Digital... [DVD]

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Kirjaston DVD:t

Kirjaston DVD:t

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 | Seuraava sivu

Thoke

Tykittäjä
3437 viestiä

03.09.03 klo 16:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten on, lainaateko te kirjastosta DVD:ä, ai onko teidän lähikirjatsoissa edes niitä. Minun lähell' on kaksi, joissa molemmissa on ihan kohtalainen valikoima, tai voisi oikeastaan sanoa, etää yllättävän hyvä valikoima. Löytyy ensimmäistä Terminaattoria, Catch-22 - Me sotasankarit, Ilmestyskirja. Nyt Redux, Buffy vamppyyrintappajan . tuotantokausi ja monta muuta.

arska

Ylläpitäjä
2797 viestiä

03.09.03 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitääpä käydä tarkistamassa joku päivä Oulun pääkirjaston DVD-tilanne. Ei ole pääkirjastossa tullutkaan aikoihin käytyä.

JarkkoK

Käyttäjä
3397 viestiä

03.09.03 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:

Oulun pääkirjaston DVD-tilanne

Hyvältä näyttää: http://www.ouka.fi/kirjasto/kokoelma/dvd.html

Juhani Sementti

Tykittäjä
3758 viestiä

03.09.03 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi herramunjee teitä! Täältä ei löydy lättyjä kirjastosta vaikka mikä olisi. Videoita löytyy kyllä sellaiset 50, 60, 70 kappaletta, mutta niiden laatu on tietenkin vähän niin ja näin. Lisäksi kirjastonhoitajat ovat tosi tarkkoja ikärajojen suhteen... tai enpä olekkaan niin varma kun ei ole tullut lainailtua vähään aikaan videoita. Pitäis kokeilla.

arska

Ylläpitäjä
2797 viestiä

03.09.03 klo 20:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onkohan tuo Oulun kirjastojen DVD-tarjonta keskittynyt täysin pääkirjastoon? Musapuolella parhaimmat CD-löydöt olen tehnyt yleensä aina sivukirjastoista, kuten vaikkapa Pohjankartanon kirjasto.

JarkkoK

Käyttäjä
3397 viestiä

03.09.03 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä tosta jakaumasta. Itsekin olen löytänyt melko paljon hyvää musiikkia sivukonttoreista. Nyt tosin ei ole tullut käytyä kirjastossa aikoihin.

John Lennonjohto

Käyttäjä
5265 viestiä

04.09.03 klo 10:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Liedossa on yllättävän hyvä DVD-valikoima kirjastossa, viimeks lainasin Kauas pilvet karkaavat mutten ole vielä sitä kattonu. Mut sitten ku katon, niin kyllä tykitän!!!!!!

Raato-A

Tykittäjä
5212 viestiä

04.09.03 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meiän lähikirjaston leffavalikoima on surkea. VHS formaatissa löytyy pari helmeä (Yksi Lensi Yli Käenpesän, Kummisetä III, Linnut, Kauriinmetsästäjä), ja DVD:nä ei juuri mitään. Ensimmäinen Bondleffa, sen lainasin ja kattelin eilen... musiikkidvd:tä on muutama.

Kaiser

Käyttäjä
1443 viestiä

04.09.03 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täältä Helvetin korvesta löytyvästä kirjastosta on lainattavissa ehkä n. 30 DVD:tä. Se on paljon se, kun ajattelee kuinka pieni kaupunki tämä Takahikiä on. Muutama helmi löytyy noitten DVD:iden joukosta, kuten Citizen Kane, Yksi lensi yli käenpesän, Kummisedät, Ilmestyskirja. Nyt. Redux ym. VHS-valikoima onkin sitten hieman parempi, niitä löytyy about 100-150.

Thoke

Tykittäjä
3437 viestiä

04.09.03 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

VHS-puoli on kieltämättä täällä Tuusulassakin parempi. Tänne tulee ihan uusikin leffoja kuten Matkalla Perditioniin.

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

24.12.03 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun kävin katsomassa niin jäljellä oli nämä: Vaarallinen romanssi, Seitsemän rohkeaa miestä, Mahtavat ambersonit. En muista enempää...
Sieltä ei vuokrata jos ei ole tasan tai yli sen ikärajan. Se kirjaston kone on ohjelmoitu niin :shock:

OneNiceUser

Käyttäjä
2016 viestiä

24.12.03 klo 17:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei oo tullu kirjastosta lainailtuu dvd:tä. Oon ennen lainannu kirjoja, jos oon jotain yleensäkään lainannu...

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

24.12.03 klo 17:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lahden pääkirjastossa:

On todella kattavat dvd valikoimat... on toki noissa pikku lähikirjastoissakin jotain lainattavaa, mutta pääkirjastossa on suhteellisen paljon verrattuna 100 tuhannen ihmisen väestöön. Sieltä en juurikaan itse lainaile, mutta porukat vuoron perään roudaa mitä ihmeellisempiä helmiä, todella mukavaa että kirjastot ymmärtää panostaa tähän alaan.

Raato-A

Tykittäjä
5212 viestiä

25.12.03 klo 12:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt on hieman meidänkin kirjaston valikoima parantunut. Syvä Uni löytyy mm. Ja Tuulen Viemää... olen muutaman kerran yrittänyt pakottaa itseni lainaamaan sen mutten ole vielä onnistunut. :lol: Sitten on Hohto, mutta kirjastonhoitajat ovat esteenä (jotkut antaa lainata 15 leffoja, jotkut ei) ja äiti toisena pahana esteenä...
:lol: Se kun ei itse uskaltanut katsoa Hohtoa niin se luulee etten minäkään uskaltaisi. Voi se tosin ollakin niin, mutta antaisi edes kokeilla! :D

ji

Käyttäjä
3544 viestiä

25.12.03 klo 12:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

...on se periaatteessa varmaan aika ärsyttävää jos ei saa lainattua mitä haluaa, nykyään aika monessa on tuo k18 leima, tuli mieleen viimeksi lainaamassani Uhrilampaat 2disc:ssä.

Low Rider

Käyttäjä
3321 viestiä

25.12.03 klo 13:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kajaanin kaupungin kirjastosta löytyy todella paljon DVD elokuvia.Kaikki ovat klassikoita :D

OneNiceUser

Käyttäjä
2016 viestiä

09.01.04 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oo lainannu mitää leffoja kirjastosta, ehkä joskus pitäisi.

Screwball

Käyttäjä
2932 viestiä

10.01.04 klo 13:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis mitähh? Miksi ei täällä ole kirjastoissa DVD:tä?
Siis tuollaisia helmiä kuten, hohto, kauriinmetsästäjät.
Täällä ei ole kuin jotain hikisiä VHS:siä ja nekin on jotain opetuksellisia tai lasten videoita. :twisted: Täytyykin mennä pistämään kunnon mellakka pystyyn ja tuhria kirjasto graffiteihin.

Cuomi

Tähtääjä
2653 viestiä

10.01.04 klo 14:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täältä Kangasniemen kirjastosta löytyy hyllystä vain muutama musa DvD.

Faith

Käyttäjä
623 viestiä

10.01.04 klo 16:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tampereen pääkirjastostä löytyy kaikkea esim:Manaaja ja Dirty Harry.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 | Seuraava sivu