Mitäs tuli ostettua?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitäs tuli ostettua?

09.04.17 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Veljekset Keskinen

22.95 + 9.95 + 4.95 + 3.95 + 1.00 = 42.80

Keskiseltä lähti matkaan hieno steelbook Rogue Onesta, pari sotaleffaa, uudempaa Seagalia ja mielenkiintoinen Tatanka yhdellä eurolla.

Videodivari Jyväskylä

13.00 + 8.00 = 21.00

Divarista lähti pari mielenkiintoista aasialaista elokuvaa.

Juki

17.04.17 klo 19:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshop:

S-Market Harjavalta:

BLU-RAY 5 €

Muutama klassikko tuli taas hommattua. Uhrilampaat ja Stephen Kingin Se irtosivat Discshopin "2 Blu-ray -elokuvaa 10 €" -kampanjasta. Tilaus lähti myös pääsiäisen kunniaksi ilman postikuluja. Platoon sen sijaan löytyi paikallisen S-Marketin alehyllystä. Uhrilampaat ja Se on nähty joskus kauan sitten, mutta niistä en paljoakaan muista. Platoon on vielä näkemättä.

clockwork

19.04.17 klo 15:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutamat sarjat tuli hommattua kokonaisuudessaan:

Amazon.uk:sta tehtiin kimppatilaus ja itselle mukaan tarttui:

n.25 €

n.6,5 €

n. 6,5 €

Ja sitten muualta netistä tarttui vielä mukaan:

25 €

"Cheers" ja "Spaced" on noista semmosia sarjoja mitä en ole ennen nähnytkään, mutta tuli sen verta vahvat suositukset näihin, että otetaan työn alle. "Cheers" on siis sarja, josta on lähtenyt Spinoffina eräs kaikkien aikojen parhaista komediasarjoista, nimittäin "Frasier" ja vaikka tämä ilmeisesti onkin hyvin erityyppinen sarja, niin annetaan tälle mahdollisuus. Eiköhän tämäkin nauruja tarjoa!
"Spaced" tuntuu olevan aikamoisessa kulttimaineessa tietyissä piireissä ja on ilmeisen omalaatuinen sarja. Odotan mielenkiinnolla mitä tuleman pitää, koska en ole tosiaan sarjaa nähnyt sekuntiakaan.
"The Thin Blue Line" tuli aikoinaan Suomessakin nimellä "Kovat Koppalakissa". Joskus 90-luvun lopulla tämä tuli tv:stä väijyttyä ja sillon ainakin toimi hyvin, vaan nytpä se nähdään onko aika kullannut muistot. Ben Elton ja Rowan Atkinson-kombo kuulostaa kyllä melko hyvältä lähtökohtaisesti!
Ja sitten viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: "Frasier". Legendaarinen, hauska, älykäs ja yksinkertaisesti sanottuna hemmetin hyvä sarja, joka tv:stä tullessaan on pelastanut monta krapulaista sunnuntaita.Olen tämän hankkimisessa vitkastellut, koska lapsenuskossa olen odottelut, että tästä tulisi uusi versio, jossa kaikissa kausissa olisi suomitekstit. Nythän ne löytyy vain kutoskaudesta, god knows why... Toisaalta ennkuteksteillä katsottuna tämä sarja saattaa olla jopa parempi, koska ei ihan niin helpolla mene vitsit ohi käännöskukkasten takia. Mutta joka tapauksessa tämäkin sarja on nyt parin vuoden tauon jälkeen aika ottaa uusintakierrokseen.

20.05.17 klo 14:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pari tilausta, jotka tuli tilattua jo kuukausi sitten.

Discshop.fi

9.95 + 9.95 + 7.95. + 4.95 + 5.00 + 5.00 + 5.00 = 47.80

Mukaan lähti Star Wars kolmosesta hieno Steelbook, odotetusta Burningista Blu-Ray, Hobitti elokuvat, mielenkiintoinen kauhupätkä ja kovaa menoa tarjoava Hardcore.

