Mitäs tuli ostettua?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitäs tuli ostettua?

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

14.10.03 klo 12:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Henkistä tukea otetaan vastaan muiltakin...

TÄH!!!!! Muako homoksi haukuit, nyt tulee turpaan vesseli WHACK!!!!!!!

Juhani Sementti

14.10.03 klo 12:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku nappaillut jotakin tai käynyt lobotomialeikkauksessa...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

14.10.03 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lobo-mikä? Käytä yksinkertaisempia lauserakenteita!!!!! mutta ihan tosi, otat hiukan turhan vakavassti tän homman. meikäläinen kun tilaili godfather-boksia filmifriikistä (mitä siekin varmaan käytit) puketti tuli tiistaina mutta hain sen lähipostista vasta keskivikikkona. jotta kyllä se siittä, kuten entinen resitenttimme Koivisto tiivisti nerokkaasti :wink: .

Juhani Sementti

14.10.03 klo 14:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lobotomialeikkaus tarkoittaa aivoleikkausta. Tämänkin sanan opin Lassi ja Leevi-sarjiksesta. Mä en voi sille mitään, että mä hermoilen jos paketti ei tule sinä päivänä kuin odotin. Minä osan olla joskus uskomaton pessimisti. Minä en vain kestä odotusta. Minä olen minä. Osa-aikainen pessimisti, mutta useimmiten realisti. Toinen juttu vielä: Se godfather buxi on vain niin... miten tämän nyt sanoisi... himoittava asia. Ajatelkaas: Olette aikeissa juuri nähdä ehkä maailman parhaan elokuvan mitä ette ole ennen nähneet. Uskomaton tunne! What a feeling...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

14.10.03 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä???? Et oloe nähnyt? no sitten ymmärrän huolesi täysin!!!! Tulisi jo se paketti!!! Olekko nähnyt mitään osaa, nehän tuli neloselta... ai niin kun teillähän ei nelonen näy. jumangegga, kyllä harmittaisi. n, voisivat asiat huonomminkin olla, paljon huonommin, BUHAHAHAHAAA!!!

Juhani Sementti

14.10.03 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sen siitä saa kun asuu täällä eristyksessä muusta maailmasta. Tulee ihan mieleen Mississippi Burning-leffan pikkukylä. 100 kilometriä Kajaaniin, mutta tämä paikka voisi olla miljoonien kilometrien päässä sivistyksestä. Löytyykö mistään päin Suomea viestintä painotteita lukioa, jotta mä pääsisin lähtemään täältä?

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

14.10.03 klo 15:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Löytyy. Turusta. Hah hah. Kupittaalta. Filmer voi vahvistaa tiedon. harkitsen sitä jatkokoulutuspaikkana. muuta Juhani meille :D !!!!! Mun pikkusiskolla on kani...

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

14.10.03 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

muuten tosta godfather boxista sen verran että jos ne on sieltä filmifriikin varastosta loppunut niin boxi saattaa tulla yli viikon myöhässä että hyvää syntymäpäivää vaan :twisted: :twisted: :twisted:

Juhani Sementti

14.10.03 klo 15:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Just... Se olisikin aikamoinen näky :D Ja siitä kanista.... It`s not ordinary rabbit... That rabbit is dynamite! Mä en tahdo, että pieni karvainen pallero antaa mulle turpaan heti kättelyssä. Pidetäänkö sitä tappajaa edes ketjuissa?

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

14.10.03 klo 15:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei.Ja lisäks mun pikkusisko ainas valittaa et mää pelottelen sitä, vaikka se pupu pelkää ihan taatusti enemmän sitä ku sisko huutaa mulle mun pelottelevan sitä. Mut jos sää sitä ajat takaa niin olen joo nähny Holy Gralen. Huh huh. Ei ne puput loppujen lopuksi kauheen vaarallisia oo, jos ensin voittaa niiden luottamuksen :wink: .

Juhani Sementti

14.10.03 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kanien luottamus? Ei varmaankaan yhtä helposti voitettavissa kuin koirilla.

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

14.10.03 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Tänään tuli postissa Goodfellas, mutta Godfatheria ei vielä näkynytkään. Itsemurha-ajatukset hyppii mielessä...

Kyllä se sieltä tulee... Goodfellasilla on ihan hyvä lämmitellä aiheeseen. Ja jos et millään pääse yli, niin vedä ittes vaan jojoon!! Takaan että elämä tuo myös pahempia pettymyksiä eteesi.

Ai niin, tulipa tänään ostettua Mullholland Drive Anttilasta hintaan 10 e.

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

14.10.03 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse tilasin tuon boksin noin 2 viikkoa sitten filmifriikistä eikä ole viäläkään tullu.

Hattiwatti
Käyttäjä
58 viestiä

14.10.03 klo 21:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tossa jo kerroin mitä eilen ostin Anttilasta... Tänään ostin sit kolme leffaa lisää: Insomnia, Starship Troopers ja Jappervokki... ja 26 egee meni taas tänäänkin leffoihin :)

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

14.10.03 klo 21:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa olla toimitusviivettä friikissä. Jos ihan oikeasti huolettaa niin kannattaa soittaa sinne ja kysyä. Ihan mukavaa palvelua ja saa sielulleen rauhan. heitin tossa äsken läppää vaan sillä Sementti, koska oikeastaan itse olen ihan samanlainen kun jotain tulee tilattua...hirveää odottelua joka kerta,

Juhani Sementti

15.10.03 klo 11:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä mä taidan odottaa ainakin perjantaihin ja sitten soitan jos vieläkään pakettia ei ole kuulunut. Ai, niin! Keskiviikkona luukusta tipahti vain Aku Ankka eikä pakettia. Kyllä tähän odotteluun pikkuhiljaa tottuu, jos keksii muuta tekemistä.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

15.10.03 klo 12:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mie tilasin Friikistä Meet the Feeblessin, ja kesti pari viikkoa. Ja Kummisetä-boksi on tietääkseni melkoisen suosittu, joten älä hätäile. :D

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

16.10.03 klo 09:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29:n hylkäämä Evil Dead sai lämpimän kodin Lennonjohdon kahvikeittimen alustana. Siellä sen on lämmin olla. Kiitoksia. tykitys seuraa perästä.

Juhani Sementti

16.10.03 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Godfather boxi oli tilapäisesti loppu ja ne sai tänään lisää. Jos se boxi tulee huomenna niin minä ratkean (lopultakin) riemusta. Se on vain todella epätodennäköistä. No maanantaina, kun syysloma on loppunut se varmasti tulee. Yäk, maanantai. Pidetään peukkuja perjantailla.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

16.10.03 klo 17:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sorruin Gigantissa:

Maverick (8,90)
The elephant man (7,90)
The last castle (13,90)
The naked gun (8,90)
Airplane (8,90)

Keskustelut