Mitäs tuli ostettua?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitäs tuli ostettua?

20.09.03 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

käväisin ostamassa kevin of the northin, hornanmarssin sekä yksi silta liikaa dvd:t
päätin olla ostamatta scannersin ja kauriinmetsästäjän

23.09.03 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

tänään tuli hankittua unelmien sielunmessu. perhanan hyvä elokuva, aivan tajunnan räjäyttäjä.

ps. mikä kappale soi vähän väliä leffan aikana? se jäi mieleen kaikumaan, joten on pakko saada se. mutta mikä kappale se on?

terwapiru

24.09.03 klo 16:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

[OFF-TOPIC] Filmerille vinkiksi, että kannattaa katsoa myös Unelmien sielunmessun ohjaajan Aronofskyn aiempi teos Pi (suom. Usko kaaokseen), joka on sekin ns. "erilainen" leffa ja vielä ihan hyvä sellainen. Tulikin muuten äskettäin telkusta. [/OFF-TOPIC]

Cuomi

27.09.03 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin ostos oli Full metal jacket 14,99e

Kapa

27.09.03 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen tuli tilattua American History X hinta postikuluineen 14€

JarkkoK

27.09.03 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli ostettua LOTR2 niin kovaan hintaan että ei kukaan muu varmaan ole ostanut. En edes kehtaa tarkemmin sanoa...

29.09.03 klo 20:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään tilasin filmifriikistä kummisetä boksin.Ostin vähän aika sitten myös elokuvat Green Mile ja Elefanttimies.Elefanttimiestä en ole viälä kerennyt katsastaa.

Cuomi

29.09.03 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

Paljonkas tuli hintaa noille kamoille?
Ihan vaan uteliaisuuttani.

29.09.03 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:

Paljonkas tuli hintaa noille kamoille?
Ihan vaan uteliaisuuttani.

mä voin vastata. olen nähnyt niitä 8€ kappalehintaan. ja mun varmaan pitäisi hankkia tuo elefanttimies, kun en ole vielä nähnytkään ja kaikki kehuu sitä.

29.09.03 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo,eli toi elefanttimies oli jotain 8 egee,Green mile reilu 20 euroo ja toi kummisetä boksi 59.90 + postikulut.

Hattiwatti

30.09.03 klo 09:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mistä menit ostaan green milen, jos 20 € maksoit? Ite meinaan ostin kyseisen elokuvan Anttilasta hintaan 10,90 €... :)

Juhani Sementti

30.09.03 klo 15:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

RAID TV-sarja, joka oli Arskalla myytävänä Leffalaariosastolla. Huippukunnossa oleva kotelo ja se olisi tullut ainakin 10 euroo kalliimmaksi, jos olisin tilannut jostain muualta.

30.09.03 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo menin maksaan siitä 20 euroa :cry: ja ostin sen filmifriikistä :oops:

03.10.03 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

anttilasta lähti mukaan jeepers creepers 6.95 eurolla ja helvettiin ja takaisin 6.95 eurolla

04.10.03 klo 23:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

believer. perhanan hyvä leffa ja tykitetty on. tämä on sellainen leffa joka pitää nähdä

08.10.03 klo 15:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

4 dvd:tä bang rajan ja halloween resurrection 6.95€ kumpainenkin sekä cavemans valentine ja zandalee

08.10.03 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

noo eihän nämä kuuluu leffoihin mutta leffoihin liittyvää. kunnon viritinvahvistin sekä kaiutinsetti tuli hankittua. rahaa kyllä meni mutta sen arvoisia oli. päätin hankkia kunnon kaiuttimet ja viritinvahvistimen kuin päivittäisin tietokonettani. ja näyttää silti että hyvä päätös tuli tehtyä.
seuraava leffaostos on varmaankin joku honkkaripätkä ja matrix reloaded.

OSTELKAA HONKKARIPÄTKIÄ, ETTE PETY!!!!!!!!

J-P

08.10.03 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli ostettua Goodfellas 10egellä seuraavaksi pitäis saada Matrix Reloaded ja Kauriinmetsästäjä.

08.10.03 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

tuli hankittua brother hulluilta päiviltä. perhanan hyvä leffa, 4 ja puolen tähden arvoinen, tykitys luvassa kohta.

Viisas

09.10.03 klo 17:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Top Secretin oon viimeksi ostanu 9 eurolla.