CDON.COM

9.95 + 9.95 + 5.95 = 25.85

Täältä lähti matkaan komeat Steelbook julkaisut Star Wars seiskasta ja Doctor Strangesta. Lisäksi suomalainen Bunny The Killer Thing.

23.05.17 klo 14:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirpputorireissua tuli heitettyä vapaapäivän kunniaks pitkästä aikaa. Tällästä tarttu matkaan. Olipahan poikkeuksellisen edullisia leffoja tällä kertaa.

I Hired a Contract Killer Kaurismäen filmi, jota en oo aiemmin nähnyt. Varsin kehuvaa puhetta oon tästä kuullu. Hintaa oli tällä blu-raylla viisikymmentäsenttiä, olipahan vielä muoveissakin. Pakko ostos.

Sukiyaki Western Django Takashi Miiken japsi-lännenkohellus. Oon nähny tän joskus, nyt ajattelin tsekata uusiks. Blu-ray 2e.

Last Stand Arnold Varsinäkkärin ns. comeback leffa. Iteltä vielä näkemättä. Dvd hinta kaksi euroa.

May Tää mulla oli joskus dvd:llä. Sillon en kuitenkaan muistaakseni pitäny tästä. Nyt tuli kirpulla 50snt vastaan niin ajattelin antaa uuden mahollisuuden. Jotenkin ristiriitaset muistikuvat kuitenkin on.

03.06.17 klo 19:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaa jos sitä paiskais taas muutaman kirpparireissun saldoo tähän sitten. Kaikenlaista löytyy, roskaa ja klassikkoa. Meikäläisen kulutus on niin laidasta laitaan. Tästä lähtis.

The Descent -blu ray

Neill Marshallin toinen ohjaus, Dog soldiersista seuraava teos. Loistavaa kamaa, dvd jo onkin, niin nyt päivitin sinireiskalle tämän. 4 euroa hintaa.

Heat - blu ray

Kenties yks kovimmista pankkikeikkaleffoista ikinä. Sama hinta kun descentillä. Niin ja tästäkin oli jo dvd-julkaisu hyllyssä. Niin kova pätkä kuitenkin että blu rayn hankinta oli likimain pakollinen.

Friday after next Joku komedia jossa on Ice Cube jne, viiskytäsenttiä oli hintaa niin ostin pois. Tiedä sitten onko mistään kotosin.

The Exterminator Viidelläkytäsentillä ostin tänkin. Melkoisen roskanen vigilanteleffa, muistaakseni oon omistanu tän aiemminkin mutta myyny pois sittemmin. Nyt täytyy antaa toinen mahollisuus tällekin pätkälle kun niin edullisesti sai.

Hierro Muistaakseni Guillermo Del Toron tuottama espanjalainen kauhuleffa kyseessä. Eurolla tuli vastaan, pidemmän aikaa ollu kattelulistalla niin nyt otin haltuun.

Puppet Master III
Retro Puppet Master Melko käppäsen kauhusarjan osat 3 & 4. Joku tilapäinen mielenhäiri o iski ja päätin hommailla nää kaikki osat. 1,5e oli hintaa /kappale. Ainiin ja nää oli tosiaan muoveissa vielä.

Dirty Story Jörppa Donnerin ohjaama leffa. En oo Jörniltä nähny yhtäkään leffaa. Ehkä nyt olis korkee aika fiksata sekin asia. 1,5e hintaa ja muoveissa oleva dvd. Ei paha.

Taalat taskuun Dick ja Jane Hyllystä puuttuvaa Carreyta. Pitäis kai olla ihan hauska filmi. Euro ja viiskymmentä senttiä oli tällä filmillä hintaa.

