Mitä julkaisuja odotat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitä julkaisuja odotat?

08.04.04 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mutta Citymarketin hyllylläpä oli äsken kun käväsin!!! :shock: Mutta hinta 27,95 => ei kiitos. Ostan omani huomattavasti huokeammalla, enkä ainakaan Cittarista.

Low Rider

08.04.04 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Voi mennä jonkin aikaa, kunnes saat halvemmalla. Eiköhän ne ole suurinpiirtein tuota luokkaa jokapaikassa. Tilattuahan sitä saa halvemmalla vaikkapa Play.comista.

10.04.04 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:
John Lennonjohto kirjoitti:

enpä tiedä löytyykö juuri tuo leffa,mutta www.cdon.com on mielestäni hyvä ja halpa kauppa...

10.04.04 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse odotan innolla kummelit-boxia ja Pulttibois-boxia.

Rakr

25.04.04 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

14.6 olis tietojeni mukaan tulossa joku Reservoir Dogs Special Edition ja sitä odotan todella...

25.04.04 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

mp40 kirjoitti:

Itse odotan innolla kummelit-boxia

Sama juttu. Eikös toi ilmestykin jo vapuksi?

Pingutyyppi

25.04.04 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Reservoir Dogs Special Edition? :shock: Suomitekstit? Millanen special? Missä? Miten?

Ite tilasin playsta itelleni Lady Snowbloodit yhteishintaan 20€. Ilmestyy ensi kuun alussa... 8)

Rakr

25.04.04 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyyppi kirjoitti:

Tuolta videodivari.com katselin Tarantinon levyjä ja eteen tuli. R2 mutta eng. tekstit luultavasti...

Jakke 29
1934 viestiä

25.04.04 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näitä kahta odotan kuumeisesti:
-Kummelin ensimmäistä "kansioita"
-Kill Bill vol.2

iskela

26.04.04 klo 08:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Monty Python boxi taitaapi olla seuraavaksi tähtäimessä.
Sen jälkeen meikäläisestä ei taas saa järkevää sanaa irti (hrrmmm no, joku voi olla sitä mieltä ettei muutenkaan) moneen kuukauteen... :)

Tiesittekö muuten että minua puri kerran hirvi?

Zorge

26.04.04 klo 10:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole Kill Billejänähnyt, mutta sen verran olen kehuja kuullut, että kyllä ne pitää hankkia. Vielä, jos ne julkaistaisiin yhdessä boksissa niin ois nannaa :P

iskela

26.04.04 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän tuotantoyhtiö ota tuosta koko ilon irti ja julkaise n. vuoden sisään hienon boxin josson molemmat plätyt.
Ja siitä sitten vielä n. 17 erilaista versiota jotka jokaisen itseään kunnioittavan leffafriikin on tietysti hankittava... "syökööt lapset pari viikkoa näkkäriä perkules"

26.04.04 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:
mp40 kirjoitti:

Itse odotan innolla kummelit-boxia

Sama juttu. Eikös toi ilmestykin jo vapuksi?

toivotaan toivotaan... :D :D

27.04.04 klo 16:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

28.04.04 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilan hyllyllä ainakin keikkui nyt jo... pirun tyylikäs kokonaisuus.

No, sitten se pitäisi varmaan käydä sieltä hakemassa.

Jakke 29
1934 viestiä

28.04.04 klo 18:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistatko paljonko maksoi?

pommac

28.04.04 klo 19:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilan hyllyllä ainakin keikkui nyt jo... pirun tyylikäs kokonaisuus.

Hyvä hyvä hyvä. Juuri ajoissa. Synttärit on vappuna joten sen voisi saada vaikka synttärilahjaksi. :D

28.04.04 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

pommac kirjoitti:

Anttilan hyllyllä ainakin keikkui nyt jo... pirun tyylikäs kokonaisuus.

Ei kannata ilahtua vielä. Kävin juuri Anttilassa, eikä siellä ollut. Julkaisupäivä oli kyllä 23.4, mutta ei vaan löytynyt. Sieltä lähdin sitten Citymarketiin ja Prismaan, eikä molemmistakaan löytynyt. Voihan se olla että se jossain muualla päin voi olla, mutta ei ainakaan Jumboon ollut löytänyt tietänsä.

Low Rider

29.04.04 klo 09:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tietääkö kukaan milloin tämä: http://www.play.com/play2...2&title=2468&p=57&c=&g=72 julkaistaan suomiversiona?

29.04.04 klo 14:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

Filmifriikin sivuilla lukee, että 5.7., mutta haitko sitä?