pirun mielenkiintoinen tapaus tämä.

Jokikyttä

Ysäri Bruce Willisiä. Vähän harvemmin vastaantuleva dvd tää suomijulkaisu, joten matkaan lähti ilman sen kummempia mietintöjä. Tänkin oon mielestäni kasetilta nähny joskus tuhottoman kauan sitten. Uusintakatselu on siis paikallaan.

Hiiri jota ei saatu hengiltä

Tää oli hauska löytö. Emännän kans just yksilta puhuttiin, että pitäis kaivaa toi leffa jostain ja katsoa. Molemmat siis mukulana pitäny tästä. Nyt sen saa kattella uudestaan. Romuttuukohan lapsuuden kultaiset muistot tästäkin filmistä? Monesti kun kattoo jotain lapsena diggaamaansa, saa huomata että hirveetä paskaahan se oikeesti olikin :D Hintalappu hiirellä oli 1,5e.

Tyttö joka kävi intin

Goldie Hawnin tähdittämä armeijakomedia. Kaksi egua hintaa.

Iloiset hullut

Joku australialaiskomedia vissiin. Mulla on joku mäncrushi Ben Mendelsohniin. Äijä vetää helvetin hienoja roolisuorituksia toisensa perään. Huomasin että tyyppi huseeraa tässäkin leffassa, joten pitihän se ostaa. Kaks euroa hintaa.

Semmosta tälläkertaa. Ei muutakun mukavat viikonloput kaikille tykkiläisille!! Muistakaa kattella paljon filmejä vaikka ulkona olis +35 astetta, niin minä ainakin aion tehdä!

03.06.18 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshop.fi

24.95 + 16.95 + 7.95 + 6.95 + 4.95 + 2.95 = 64.70

Discshopista tuli laitettua tällä kertaa tilaukseen uusimmasta Star Warsista steelbook versio, vihdoin julkaistu Street Trash, kulttielokuva Rocky Horror Picture Show, odotettu Blade Runnerin jatko-osa, Paul Verhoevenin uusin elokuva Elle ja nyrkkeilykomediaa Stallonen johdolla.

21.06.18 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pikainen piipahdus paikalliselle kirpputorille ja antikvariaattiin osoittautu hyväks reissuks, löyty jos jonkinmoista settiä taas. Juhannukseks katteltavaa jos ulkona tulee vettä niinkun sieltä kuuluisasta Esterin perseestä.

Year Of The Dragon

Oon ny kattellu ihan muutaman päivän sisään Mickey Rourkelta kaks leffaa. Angel Heartin ja Barflyn, ja molemmat on ollu ihan täyttä timanttia. Tässä riitti kun kannessa luki herran nimi, niin talteen lähti. En oo aiemmin nähny. 2 euroa maksoi.

Seuraavat leffat oli kaikki euron kappale. Jotakuinkin vielä samasta pöydästä.

Capote

Ei mitään hajua millanen filmi, mutta kehuja oon joskus tästä kuullu. Philip Seymour Hoffman noin niinkun yleisesti on hyvä.

Housut pois!

Brittikomedia joka olis varmaan pitäny nähdä jo aikaa sitten.

Yksi lensi yli käenpesän

Mulla oli tästä sellanen köpönen pahvikantinen versio, nytpä löyty toi tavallisella kotelolla oleva. Yks parhaista elokuvista koskaan. Ei tarvinne sen kummempia esittelyjä.

Kuin surmaisi satakielen

Klassikko, joka ammottaa peräaukkona sivistyksessäni. Se aukko paikataan varmaan piakkoin.

Dersu Uzala

Parempi julkaisu jo hyllystä löytyneestä elokuvasta. Omia suosikkeja Kurosawan leffoista, ihan tajuttoman kaunis elokuva luonnosta ja ystävyydestä.

Paistetut vihreät tomaatit

Lähti muuten ihan puhtaasti nimen perusteella mukaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Magic

Anthony Hopkinsin tähdittämä psykologinen trilleri 70-luvulta. Attenborough ohjaa. En oo ikinä kuullukkaan tästä leffasta mutta ainakin tekijät on kohdallaan. Tiedä sitten lopputuloksesta..

Sitten oli vielä divarista kaks leffaa, hintaa ekalla 5e ja tokalla 6e.

Prophecy

John Frankenheimerin jonkinsortin hirviöleffa. Genren ystävänä pakko nähdä.

Herkules New Yorkissa

Arskan ensimmäinen elokuva. Eihän tätä voi sivuuttaa. Schwarzeneggerin vannoutuneena fanina pakko tämäkin on nähdä.

Niin ja sitten vielä postikusti kiikutti Ralph Bakshin tekemän animaatioelokuvan J.R.R Tolkienin Taru sormusten herrasta! Suomijulkasu löyty kohtuuhintaan vihdoin huutonetistä niin pitihän se ottaa haltuun.

26.07.18 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Die Hard 1 (blu-ray) 5e

Hitchcock box 1 (blu-ray) 9.95e

Hitchcock box 2 (blu-ray) 9.95e

Dekkariaika 10e

Sisältää elokuvat: Salainen ase, Varjoja kannaksella, Hiipivä vaara, Komisario Palmun erehdys, Juokse kuin varas, Kovaa peliä Pohjolassa, Maunu Kurkvaaran kujanjuoksu, Yö on pitkä, Harjunpää ja rakkauden nälkä, Isku suoneen

Suuri puhallus (blu-ray) 2e

Wow, mikä pako! 0.6e

Wolverine 1.4e

Kellopeliappelsiini (2 disc) 1e

Logan 2e

Thor 0.3e

Yön ritari (2 disc) 0.3e

Shogun 5e

Die hard 1 oli päivitys dvd:stä blu-rayhin. Hitchcock boxit hankin käyttämällä lahjakortin. Mitään kiinnostavampaa hankittavaa, jossa laatu olisi hintaansa nähden kohdillaan ei cdonista löytynyt puoleen vuoteen. Dekkariaika sisältää aika paljon näkemätöntä suomifilmiä. Joidenkin juonet oli ihan kiinnostavia. Toteutuksesta en tiedä. Hirveästi ei ole tullut vastaan vanhoja suomielokuvia, jotka olisi jotain muuta kun pekka puupäätä, taunoa tai jotain vitun Lapatossua kipparikvartetin kanssa. Jospa edes joku olisi lähempänä paketista löytyvää Komisario Palmua, kun edellä mainittuja.

Suuri Puhallus eli No you see me on ihan viihdyttävä. Wow mikä pako on Richard Pryorin elokuva, jonka meinasin kerran katsoa ja myydä pois. Wolverine, Thor ja Logan päätyy kokoelman sarjakuvaelokuva osastoon. Kellopeliappelsiini ja Yön ritari myyntiin. Toinen on jo hyllyssä ja toisesta en välitä yhtään. Pystynyt olemaan ostamatta, kun oli niin halpoja. Shogun tv-sarja oli hyvä löytö. Pari kertaa sen nähnyt ja halunnut monta vuotta omaan kokoelmaan. Nyt tuli erittäin halvalla laatuun nähden vastaan.

J.Lipponen

02.08.18 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edellinen viikonlopun saldo.

Kirja- ja Lehtilinna Kuopio

Caligula
Metsästys (Länkkäri vuodelta 1971, leikkaamaton versio).
Lady Vengeance
I Spit on Your Grave (1978).
The Rocky Horror Picture Show

Nämä oli 2€/ kpl eli yht. 10€