Vertical Limit / Cliffhanger -tupla Joo. Euroon ja viiteenkytäsenttiin tällänen tuplapaketti. Rennyn Cliffhangeri on ainakin ihan viihdyttävää toimintaa, eikä Vertical Limitkään muistaakseni ihan täyttä ripulia ollu. Voin toki väärinkin muistaa ja pettyä sitten sohvalleni, mutta hinta ei ainakaan tässä kaksikossa päätä pahemmin huimaa.

Basic Instinct Tässä näkyy Sharon Stonen..... Eikun siis täähän oli kans varsin tiukka trilleri. Puuttu jostain syystä iteltä kokonaan, Verhoevenin parempia teoksia ehdottomasti, kuten myös Douglasin ja Stonen. Toimii! Ja hinta oli edellisistä tuttu juttu.

Finding Neveland Joku Deppin pätkä jota en oo aiemmin sattunu katteleen. Eurolla matkaan, ihan jees.

Postal Uwe Bollin leffa. Katoin jokuaika sitten samalta herralta House of the Deadin ja vakuutuin siitä, että tässä on yks paskimmista ohjaajista kautta aikain. Internetin ihmeellisessä maailmassa kuitenkin moni on tätä Postalia (joka muuten myös perustuu videopeliin) kehunut. Kai se on pakko katsastaa, hintaa oli 80 senttiä.

Suck Kannessa luki Iggy Pop, Henry Rollins ja Alice Cooper. Plus hintalappu 1 euro..

Kopps Kopps on joku ruåttalainen kyttäkomedia. Pari pätkää tästä nähny ja vaikuttaa niin perkeleen typerältä, että pakkohan se on kattoa. Hintaa oli euron verran.

Amatöörit Pornoleffan kuvaamisesta kertova komedia jonka pääosassa on Jeff Bridges. Ikinä aiemmin ollu kuullukkaan tälläsestä, mutta mielenkiinto heräs. Pidän Bridgesistä erittäin paljon. Hintakin oli vain tuttu yksi eugeni.

I Am Legend Will Smithin tähdittämä post-apokalyyttiseen maailmaan sijottuva leffa. Tää tais olla ihan jees ellen väärin muistele. Samaa hintaluokkaa aiempien kanssa.

Cursed Puuttuva Wes Cravenin ohjaus. Miehen suurena fanina oon päättäny hankkia kaikki hänen leffansa. Tää ei ilmeisesti todellakaan edusta sitä parempaa osaa, mutta kyllä mä sitkeesti katon kaikki.

Vampyyrien imussa 50 senttiä. Ei siitä sen enempää.

Key

09.06.17 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshop.fi:

Koston liekit (Blu-ray) 9,95€ + 2,95€ (postikulut) = 12,90€

Kiinnostavalta vaikuttava 80-luvun video nasty-kauhu lähti juuri tilaukseen. Hatunnostot Future Filmille tästä julkaisusta.

10.06.17 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Discshop.fi:

9,95€ Koston liekit (Blu-ray)

Niinpä ja on muuten hyvä elokuva. Toivottavasti Future Film julkaisee jatkossakin noita 70-80-luvun kulttimaineessa olevia kauhuleffoja.

12.06.17 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampintorin antikvariaattinen kirjakauppa:

Kummisetä-boxi
Class of nuke em high

16€

14.06.17 klo 00:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edellisestä viestistäni tähän topikkiin lienee kolme vuotta aikaa, joten päivitelläänpä asia kuntoon.

Mad Cityä pitää sisällään vasta kolmas omistamani "klipsukotelo", joita nähtiin aikanaan Warnerin elokuvissa. Pidän niistä hitosti. Ponterosa on hävyttömän komedian mestariteos. Mukana on yksi sankareistani, Tony Halme, ja tiedon tämän elokuvan olemassaolosta sainkin muutama vuosi sitten Tonyn Mestarit salilla -poplevyn kansivihossa, jossa mainostettiin leffan VHS:sää tekstin "Näe Viikinki myös videolla!" kera.

Sitten vähän "laadukkaampaa" komediaa, joku voisi sanoa. Hacksaw Ridgeä sanoin kommentissani parhaaksi näkemäkseni sotaelokuvaksi, ja uusintakatselu vain vahvisti kantaani.

Veren ja kauheksien täyttämää laadukasta modernia westerniä sekä vankilaelokuva, jonka trailerin näin jonkun leffan blu-rayn alussa. Mukana suosikit James Woods ja Ving Rhames.

Dead Rising -tsompipeleihin perustuva leffa. Leffa on todella paljon pelejä parempi ja muutenkin hyvä genren edustaja. Tim Burtonin leffan hinnan halpenemista olin seurannut viikkojen ajan päästäkseni katselemaan lisää Eva Greeniä. Olihan se nyt muutenkin jees elokuva.

Kasari-Hiimäniä peräti kahden jakson verran. Muutamien naurujen arvoinen vitsiostos. En jaksaisi katsella enempää.

Hiimänistä Hitmäniin. Jo toinen pelisarjaan perustuva leffa, ja todella paljon parempi kuin a) edeltäjänsä, sekä b) se itse pelisarja. Vasemmalla progetrio ELP:n maineikas live.

Rokkiblörtsyjä. Dream Theaterin studiomusiikki ei niinkään meikäläistä innosta, mutta livenä on ihan viihdyttävä seurata ainakin hullun bassomiehen sekä kitaristi John Petruccin taiturointia. Amazoonista tilasin Patti Smithin Montreux-liven sekä jonkun dokkarin.

VHS!

Joku hieno ihminen oli vienyt ison läjän musiikki-videoita kirpputorille. Poimin niistä neljä kiinnostavinta: Blondie, Dire Straits, Cream sekä Bob, jonka tuotantoa en ole kuunnellut oikeastaan yhtään. Creamin kasetilla on vuoden 68 jäähyväiskeikka ei niin korvia hemmottelevalla äänenlaadulla, mutta onhan se kiinnostava filmi. Biisien välissä on kertoja, joka jatkuvasti kuvailee, kuinka perkeleen kovia soittajia Bruce, Baker ja Clapton olivat. Ja olivathan he.

Käytin pitkän tauon jälkeen Xbox 360:n leffapalvelua katsoakseni La Bamban. Innostuin Richie Valensin musiikista, ja tottahan toki leffa oli heti pakko nähdä. Kävin lähellä täydellistä henkistä romahtamista, sillä mulkkumainen konsoli jäi jumiin useita kertoja leffan aikana. Se piti aina käynnistää uudelleen, ja latausajat olivat sanoinkuvaamattomat.

J.Lipponen

21.06.17 klo 20:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päivitetääs noin parin kuukauden ostokset:

Toukokuulta:

CDON.com Akira Kurosawa Samurai collection 24,95 ja Taistelutoverit/ The Pacific boksi niin ikään 24,95. Olisi pitänyt vetkutella tilauksen tekoa hieman myöhempään niin olisin samaan syssyyn saanut vielä Koston liekitkin. No,seuraavaan tilaukseen.

Tämän päivän ostokset, Kirpputori Vintti Nurmes:

Taistelu Galliasta 1,00€
Tri Outolempi 2,00€ (2 levyn 40v. juhlajulkaisu)
Splice 1,00€
Verinen viikonloppu 1,00€ (Penkinpäätä kesälomalle,jes!)

Eli könttähinnaksi tasan vitonen. Ei paha.

05.07.17 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirpputorireissun saldoa taas kerran:

Vacancy & Vacancy 2: The First Cut

Nää vakanssit on jotain 2000-luvun kauhupätkiä. Voi olla että oon joskus nähnykkin, halpa hinta houkutteli ostamaan. Hinnat yksi euro ekasta osasta ja kakkonen oli 50snt.

Dirty Sanchez: The Movie

Nää oli muistaakseni jotain niin häiriintynyttä paskaa, että pakkohan se on katsastaa pois. Hintaa oli euro.

The Company Of Wolves

Käsittääkseni ihan pätevä ihmissusipätkä. Ajattelin pitää ihmissusimaratoonin jokupäivä. Mulla olis tossa Cursed, Dog Soldiers ja sitte tämä. Euron hintaa tälläkin pätkällä.

Goon

Joku lätkäkomedia. Seann William Scott näyttelee jotain kovanyrkkistä pelaajaa jne. Ostin kun halvalla sai. Viiskytsenttiä hintaa.

Friday Night Lights

Toinen urheiluelokuva. Jenkkifutiksen maailmaan sijoittuu. Entiä kyl yhtään miks mä tän ostin. En ees pidä koko lajista. No euron hintaa oli.

Piranha 3D

Pätevän Hills Have Eyes remaken ohjanneen Alexandre Ajan toinen remakeleffa. Tälläkertaa kohteena Joe Danten Piranha. Tissejä ja verta. 1,50e.

12.07.17 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edellinen ostosviesti taitaa olla huhtikuussa kirjoitettu, mutta sehän ei suinkaan tarkoita sitä, että halpojen elokuvien hamstraus olisi jotenkin vähentynyt. Tosin tässä on ollut hetkiä, että elokuvien katselu on ollut aika vähäistä. Sarjoja on tullut katseltua, xboxilla pelattua ja olen innostunut katsomaan paikan päällä eri tasoista alasarjajalkapalloa. (Veikkausliigakin on tasoltaan alasarjaa ;))

Asiaan eli tämän päivän ostokset Pieksämäeltä (!?!) kun sinne päin täältä Jyväskylästä eksyin. Ihan kaikkia en viitsi mainita. Osa lähtee samantien myyntiin. Paikkana pääasiassa Kirpputori Feria (Tallikatu 3-5). Pari veehooässää löytyi Kirpputori Veturista siitä vierestä (Myllykatu 1).

X-Men: Days of future past (blu-ray) 3e

Unstoppable 1e

Hale ja Pace (1.kausi, 7 jaksoa) 1e

Samaritan Girl 1e

Veehooäss:

Lättäjalka 1e (Kiitos huuto.net käyttäjä ms100 kuvansa lainasta. Ensi kerralla voisit rajata kuvaasi paremmin, niin olisi siistimmän näköinen täällä leffatykissä)

Lättäjalka Kaukoidässä 1e

Poikkeuksellisen halpoja blu-raytä, joten ostin lähes kaikki mitä siinä pöydässä oli myynnissä. Ghost rider ei kelvannut ja pari muutakin torttua sinne jäi. X-men: days of future past on muistaakseni ihan hyvä elokuva. Bee Movie lähtee ehkä lahjaksi. Iron man 3 ei kovin ihmeellinen, mutta kyseisen sarjan elokuvat voin hyllyyn hankkia. Mission Impossible: Ghost protocol:ista tykkään hyvinkin paljon ja se on dvd:n päivitys parempaan. Samoin Rare Exports, jonka dvd:tä en ole kyllä vielä hyllystä löytänyt, vaikka se on siellä joskus ollut. Ehkä olen sen jo myynyt tai antanut pois.

Apollo 13 en ole tainnut koskaan nähdä. Bio Domesta en tiedä mitään muuta kun että Pauly Shore on pahimmillaan todella ärsyttävä. Terminator:Salvation ei ole mikään ihmeellinen elokuva, mutta tuossa on erikoinen hologrammi(?) kansi. Unstoppable on ehkä hieman aliarvostettu junailu elokuva. Vauhtia siinä ainakin on ja Denzel+Pine. Hale ja Pace sketsisarjaa olen joskus katsonut. Silloin pienempänä se oli kai ihan hauska. Aika moni muu oli hauskempi. Samaritan Girl entuudestään näkemätön Kim Ki-Dukin ohjaus. Lopuksi pari Bud Spencer videota, kun ei sieltä Veturi kirpparilta muuta löytynyt.

Vanhempia ostoksia Kirpparillasta ja Vaajapörssistä:

Guardians of the Galaxy 2e

The Prestige 1e

King Kong (2 disc steelbook) ostettu SPR:ltä 2e

Centrum-kirppari

Hot Shots 0.5e (kuvassa blu-ray, mutta dvd:n kansi ihan samanlainen)

Cool Runnings 0.5e

Book of Eli pitää katsoa uudestaan. Alku ainakin oli hyvä. Loppu taisi lässähtää, tai odotin siltä silloin liikoja. Rajaton eli Limitless on hyvä elokuva ja olen saman nimistä tv-sarjaa katsellut. Discshop mainostaa sarjaa ”pääosassa Bradley Cooper” lauseella, mutta hän ei sitä todellakaan ole. Muutaman kerran vieraillut. Machete kuuluu osastoon kännivitsi. Elää ja kuolla L.A:ssa olen omistanut pariinkin kertaan ja aina myynyt pois, kun en ole uskonut katsovani uudestaan. Se on ollut hyllyssä vain uskottavan painokone montaasin takia jota entisenä panom... painomiehenä arvostan suuresti. Sen kohdan voisikin katsoa heti uudestaan ja hyväillä samalla nivusia. Guardians of the Galaxy on ihan hyvä. Prestige tosi hyvä. King Kong:ssa on cool kotelo. Hot Shots tullut nähtyä moneen kertaan. Samaa osastoa Bondien ja Poliisiopiston kanssa. Ostin kun tuli vastaan. Tuskin tulee ihan ehti katsottua. Cool Runnigs on sellanen kevyt hyvänmielen hassuttelu. Jamaikalaiset kelkkailee vaikka jäätä on nähty vaan lasissa.

13.07.17 klo 16:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirppareita tuli taas pyörähdettyä muutama lävitte. Satoa laitettakoon tähän alle.

Spun Jonkinsortin nisteistä kertova leffa. Cast joka sisältää mm. sellasia nimiä kun Mickey Rourke ja Peter Stormare, vakuutti ostamaan. Hinta 50 senttiä.

Piina Stephen King -adaptaatio käsittääkseni sieltä paremmasta päästä. Tää on jostain syystä jääny näkemättä, nyt se tuli 50snt hintaan vastaan, oli pakko napata.

Bad Moon Ihmissusikauhua. Käsittääkseni ihan katsomisen arvoinen pätkä. Kattelin tossa paripäivää takaperin Company Of Wolvesin ja Cursedin. Tää sopii hyvin siihen jatkumoon. Hinta 3e.

Brazil Hyllystä puuttuva Terry Gilliam -leffa. 2.50e hintaa ja uusi muoveissa.

VHS 2 Näitä nykypäivän kauhuantologia-elokuvia. Ekaa en oo nähny, varmaan odottelen, että se tulee sopuhintaan jossain vastaan ja katsastan sitten molemmat putkeen. Hinta 1,5e.

Piranha 3DD Se ensimmäinen Piranha-remake oli niin perkeleen viihdyttävää kamaa, että oli pakko ostaa tämäkin. Hintaa oli 1,5e. Tässähän on muuten Hasselhoffikin. Voiko tää siis olla huono leffa? No tottakai voi. Ja todennäköisesti onkin!

Vintiöt Naked Vintiöt 10 years after jaksot + 6 alkuperäisen sarjan jaksoa sisältävä dvd kaikenmaailman extroineen. Euron hintaan lähti. Itelle erittäin nostalginen komediasarja.

Näiden lisäksi ostin kaks tokan pleikkarin peliä. GTA: San Andreas (1 euro) ja Getaway (50snt).

14.07.17 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turun elokuvadivari:

American gigolo: Äitini suosittelema Paul Schraderin kynäilemää mieshuorailua.

Syke ei sammu: Pitkään katselulistallani ollut Roy Schheider-klassikko.

Kylmäverisesti: Tämäkin elokuva on kiinostanut minua jo pidemmään aikaan ja nyt se sitten löytykin. Enpäs muuten tienytkään, että Robert Blake esiintyi tässä leffassa.

Sarjatulta: Yksi niistä 3 elokuvasta, joissa Brandon Lee kerkeisi esiintymän. Mukana myös riehumassa hiljattain edesmennyt Powers Boothe.

Tätä elokuva kohtaan on kovat ennakkoodotukset ja toivottavasti ne pitävätkin, kun olen suuri 80-90-lukujen äksönleffojen fani.

K.O.V.A : Ennennäkemätön 70-luvun Sylttyily.

Lone Wolf McQuade: Pari kertaa nähty ja hyväsi todettu kasari-Norristelu.

Buffalo Bill ja Intiaanit: Ennennäkemötön Paul Newman-länkkäri.

Miljoonaa tapaa kuolla lännessä: Pari kertaa nähty ja hyväksi todettu Family Guyn luojan pissakakkapieruseksihuumorin täyttämä länkkärikomedia.

50€

08.08.17 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirpputoreilla tuli taas pyörittyä vapaapäivän ratoksi. Jokunen filmi tarttu matkaan, pistetääns niistä taas vähän listaa tähän.

Wild Angels - Helvetin jengi Roger Cormanin ohjaama moottoripyöräjengi-leffa. Varmaan ihan pätevää roskaa. Tuskin yhtä hyvä kun esimerkiks Easy Rider, mutta aihe kiinnostaa aina. Peter Fonda vetää roolin tässäkin. Hintaa oli kolme euroa.

The Harder They Come Ensimmäinen jamaikalainen elokuva joka pääsi kotimaassaan teatteriesitykseen. Jonkinsortin reggaen sävyttämä kuvaus tuon ajan Jamaikastahan tää on. Ilmeisen legendaarista kamaa, ja koska pidän kyllä reggaemusiikistakin, miksei tää vois pelittää ihan hyvin. Muoveissa ja hinta 3 euroa.

Bronco Billy Clint Eastwoodin ohjaama leffa, jossa yrmynaama itse näyttelee villin lännen shown mestariampuja. En ollu tälläsestä koskaan kuullutkaan, mutta koska Eastwood on yks kovimpia jätkiä ikinä, tämän ostin. Tarkotuksena kyllä olis koko äijän tuotanto kerätä. Kolme euroa hintaa.

6. Päivä Hyllystä puuttuvaa Arskaa. 2,5e hintana.

Phantoms/Mimic Tuplaboksi jossa on Phantoms (mikä helvetti se sitten onkaan) ja Mimic. Mimicin takia ostin, sehän on Guillermo Del Toron scifikauhupätkä, jota en oo vielä nähnyt. Hintaa tällä paketilla 1 euro.

Naked Weapon Joku äksönpläjäys / trilleri? Kannessa luki "he viettelevät sinut vain tappaakseen..." Hah, ei voi olla huono leffa. Vai voiko? No euron maksoin.

V/H/S Veehooässä kauhuantologiasarjan eka osa. Tossa jonkinaikaa sitten löysin kirpparilta näistä sen tokan ja kolmannen osan. Nyt tuli ekakin vastaan niin pääsee katteleen nää lävitte. Euron hintaa tälläkin.

30 Days of Night 2: Dark Days 30 Päivää kaamosta tuli ostettua blu-raylle tovi sitten. Se onkin muistaakseni varsin pätevä vampyyripätkä. Pitänee katsella nää jokukerta tässä vaikka double featurena sitten. Euron hintalappu oli tähänkin mäjäytetty.

Good Morning Vietnam Robin Williamsin komediaklassikko. Muistaakseni varsin hauska elokuva. 1e hintaa.

The Karate Kid Collection Boksi joka sisältää ensimmäiset kolme karatekakara-leffaa. Ekat kaks oon muksuna nähnyt, ja diggaillut. Ehkä vähän aivopieru kävi siä kirpparilla kun tän matkaan nappasin, no kyllähän nää nyt voi jo varmaan uusintakatsella. Oliskohan viimekerrasta sen 15 vuotta aikaa. Kuudella eurolla lähti tää boksi mukaan.

Kävi muuten siinämielessä hyvin, että voitin jokeripokerista ihan hyvän satsin rahaa tolla kirpparikierroksellani, joten sain oikeestaan ne rahat takaisin, mitkä näihin filmeihin pistin. Ihan jees.

PS. Ketä muuta muuten vituttaa noi kirpputorien tarralaput dvd-koteloiden kansissa? Ei jumalauta kun niitä ei saa mitenkään nätisti irti. Aina jää liimat siihen tai paperimuhjut. Toiset valopäät vetää vielä jollain kunnon jeesusteipillä suurinpiirtein ne laput kiinni. Parista pahviboksista lähteny kuva mukana kun oon erehtyny repiin sitä lappua irti. Kannatan sitä, että laitetaan se lappu sinne kansimuovin alle, tai vaihtoehtoisesti klemmarilla kiinni siihen muoviin. Leffan nimi myyntilappuun vielä, niin ei pääse kukaan irvileuka vaihtaan halvempaa lappua siihen leffaan. Kiitos ja aamen.

20.08.17 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cdon.fi

29.95 + 17.95 + 2.95 - 10.00 = 40.85

Cdoniin oli kymmenen euron alennuskoodi, niin tuli se hyödynnettyä Akira Kurosawan samurai-elokuviin ja mukaan lähti myös Mario Bavan giallo.

Amis

22.08.17 klo 16:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshopista kaipailivat minua ja sain vitosen alennuskoodin elikkä tuommonen lähti 7,95€ posteineen.
Runaway Train 14,90€ toisesta paikasta elikkä cdon:sta.

02.09.17 klo 14:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helsingin Sarjakuvafestarit 2017

Rosebudilta:

Young Frankenstein:

Ihan uusi DVD-painos viimeksi 6 vuotta sitten nähdystä Mel Brooks-klassikosta.

Jacob's ladder:

Tömän näin jo muutama kuukausi sitten ja teki lähtettömän vaikutuksen meitsiin, joten eränlainen pakko-ostos tämä oli.

Taxi Driver 40th anniversaey edition:

Löytyy jo ennestään DVD: eenä, mutta oli pakko hommatta hyllyyn, koska sattuu olemaan suosikkielokuvani ja kuvan, äänen ja laajojen extrojen myötä pääse tämäkin mestariteos kunnolla oikeuksiinsa.

Fright Night (1985)

Pitkään etsimäni kasarivampyyripläjäys löytyi vihdoinkin ja vieläpä sinireiskana, niin voisikin pitää kasarivampyyri maratoonin yhdessä tänä vuonna 30-vuotisjuhlapäiviään viettävien Lost Boysin ja Near darkin kanssa.

Star Wars The force awakens:

Noin vuosi sitten nähty ja ostin, kun on entudestaan edelliset Star Warsit hyllyssä boxina ja voisikin katsoa ne uudestaan Joulukuussa tulevan 8.osan kunniaksi.

Yhteensä 50€

15.09.17 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampintorin antikvariaattinenkirjakauppa:

Tällä kertaa tarttui mukaan pari 50-luvun klassikkoa, itäpöpelikköä ja pidemmän aikaan kiinnostanut ysäridraama.

Nuori kapinallinen
Menestyksen huuma